strona 34 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Włodek / 2021-11-08 22:00
Jestem z Olsztyna. Wchodzę do placówki Santander na ul. Piłsudskiego w celu wysłania pieniędzy przelewem bankowym ale na wejściu stoi sobie Pani i informuje mnie, że skoro nie posiadam u nich rachunku bankowego to nic nie załatwię. Mówi to z miną jak by zobaczyła intruza. Szybko wychodzę i już raczej nie wrócę. Co to za chore podejściemdo klienta, że nie można wysłać pieniędzy SWIFTem bez posiadania rachunku. -
-
~Cale szczescie juz nie klient tego bank / 2021-11-04 17:33
pod wzgledem obsługi klienta to jest totalna katastrofa, nic nie mozna załatwic samemu w bankowosci elektronicznej tylko przez infolinie, na której jest bardzo długi czas oczekiwania. Specjalnie wprowadzaja w błąd klientów, którzy chcą rozstac się z tym bankiem, tak aby możliwie jak najbardziej utrudnić proces zamykania swoich produktów i oczywiscie przywlaszczyc sobie pozostałe kilka zł na koncie.
Mamy 2021, natomiast santander zatrzymał sie chyba w latach 90. Oczywiscie nie zapominajmy, że potem nastepuje wydzwanianie i nekanie żeby na sile przekonac, że jednak warto zostac w ich banku. Moze poprawcie poziom obsługi klienta, to nie bedziecie potem musieli tyle dzwonić :)ZaletybrakWadycaly ten bank -
~Robin Wschód / 2021-11-04 16:13
Omijać z daleka. Bank od kredytów czyli od łupienia klientów :) Oprocentowanie kredytu ponad 8%. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym 0,01 %. Bank tylko od łupienia, na szczęście jest wile innych, które robią to mniej perfidnie. ZaletybrakWadyzbyt pazerni -
~Patryk / 2021-11-02 22:24
Witam, santander aplikacja mega lipa 3 dni działa później nie da się zalogować trzeba odinstalować i ponownie zainstalowac aplikacje jakiś totalny Meksyk szczerze nie polecam banku sam rezygnuje. ZaletyBrakWadyCały czas -
~Dno / 2021-11-01 09:41
Mały zakup ratalny, kwota miesięczna 30zl. Konieczna rozmowa z konsultantem który mówi ze najlepiej będzie dobrać ubezpieczenie do KREDYTU???? kolejne utrudnienie w dobie naszychczasów wysyłanie skanu dowodu osobistego, konieczna weryfikacja przelewem. Żaden problem ale żeby nie było do wygrania banku ING ?! Konieczne zrobienie przelewu tradycyjnego. Zakupy robione w sobotę wiec przelew weryfikacyjny na 1 zł zaksięguje się dopiero w poniedziałek. Dawno nie widziałam takich utrudnień. W mojej aplikacji banku w minutę mogę wziąć kredyt na 30 tys ZaletyBrakWadyWszystkie -
~DOROTA / 2021-10-28 21:34
Nie dajcie się nabrać na pieniądze za założenie konta ,pierwsza transza 100 otrzymana po wielu reklamacjach bez odpowiedzi ,o drugiej to mogę zapomnieć .Oszuści ,zero kontaktu z bankiem ,długie rozpatrywanie reklamacji i żadnej informacji od nich.Strona nieczytelna ,wszystkiego trzeba się domyślać, to nie bank to śmiech na sali. ZaletyżadnychWadywszystko co wiąże się z bankami, raczej parabankami -
~Sylwester / 2021-10-28 14:14
Nie miła obsługa , gwarantują pożyczkę która nie mogą pozytywnie rozpatrzyć choć już parę razy pożyczkę dali, Omijać szerokim łukiem bo są ciekawsze banki z lepszymi ofertami i miłą obsługą !! -
~SRANTANDER / 2021-10-27 23:30
D R A M A T
Aplikacja to dno, nikt chyba nad nią nie pracuje -
-
~Tgfdfv / 2021-10-27 11:35
Miesiąc temu zdolność była 360 tysięcy, teraz 200. Oszuści -
~Andy / 2021-10-23 11:40
Obsługa klienta - nędza. Koszmarne działanie aplikacji mobilnej (liczne błędy, zamrożenie strony, z którego wyjść można tylko zamknięciem aplikacji, nachalne reklamy itd, itd) Logowanie do strony internetowej w trzecim etapie potwierdzane kodem sms - który jednak nie dociera (mimo poprawnych ustawień), a zmiana sposobu logowania niemożliwa, kiedy wcześniej trzeba się zalogować...
