Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1230 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Betina / 2022-05-10 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Przed pandemią byłam w oddziale ponieważ sms-em otrzymałam teoretycznie korzystną ofertę. Czy była ona taka w rzeczywistości to mało istotne, natomiast moja pseudo opiekunka po krótkiej ankiecie, w której mogłam ocenić jej pracę na 1-5 zadzwoniła do mnie z pretensjami, że prosiła o najwyższe oceny - 10. Powiedziałam, że nie było takiej oceny. Stwierdziła, że cytuję "żeby pani wiedziała, że to sprawdzę"
    Jej zachowanie było skandaliczne. Nie lubię robić ludziom nieprzyjemności więc tego nie zgłaszałam. Pani nadal pracuje, ponieważ "odhacza" coroczny telefon do mnie, którego od tamtej pory nie odbieram.
    Druga kwestia, księgowanie przelewów. Zawsze dostaję wypłatę ostatnią sesją. Jeśli przelew został zrobiony ostatnią w banku płatnika to do mnie nigdy nie przychodzi pierwszą.
    Nie zmieniłam banku z uwagi na związanie kredytem, ale jak tylko go spłacę, z pewnością się pożegnamy.
    ZaletyAplikacja oszczędzająca - odkładają się zaokrąglone końcówki.
    Pracownicy czatu w większości symaptyczni
    Wady-obsługa klienta
    -księgowanie przelewów
  • ~Marta / 2022-05-09 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomagają okradać klientów. Nie reagują na kradzieze. Brak zabezpieczeń konta. Za kradzieze obwiniają klientów mówiąc że są niedbali w działaniach. Pracownicy nachalni w reklamach. Czyta beznadzieja
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Mijagi / 2022-05-07 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    https://robsonmijagi.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2159&idDistributor=591924
  • ~Agnieszka / 2022-05-05 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś
    WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji
  • ~nigdy wiecej nie zaufam tym szwabom / 2022-05-03 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    zero kompetencji i strata czasu tylko by cie reklamami obsrywali i to jeszcze bez pozwolenia... jak sama nazwa wskazuje SZMATANDER... i to dosłownie
    Zaletyabsolutnie zadnych
    Wadyw hooy za duzo
  • ~Agnieszka / 2022-04-29 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
    Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!!
  • ~Iwona / 2022-04-28 07:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalnie traktują klientów opiekun nie odbiera tel nie odzywania zero ofert dla oszczedzajacych
    ZaletyProstota obsługi na stronie
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~Gosia / 2022-04-27 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie to katastrofa nie bank A jestem jego klientem od 20 lat. Sprawy po zmarłym ojcu zalatwialam przez miesiąc. DOSWIADCZONYCH pracowników zwolnili lub sami odeszli. Przyszli młodzi uczą się nie mają pojęcia o funduszach inwestycyjnych. Nikt mi nie powiedział że ojciec pozostawił dyspozycję na wypadek śmierci zadali prawomocnego postanowienia sądu ws.nabycia spadku. W tej chwili przez nich mam do zapłaty prawie 4 tys.zl podatku od spadku. KATASTROFA I ZENADA!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~dadsadasdas / 2022-04-23 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    przez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
    Zaletybrak zalet
    Wadyprzez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
  • ~dawid / 2022-04-23 01:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem/byłem klientem banku od 13 lat, na początku współpraca przebiegała wzorowo, przewinęły się przez bank znaczne środki z moich funduszy ale od pewnego czasu wszystkie zalety banku, które szanowałem przesunęły się na szalę wad. Notoryczne 'prace konserwacyjne' uniemożliwiające dostęp do środków, natrętne zmuszanie do korzystanie z aplikacji banku, której (jak informowałem wiele razy) mój aparat nie obsługuje, zarówno spamerskim oknem zasłaniającym cały widok na stronie banku po zalogowaniu, jak i dziesiątkami wiadomości SMS. Takie warunki 'współpracy' są nie do zaakceptowania.
    Zaletynie istnieją
    Wadyspam, natrętność, bardzo częste przerwy w obsłudze/dostępie do własnych środków
  • ~Buba / 2022-04-22 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w aplikacji podają że nie będzie można korzystać od 23 do 7 a tak naprawdę od 22:45 aplikacja jest już nie czynna więc żeby załatwić coś na szybko nie ma opcji ja rezygnuję z tego banku. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyBrak wywiązywania z wcześniejszych ustaleń
  • ~Tomasz / 2022-04-22 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na ten bank,,prowizja za realizacje zajęcia wynosi 300 zł .banksterka w czystym wydaniu.mocno ich pojebal…o w tym banku ale na szczęście nie są jedyni na rynku
    Szczerze odradzam
  • ~Krzysztof / 2022-04-22 14:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak odpowiedzialności, osobiście już nigdy nie polecę tego banku nikomu.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Marcin / 2022-04-20 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ban obsluga nie potrafi sie wypowiedziec zbywaja klienta nie polecam nikomu
  • ~Ktoś, kto chce, aby świat był lepszy dl / 2022-04-14 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak poszanowania klienta. Obsługa banku grozi wezwaniem policji klientom bez maseczki. Klienci, którzy są starsi są traktowani, jak osoby gorszej kategorii. Bank narzuca niekorzystne rgulaminy. Bank nie odpowiada na reklamacje klientów. Zamykane są kasy obsługujące gotówkę na potęgę, co zmusza klientów do jeżdżenia na drugi koniec miasta w celu pobrania lub wpłacenia gotówki. To jest dno a nie bank.
    ZaletyJak możesz, to omijaj z daleka
  • ~Marcin / 2022-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero organizacji nie polecam zbywaja klientow nie nie nie nie nie nie nie nie
  • ~Marek / 2022-04-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN BANK. W PLACÓWKACH LUDZIE NIEKOMPETENTNI ODSYŁAJĄ NA INFOLINIE. INFOLINIA WPROWADZA W BŁĄD, ZA CO BRAK JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚCI. PODCZAS OSTATNIEJ ROZMOWY GDY OŚWIADCZYŁEM ZE NAGRYWAM POŁĄCZENIE KONSULTANT NATYCHMIAST SIĘ ROZŁĄCZYŁ.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób zliczyć
  • ~Anna / 2022-04-08 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać przy wymianie złotówek na USD. Podczas tzw. autonmatycznej negocjacji pracownik banku oferuje kurs 4,366 przy podawanym przez bak w Internecie 4,29. Transakcja dotyczyła bardzo dużej kwoty. Zgodnie z zasadą, że najlepiej zarabia się na wojnie i ludzkim strachu i... tą taksówkarza spod Dworca Centralnego, który skasował od Ukrainek 600 zł za kurs z Dworca Wschoniego na Centralny. Radzę omijać...
  • ~Iwona / 2022-04-07 20:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozstanę się wkrótce z Tym bankiem oszczędności 0 procent inne banki już podniosły depozyty !!!!Najwyzszy czas wyjść z propozycją dla oszczędzających zwłaszcza Tych którzy posiadają konta osobiste od dawna!!!!
    ZaletyCoraz mniej
    WadyNie dbaja o klienta
  • ~Robert / 2022-04-07 09:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym podziękować pani Kamili Konieczyk za profesjonalną obsługę w I Oddziale Banku SANTANDER w Luboniu .

    Robert
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1037
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 935
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129