strona 36 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Kaśka / 2021-09-30 20:31
Bank współpracuje z oszustami.
Ludzie na infolinii zero szacunku, każdy z nich mówi coś innego, wprowadzają ludzi w błąd.
Klient dla banku super ale bank już ma Ciebie w du….,, zero pomocy.
-
-
~Taka pani / 2021-09-20 18:44
Bank chyba współpracuje z oszustami z Cocomo...Przesłali trefne dokumenty i bank nie uznał reklamacji, sprawa dotyczyła wyłudzenia. -
~Kk / 2021-09-19 00:24
Byłam klientką przez wiele lat i z przykrością stwierdzam że bank postawił mnie w przykrej sytuacji spłaty bez żadnych opcji zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie coś z tym bankiem .... ZaletyBrak słowWadyPo zmianie z bzwbk bank beznadzieja -
~Oszukana / 2021-09-18 08:48
Nie polecsm złodzieje i oszuści.zamknięcie konta graniczy z cudem. Pracownicy niekompetentni pracuja na zasadzie to nie moja wina idź tam gdzie otwierałaś konto czyli nigdzie ponieważ oddzial zostal zlikwidowany. Biedacy muszą płacić za otwarcie konta i to jest zastanawiajace ZaletyBrakWadySame wady -
~Grażyna / 2021-09-17 14:38
Ten bank to jakieś nieporozumienie.Obsługa w oddziale banku na Kapelance to dno totalne.Czy oni są poważni!To jakaś kpina i brak profesjonalizmu.. ZaletyBlisko bank.WadyObsługa. -
~Kornelia / 2021-09-16 21:57
Nie polecam nikomu tego banku 3 razy była zamknąć konto, ani razu nie zostało zamknięte przez bank, a w dalszym ciągu naliczane są opłaty za konto w wysokości 50 zł do tej pory nie dowiedziałam się skąd taka kwota wy kia ponieważ Pani w banku nie potrafiła mi wyjaśnić tego. Oszuści i złodzieje! ZaletyBrakWadyOszuści, złodzieje, pracownicy niekompetentni -
~Daniel / 2021-09-16 19:32
Nigdy nie polecę tego banku. Jest to złodziejski bank z którym miałem przyjemność współpracować.
Zamknęli limity w koncie twierdząc niezdolność. Na konto wpływało po 17 tyś miesięcznie umowy i warunki dotrzymane kredyty płacone terminowo bez dnia spóźnienia. Ten Bank zrujnował moją zdolność w 1 sekundę. Mam nadzieję że i ten Bank upadnie jak to było z BZWBKZaletyNie polecam brak zaletWadyMnóstwo Nękanie Z ofertami kredytu oraz bezpodstawne zamknięcie limitu -
~Monia / 2021-09-15 17:13
Serdecznie polecam ten bank. Byłam w praktycznie wszystkich dostępnych bankach i uważam, że ten jest najlepszy. Spełnia moje oczekiwania w 100% ZaletyMiła obsługa, szybkie przelewy, bezproblemowo -
-
~D.B / 2021-09-09 14:41
Witam serdecznie,chcę złożyć Wielkie podziękowania Panu MACIEJ OZGA pracuje na infolini.Pierwszy raz od kilku lat zostałam tak poprowadzona przez Internet i do mojego konta,że nikt nigdy tego nie zrobił,zawsze była szybka odpowiedź:Proszę podejść do banku,tam wytłumaczą.Jeszcze raz gorące podziękowania dla Pana Macieja i oby więcej było takich ludzi na infolini jak ten spokojny,cierpliwy i naprawdę mądry człowiek z poważaniem Danuta Bontal. -
~Jan / 2021-09-06 11:23
Witam i kieruje ostrzeżenie do wszystkich użytkowników banku Santander.
Byłem klientem banku Santander w Nowym Sączu na ulicy Lwowskiej. Likwidowałem konto.
Zgłosiłem się w umówionym dniu. Pracownica poprosiła mnie na zaplecze. Pieniądze moje były już przygotowane
Przy mnie liczarka-banknotowa sprawnie przeliczyła banknoty. NIE SPRAWDZAŁEM, bo w wieku ponad 80 lat ręczne sprawdzanie zajęło by mi sporo czasu.
Zaufałem, skoro przygotowane, sprawdzone i przeliczone przez liczarkę - to pomyślałem, że można zaufać.
Szok odkryłem dopiero gdy potrzebowałem z tych dolarów skorzystać.
Do moich dolarów wciśnięto pomiędzy 100-dolarówki banknoty 10-dolarowe. Takich było 5 sztuk.
Bank mnie oszukał o 450 dolarów, ponieważ zamieniono 5 sztuk 100-dolarówek na 5 sztuk 10-dolarówek
Bardzo sprytnie. Zostało rozgoryczenie i gdzie z tym można iść?
OSTRZEGAM wszystkich klientów nie ufajcie żadnym pracownikom banku Santander.
Moja jedna ostatnia transakcja kosztowała mnie 450 dolarów. Na tyle dałem się oszukać
Były klient banku w Santander w Nowym Sączu – Jan
-
~Marcin / 2021-09-03 12:47
Najgorszy bank z jakim miałem styczność, reklamują się jako bank internetowy, a zwykła czynność jak zmniejszenie limitu odnawialnego w koncie wiąże się z wizytą w placówce. Jeszcze bym to jakoś zrozumiał, ale wypełniając wniosek przez Internet jest zero informacji że trwa to KILKA dni zanim taki wniosek trafi do wybranego oddziału. Po 3 dniach od złożenia udałem się do konkretnej placówki I się okazuje ze nie ma jeszcze przygotowanego aneksu. W innych bankach nie dość że limit można zmienić samemu przez Internet bez wizyty w placówce, to dodatkowo jeśli ktoś chce iść stacjonarnie ma to zrobione od ręki. Bank mocno zyje latami 90, dobrze że Panie w okienkach mają komputery A nie same liczydla I nie muszą spisywać dokumentów recznie. ZaletyZadneWadyPrlowskie procedury -
~Marian / 2021-09-01 22:35
Powiem tak - jeżeli dno to koniec możliwości, to Santander temu przeczy - chcesz się przekonać? Załóż tam konto! Szybko zrozumiesz, o czym piszę. Oczywiście odradzam wszelki kontakt z tą instytucją ukrytych kosztów, drobnych druczków na dokumentach, haraczy, pseudodarmowych kart itd. itp. Szczerze odradzam! Bank musi zarabiać, to oczywiste, ale ten to lichwiarze! ZaletyUwstecznione reklamy liczące na głupotę klientów.WadySantander Bank. -
~Marek / 2021-09-01 21:35
Nie polecam. Założyłem konto, zrobiłem pare przelewów, otrzymałem przelew od sprzedaży towaru, po czym konto zablokowane całkiem. Dzwoniłem do info linii już z 10 razy, dostaje odpowiedź że konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa, nikt nie może nic wyjaśnić co się stało. Pieniądze zablokowany już cały miesiąc , nikt nic nie mówi. To po prostu banda oszustów. Korzystałem z konta nie cały tydzień. Teraz mają darmowy kredyt dla siebie. Kto chce kłopoty i ciągle walczyć o swoje to zapraszam do Santander bank. Szkoda że są jeszcze take dziadostwo w Polsce. -
~Marcin / 2021-09-01 15:52
Dramat, obluga klienta na zenujaco niskim poziomie. ZaletyzadnychWadyobsluga klienta -
~Docia / 2021-08-31 16:03
Rzadko korzystam z opcji załatwiania spraw w oddziale banku...i całe szczęście, bo czas oczekiwania do okienka jest trudny do określenia. Z trzech okienek jedno jest otwarte, w drugim Pan ma przerwę, a trzecie jest zamknięte. W między czasie przychodzą osoby niby wcześniej umówione, których kolejka nie obowiązuje. ZaletyBrakWadyStrasznie długi czas oczekiwania w kolejce do okienka. -
~Anka / 2021-08-29 13:24
Bank w nieskończoność wydłuża proces kredytowy, co chwile przekraczając wyznaczone przez siebie terminy rozpatrywania dokumentów i zadając ich aktualizacji. Strata czasu. Lepiej zabrać oszczędności i ulokować gdzie indziej. -
-
~Adrian / 2021-08-20 19:24
Każdy doradca telefonicznie mówi co innego,z tego powodu negatywna decyzja -
~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48
Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander -
~niezadowolony niedoszły klient / 2021-08-18 13:42
Rzadko dodaję opinie ale tym razem nie mogę odpuścić. Zadzwoniłem na infolinię aby potwierdzić czy da się przeprowadzić konkretny szereg czynności, który chciałem zrealizować. Otrzymałem potwierdzenie (po podaniu WSZYSTKICH szczegółów). Udałem się do placówki gdzie okazało się że informacje z infolinii są totalnie nieprawdziwe. BRAK jakiejkolwiek odpowiedzialności za cokolwiek pomimo podania daty i godziny połączenia z infolinią. Ponadto pracownicy banku pytają skąd mam środki, które chcę wpłacić na rachunek - oraz odmawiają wpłaty bez fizycznego UDOKUMENTOWANIA pochodzenia środków poprzez przedłożenie dokumentów. W żadnym innym banku się z tym nie spotkałem. Trzymajcie się z daleka od nich. Wady- przekazywanie błędnych informacji na infolinii
- wypytywanie o pochodzenie środków które chcę wpłacić (pomimo że to zadanie urzędu skarbowego a nie ich) -
~AV / 2021-08-18 08:27
To najgorszy bank którego spotkałam w życiu . Zablokowali mi konto na 2 dzień jak otworzyłam, infolinia porażka - nikt nic nie wie, pojechałam do placówki ale tam jeszcze gorzej . Złożyłam reklamacje i czekam, nie mogę odebrać swoich pięniędzy i nikt nie może powiedzieć dla czego mi zostało zablokowane konto. To strata czasu i pięniędzy. Nie kompetentny pracownicy. ZaletyZero
strona 36 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »