Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1215 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2022-03-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gangsterski bank, banda złodziei, ignorująca maile i zgłoszenia telefoniczne.
  • ~Martini / 2022-03-10 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu z infolinią. Oddziały pracują w takich godzinach żeby przypadkiem kogoś nie obsłużyć (10-17). Omijać szerokim łukiem
  • ~Bozena / 2022-03-09 06:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy w czasie likwidacji placowek banku nie możnaby zainstalowac wiecej wplatomatow?
    Krakow ma ich bardzo malo.
    A te co sa to gzies na zadupiach...
    ZaletyNie znam
    WadyDużo
  • ~TOMASZ / 2022-03-04 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Bank straszy, kontakt straszny, NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyKontakt straszny, obsługa straszna...
  • ~Tomasz / 2022-03-03 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zostały mi zaksięgowane pieniądze gdy wpłacałem do wpłatomatu,po złożeniu reklamacji pan z obsługi klienta stwierdził iż maksymalnie do 3 dni pieniądze będą na koncie ,anie były po 5 dniach zadzwoniłem i tym razem pani z obslugi klienta stwierdziła że kwota 500 zł jest rozpatrywana w ciągu doby.Mineła 9 doba a pieniędzy nadal nie ma to jakaś paranoja czuje się okradziony ale przez bank SANTANDER w którym klient powinien czuć się pewien.ZŁODZIEJE
  • ~Aga / 2022-03-02 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na kartę od 2 tygodni...logistyka to beznadzieja, wysyłają kartę zwykłym listem a jak po takim czasie poszłam do banku i spytałam czy można coś z tym zrobić to usłyszałam od Pani która nie była uprzejma, że jedyne co może zrobić to zablokować kartę już wysłana i na nowo zrobić zamówienie...DNO
  • ~Asia / 2022-03-02 13:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, czy świadczenie rko wlicza się do kwoty wolnej od zajęcia?
  • ~RR / 2022-03-02 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem dziś oszukany przez bankomat w Osielsku,jutro sprawa trafi na Policje.Bankomat wypłacił mniej gotówki niż zeszło z konta i wydrukował potwierdzenie.Obsluga placówki niekompetentna,totalny bałagan
  • ~BruceLee / 2022-03-01 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś stałem prawie 3 godz w kolejce do banku bo wszystkie bankomaty są wyłączone i nie wiadomo kiedy będą sprawne Inowrocław tylko dwie kasy otwarte
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kompetentnych osób
  • ~Tomek / 2022-02-26 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank - prowizja 2.8% przy przelewach zagranicznych, dodatkowo wstrzymali się z przeliczeniem waluty jak putin atakował ukraine i przeliczyli 2 dni po agresjii gdy dolar podskoczył 30 groszy.
  • ~Oksana / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    cały tydzień dzwonię i nawet klientu firmowemu nie mogą pomóc -napisałam reklamacji, oświadczenia, a nadal kontrahenci nie mogą mi zapłacić. I tak trwa dwa lata walka z wiatrakami. Kto zastanawia się -odradzam, bo u mnie już i kradli z obojga kont, i winią mnie, i po prostu ignorowali...
    Zaletyjedna-moje przyzwyczajenie
    Wadyobsługa niekompetentna
  • ~Robin / 2022-02-23 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej chciwy i śmieszny w tym Bank w Polsce. Podnoszą bez przerwy oprocentowanie kredytów bo NBP podniosło. Natomiast zapominają o podniesieniu oprocentowania depozytów. Konto oszczędnościowe ma oprocentowanie 0,01 %. To jest bank od dojenia ludzi a nie od usług bankowych. Hiszpanie chyba chcą to zaorać i dlatego wszystko jest tam poniżej dna. Omijajcie ich z daleka.
    Zaletynie występują
    WadyChciwość, pazerność, działanie na niekorzyść klienta i wmawianie mu że jest super :)
  • ~Marcin / 2022-02-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • ~Klient / 2022-02-22 10:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Karta nie doszła do mnie przez ponad miesiąc, została zastrzeżona i w oczekiwaniu na nową jestem, która mimo tego, nie została wysłana ekspresem, jestem zawiedziony, ponieważ potrzebuję karty a dalej nie mam kolejnej.
  • ~Ela / 2022-02-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
  • ~wkurzona / 2022-02-15 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
    Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
  • ~poszkodowany / 2022-02-15 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
    Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
    1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
    2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
    3/ na ile lat dają ważność karty ?
    Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
    Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
    Parametry produktu to fikcja
    Zaletynie ma
    Wadyuporczywe nękanie
  • ~Lukasz / 2022-02-15 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty...
  • ~Renata / 2022-02-14 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat połkną pieniądze a bank uchyla się przed odpowiedzialnością sugerując że maszyna się nie myli. Traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja.
  • ~Kacper / 2022-02-14 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 917
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4657
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004