Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient / 2021-12-12 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu jesteśmy katowani radiową reklamą banku, w której słyszymy: ..."ciesz się zakupami z DWOMA ratami" ... Szanowni Państwo, ta rata, dwie raty z DWIEMA ratami - odmiana przez przypadki, materiał szkoły podstawowej. Jeden nieuk wymyślił, drugi zaakceptował. Przykre, że jeden z czołowych banków w kraju ma tak kiepsko wyedukowane służby marketingowe.
  • ~Teresa / 2021-12-10 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna,chyba dlatego nigdy tam nie ma kolejki.Ostatnio Pani w banku Santander w Jastrzębiu Zdrój wysyłała mnie na targ. Owszem zdenerwowałam się i powiedziałam co myślę,ale nie wysyłałam nikogo na targ. Młoda a ja w wieku matki,a może babci tej Pani.Trochę szacunku do starszych.
  • ~Aga / 2021-12-10 21:44
    Ocena: 4.33 / 5
    Pracuję w tym banku i nie mogę czytać bzdur które wypisują klienci. Nie znają przepisów choćby zarzut Pana że nie można bez konta wysłać swift. No nie można od kilku lat. Tak są awarie, tak sprzęt taki jak bankomat zawodzi, ale to naprawdę niezależne od pracowników. Taryfa opłat też nie zależy od pracownika w oddziale A już najśmieszniejszy zarzut o oprocentowanie. To bardziej do NBP się zgłosić trzeba A konkretnie RPP. A jeśli człowieku nie chcesz abyśmy dzwonili, zrób sprzeciw na kontakt telefoniczny. To naprawdę proste.
    ZaletyWysoka jakoś jakość obsługi. Mam dostęp do aniet naszych klientów i mamy średni czas oczekiwania na połączenie infolinii 9s. Poza tym jesteśmy silną grupą finansową na Świecie i na podium największych banków jeśli chodzi o Polskę.
  • ~Agata / 2021-12-09 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa infolinii, powtarzanie informacji jak z kartki, brak zrozumienia prostego pytania lub przyznania się do niewiedzy. Do tego spam telefoniczny. Co ważne zamiast prowizji jest „opłata przygotowawcza”, która nie musi być zwrócona po wcześniejszej spłacie. Sami oceńcie takie praktyki
    ZaletyBrak
  • ~Klaudia / 2021-12-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stalking telefoniczny to drugie imię santadera. Tyle w temacie ode mnie mocna jedynka szkoda ze minusa nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Dominik / 2021-12-07 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystkie obinie na pewno są prawdziwe, przekonałem się sam że na infolinii czeka się godzinę a i tak nic się nie załatwi i odsyłają do oddziału banku. Całkowita porażka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko ten bank to całkowita porażka
  • ~ktos inny / 2021-12-03 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank,jego procedury i samych pracownikow nalezaloby zglosic do jakiegos rejestru a najlepiej zakazac dzialalnosci. Nie rozumieja, ze wlasciciel tel.NIE JEST ADRESATEM,KTORY POBRAL PIENIEDZE I PODAL FAALSZYWY NR TEL!. obiecuja zapisac te informacje, ze nr nieaktualny, po czym tygodniu dzwonia z innych nr lub ukrywaja tel.by nie mozna zidentyfikowac jego i ostrzec innych w internecie. dzwonia o kazdej porze dnia i tyg. milcza i rozlaczaja sie, dopiero jak sie zagrozi policja, oddzania ktos inny i sie pyta czy znam powyzszego adresata, a przeciez mieli sobie zapisac, ze NR JEST BLEDNY I NIEWLASCIWY! nalezaloby ich zglosic do urzedu jakiegos!!!
    Zaletyzaro
    Wadygrupa przestepcza
  • ~Jakub / 2021-11-30 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentny bank
    Inwestycje po roku 50% w dół
    Lekceważący stosunek do klienta
    ZaletyBrak
    WadyFundusze inwestycyjnych przynasza duże straty
  • ~Anna / 2021-11-30 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczenie jakie wykupiłam w tym banku miało mieć pełną opcję , jak się okazał nawet szyb nie było w tym ubezpieczeniu pani która tam pracuje powinna ulice zamiatać może to potrafi lepiej
    Zaletyw sumie żadnych zalet
    Wadywszystkie nic sie nie da załątwic pozytywnie
  • ~Kylu / 2021-11-29 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo chamski bank który wydał stare franki
    Klientowi a wiedział ,że już nigdzie nie przyjmują najlepiej przez chamstwo pozbyć się problemu . Podczas reklamacji no przepraszamy nic się nie da zrobić i tyle nie polecam i odradzam ten bank
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOszustwo brak kompetencji obsługi
  • ~Tomek / 2021-11-26 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciongli mnie fundusz straciłem 6 tyś i powidzieli żebym sie cieszył że tak mało
    ZaletyNiema
    WadyDoradcy nie konpetentni
  • ~Wkur... / 2021-11-25 15:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa klienta przez Call Center na infolinii pracuje chamowaty Pan Aleksander który bezczelnie przy próbie złożenia reklamacji się rozłącza z tekstem co mi pan zrobisz. Ubezpieczanie do produktu pt Kredyt Gotówkowy to jakiś żart najpierw musisz wpłacić a potem może Ci oddamy. "Bank" oddaje sprawę do windykacji pomimo trwania "rozpatrywania" roszczenie przez Ubezpieczenie. KPINA ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadyże jest
  • ~Szymon / 2021-11-25 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Doradcy oszukują klientów zapewniając ich, że na danym koncie nigdy nie pojawią się opłaty. Po czym za konto trzeba płacić...
  • ~Tomasz / 2021-11-23 12:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kilka razy próbowałem otworzyć rachunek za pomocą wideoweryfikacj - bez skutku. Próba rozmowy z konsultantem na czacie - bez skutku. Wszystko ładnie działa, ale niestety tylko w reklamie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości otwarcia rachunku poprzez wideoweryfikację
    Brak możliwości wideorozmowy z konsultantem
  • ~Pracownik / 2021-11-23 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Pieniądze trzymane w tym banku nie są bezpieczne. Nie mają żadnych systemów zabezpieczeń. Prowadzone sa śledztwa wobec pracowników którzy sprzedają dane osobowe. Bank robi wszystko aby skradzionych pieniędzy nie oddać. Jedno wielkie bagno. Nie polecam nikomu.
    Kryminalna instystucja, zerujaca na zwykłych ludziach.
  • ~Michał / 2021-11-22 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka, żeby otworzyć konto, trzeba dzwonić do nich przynajmniej 5 razy bo mają milion haseł, hasła do otwarcia pliku z hasłem, które nie przechodzi jak się je wpisze, no żenada
    ZaletyBrak
  • ~Krystian / 2021-11-22 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinami czekanie na SMS kod lub potwierdzenie w aplikacji. Awarie system co parę dni. Dno DNA i muł.
    ZaletyBrak
    WadySystem obsługi.
  • ~Niezadowolony / 2021-11-17 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi opiniami tutaj. Ten bank to totalna porażka. Kradną pieniądze z konta,a potem jeszcze trzeba czekać trzy tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Nie wiem jak to się skończy jeszcze. Myślę że odzyskam swoją pensję. Stawiają człowieka w trudnej sytuacji życiowej. Omijać szerokim łukiem ten Bank !!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Xd / 2021-11-10 13:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Czas oczekiwania na reklamację Z WINY BANKU jest przerażający
  • ~erg / 2021-11-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!! po godzinie otwarcia konta zostalo zamkniete bo nikt nie potrafi pomoc dlaczego sms z kodem nie przychodzi,nie moge sie zalogowac ani otworzyc dokumentow i jeszcze wolaja oplate za zamkniecie konta ktore wogole nie bylo otwarte
    Wadycaly ten bank to porazka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929