Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~EWA / 2021-05-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    We wcześniejszym wpisie mialo być wpisuje w sensie zamieszcza treści o które nie wnioskowalam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzekazywanie nieprawdziwych informacji.
  • ~EWA / 2021-05-05 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zszokowana postawą tego banku.Wprowadzili mnie w błąd przekazując nieprawdziwe informacje.Za aneks ,na który mnie namówili pobrali 200zł.Wcześniej twierdzili ,źe jest bezpłatny.Dopisali treści ,o które nie występowałam. Nie odpowiedzieli na wniosek o odstąpieniu od umowy .Santander to dno. Radzę uwaźać na ten bank!!!
    Tak oto wygląda ich postawa w czasach covidu pod płaszczykiem ułatwień naciągają klientów i załatwiają swoje interesy!
    ZaletyNie ma.
    WadyPRZEKAZUJĄ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE.
  • ~Piotr / 2021-05-05 14:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Przyczyną oczywiście podaje
    Jestem klientem kilka lat regularne wpływy renta dożywotnią chce wziąć kredyt decyzja negatywna bo renta socjalna!
    Zamykajcie konta w tym banku zwłaszcza ci którzy mają renta socjalna bo to jeśli przejdzie potrzeba kredytu to nie dostaniecie.
    Analitycy powinni dostać takie renty
    W których wy latach żyjecie.
    ZaletyŻadnych,
    WadyWszystko
  • ~artur / 2021-04-30 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra jakaś w dobie komputerów i poczty elektronicznej panienka z tel info melduje że mam czekać 30 DNI na maila z harmonogram spłat to jest jakaś ŻENADA
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Oszukana klientka / 2021-04-30 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Nie radzę wpłacać pieniędzy poprze wplatomat. Idąc do bankomatu z zamiarem wpłaty środków przeliczałam je dwukrotnie w domu i kwota się zgadzała - 12 000 zł. Wpłatomat przeliczyl kwotę 11 000 zł. Nie zaakceptowałam oczywiście transakcji, wplatomat zwrócił mi kwotę, którą przeliczyl tj 11 000. Zlozylam reklamację w banku, ktora została odrzucona. Napisałam odwolanie i czekam na decyzję. Jeśli w dalszym ciągu będzie negatywna zamierzam napisać pismo do arbitra bankowego. Bank oczywiście też zmienię, ale dopiero kiedy wyjaśnie tą sprawę.
    ZaletyChyba nie znam
    WadyPełno
  • ~Jerzy / 2021-04-29 21:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wrogi i mało profesjonalny, spłacam leasing w 2-5 miesiącu i kara 50 PLN o przypomnienie o zadłużeniu od ludzi, którzy mogą obracać moją nadpłatą 2 lata. Kompletny brak fasonu. Karta VISA - N-ty raz pobrane środki bez SMS akceptacji, nawet pół pół powiadomienia od security banku. BRAK PROFESJONALIZMU. N-ta karta, bo to n-ty raz. ODRADZAM TEN BANK KAŻDEM7U
  • ~Sylwia / 2021-04-26 09:27
    Ocena: 4.67 / 5
    https://syl-wia123.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2185&idDistributor=501136
  • ~larysa / 2021-04-22 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Doradca banku Santender oszukuje klientow!!!1
  • ~Anna / 2021-04-20 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie.ludzie czekaja miesiacami na ostateczna decyzje.
  • ~r / 2021-04-17 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co jest kantor online Santander skoro 6h po zleceniu wymiany i zaakceptowaniu stawek w dalszym ciągu nie mam pieniędzy? Wstyd. Mam nadzieje się niedługo wypisać z tego cyrku
  • ~Zawiedzionykredytobiorca / 2021-04-15 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje i naciągacze ,oddajesz 200 % pożyczonej kwoty,jak najszybciej go spłacać i nie brać więcej kredytów
  • ~Darek / 2021-04-09 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oto moja przygoda'z tą firmą. W sklepie Neonet zamówiłem telewizor. Złożyłem wniosek ratalny w Santander Bank. Po kilku minutach oddzwoniono i zostałem poinformowany że wniosek został zaakceptowany a kurier dostarczy wzór umowy. Tak się stało. Po kilku dniach znowu ktoś zadzwonił w celu zweryfikowania moich danych. Czekałem, aż bank powiadomi sklep o uruchomieniu kredytu a tu cisza. Minęły kolejne dni i znowu ktoś zadzwonił i zostałem poinformowany o dodatkowych dokumentach o których nikt wcześniej mnie nie informował. W tym czasie sklep Neonet wysłał mi informację, że moje zamówienie zostało anulowane a sprzęt wyprzedany. Minęło 1.5 tygodnia po którym bank przyznał się do błędu. Tylko co z tego? Tak wygląda kompetencja i wiarygodność firmy pt Santander Bank. DNO!!!
  • ~K / 2021-04-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo wysokie opłaty.
  • ~Kamil / 2021-04-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Gdy rano wysylaja wypłaty wszyscy je dostają, ale ja w Santanderze mam je na drugi dzień. Nie dość, że czlowiek zarabia grosze to przetrzynują te pieniądze i nimi obracaja. Jak czlowiek dzwoni na infolinie to nic nie wiedza.
    ZaletyJedna wada - brak zalet
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy
  • ~Nie_dla_santandera / 2021-04-07 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie skorzystam z ich usług. Złożyłam w oddziale dokumenty dotyczące zwrotu kosztów pochówku mojej Mamy, aby pokryć wydatki przed otrzymaniem dokumentu stwierdzającego nabycie spadku. Sprawa podobno miała trwać kilka dni. Niestety kilka dni minęło już jakiś czas temu i nie ma ani kontaktu ze strony banku ani przelewu. Na infolinii zamówiłam kontakt telefoniczny z placówka, niestety nikt nie zadzwonił. Poza tą instytucją nie spotkałam się z takim brakiem empatii i odruchów ludzkich. Nie chciałam od nich nic poza de facto, za chwilę, swoimi środkami. Nic nie skłoni mnie do skorzystania z ich oferty w przyszłości, choćby proponowali najlepsze oprocentowanie w kraju.
  • ~mila / 2021-04-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona postawą tego Banku, zwierając kredyt hipoteczny warunkiem koniecznym było posiadanie ubepieczenia Bezpieczna hipoteka, z którego po ponad roku postanowiłam zrezygnować ze względu na dużą kwotę, a słaby zakres ubezpieczeniowy. Mogąc to zrobić tylko w placówce banku, udałam się do pobliskiego oddziału i rezygnując z tego ubezpieczenia pracownik banku poinformował mnie o tym, że składka juz nie będzie pobierana. Przy kolejnym okresie ubezpieczeniowym składka ta została pobrana, dzwoniąc na infolinię ponowanie usłyszałam, ze za przyszły miesiąc składka już nie zostanie kolejny raz pobrana co oczywiście okazało się nieprawdą. Nie rozumiem jak można wprowadzić 2 razy klienta w ten sam błądm, jak można mieć niedoświadczonych pracowników. Na dodoatek reklamację, którą zlożyłam nie została uzana.
  • ~Była klientka / 2021-04-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żyjemy w czasach covidowych i sporo ludzi umiera. Miałam z mężem wspólne konto bankowe a po jego śmierci ten bank zablokował mi kartę, musiałam pojąć do notariusza i rozpocząć postępowanie spadkowe o moje własne pieniądze by odblokowali mi konto i moja kartę. Rachunek u notariusza: 500PLN. Wskazówka dla osób w podobnej sytuacji: Nie iść do banku, wypłacić wszystkie pieniądze, pojąć do innego banku, założyć konto. Sprawa załatwiona.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak empatii dla osób w żałobie i trudnej sytuacji życiowej. Obsługa oraz ochrona która jest nieuprzejma dla klientów zasługuje na zero gwiazdek
  • ~jan / 2021-03-31 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic tam nigdy nie działa,albo się system zawiesza,albo inny problem.Brak higieny tzn.klawiatura przestarzałego laptopa nie jest dezynfekowana , na ten laptop czeka się długo gdy się chce np.założyć konto on line.lub coś podobnego..Gdy się wchodzi do tego banku to wszyscy pracownicy lecą z zapytaniem "w czym mogę pomóc"? ,aż to jest denerwujące,jestem tam już po raz n-ty i zawsze to samo,,ciągłe oczekiwanie na nie wiadomo co!!! bo jakoś pomimo tylu chętnych do pomocy to raczej nic się nie dzieje,,bo albo gada z koleżanką,albo wychodzi,albo odbiera telefon,,!! jakby tego nie można było zrobić później!!!NIE POLECAM!!!!
    Wadysame wady
  • ~Robo / 2021-03-31 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
  • ~Qaw / 2021-03-29 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929