Dziś stałem prawie 3 godz w kolejce do banku bo wszystkie bankomaty są wyłączone i nie wiadomo kiedy będą sprawne Inowrocław tylko dwie kasy otwarte
ZaletyBrak zalet
WadyBrak kompetentnych osób
~Tomek / 2022-02-26 09:12
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski bank - prowizja 2.8% przy przelewach zagranicznych, dodatkowo wstrzymali się z przeliczeniem waluty jak putin atakował ukraine i przeliczyli 2 dni po agresjii gdy dolar podskoczył 30 groszy.
~Oksana / 2022-02-24 16:42
Ocena: 1.67 / 5
cały tydzień dzwonię i nawet klientu firmowemu nie mogą pomóc -napisałam reklamacji, oświadczenia, a nadal kontrahenci nie mogą mi zapłacić. I tak trwa dwa lata walka z wiatrakami. Kto zastanawia się -odradzam, bo u mnie już i kradli z obojga kont, i winią mnie, i po prostu ignorowali...
Zaletyjedna-moje przyzwyczajenie
Wadyobsługa niekompetentna
~Robin / 2022-02-23 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej chciwy i śmieszny w tym Bank w Polsce. Podnoszą bez przerwy oprocentowanie kredytów bo NBP podniosło. Natomiast zapominają o podniesieniu oprocentowania depozytów. Konto oszczędnościowe ma oprocentowanie 0,01 %. To jest bank od dojenia ludzi a nie od usług bankowych. Hiszpanie chyba chcą to zaorać i dlatego wszystko jest tam poniżej dna. Omijajcie ich z daleka.
Zaletynie występują
WadyChciwość, pazerność, działanie na niekorzyść klienta i wmawianie mu że jest super :)
~Marcin / 2022-02-22 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
ZaletyBrak
WadyBrak reakcji na reklamacje
~Klient / 2022-02-22 10:13
Ocena: 3.00 / 5
Karta nie doszła do mnie przez ponad miesiąc, została zastrzeżona i w oczekiwaniu na nową jestem, która mimo tego, nie została wysłana ekspresem, jestem zawiedziony, ponieważ potrzebuję karty a dalej nie mam kolejnej.
~Ela / 2022-02-22 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
~wkurzona / 2022-02-15 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
~poszkodowany / 2022-02-15 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
3/ na ile lat dają ważność karty ?
Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
Parametry produktu to fikcja
Zaletynie ma
Wadyuporczywe nękanie
~Lukasz / 2022-02-15 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty...
~Renata / 2022-02-14 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat połkną pieniądze a bank uchyla się przed odpowiedzialnością sugerując że maszyna się nie myli. Traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja.
~Kacper / 2022-02-14 02:04
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam.
~Wioleta / 2022-02-11 21:09
Ocena: 1.67 / 5
Doradca w Oddziale banku Santander w Gdyni nie przyjął ode mnie wpłaty w euro ponieważ stwierdził iż banknoty niszą ślady użytkowania. Nadmienię że pieniądze nie były przedarte, nie były zniszczone ani pogniecione. Nosiły ślady użytkowania. Tragiczna obsługa, brak znajomosci procedur, brak kompetencji.
Zalety Brak
WadyBrak znajomosci procedur bankowych
~ps / 2022-02-11 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym ostrzec przed korzystaniem z usługi Parkingi.
Podczas uruchamiania nie wybierajcie opcji "Dopóki nie zakończę".
Jeśli z jakiegoś powodu rozpoczęcie parkowania nie zostanie poprawnie zakończone,
to może się okazać, że parkowanie wystartowało, w aplikacji nie ma możliwości jego zakończenia,
a dzwonienie do banku kończy się złożeniem reklamacji z 30 dniowym czasem oczekiwania na odpowiedź.
Nie ma możliwości zatrzymania tego parkowania, a co za tym idzie przerwania automatycznego pobierania opłat z konta.
Za Bank nie bierze odpowiedzialności za pomoc z przy błędnym działaniu aplikacji, bo na infolinii nie uzyskacie żadnej realnej pomocy.
Nie mówiąc już, że wcześniej dzwoniłem do firmy FINANTEQ, gdzie odesłano mnie do SANTANDER-a.
Oczywiście SANTANDER odsyła do FINANTEQ.
Błędne koło, a pieniądze z konta mogą znikać zgodnie z regulaminem, na który się zgodziłem.
~Dariusz / 2022-02-11 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Jestem.rozczarowany obsługa w oddzie w Piasecznie ul. Wojska Polskiego pomimo wolnych miejsc przy stanowiskach musiałem czekać tylko do jednego do którego była olbżymia kolejka. Chciałem tylko zaktualizować numer dokumentu i skasować martwe konto. Bardzo nie polecam tego banku a szczególnie tego oddziału!!!! Brak koleżeńskiej pomocy i przestrzegania obowiązujących zasad sanitarnych w sumie 9 osób na sali.
ZaletyBrak
WadySame.
~Urszula / 2022-02-10 16:41
Ocena: 3.00 / 5
Jestem oburzona opłatami za pobranie gotówki z innych bankomatów niż Santander, tym bardziej, że w moim mieście jest ich raptem 3 i daleko mi do nich, do tego jest problem z parkowaniem przy tych bankomatach. Uważam, ze skoro bank obraca oszczędnościami, lokatami klienta za które klient prawie nic nie dostaje, bo oprocentowanie jest teraz jake jest, to pobieranie opłat za wypłatę gotówki z innego bankomatu to czyste złodziejstwo !!!!
~Sauer / 2022-02-10 11:17
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank, specjalnie przetrzymują pieniądze. Wypłaty przychodzą zawsze z opóźnieniem mimo iz inni ludzie z pracy dawno wypłaty dostali. Oprocentowanie tragiczne mimo podniesienia stóp procentowych.
ZaletyNa siłę nikt nie trzyma w tym banku
WadyWszystko co możliwe
~Jo / 2022-02-09 14:39
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsze doswiadczenie jakie mialam z bankiem. Przebywam za granica I dostep do konta online zostal zablokowany. 100 razy bylo powtorzona ze nie na mnie w Polsce I nie moge sie wstawic osobiscie w oddziale banku zeby zresetowac haslo do konta online!
Ale widocznie to trudne do zrozumienia dla banku. Doradzono mi na infolinii., ze pelnomocnik do mojego konta moze zresetowac haslo w oddziale banku! Pelnomocnik odwiedzil bank I powiedziano mu ze nie moze resetowac hasla ale moze zamknac moje konta!!! Dzis zostallam poinformowana ze platne konto ktore bylo zamkniete 2 lata temu NIE zostalo zamkniete!! I sa oplaty do zaplacenia! I oczywiscie nadal nie mam dostepu do swojego konta! Spedzilam 2 godziny na telefonie z za granicy any ktos mi pomogl - jedna z osob byla niesamowicie chamska. Unikajcie tego banku!!!
ZaletyBrak
WadyCaly bank!
~Renata / 2022-02-08 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka bo mam już dosyć. Wpłacam pieniądze do bankomatu a tu awaria.Pieniądze przyjął ale na koncie nie mam .Infolinia i reklamacja i czekanie na własne pieniądze to denerwujące!!!
~PP kredyt bank / 2022-02-08 16:19
Ocena: 3.00 / 5
Bank już na drugi dzień po podwyżce stóp procentowych przysyla.listy o podwyższeniu rat kredytów. Konto oszczędnościowe ZERO zmian w oprocentowaniu, 0,1%. To jakaś kpina z klientów. Nie ma chyba, tak słabego innego banku w Polsce pod względem oprocentowania oszczędności.