Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).
Obsługa to jakaś pomyłka.
Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.
Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.
Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".
Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.
A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.
To jest dramat! Nie polecam nikomu!ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaleta
Wady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
- Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
- Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
- Obsługa klienta w oddziale - dramat!
- niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić.