strona 28 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Normal / 2022-06-02 09:48
Trzeba od nich uciekać Lokata oprocentowana 0,01% i ani drgnie Przy 50 tyś. zł miesięcznie jakieś 49 groszy odsetek minus 1 zł za prowadzenie co daje minus 51 groszy. Kazdorazowy przelew na rachunek własny kasują 10 zł Dobrze by było gdyby wszyscy wypłacili trzymane u nich pieniądze to może by zmadrzeli Właśnie idę to zrobić ps a co kredytów to są bardzo szybcy PORAŻKA -
-
~KubaW / 2022-06-01 10:45
Sprzedaż ratalna 0% to jakaś kpina. Okazuje się na końcu ze jednak 0% to fikcja. Złożyłem rezygnacje z kredytu po czym powiadomienie o przyjęciu rezygnacji to następny koszt . Żenada ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Trek / 2022-05-31 21:48
Infolinia fatalna. Blokują konta bo twierdzą, po pozytywnej weryfikacji, że ja to nie ja. Blokują konta bo nie są w stanie odpowiedzieć na pytania. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Taormina / 2022-05-29 11:26
Bank dramat. Brak obsługi posprzedażowej. Na odpowiedzi na proste reklamacje nie dostaje się odpowiedzi. ZaletyZadnychWadyZłodziejskie oprocentowanie, brak obslugi -
~Kuba / 2022-05-27 15:32
Obsługa w biurze maklerskim fatalna, chamska,łaskę robią, że rozmawiają. Umowy o derywaty procesują 3 miesiące, porażka i jeszcze zwrot depozytu pod futures trwa u nich kilka dni, blokuja kasę i mio zamknietych pozycji nie mozesz zawrzec kolejnych bo tak wolno rozliczaja. A jak zadzwonisz to chamska obsługa Ci mowi- jak się Pani nie podoba, to nie musi Pani tu transakcji zawierać... Aż nagrałam rozmowę i wysłałam do parkietu i Bankiera, kolega nawet na youtube chciał wrzucić,żeby pokazac, co za " konsultantów" w Santaderze zatrudniaja... ODRADZAM! ZaletyBRAKWadyCHAMSKA OBSŁUGA W BIURZE MAKLERSKIM, WPŁATOMATY /BANKOMATY WIECZNIE POPSUTE lub nieuzupełnione.... i jeszcze koszmarne opłaty, co miesiac drożej -
~blekemakk / 2022-05-26 19:45
Dodzwonić się na infolinię to jakiś żart. Czas oczekiwania na linii powyżej 15 minut. Mogliby zatrudnić więcej ludzi na obsługę klientów przez telefon. Jestem w tym banku od kilkunastu lat i byłam zadowolona, a teraz załatwienie czegokolwiek "na szybko" graniczy z cudem. ZaletyBRAKWadyINFOLINIA NA POZIOMIE 0 -
~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.
Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.
Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry -
~Łukasz Koc / 2022-05-25 15:38
Ja mam jedno tylko pytanie, na które odpowiedzi w całym internecie znaleźć nie mogę, pomocy. Dlaczego polska to jedyny kraj, do którego jak się wysyła pieniądze potrafi trwać to dniami i niewiadomo kiedy się spodziewać wpływu. Jakieś księgowania, pracownicy to ręcznie robią na komputerach? Mam bank w Holandii, w Niemczech i litewski Revolut jeszcze. Czy w dolarach, czy euro, czy korony norweskie, czy jest to niedziela czy środek nocy każdy przelew przechodzi na konto odbiorcy w kilka sekund tylko w Polsce nie - wśród całej europy. Żenujące. ZaletyPoza tą ogólną wstrętną wadą wszystkich polskich banków - jestem zadowolony z Santander -
-
~Wieloletni klient banku / 2022-05-23 15:04
Zostałam wyproszona od okienka w trakcie załatwiania mojej sprawy, ponieważ bank ma ważniejszego klienta. -
~Agnieszka / 2022-05-21 01:32
Bank robi co chce. Jeśli mam potrzebę opłacić coś po godz 24 to nie można. Bank obraca kasą na twoim koncie a ty nie masz do niego dostępu. Porażka!!!!!!! -
~Maja / 2022-05-18 18:23
Szkoda gadać Bank nieporozumienie Obsługa klienta fatalna.Strona internetowa ciągle się zawiesza.oplaty wysokie za konto ZaletyBrakWadySame wady -
~Konrad669 / 2022-05-17 17:07
Ja, dostaje telefon od santander, że mogę ubiegać się o 8000zł, bo już sprawdzili mnie pod każdym względem.
Ja głupi, który dał się nabrać chce wziąć te osiem tysięcy.
Bank Santander - Niestety przykro nam, ale nasz wspaniały komputer pokazuje, że nie może Pan dostać ośmiu tysięcy pracując na umowie o prace na czas nieokreślony, z potwierdzonymi zarobkami 4,500zł NETTO w firmie, w ktorej Pan jest od 5lat.
ja składam wniosek do 1 lepszego banku o 10.000zł
( PKO BP )
3 godziny i dycha na koncie.
Nie polecam tych durniów z santander, pozdrawiam :)ZaletyMiła, PSEUDO szczera gadka o mojej zdolności.WadyBiuro z santandera: a powiem mu, ze sprawdzilismy, moze mu sie uda, a ja dostane z tego jak zwykle 500zł, hehehe. -
~Katarzyna / 2022-05-11 08:46
Beznadziejna obsługa klienta, oferta żadna,klient traktowany jak szkodnik.Wcześniej było BZWBK jak Oni to robili że kient był zadowolony??? ZaletySprawnie działająca linia select i profesjonalni doradcy aczkolwiek nie maja ciekawej propozycji dla klienta VIPWadyw oddziałach totalny brak empatii nieprofesjonalne zachowanie opiekuna klienta -
~Betina / 2022-05-10 11:31
Przed pandemią byłam w oddziale ponieważ sms-em otrzymałam teoretycznie korzystną ofertę. Czy była ona taka w rzeczywistości to mało istotne, natomiast moja pseudo opiekunka po krótkiej ankiecie, w której mogłam ocenić jej pracę na 1-5 zadzwoniła do mnie z pretensjami, że prosiła o najwyższe oceny - 10. Powiedziałam, że nie było takiej oceny. Stwierdziła, że cytuję "żeby pani wiedziała, że to sprawdzę"
Jej zachowanie było skandaliczne. Nie lubię robić ludziom nieprzyjemności więc tego nie zgłaszałam. Pani nadal pracuje, ponieważ "odhacza" coroczny telefon do mnie, którego od tamtej pory nie odbieram.
Druga kwestia, księgowanie przelewów. Zawsze dostaję wypłatę ostatnią sesją. Jeśli przelew został zrobiony ostatnią w banku płatnika to do mnie nigdy nie przychodzi pierwszą.
Nie zmieniłam banku z uwagi na związanie kredytem, ale jak tylko go spłacę, z pewnością się pożegnamy.ZaletyAplikacja oszczędzająca - odkładają się zaokrąglone końcówki.
Pracownicy czatu w większości symaptyczniWady-obsługa klienta
-księgowanie przelewów -
~Marta / 2022-05-09 10:37
Pomagają okradać klientów. Nie reagują na kradzieze. Brak zabezpieczeń konta. Za kradzieze obwiniają klientów mówiąc że są niedbali w działaniach. Pracownicy nachalni w reklamach. Czyta beznadzieja ZaletyBrakWadyCała masa -
~Mijagi / 2022-05-07 12:30
https://robsonmijagi.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2159&idDistributor=591924 -
-
~Agnieszka / 2022-05-05 21:33
obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji -
~nigdy wiecej nie zaufam tym szwabom / 2022-05-03 06:27
zero kompetencji i strata czasu tylko by cie reklamami obsrywali i to jeszcze bez pozwolenia... jak sama nazwa wskazuje SZMATANDER... i to dosłownie Zaletyabsolutnie zadnychWadyw hooy za duzo -
~Agnieszka / 2022-04-29 14:32
Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!! -
~Iwona / 2022-04-28 07:27
Fatalnie traktują klientów opiekun nie odbiera tel nie odzywania zero ofert dla oszczedzajacych ZaletyProstota obsługi na stronieWadyBrak zainteresowania klientem
strona 28 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »