Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1223 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2022-02-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • ~Klient / 2022-02-22 10:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Karta nie doszła do mnie przez ponad miesiąc, została zastrzeżona i w oczekiwaniu na nową jestem, która mimo tego, nie została wysłana ekspresem, jestem zawiedziony, ponieważ potrzebuję karty a dalej nie mam kolejnej.
  • ~Ela / 2022-02-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
  • ~wkurzona / 2022-02-15 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
    Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
  • ~poszkodowany / 2022-02-15 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
    Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
    1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
    2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
    3/ na ile lat dają ważność karty ?
    Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
    Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
    Parametry produktu to fikcja
    Zaletynie ma
    Wadyuporczywe nękanie
  • ~Lukasz / 2022-02-15 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty...
  • ~Renata / 2022-02-14 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat połkną pieniądze a bank uchyla się przed odpowiedzialnością sugerując że maszyna się nie myli. Traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja.
  • ~Kacper / 2022-02-14 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam.
  • ~Wioleta / 2022-02-11 21:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Doradca w Oddziale banku Santander w Gdyni nie przyjął ode mnie wpłaty w euro ponieważ stwierdził iż banknoty niszą ślady użytkowania. Nadmienię że pieniądze nie były przedarte, nie były zniszczone ani pogniecione. Nosiły ślady użytkowania. Tragiczna obsługa, brak znajomosci procedur, brak kompetencji.
    Zalety Brak
    WadyBrak znajomosci procedur bankowych
  • ~ps / 2022-02-11 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym ostrzec przed korzystaniem z usługi Parkingi.
    Podczas uruchamiania nie wybierajcie opcji "Dopóki nie zakończę".
    Jeśli z jakiegoś powodu rozpoczęcie parkowania nie zostanie poprawnie zakończone,
    to może się okazać, że parkowanie wystartowało, w aplikacji nie ma możliwości jego zakończenia,
    a dzwonienie do banku kończy się złożeniem reklamacji z 30 dniowym czasem oczekiwania na odpowiedź.
    Nie ma możliwości zatrzymania tego parkowania, a co za tym idzie przerwania automatycznego pobierania opłat z konta.
    Za Bank nie bierze odpowiedzialności za pomoc z przy błędnym działaniu aplikacji, bo na infolinii nie uzyskacie żadnej realnej pomocy.
    Nie mówiąc już, że wcześniej dzwoniłem do firmy FINANTEQ, gdzie odesłano mnie do SANTANDER-a.
    Oczywiście SANTANDER odsyła do FINANTEQ.
    Błędne koło, a pieniądze z konta mogą znikać zgodnie z regulaminem, na który się zgodziłem.
  • ~Dariusz / 2022-02-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem.rozczarowany obsługa w oddzie w Piasecznie ul. Wojska Polskiego pomimo wolnych miejsc przy stanowiskach musiałem czekać tylko do jednego do którego była olbżymia kolejka. Chciałem tylko zaktualizować numer dokumentu i skasować martwe konto. Bardzo nie polecam tego banku a szczególnie tego oddziału!!!! Brak koleżeńskiej pomocy i przestrzegania obowiązujących zasad sanitarnych w sumie 9 osób na sali.
    ZaletyBrak
    WadySame.
  • ~Urszula / 2022-02-10 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem oburzona opłatami za pobranie gotówki z innych bankomatów niż Santander, tym bardziej, że w moim mieście jest ich raptem 3 i daleko mi do nich, do tego jest problem z parkowaniem przy tych bankomatach. Uważam, ze skoro bank obraca oszczędnościami, lokatami klienta za które klient prawie nic nie dostaje, bo oprocentowanie jest teraz jake jest, to pobieranie opłat za wypłatę gotówki z innego bankomatu to czyste złodziejstwo !!!!
  • ~Sauer / 2022-02-10 11:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank, specjalnie przetrzymują pieniądze. Wypłaty przychodzą zawsze z opóźnieniem mimo iz inni ludzie z pracy dawno wypłaty dostali. Oprocentowanie tragiczne mimo podniesienia stóp procentowych.
    ZaletyNa siłę nikt nie trzyma w tym banku
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Jo / 2022-02-09 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsze doswiadczenie jakie mialam z bankiem. Przebywam za granica I dostep do konta online zostal zablokowany. 100 razy bylo powtorzona ze nie na mnie w Polsce I nie moge sie wstawic osobiscie w oddziale banku zeby zresetowac haslo do konta online!
    Ale widocznie to trudne do zrozumienia dla banku. Doradzono mi na infolinii., ze pelnomocnik do mojego konta moze zresetowac haslo w oddziale banku! Pelnomocnik odwiedzil bank I powiedziano mu ze nie moze resetowac hasla ale moze zamknac moje konta!!! Dzis zostallam poinformowana ze platne konto ktore bylo zamkniete 2 lata temu NIE zostalo zamkniete!! I sa oplaty do zaplacenia! I oczywiscie nadal nie mam dostepu do swojego konta! Spedzilam 2 godziny na telefonie z za granicy any ktos mi pomogl - jedna z osob byla niesamowicie chamska. Unikajcie tego banku!!!
    ZaletyBrak
    WadyCaly bank!
  • ~Renata / 2022-02-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka bo mam już dosyć. Wpłacam pieniądze do bankomatu a tu awaria.Pieniądze przyjął ale na koncie nie mam .Infolinia i reklamacja i czekanie na własne pieniądze to denerwujące!!!
  • ~PP kredyt bank / 2022-02-08 16:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank już na drugi dzień po podwyżce stóp procentowych przysyla.listy o podwyższeniu rat kredytów. Konto oszczędnościowe ZERO zmian w oprocentowaniu, 0,1%. To jakaś kpina z klientów. Nie ma chyba, tak słabego innego banku w Polsce pod względem oprocentowania oszczędności.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyBrak oprocentowania oszczędności.
    Natychmiastowe podwyżki oprocentowania kredytów.
  • ~Barbara / 2022-02-08 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja innych obiektów banku na terenie mojego miasta Wałbrzycha to koszmar dla klientów, którzy po pracy muszą siedzieć i czekać na obsługę powyżej godziny hmmmm brak słów. Na 7 okienek dwie osoby obsługujące. Może nadszedł czas zmienić Bank ?
    ZaletyObecnie brak
    WadyŻółwia obsluga
  • ~Rozczarowany / 2022-02-04 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wspiera patologiczną dyskryminację ludzi, którzy nie uczestniczą w bezrozumnych zabobonach i wierzeniach w to że kawałek szmatki na twarzy zatrzymuje jakiekolwiek wirusy. Bank nie obsługuje osób bez tych śmiesznych, upadlających i uwłaczających ludzkiemu rozumowi maseczek. Zarząd tego Banku najwyraźniej nie jest świadomy że szkodzi sam sobie, ponieważ miałem tam dług do spłacenia, ale skoro mnie do tego banku nie wpuścili, sami uniemożliwili mi spłatę tego długu. Nigdy już nie wrócę do tego banku, ani tym bardziej nie zobaczą ani jednej złotówki ode mnie.
    Usuwam tam konto, i zachęcam wszystkich zdrowych na umyśle ludzi aby zrobili to samo.
    Wstyd że w takich instytucjach i urzędach pracują tak nieświadomi i lekkomyślni ludzie. Do niczego się nie nadają. Widzę w nich tylko upadek człowieka.
    Zaletyuprzejmość
    Wadybrak rozumu, uległość choremu systemowi, dyskryminacja klientów
  • ~bobek / 2022-01-31 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dzisiaj zamknąć babci konto która jest chora i nie wychodzi z domu. otrzymałem informację że muszę jechać z babcia do notariusza ponieważ pisemne upoważnienie nie wystarczy.
    Zaletybrak
    Wadynaliczanie opłaty przez 3 lata po zamknięciu działalności.
  • ~Nur Jan / 2022-01-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Blocked my card because I made several purchases from Steam. I was calling to support for 2 days. They are deaf. Online banking suggests I can unblock it from mobile or online banking. But this option doesn't work. Branches are closed on weekend. So I'll need to stay without withdrawing money from ATM for 3 days until I reach their branch next week. I need to withdraw now, but can't do anything with it. Online services and supports are very poor. I am going to switch to another bank.
    Zaletymobile app is more or less good
    Wadybut this mobile app has many limitations, so you'll need to use online banking anyway
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1551
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066