Skuszony niższymi opłatami przeszedłem do Santandera z polskiego banku, który nie sprawiał ŻADNYCH tego rodzaju problemów. Okazuje się, że jest to strasznie drogi bank. Kolejny dowód: Po pół roku obecności w Santanderze z przeciętnie 4 tys. zł na koncie dostałem DWA grosze odsetków, z czego od razu pobrano JEDEN grosz podatku.
50 % podatek od zysku, to chyba mafijny rekord.ZaletyDoładowywanie telefonu - czego w poprzednim banku nie miałem (brak porozumienia z operatorem)WadyOprócz wymienionych wyżej, sporo innych -
~Grzegorz / 2021-10-21 18:23
Dobry wieczór Szanownym Państwu
Rozmawiałem z Konsultantem Panem ROBERTEM MAJCHROWSKIM. Chciałbym podzielić się i wyrazić Opinię i Ocenę dla Pana.
Otórz mogę Wypowiedzieć się o PANU Robercie w JAKNAJLEPSZYCH WYRAZACH UZNANIA DLA PRACY TEGO PANA. JEST OSOBĄ MIŁĄ, SYMPATYCZNĄ, BARDZO KONKRETNĄ I SZYBKO REALIZUJE PROŚBY KLIENTÒW PAŃSTWA BANKU: "SANTANDERBANK-POLSKA" MOJA OCENA: ++++++6 :-) :-) :-) Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ ŻYCZĄC WSZYSTKIM I PANU DALSZYCH SUKCESÓW I DUUUŻOO SZCZĘŚCIA
NA WSZYSTKICH PAŃSTWA DROGACH
JAK I ZAWODOWYCH I PRYWATNYCH.
Dziękuję@85ZaletyKonkretna Osoba, Miła, Sympatyczna,WadyBrak -
~Olaolaola / 2021-10-21 10:17
Wzięłam kiedyś telefon na raty i dostałam kartę media markt santander, telefon już mam spłacony, a karta wazna była do czerwca, wiec przestały przychodzić opłaty miesięczne za aktywna kartę (było to około 5zl) przyszła mi nowa karta, która nalezalo aktywować, a ja tego nie zrobiłam, ponieważ nie jest mi potrzebna. Nagle znowu przychodzą opłaty miesięczne za kartę, której nawet nie aktywowałam i są to większe kwoty niż 5zl???????? kabaret -
~Michał / 2021-10-19 11:52
Bank podbiera pieniadze z konta tak zeby tego nie zauwazyc nie ma transakcji a kasa znika od roku sprawdzam to i wlasnie uciekam od nich ZaletyBrakWadyWszystko -
~Poszkodowana przez Santander / 2021-10-18 21:07
Dotknęła mnie sytuacja oszustwa na pracownika banku. Straciłam majątek i do tego zostałam z długiem, który juz słyszałam ze mam spłacić. Bank nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje. Bank właściciela nowego konta ani danych odbiorców podanych w przelewie (oszust przekazał nowe nr kont ) nie weryfikował a sa rożne. Okazało sie; ze przelew poszedł na moje dane ale właścicielem konta jest ktoś inny! I bank uważa ze to ok? Sprawa po otrzymaniu decyzji banku trafi do telewizji. Mam nadzieje, ze stracą klientów. Czarny PR gwarantowany. ZaletyW tym momencie nie ma!WadyZa wszystko sobie doliczają -
~kamila / 2021-10-17 09:47
Krótki czas oczekiwania na połączenie. Miła obsługa. -
~Kermit Bi / 2021-10-15 19:13
Wysoce interesowny bank z chamskimi prowizjami, czyhający na bledy klientów ZaletyLatwa, intuicyjna w użyciu strona internetowaWadyInteresowni, natretni pracownicy wciskajacy klientom ubezpieczenie, wieczne zmiany w regulaminach, zapewne za ktorymi nie nadazaja sami pracownicy, brak ciekawych ofert -
-
~Marek / 2021-10-14 05:50
Długie procedury , wyciąganie danych od klientów bez gwarancji otrzymania pożyczki. ZaletybrakWadynie polecam -
~Monika / 2021-10-11 16:13
Oszuści gdzie są moje pieniądze!!! Od piątku jeszcze ich nie ma na koncie przetrzymujecie je , jeszcze jutro likwiduje to konto porazka z wami jest -
~klient / 2021-10-11 11:32
Mam konto w Santander. Nie polecam, ciągle jakieś nowe pomysły na dodatkowe opłaty. Kilka razy zdarzyło się ze pobrali opłaty tak porostu. Gdybym nie zauważyła to tak by sobie pobierali. Myślę ze pora się rozstać z tym bankiem. -
~kamila / 2021-10-09 20:36
Często nie można się zalogować przez stronę, nie przychodzą sms-y autoryzacyjne. Zalety-obsługa na infoliniiWadyczęsto nie można się zalogować,nie przychodzą sms-y autoryzacyjne, brak informacji o awarii systemu
strona 34 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »