strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~D.B / 2021-09-09 14:41
Witam serdecznie,chcę złożyć Wielkie podziękowania Panu MACIEJ OZGA pracuje na infolini.Pierwszy raz od kilku lat zostałam tak poprowadzona przez Internet i do mojego konta,że nikt nigdy tego nie zrobił,zawsze była szybka odpowiedź:Proszę podejść do banku,tam wytłumaczą.Jeszcze raz gorące podziękowania dla Pana Macieja i oby więcej było takich ludzi na infolini jak ten spokojny,cierpliwy i naprawdę mądry człowiek z poważaniem Danuta Bontal. -
-
~Jan / 2021-09-06 11:23
Witam i kieruje ostrzeżenie do wszystkich użytkowników banku Santander.
Byłem klientem banku Santander w Nowym Sączu na ulicy Lwowskiej. Likwidowałem konto.
Zgłosiłem się w umówionym dniu. Pracownica poprosiła mnie na zaplecze. Pieniądze moje były już przygotowane
Przy mnie liczarka-banknotowa sprawnie przeliczyła banknoty. NIE SPRAWDZAŁEM, bo w wieku ponad 80 lat ręczne sprawdzanie zajęło by mi sporo czasu.
Zaufałem, skoro przygotowane, sprawdzone i przeliczone przez liczarkę - to pomyślałem, że można zaufać.
Szok odkryłem dopiero gdy potrzebowałem z tych dolarów skorzystać.
Do moich dolarów wciśnięto pomiędzy 100-dolarówki banknoty 10-dolarowe. Takich było 5 sztuk.
Bank mnie oszukał o 450 dolarów, ponieważ zamieniono 5 sztuk 100-dolarówek na 5 sztuk 10-dolarówek
Bardzo sprytnie. Zostało rozgoryczenie i gdzie z tym można iść?
OSTRZEGAM wszystkich klientów nie ufajcie żadnym pracownikom banku Santander.
Moja jedna ostatnia transakcja kosztowała mnie 450 dolarów. Na tyle dałem się oszukać
Były klient banku w Santander w Nowym Sączu – Jan
-
~Marcin / 2021-09-03 12:47
Najgorszy bank z jakim miałem styczność, reklamują się jako bank internetowy, a zwykła czynność jak zmniejszenie limitu odnawialnego w koncie wiąże się z wizytą w placówce. Jeszcze bym to jakoś zrozumiał, ale wypełniając wniosek przez Internet jest zero informacji że trwa to KILKA dni zanim taki wniosek trafi do wybranego oddziału. Po 3 dniach od złożenia udałem się do konkretnej placówki I się okazuje ze nie ma jeszcze przygotowanego aneksu. W innych bankach nie dość że limit można zmienić samemu przez Internet bez wizyty w placówce, to dodatkowo jeśli ktoś chce iść stacjonarnie ma to zrobione od ręki. Bank mocno zyje latami 90, dobrze że Panie w okienkach mają komputery A nie same liczydla I nie muszą spisywać dokumentów recznie. ZaletyZadneWadyPrlowskie procedury -
~Marian / 2021-09-01 22:35
Powiem tak - jeżeli dno to koniec możliwości, to Santander temu przeczy - chcesz się przekonać? Załóż tam konto! Szybko zrozumiesz, o czym piszę. Oczywiście odradzam wszelki kontakt z tą instytucją ukrytych kosztów, drobnych druczków na dokumentach, haraczy, pseudodarmowych kart itd. itp. Szczerze odradzam! Bank musi zarabiać, to oczywiste, ale ten to lichwiarze! ZaletyUwstecznione reklamy liczące na głupotę klientów.WadySantander Bank. -
~Marek / 2021-09-01 21:35
Nie polecam. Założyłem konto, zrobiłem pare przelewów, otrzymałem przelew od sprzedaży towaru, po czym konto zablokowane całkiem. Dzwoniłem do info linii już z 10 razy, dostaje odpowiedź że konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa, nikt nie może nic wyjaśnić co się stało. Pieniądze zablokowany już cały miesiąc , nikt nic nie mówi. To po prostu banda oszustów. Korzystałem z konta nie cały tydzień. Teraz mają darmowy kredyt dla siebie. Kto chce kłopoty i ciągle walczyć o swoje to zapraszam do Santander bank. Szkoda że są jeszcze take dziadostwo w Polsce. -
~Marcin / 2021-09-01 15:52
Dramat, obluga klienta na zenujaco niskim poziomie. ZaletyzadnychWadyobsluga klienta -
~Docia / 2021-08-31 16:03
Rzadko korzystam z opcji załatwiania spraw w oddziale banku...i całe szczęście, bo czas oczekiwania do okienka jest trudny do określenia. Z trzech okienek jedno jest otwarte, w drugim Pan ma przerwę, a trzecie jest zamknięte. W między czasie przychodzą osoby niby wcześniej umówione, których kolejka nie obowiązuje. ZaletyBrakWadyStrasznie długi czas oczekiwania w kolejce do okienka. -
~Anka / 2021-08-29 13:24
Bank w nieskończoność wydłuża proces kredytowy, co chwile przekraczając wyznaczone przez siebie terminy rozpatrywania dokumentów i zadając ich aktualizacji. Strata czasu. Lepiej zabrać oszczędności i ulokować gdzie indziej. -
-
~Adrian / 2021-08-20 19:24
Każdy doradca telefonicznie mówi co innego,z tego powodu negatywna decyzja -
~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48
Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander -
~niezadowolony niedoszły klient / 2021-08-18 13:42
Rzadko dodaję opinie ale tym razem nie mogę odpuścić. Zadzwoniłem na infolinię aby potwierdzić czy da się przeprowadzić konkretny szereg czynności, który chciałem zrealizować. Otrzymałem potwierdzenie (po podaniu WSZYSTKICH szczegółów). Udałem się do placówki gdzie okazało się że informacje z infolinii są totalnie nieprawdziwe. BRAK jakiejkolwiek odpowiedzialności za cokolwiek pomimo podania daty i godziny połączenia z infolinią. Ponadto pracownicy banku pytają skąd mam środki, które chcę wpłacić na rachunek - oraz odmawiają wpłaty bez fizycznego UDOKUMENTOWANIA pochodzenia środków poprzez przedłożenie dokumentów. W żadnym innym banku się z tym nie spotkałem. Trzymajcie się z daleka od nich. Wady- przekazywanie błędnych informacji na infolinii
- wypytywanie o pochodzenie środków które chcę wpłacić (pomimo że to zadanie urzędu skarbowego a nie ich) -
~AV / 2021-08-18 08:27
To najgorszy bank którego spotkałam w życiu . Zablokowali mi konto na 2 dzień jak otworzyłam, infolinia porażka - nikt nic nie wie, pojechałam do placówki ale tam jeszcze gorzej . Złożyłam reklamacje i czekam, nie mogę odebrać swoich pięniędzy i nikt nie może powiedzieć dla czego mi zostało zablokowane konto. To strata czasu i pięniędzy. Nie kompetentny pracownicy. ZaletyZero -
~Blat / 2021-08-13 13:53
Bank jak Bank
Kilka prostch wskazówek
- wybieraj Bank w którym
: mają konto Twoi kontrachęci ,zleceniodawcy ,zleceniobiorcy , klienci , przeciętny "Brzęczyszczykiewicz" ma co najmniej dwa konta w oddzielnych Bankach
A co do kłopotów z logowaniem
Najtrzęstrza przyczyną są telefony z dwoma kartami sim ponieważ przekładając kartę sim do drugiego portu sim ,nie uzyskujes uwierzytelnienia w swoim "koncie" bo jest inny IMEJ "I SYSTEM NIE WIE CZY TO TY" musisz wejść w opcji i dodać użądzenie .ZaletyNie wciskaja zbędnych usług ...WadyGodziny otwarcia nie których placówek są bez sensu ... -
~Nick / 2021-08-13 12:53
Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).
Obsługa to jakaś pomyłka.
Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.
Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.
Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".
Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.
A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.
To jest dramat! Nie polecam nikomu!ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaletaWady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
- Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
- Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
- Obsługa klienta w oddziale - dramat!
- niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić. -
~Zygi / 2021-08-11 12:45
Porażka. Wieczne problemy z dostępem do bankowości internetowej.
Personel banku działa na niekorzyść klienta.
Nie polecam.
Ja się wypisałemZaletyBrakWadyWiele -
~Ja / 2021-08-10 11:57
To za aplikację, która nie działa wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebuję. Zaletymam blisko do oddziału bankuWadycała reszta -
-
~Przemdk / 2021-08-08 02:32
Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami. WadyBrak doświadczonego personelu -
~rene / 2021-08-04 11:40
Pragnę podziękować pracownikom infolinii za pomoc podczas próby włamania na konto bankowości elektronicznej poprzez serwis olx.Pracownik wyjaśnił mi w sposób rzetelny co się dzieje i dlaczego mam zablokowane konto. Być może to uchroniło mnie przed utratą oszczędności.
Zazwyczaj osoby piszące opinie wylewają swoje frustracje często wynikające z braku znajomości prawa i przepisów. Jestem Klientem jeszcze banku WBK SA( łezka w oku )i nigdy nie miałam okazji aby mój problem nie został rozwiązany. Czasem potrzeba czasu, wyjaśnienia ale efekt jest zawsze satysfakcjonujący.ZaletyPomoc w sytuacjach niestandardowych -
~Paweł Jarosz / 2021-07-28 16:54
Dno i oszustwo. Zawsze znajdą kruczki prawne żeby wyciągnąć od Ciebie pieniądze lub nie dać tych co są Ci należne. Obsługa kulturalna ale bez jakiejkolwiek mocy sprawczej, chęci pomocy w rozwianiu wątpliwości... -
~ewa / 2021-07-28 13:36
Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!! ZaletybrakWadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji
strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »