Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1215 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2021-12-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mila arogancka obsluga telefoniczna,paodajac swoje dane pani stwierdzila ze sa nie prawdziwe nie chcac wyjasnic problemu NIUE POLECAM BANKU
    Zaletyzadne
    Wadykonsultantka klamie!!
  • ~Diabolek / 2021-12-19 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Męczą ludzi nawet w niedzielę dzwoniąc wciskając kredyty. I tak codziennie mimo to że mówi się żeby nie dzwonili.
  • ~MBank nie oni / 2021-12-17 21:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie ,
    Po 20 latach w mbank zmieniłem konto na Santander i…. PRL jak PKO, infolinia przeciążona, mimo deklaracji na koncie naliczają opłaty niezgodnie. Tak skłonił mnie kredyt na mieszanie, ale już wiem ten bank ma klienta później w poważaniu, w mbanku na połączenie z infolinia nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty tu ……. Standard to 40 minut. Wyjaśnienie reklamacji biurokracja jak ZUS. Podsumowanie bank Hiszpański ….gdzie powinni mieć w haśle reklamowym…. Maniana ????
    ZaletyOpłaty kredyt
    WadyBank porażka
  • ~Alicja / 2021-12-15 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem w tym banku od kilkunastu lat i pora zmienić na inny. Santander bank Warszawa róg św Bonifacego i Sobieskiego.Bankomat na terenie banku często awarie,lub awaria drukarki. Jaką końcówkę kwoty mogę wypłacić z bankomatu decyduje większość klientów czyli demokracja. Bo bank zrobił podobno badania . Tak ze jeśli chcesz wypłacić np 520zł to pieniądze nie zostaną ci wypłacone musi być 550zł.TO SA MOJE PIENIĄDZE I JA DECYDUJE ILE MAM WYPŁACIĆ A NIE JAKIŚ OGÓŁ LUDZI. BANK NIE DAŁ MI ZŁOTÓWKI JESZCZE NA MNIE ZARABIA. OBSŁUGA BANKU TEŻ POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. CZAS NA ZMIANY. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~KAcper D / 2021-12-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedna wielka tragedia, podejście jak za komuny jedna wielka porażką. obrót w koncie ponad 7 mln zlotych i zero podejścia
  • ~Arm / 2021-12-15 00:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Zbyt częste prace serwisowe uniemożliwiają korzystanie z bankowości internetowej i profilu zaufanego.
  • ~radwar01 / 2021-12-14 18:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Instytucja finansowa na bardzo niskim poziomie.... Bank nie zrealizował dyspozycji, czego skutkiem jest poniesienie przeze mnie straty finansowej - dot. funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź na reklamację na żenująco niskim poziomie. Brak odniesienia się do informacji podanych w reklamacji, a jedynie suche fakty. Drogi Kliencie jeżeli nie chcesz mieć problemów, każdą dyspozycję złożoną poprzez bankowość elektroniczną sprawdzaj, weryfikuj, potwierdzaj.... Jeżeli złodziej przejmie Twoje dane i dokona kradzieży bank odpowie Ci, że przecież sms był prawidłowy, natomiast gdy bank nie wykona dyspozycji potwierdzonej sms kodem otrzymasz info, że taka dyspozycja nie została złożona.... Niby 21 wiek a jednak Santander Bank Polska jakość nie nadąża. Korzystam z usług banku od ponad 25 lat i tylko pracowników żal... Bardzo często padają tu zarzuty osób, które nie znają prawa, procedur i przepisów. U mnie jest inaczej, przecież nie raz zdawałam certyfikację...
    ZaletyPracownicy, którzy jeszcze pamiętają czasy BZWBK, mają wiedzę, doświadczenie i tylko czasem za często ściana staje na drodze...
    Wadytak trudno przyznać rację Klientowi, nawet gdy podaje argumenty wskazujące, że ma wiedzę w temacie sporu...
  • ~Mmm / 2021-12-14 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku pod kątem kredytu na sprzęt itp. Dzień spóźniania 15 telefonów z groźba podania do Biku i srogie odsetki
  • ~klient / 2021-12-12 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu jesteśmy katowani radiową reklamą banku, w której słyszymy: ..."ciesz się zakupami z DWOMA ratami" ... Szanowni Państwo, ta rata, dwie raty z DWIEMA ratami - odmiana przez przypadki, materiał szkoły podstawowej. Jeden nieuk wymyślił, drugi zaakceptował. Przykre, że jeden z czołowych banków w kraju ma tak kiepsko wyedukowane służby marketingowe.
  • ~Teresa / 2021-12-10 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna,chyba dlatego nigdy tam nie ma kolejki.Ostatnio Pani w banku Santander w Jastrzębiu Zdrój wysyłała mnie na targ. Owszem zdenerwowałam się i powiedziałam co myślę,ale nie wysyłałam nikogo na targ. Młoda a ja w wieku matki,a może babci tej Pani.Trochę szacunku do starszych.
