strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Adrian / 2021-08-20 19:24
Każdy doradca telefonicznie mówi co innego,z tego powodu negatywna decyzja -
-
~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48
Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander -
~niezadowolony niedoszły klient / 2021-08-18 13:42
Rzadko dodaję opinie ale tym razem nie mogę odpuścić. Zadzwoniłem na infolinię aby potwierdzić czy da się przeprowadzić konkretny szereg czynności, który chciałem zrealizować. Otrzymałem potwierdzenie (po podaniu WSZYSTKICH szczegółów). Udałem się do placówki gdzie okazało się że informacje z infolinii są totalnie nieprawdziwe. BRAK jakiejkolwiek odpowiedzialności za cokolwiek pomimo podania daty i godziny połączenia z infolinią. Ponadto pracownicy banku pytają skąd mam środki, które chcę wpłacić na rachunek - oraz odmawiają wpłaty bez fizycznego UDOKUMENTOWANIA pochodzenia środków poprzez przedłożenie dokumentów. W żadnym innym banku się z tym nie spotkałem. Trzymajcie się z daleka od nich. Wady- przekazywanie błędnych informacji na infolinii
- wypytywanie o pochodzenie środków które chcę wpłacić (pomimo że to zadanie urzędu skarbowego a nie ich) -
~AV / 2021-08-18 08:27
To najgorszy bank którego spotkałam w życiu . Zablokowali mi konto na 2 dzień jak otworzyłam, infolinia porażka - nikt nic nie wie, pojechałam do placówki ale tam jeszcze gorzej . Złożyłam reklamacje i czekam, nie mogę odebrać swoich pięniędzy i nikt nie może powiedzieć dla czego mi zostało zablokowane konto. To strata czasu i pięniędzy. Nie kompetentny pracownicy. ZaletyZero -
~Blat / 2021-08-13 13:53
Bank jak Bank
Kilka prostch wskazówek
- wybieraj Bank w którym
: mają konto Twoi kontrachęci ,zleceniodawcy ,zleceniobiorcy , klienci , przeciętny "Brzęczyszczykiewicz" ma co najmniej dwa konta w oddzielnych Bankach
A co do kłopotów z logowaniem
Najtrzęstrza przyczyną są telefony z dwoma kartami sim ponieważ przekładając kartę sim do drugiego portu sim ,nie uzyskujes uwierzytelnienia w swoim "koncie" bo jest inny IMEJ "I SYSTEM NIE WIE CZY TO TY" musisz wejść w opcji i dodać użądzenie .ZaletyNie wciskaja zbędnych usług ...WadyGodziny otwarcia nie których placówek są bez sensu ... -
~Nick / 2021-08-13 12:53
Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).
Obsługa to jakaś pomyłka.
Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.
Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.
Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".
Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.
A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.
To jest dramat! Nie polecam nikomu!ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaletaWady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
- Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
- Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
- Obsługa klienta w oddziale - dramat!
- niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić. -
~Zygi / 2021-08-11 12:45
Porażka. Wieczne problemy z dostępem do bankowości internetowej.
Personel banku działa na niekorzyść klienta.
Nie polecam.
Ja się wypisałemZaletyBrakWadyWiele -
~Ja / 2021-08-10 11:57
To za aplikację, która nie działa wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebuję. Zaletymam blisko do oddziału bankuWadycała reszta -
-
~Przemdk / 2021-08-08 02:32
Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami. WadyBrak doświadczonego personelu -
~rene / 2021-08-04 11:40
Pragnę podziękować pracownikom infolinii za pomoc podczas próby włamania na konto bankowości elektronicznej poprzez serwis olx.Pracownik wyjaśnił mi w sposób rzetelny co się dzieje i dlaczego mam zablokowane konto. Być może to uchroniło mnie przed utratą oszczędności.
Zazwyczaj osoby piszące opinie wylewają swoje frustracje często wynikające z braku znajomości prawa i przepisów. Jestem Klientem jeszcze banku WBK SA( łezka w oku )i nigdy nie miałam okazji aby mój problem nie został rozwiązany. Czasem potrzeba czasu, wyjaśnienia ale efekt jest zawsze satysfakcjonujący.ZaletyPomoc w sytuacjach niestandardowych -
~Paweł Jarosz / 2021-07-28 16:54
Dno i oszustwo. Zawsze znajdą kruczki prawne żeby wyciągnąć od Ciebie pieniądze lub nie dać tych co są Ci należne. Obsługa kulturalna ale bez jakiejkolwiek mocy sprawczej, chęci pomocy w rozwianiu wątpliwości... -
~ewa / 2021-07-28 13:36
Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!! ZaletybrakWadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji -
~maciek / 2021-07-26 18:22
jak tylko możesz to unikać
mistrzowie świata w ukrytych zapisach - byleby Cie tylko złoić na kasęZaletyładne logoWadycała reszta: produkty, zapisy małym druczkiem, obsługa przez infolinię -
~Robert / 2021-07-24 00:18
Bank to zenada podobnie dziala jak bzwbk...dodzwonic graniczy cudem. Proponuje zamknac konto ZaletyDnoWadyDno -
~J&B / 2021-07-17 21:29
Dno to mało powiedziane. Gdyby były ujemne punkty to bank ten byłby pierwszy ale w rankingu syf, dramat, ... Obsługa to jedna wielka porażka począwszy od zwykłych pracowników a na dyrekcji kończąc. Dyrektorka placówki w Oławie stoi na bramce i mówi za kim jesteśmy. Jej przełożony czyli dyrektor regionu to statysta, który nic nie wie i nic nie może. Pytanie za co bierze pieniądze? Za bezużyteczność, brak kompetencji? Unikajcie tego dziadostwa jak tylko możecie. 2,5 miesiąca czekam na decyzję kredytową i jedyne co uzyskałem do rozłożone ręce i "co ja mogę, trzeba czekać". Jedyne co to proszą o nowe wyciągi i zaświadczenia bo okres im minął a po dodanie aktualnych znów trafia się na koniec kolejki. Kpina. Zgłoszę te sprawę do nadzoru banków bo takie traktowanie powinno być karalne. Lepiej poszukać konkurencyjności e j oferty w innym banku a z tym badziewiem lepiej się nie wiązać. Unikajcie tego burdelu gdzie nikt nic nie wie i nikt nie może nic zrobić. Mam nadzieję że dostaną dotkliwa karę i zmienia podejście do klientów ZaletyJest konkurencja.WadyWszystko. Nie ma ani jednego pozytywu. -
~Mateusz / 2021-07-16 14:04
Dno i syf, nie polecam nikomu zakładania konta w tym banku, gdy było BZWBK wszystko było okeej, zmiana na Santander i co tydzień jakiś problem.
Zmieniam bank.WadyAwarie, hakerzy, aktualizacje, problem z zabezpieczeniem pieniędzy. -
-
~Anna / 2021-07-15 12:26
Tragedia, konsultanci powtarzają tylko w kółko te same wyuczone formułki, zero zrozumienia, zero wiedzy , zero pomocy , nikomu tego banku nie polecam ZaletyZalet brakWadySame wady -
~Podróżnik PKP / 2021-07-09 16:48
Ostatnio podczas podróży PKP, miałem nie przyjemność oglądać jak pracowniczka banku Santander robiła bardzo ważne rzeczy w Exelu korzystając z danych wielu klientów. BYŁO TAM WSZYSTKO! Ich telefony, adresy, nr kont itd. Wystarczy, że osoba siedząca za nią zrobi kilka zdjęć i bardzo ważne informacje mogą paść w nie powołane ręce. Tyle w temacie pracy zdalnej! Skandal! ZaletyBRAKWadyMOŻLIWY WYCIEK DANYCH WRAŻLIWYCH KLIENTÓW BANKU!!!! -
~Beata / 2021-07-09 16:09
Placówka w Zduńskiej Woli godna polecenia.Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zangażowana w pomoc klientowi. ZaletyIdealna obsługaWadyTrochę mała placówka, przez co tworzą się spore kolejki. -
~drwho / 2021-07-06 16:11
Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD
Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.ZaletybrakWadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »