Pomagają okradać klientów. Nie reagują na kradzieze. Brak zabezpieczeń konta. Za kradzieze obwiniają klientów mówiąc że są niedbali w działaniach. Pracownicy nachalni w reklamach. Czyta beznadzieja
obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś
WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji
~nigdy wiecej nie zaufam tym szwabom / 2022-05-03 06:27
Ocena: 1.00 / 5
zero kompetencji i strata czasu tylko by cie reklamami obsrywali i to jeszcze bez pozwolenia... jak sama nazwa wskazuje SZMATANDER... i to dosłownie
Zaletyabsolutnie zadnych
Wadyw hooy za duzo
~Agnieszka / 2022-04-29 14:32
Ocena: 2.00 / 5
Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!!
~Iwona / 2022-04-28 07:27
Ocena: 2.00 / 5
Fatalnie traktują klientów opiekun nie odbiera tel nie odzywania zero ofert dla oszczedzajacych
ZaletyProstota obsługi na stronie
WadyBrak zainteresowania klientem
~Gosia / 2022-04-27 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Obecnie to katastrofa nie bank A jestem jego klientem od 20 lat. Sprawy po zmarłym ojcu zalatwialam przez miesiąc. DOSWIADCZONYCH pracowników zwolnili lub sami odeszli. Przyszli młodzi uczą się nie mają pojęcia o funduszach inwestycyjnych. Nikt mi nie powiedział że ojciec pozostawił dyspozycję na wypadek śmierci zadali prawomocnego postanowienia sądu ws.nabycia spadku. W tej chwili przez nich mam do zapłaty prawie 4 tys.zl podatku od spadku. KATASTROFA I ZENADA!!!
ZaletyNie ma
WadySame wady
~dadsadasdas / 2022-04-23 10:04
Ocena: 1.00 / 5
przez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
Zaletybrak zalet
Wadyprzez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
~dawid / 2022-04-23 01:51
Ocena: 1.67 / 5
Jestem/byłem klientem banku od 13 lat, na początku współpraca przebiegała wzorowo, przewinęły się przez bank znaczne środki z moich funduszy ale od pewnego czasu wszystkie zalety banku, które szanowałem przesunęły się na szalę wad. Notoryczne 'prace konserwacyjne' uniemożliwiające dostęp do środków, natrętne zmuszanie do korzystanie z aplikacji banku, której (jak informowałem wiele razy) mój aparat nie obsługuje, zarówno spamerskim oknem zasłaniającym cały widok na stronie banku po zalogowaniu, jak i dziesiątkami wiadomości SMS. Takie warunki 'współpracy' są nie do zaakceptowania.
Zaletynie istnieją
Wadyspam, natrętność, bardzo częste przerwy w obsłudze/dostępie do własnych środków
~Buba / 2022-04-22 23:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w aplikacji podają że nie będzie można korzystać od 23 do 7 a tak naprawdę od 22:45 aplikacja jest już nie czynna więc żeby załatwić coś na szybko nie ma opcji ja rezygnuję z tego banku. Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyBrak wywiązywania z wcześniejszych ustaleń
~Tomasz / 2022-04-22 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na ten bank,,prowizja za realizacje zajęcia wynosi 300 zł .banksterka w czystym wydaniu.mocno ich pojebal…o w tym banku ale na szczęście nie są jedyni na rynku
Szczerze odradzam
~Krzysztof / 2022-04-22 14:10
Ocena: 2.67 / 5
Brak odpowiedzialności, osobiście już nigdy nie polecę tego banku nikomu.
WadyBrak profesjonalizmu
~Marcin / 2022-04-20 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy ban obsluga nie potrafi sie wypowiedziec zbywaja klienta nie polecam nikomu
~Ktoś, kto chce, aby świat był lepszy dl / 2022-04-14 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Brak poszanowania klienta. Obsługa banku grozi wezwaniem policji klientom bez maseczki. Klienci, którzy są starsi są traktowani, jak osoby gorszej kategorii. Bank narzuca niekorzystne rgulaminy. Bank nie odpowiada na reklamacje klientów. Zamykane są kasy obsługujące gotówkę na potęgę, co zmusza klientów do jeżdżenia na drugi koniec miasta w celu pobrania lub wpłacenia gotówki. To jest dno a nie bank.
ZaletyJak możesz, to omijaj z daleka
~Marcin / 2022-04-14 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Zero organizacji nie polecam zbywaja klientow nie nie nie nie nie nie nie nie
~Marek / 2022-04-12 16:59
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN BANK. W PLACÓWKACH LUDZIE NIEKOMPETENTNI ODSYŁAJĄ NA INFOLINIE. INFOLINIA WPROWADZA W BŁĄD, ZA CO BRAK JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚCI. PODCZAS OSTATNIEJ ROZMOWY GDY OŚWIADCZYŁEM ZE NAGRYWAM POŁĄCZENIE KONSULTANT NATYCHMIAST SIĘ ROZŁĄCZYŁ.
ZaletyBrak
WadyNie sposób zliczyć
~Anna / 2022-04-08 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Proszę uważać przy wymianie złotówek na USD. Podczas tzw. autonmatycznej negocjacji pracownik banku oferuje kurs 4,366 przy podawanym przez bak w Internecie 4,29. Transakcja dotyczyła bardzo dużej kwoty. Zgodnie z zasadą, że najlepiej zarabia się na wojnie i ludzkim strachu i... tą taksówkarza spod Dworca Centralnego, który skasował od Ukrainek 600 zł za kurs z Dworca Wschoniego na Centralny. Radzę omijać...
~Iwona / 2022-04-07 20:46
Ocena: 2.67 / 5
Rozstanę się wkrótce z Tym bankiem oszczędności 0 procent inne banki już podniosły depozyty !!!!Najwyzszy czas wyjść z propozycją dla oszczędzających zwłaszcza Tych którzy posiadają konta osobiste od dawna!!!!
ZaletyCoraz mniej
WadyNie dbaja o klienta
~Robert / 2022-04-07 09:45
Ocena: 5.00 / 5
Chciałbym podziękować pani Kamili Konieczyk za profesjonalną obsługę w I Oddziale Banku SANTANDER w Luboniu .
Robert
~Joanna / 2022-04-06 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Bank nieprzychylny klientom. W żaden sposób nie postarano się rozwiązać mojego problemu z kredytem.