Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2021-12-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta W oddziale Strzelce Opolskie jedna wielka katastrofa.Zwykła czynność podpisanie aneksu po wcześniejszym umówieniu wizyty nikt nic nie wie.2 razy trzeba jechać zanim się cokolwiek załatwi.Nigdy nie spotkałem się z taką niekompetencją.
  • ~Tomek / 2021-12-30 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zrobić zakup kryptowaluty, wszystko mi zablokowali
  • ~Klient Santander / 2021-12-29 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem Banku już kilka lat i mogę powiedzieć, że Ten Bank jakieś Dno wieczne problemy z bankomatami, przelewami ile można??? Aktualnie kończę spłacać kredyt do kwietnia 2022 r i będę zamykać konto napewno.
    O zwrot pieniędzy za wcześniejszą spłatę kredytu jednego musiałem się prosić bo oczywiście Bank sam by nie zwrócił pieniędzy, również chciałem zwrot pieniędzy za ubezpieczenie to nie otrzymałem gdyż Bank Santander zastawił się tym, że ubezpieczenie kredytu było cały czas aktywne czegoś takiego jeszcze w życiu nie słyszałem...
    Wziołem kredyt na 48 miesięcy a spłaciłem w 15 miesięcy ale mi się nie należy, gdzie żaden pracownik Banku mnie otym nie poinformował bo po co.
    Pracownicy Banku natarczywie nękają telefonami członków mojej rodziny gdzie ja nie podawałem w banku Santander żadnego numeru kontaktowego po za moim co to ma być???? Mało mnie to obchodzi, że nie mogli się do mnie dodzwonić mają pecha,ja bynajmniej nie polecam tego Banku po kilku latach bycia klientem
  • ~Lucas / 2021-12-29 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIECEJ TEGO BANKU!!!
    ZŁODZEJE, OSZUŚCI, NACIĄGACZE!!!!
    Nie polecam tego banku!
    Zaletynie ma zalet
    Wadytak dużo jest wad że zabrakło by tej ramki
  • ~pawmor / 2021-12-29 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowski bank z jakiego korzystałem. Nie bierzcie w nim leasingu. Mimo wcześniejszego ustalonego harmonogramu spłat wysokość raty zmieniają jak w kredytach. Za wszelkie generowane przez nich pisma każą płacić np.za powiadomienie o użytkowniku przedmiotu leasingu 100zł netto. Brak kontaktu i powiadomień z ich strony. Komunikacja za pomocą wiadomości umieszczanych na założonym koncie. Jeżeli ktoś często nie loguje się na konto, może przegapić jakieś terminowe pismo, wtedy kara i odsetki. Całkowity koszt leasingu miał wynieść 9,76% a faktycznie po zakończeniu 18,72%. Absolutnie nie polecam.
  • ~jakub / 2021-12-27 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Z L O D Z I E J E

    Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś
    ZaletySA INNE BANKI
    WadyWSZYSTKO
  • ~Michał / 2021-12-25 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali środki z 500+ 100zl 17.12.2021. Po 5 dniach łaskawie odblokowali. Teraz w święta 24/25.12.2021 środki znów zostały zablokowane i żeby tego jeszcze było mało to nie ma komu ich odblokować. Moja irytacja urosła do granic i dziś już nie dam rady ale w dniu jutrzejszym składam na nich doniesienie o podwójne przywłaszczenie. Pan na infolinii tłumaczy że to system blokuje... ale za każdym systemem stoi człowiek.
    WadyPrzywłaszczanie bezprawne środków z 500+
  • ~Henryk / 2021-12-24 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    KLAMCY. Powiedziano mi ze nie ma oplat za konto jezeli na konto sa wplywy min 500zl. Pobieraja mi 6zl. Skontaktowalem sie z nimi i powiedziano mi teraz ze musze dokonywac transakcje platnicze lub BLIK.przy zakladaniu rachunku dokladnie sie wypyrywalem o warunki bezplatnego konta i 500 zl zasilenie bylo jedynym warunkiem
    KLAMCY, KLAMCY KLAMCY.
    WadyKLAMCY
  • ~kristof73 / 2021-12-22 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak,właśnie mam przyjemność,dowiedzieć sie jak ważny jest klient dla Santander Consumer Bank,nie mam u nich konta i chyba mogę dziekować Bogu,kiedyś kupiłem coś na raty,do tego wciśli mi karte kredytową,bo niby inaczej się nie da.Nie dawno załatwiłem kredyt hipoteczny ,oczywiscie w innym banku ,tam gdzie mam konto,kredyt jest do podpisania juz od prawie dwóch tygodni,miedzy czasie wyszło ze w podpisaniu umowy przeszkadza mi limit na owej karcie kredytowej.Zamknięcie owej karty nie wchodzi w grę bo to u nich 60 dni,wiec obniżenie limitu to jedyna droga ,tyle że to 30 dni,gdzie normalnie w wielu bankach .to kwestia góra czterech dni.Po złożeniu wniosku o zmniejszenie limitu i kilku jeszcze wizyt w owym odziele,kilku godzinnych rozmowach z konsultantami i zapewnianiu mnie że mój wniosek o zmniejszenie limitu jest pilny,ręce mi opadły i straciłem wiare na szybsze rozwiązanie problemu,zapytacie zapewne dlaczego?,a no dlatego że równolegle próbowaliśmy ominąć problem limitu w inny sposób,i znów trafiłem do oddziału by uzyskać zwykłe potwierdzenie że owa karta była prowadzona prawidłowo i nie ma na niej jakiego kolwiek wymagalnego zadłużenia,a tak na marginesie karta jest nadpłacona,nieaktywna od dawna,co wiecej zablokowana jeszcze przez bank,co i tak nie przeszkadza im pobierać im opłaty za nią odemnie,i teraz co się dowiaduje, po ponad dwóch tygodnia czekania na zmniejszenie limitu?że żeby uzyskać takie potwierdzenie muszę zamknąć kartę ,a to jak pisałem jest 60 dni,więc po co czekałem ponad dwa tygodnie?zwykłej kartki nie byli mi w stanie nawet wygenerować.Stoje przez nich i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić,bo umowa przedwstępna niedługo mi też dobiegnie końca.Nasuwa się jeden wniosek ,brak jakejkolwiek empatii,brak zrozumienia,i kompletny brak dobrej woli ,by cokolwiek zrobić dla klienta,myślę że oni kłamią rano i kłamią wieczorem,kłamią w dzień ,kłamią i w nocy,więc Drodzy obecni ,ale i przyszli klienci,pamiętajcie próżno u nich szukać pomocy.
    Zaletyzalety? próżno szukać
  • ~Piotr / 2021-12-22 18:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają awarię i twierdzą, że wszystko ok, co jest oczywistym kłamstwem!
    W Dodatku robią zmiany w umowach i naliczają opłaty za nieużywane rachunki! Omijać z daleka!
  • ~Boguslaw / 2021-12-22 02:46
    Ocena: 2.33 / 5
    1-w czasie zmiany nazwy banku dokonano bez poinformowania mnie zamiany konta bez oplat na konto z oplata to spowodowalo moje zadluzenie
    2-teraz tak samo konto Jakie Chce zmieniono 2020roku na konto z oplata,w aplikacji banku w historii wykazywano saldo dodatnie ponad rok niemialem informacji o oplacie za konto,moja wizyta w Santander wykazala zadluzenie z tytulu oplat za konto.
    Santander Bank jak okreslic wyciaganie od klientow pieniedzy podstepem.
  • ~Robert / 2021-12-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni temu miałem bardzo przykrą sytuację. Z mojego konta firmowego zniknęło blisko 50 tys zł. Bez śladu, bez historii, bez niczego. Z początku bank poinformował mnie, że to zajęcie przez ZUS. Jak się okazało, ZUS nie zrobił żadnego zajęcia. Po kolejnym kontakcie z bankiem otrzymaliśmy informację, że jest to "bardzo dziwna sytuacja" i bank sam nie wiedział co się stało z tymi środkami. Po kilku dniach przebywania w nieświadomości, bank skontaktował się ze mną i przeprosił za zaistniałą sytuację, gdyż był to ich "błąd systemu". W jaki sposób możemy czuć się bezpiecznie o nasze środki w takiej sytuacji? Co jeśli natychmiastowo nie zauważyłbym, że pieniądze mi znikły? Czy takie "błędy systemu" mają wgl. prawo się pojawiać? Kilka dni bez żadnej informacji, bank pogubiony w całej sprawie i bardzo powolne dochodzenie gdzie są zagubione środki. Czekam jeszcze co mi powiedzą na reklamacji. Nie zostawię tak tego.
  • ~Ewa / 2021-12-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mila arogancka obsluga telefoniczna,paodajac swoje dane pani stwierdzila ze sa nie prawdziwe nie chcac wyjasnic problemu NIUE POLECAM BANKU
    Zaletyzadne
    Wadykonsultantka klamie!!
  • ~Diabolek / 2021-12-19 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Męczą ludzi nawet w niedzielę dzwoniąc wciskając kredyty. I tak codziennie mimo to że mówi się żeby nie dzwonili.
  • ~MBank nie oni / 2021-12-17 21:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie ,
    Po 20 latach w mbank zmieniłem konto na Santander i…. PRL jak PKO, infolinia przeciążona, mimo deklaracji na koncie naliczają opłaty niezgodnie. Tak skłonił mnie kredyt na mieszanie, ale już wiem ten bank ma klienta później w poważaniu, w mbanku na połączenie z infolinia nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty tu ……. Standard to 40 minut. Wyjaśnienie reklamacji biurokracja jak ZUS. Podsumowanie bank Hiszpański ….gdzie powinni mieć w haśle reklamowym…. Maniana ????
    ZaletyOpłaty kredyt
    WadyBank porażka
  • ~Alicja / 2021-12-15 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem w tym banku od kilkunastu lat i pora zmienić na inny. Santander bank Warszawa róg św Bonifacego i Sobieskiego.Bankomat na terenie banku często awarie,lub awaria drukarki. Jaką końcówkę kwoty mogę wypłacić z bankomatu decyduje większość klientów czyli demokracja. Bo bank zrobił podobno badania . Tak ze jeśli chcesz wypłacić np 520zł to pieniądze nie zostaną ci wypłacone musi być 550zł.TO SA MOJE PIENIĄDZE I JA DECYDUJE ILE MAM WYPŁACIĆ A NIE JAKIŚ OGÓŁ LUDZI. BANK NIE DAŁ MI ZŁOTÓWKI JESZCZE NA MNIE ZARABIA. OBSŁUGA BANKU TEŻ POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. CZAS NA ZMIANY. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~KAcper D / 2021-12-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedna wielka tragedia, podejście jak za komuny jedna wielka porażką. obrót w koncie ponad 7 mln zlotych i zero podejścia
  • ~Arm / 2021-12-15 00:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Zbyt częste prace serwisowe uniemożliwiają korzystanie z bankowości internetowej i profilu zaufanego.
  • ~radwar01 / 2021-12-14 18:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Instytucja finansowa na bardzo niskim poziomie.... Bank nie zrealizował dyspozycji, czego skutkiem jest poniesienie przeze mnie straty finansowej - dot. funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź na reklamację na żenująco niskim poziomie. Brak odniesienia się do informacji podanych w reklamacji, a jedynie suche fakty. Drogi Kliencie jeżeli nie chcesz mieć problemów, każdą dyspozycję złożoną poprzez bankowość elektroniczną sprawdzaj, weryfikuj, potwierdzaj.... Jeżeli złodziej przejmie Twoje dane i dokona kradzieży bank odpowie Ci, że przecież sms był prawidłowy, natomiast gdy bank nie wykona dyspozycji potwierdzonej sms kodem otrzymasz info, że taka dyspozycja nie została złożona.... Niby 21 wiek a jednak Santander Bank Polska jakość nie nadąża. Korzystam z usług banku od ponad 25 lat i tylko pracowników żal... Bardzo często padają tu zarzuty osób, które nie znają prawa, procedur i przepisów. U mnie jest inaczej, przecież nie raz zdawałam certyfikację...
    ZaletyPracownicy, którzy jeszcze pamiętają czasy BZWBK, mają wiedzę, doświadczenie i tylko czasem za często ściana staje na drodze...
    Wadytak trudno przyznać rację Klientowi, nawet gdy podaje argumenty wskazujące, że ma wiedzę w temacie sporu...
  • ~Mmm / 2021-12-14 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku pod kątem kredytu na sprzęt itp. Dzień spóźniania 15 telefonów z groźba podania do Biku i srogie odsetki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929