  • ~Aga / 2021-12-10 21:44
    Ocena: 4.33 / 5
    Pracuję w tym banku i nie mogę czytać bzdur które wypisują klienci. Nie znają przepisów choćby zarzut Pana że nie można bez konta wysłać swift. No nie można od kilku lat. Tak są awarie, tak sprzęt taki jak bankomat zawodzi, ale to naprawdę niezależne od pracowników. Taryfa opłat też nie zależy od pracownika w oddziale A już najśmieszniejszy zarzut o oprocentowanie. To bardziej do NBP się zgłosić trzeba A konkretnie RPP. A jeśli człowieku nie chcesz abyśmy dzwonili, zrób sprzeciw na kontakt telefoniczny. To naprawdę proste.
    ZaletyWysoka jakoś jakość obsługi. Mam dostęp do aniet naszych klientów i mamy średni czas oczekiwania na połączenie infolinii 9s. Poza tym jesteśmy silną grupą finansową na Świecie i na podium największych banków jeśli chodzi o Polskę.
  • ~Agata / 2021-12-09 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa infolinii, powtarzanie informacji jak z kartki, brak zrozumienia prostego pytania lub przyznania się do niewiedzy. Do tego spam telefoniczny. Co ważne zamiast prowizji jest „opłata przygotowawcza”, która nie musi być zwrócona po wcześniejszej spłacie. Sami oceńcie takie praktyki
    ZaletyBrak
  • ~Klaudia / 2021-12-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stalking telefoniczny to drugie imię santadera. Tyle w temacie ode mnie mocna jedynka szkoda ze minusa nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Dominik / 2021-12-07 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystkie obinie na pewno są prawdziwe, przekonałem się sam że na infolinii czeka się godzinę a i tak nic się nie załatwi i odsyłają do oddziału banku. Całkowita porażka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko ten bank to całkowita porażka
  • ~ktos inny / 2021-12-03 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank,jego procedury i samych pracownikow nalezaloby zglosic do jakiegos rejestru a najlepiej zakazac dzialalnosci. Nie rozumieja, ze wlasciciel tel.NIE JEST ADRESATEM,KTORY POBRAL PIENIEDZE I PODAL FAALSZYWY NR TEL!. obiecuja zapisac te informacje, ze nr nieaktualny, po czym tygodniu dzwonia z innych nr lub ukrywaja tel.by nie mozna zidentyfikowac jego i ostrzec innych w internecie. dzwonia o kazdej porze dnia i tyg. milcza i rozlaczaja sie, dopiero jak sie zagrozi policja, oddzania ktos inny i sie pyta czy znam powyzszego adresata, a przeciez mieli sobie zapisac, ze NR JEST BLEDNY I NIEWLASCIWY! nalezaloby ich zglosic do urzedu jakiegos!!!
    Zaletyzaro
    Wadygrupa przestepcza
  • ~Jakub / 2021-11-30 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentny bank
    Inwestycje po roku 50% w dół
    Lekceważący stosunek do klienta
    ZaletyBrak
    WadyFundusze inwestycyjnych przynasza duże straty
  • ~Anna / 2021-11-30 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczenie jakie wykupiłam w tym banku miało mieć pełną opcję , jak się okazał nawet szyb nie było w tym ubezpieczeniu pani która tam pracuje powinna ulice zamiatać może to potrafi lepiej
    Zaletyw sumie żadnych zalet
    Wadywszystkie nic sie nie da załątwic pozytywnie
  • ~Kylu / 2021-11-29 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo chamski bank który wydał stare franki
    Klientowi a wiedział ,że już nigdzie nie przyjmują najlepiej przez chamstwo pozbyć się problemu . Podczas reklamacji no przepraszamy nic się nie da zrobić i tyle nie polecam i odradzam ten bank
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOszustwo brak kompetencji obsługi
  • ~Tomek / 2021-11-26 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciongli mnie fundusz straciłem 6 tyś i powidzieli żebym sie cieszył że tak mało
    ZaletyNiema
    WadyDoradcy nie konpetentni
  • ~Wkur... / 2021-11-25 15:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa klienta przez Call Center na infolinii pracuje chamowaty Pan Aleksander który bezczelnie przy próbie złożenia reklamacji się rozłącza z tekstem co mi pan zrobisz. Ubezpieczanie do produktu pt Kredyt Gotówkowy to jakiś żart najpierw musisz wpłacić a potem może Ci oddamy. "Bank" oddaje sprawę do windykacji pomimo trwania "rozpatrywania" roszczenie przez Ubezpieczenie. KPINA ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadyże jest
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2022
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 916
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4657
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004