Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1223 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Blat / 2021-08-13 13:53
    Ocena: 3.67 / 5
    Bank jak Bank
    Kilka prostch wskazówek
    - wybieraj Bank w którym
    : mają konto Twoi kontrachęci ,zleceniodawcy ,zleceniobiorcy , klienci , przeciętny "Brzęczyszczykiewicz" ma co najmniej dwa konta w oddzielnych Bankach
    A co do kłopotów z logowaniem
    Najtrzęstrza przyczyną są telefony z dwoma kartami sim ponieważ przekładając kartę sim do drugiego portu sim ,nie uzyskujes uwierzytelnienia w swoim "koncie" bo jest inny IMEJ "I SYSTEM NIE WIE CZY TO TY" musisz wejść w opcji i dodać użądzenie .
    ZaletyNie wciskaja zbędnych usług ...
    WadyGodziny otwarcia nie których placówek są bez sensu ...
  • ~Nick / 2021-08-13 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
    Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).

    Obsługa to jakaś pomyłka.
    Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.

    Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
    Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.

    Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".

    Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
    Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
    Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.

    A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.

    To jest dramat! Nie polecam nikomu!
    ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaleta
    Wady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
    - Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
    - Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
    - Obsługa klienta w oddziale - dramat!
    - niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić.
  • ~Zygi / 2021-08-11 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Wieczne problemy z dostępem do bankowości internetowej.
    Personel banku działa na niekorzyść klienta.
    Nie polecam.
    Ja się wypisałem
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Ja / 2021-08-10 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To za aplikację, która nie działa wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebuję.
    Zaletymam blisko do oddziału banku
    Wadycała reszta
  • ~Przemdk / 2021-08-08 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami.
    WadyBrak doświadczonego personelu
  • ~rene / 2021-08-04 11:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom infolinii za pomoc podczas próby włamania na konto bankowości elektronicznej poprzez serwis olx.Pracownik wyjaśnił mi w sposób rzetelny co się dzieje i dlaczego mam zablokowane konto. Być może to uchroniło mnie przed utratą oszczędności.
    Zazwyczaj osoby piszące opinie wylewają swoje frustracje często wynikające z braku znajomości prawa i przepisów. Jestem Klientem jeszcze banku WBK SA( łezka w oku )i nigdy nie miałam okazji aby mój problem nie został rozwiązany. Czasem potrzeba czasu, wyjaśnienia ale efekt jest zawsze satysfakcjonujący.
    ZaletyPomoc w sytuacjach niestandardowych
  • ~Paweł Jarosz / 2021-07-28 16:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno i oszustwo. Zawsze znajdą kruczki prawne żeby wyciągnąć od Ciebie pieniądze lub nie dać tych co są Ci należne. Obsługa kulturalna ale bez jakiejkolwiek mocy sprawczej, chęci pomocy w rozwianiu wątpliwości...
  • ~ewa / 2021-07-28 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji
  • ~maciek / 2021-07-26 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    jak tylko możesz to unikać
    mistrzowie świata w ukrytych zapisach - byleby Cie tylko złoić na kasę
    Zaletyładne logo
    Wadycała reszta: produkty, zapisy małym druczkiem, obsługa przez infolinię
  • ~Robert / 2021-07-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to zenada podobnie dziala jak bzwbk...dodzwonic graniczy cudem. Proponuje zamknac konto
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~J&B / 2021-07-17 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno to mało powiedziane. Gdyby były ujemne punkty to bank ten byłby pierwszy ale w rankingu syf, dramat, ... Obsługa to jedna wielka porażka począwszy od zwykłych pracowników a na dyrekcji kończąc. Dyrektorka placówki w Oławie stoi na bramce i mówi za kim jesteśmy. Jej przełożony czyli dyrektor regionu to statysta, który nic nie wie i nic nie może. Pytanie za co bierze pieniądze? Za bezużyteczność, brak kompetencji? Unikajcie tego dziadostwa jak tylko możecie. 2,5 miesiąca czekam na decyzję kredytową i jedyne co uzyskałem do rozłożone ręce i "co ja mogę, trzeba czekać". Jedyne co to proszą o nowe wyciągi i zaświadczenia bo okres im minął a po dodanie aktualnych znów trafia się na koniec kolejki. Kpina. Zgłoszę te sprawę do nadzoru banków bo takie traktowanie powinno być karalne. Lepiej poszukać konkurencyjności e j oferty w innym banku a z tym badziewiem lepiej się nie wiązać. Unikajcie tego burdelu gdzie nikt nic nie wie i nikt nie może nic zrobić. Mam nadzieję że dostaną dotkliwa karę i zmienia podejście do klientów
    ZaletyJest konkurencja.
    WadyWszystko. Nie ma ani jednego pozytywu.
  • ~Mateusz / 2021-07-16 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i syf, nie polecam nikomu zakładania konta w tym banku, gdy było BZWBK wszystko było okeej, zmiana na Santander i co tydzień jakiś problem.
    Zmieniam bank.
    WadyAwarie, hakerzy, aktualizacje, problem z zabezpieczeniem pieniędzy.
  • ~Anna / 2021-07-15 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, konsultanci powtarzają tylko w kółko te same wyuczone formułki, zero zrozumienia, zero wiedzy , zero pomocy , nikomu tego banku nie polecam
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Podróżnik PKP / 2021-07-09 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio podczas podróży PKP, miałem nie przyjemność oglądać jak pracowniczka banku Santander robiła bardzo ważne rzeczy w Exelu korzystając z danych wielu klientów. BYŁO TAM WSZYSTKO! Ich telefony, adresy, nr kont itd. Wystarczy, że osoba siedząca za nią zrobi kilka zdjęć i bardzo ważne informacje mogą paść w nie powołane ręce. Tyle w temacie pracy zdalnej! Skandal!
    ZaletyBRAK
    WadyMOŻLIWY WYCIEK DANYCH WRAŻLIWYCH KLIENTÓW BANKU!!!!
  • ~Beata / 2021-07-09 16:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Placówka w Zduńskiej Woli godna polecenia.Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zangażowana w pomoc klientowi.
    ZaletyIdealna obsługa
    WadyTrochę mała placówka, przez co tworzą się spore kolejki.
  • ~drwho / 2021-07-06 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD

    Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
  • ~Mariusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów nie kompetentna obsługa wiele pytań po i tak podaniu konkretnych informacji
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Robert / 2021-07-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadałem limit odnawialny przez 4 lata wpływy po 15 tys miesięcznie na konto.W umowie banku minimalna kwota posiadanych wpływów do konta odnawialnego zgodnie z regulaminem 2550zł mc. Ktoś postanowił uznać że nie spełniam warunków i zamknął limit w koncie powodując straty. Nie polecam tego banku złodzieje krętacze.
    ZaletyBrak zalet
    WadySpecjalne działanie aby zadłużyć klienta
  • ~Niezadowolny klient / 2021-07-03 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Potencjalni, przyszli klienci tego banku UWAGA! jeśli chcecie być oszukiwani i co chwile obarczani dodatkowymi opłatami oraz kompletnie lekceważeni przez absolutnie niekompetentną i niedoświadczoną obsługę banku to doskonały wybór dla was. Nie dajcie się zwieść reklamom czy pseudo „doradcą” szczególnie od biznesu. Bank nastawiony na maksymalnie łupienie Polaków . Nie wiem czemu KNF jest dalej tak łaskawy dla tego banku. Przykro, że niegdyś dobry polski bank został tak zepsuty.
    ZaletyNajdroższe opłaty na rynku, zmieniające się podczas trwania umowy. Niekompetentny personel, który celowo nie informuje o dodatkowych opłatach
    WadyNajwiększą jest to, że nadal nie zniknął bezpowrotnie z polskiego rynku
  • ~muppet show / 2021-07-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Tychy ul.Bałuckiego
    Pani z okienka wyniosła z domu wszystko oprócz kultury.
    Dzisiaj jak pamiętam to trzecia "haja" z tą panią.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1552
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 979
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4530
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073