strona 26 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Bubu / 2022-06-29 14:32
Kłamstwo przy pierwszej rozmowie nie polecam Santander Łomża -
-
~Gosia / 2022-06-28 14:34
Odradzam z całego serca!Piszę jeszcze jako ich klientka... Mam u nich zarówno konto złotówkowe jak i konto walutowe.Oba konta są obciążane różnego rodzaju obciążeniami i totalnie nierentowne.Trzymałam je głównie z lenistwa i dla wygody( wyjazdy zagraniczne) i dzielnie znosiłam ich coraz to nowsze opłaty i zmiany.W tym roku byłam na wczasach w Grecji,gdzie walutą jest €.Włożyłam do bankomatu Euronetu kartę konta walutowego Santander,wcisnęłam że potrzebuję wypłacić 50€.Zjadło mi z konta 70€ bez eurocentów.Bank zwala na bankomat pod 4**** -hotelem.Namawiając Was nas konto walutowe reklamują je jako zabezpieczenie przed takowymi wymuszeniami- niestety sam pobiera prowizje i uczestniczy w tym złodziejskim procederze.Odradzam. WadyMili i profesjonalni tylko wtedy,gdy coś ????od ciebie chcą -
~Wrocławianin / 2022-06-28 14:29
1. Kłamstwo przy pierwszej rozmowie telefonicznej. Nie potrzebujesz konta, aby wziąć jakikolwiek produkt na raty. Żałuję, że Pani nie nagrałem.
2. Obsługa w punkcie(plac Powstańców Śląskich 17/115) mozolna. Na zamknięcie konta czekałem 30 minut. Niestety Pani dyrektor zajęta bardzo, jak Pan poczeka to może za porozumieniem stron.
3. Finalnie nawet nie przyznali mi kredytu na towar na raty za 6000 zł, tylko w Inbanku dostałem. W moim banku mam zdolność kredytową 28 000 zł w gotówce. Ciekawe prawda?
4. Telefoniczny spam o pierdoły, Pani podpisująca ze mną umowę mnie poprosiła abym przez 30 dni nie usuwał zgód marketingowych. Co zrobiłem bo nie lubię ludziom zabierać premii bez powodu. Ale to niestety też to zaważyło na mojej opinii.
5. Nieprzejrzysty interfejs na stronie. Chaos i brak klarowności.
Generalnie nie polecam.ZaletySzybkie założenie kontaWady... -
~Patrycja / 2022-06-28 12:51
Nie polecam zero pomocy w czasie rosnących rat kredytów znajomi mają kredyt w PKO drudzy w BGŻ i od razu dostali wiele możliwości żeby zmniejszyć kwotę rat a tutaj zero kazano nam czekać na cud od rządu no chore nigdy w życiu nic już z tego banku nie weźmiemy najgorszy bank z jak mi mieliśmy styczność i wogole vo innego mówią na infolini a co innego w oddziale -
~Klient / 2022-06-28 12:39
Santander to jakaś masakra. Miałem u nich kredyt hipoteczny brany jeszcze w BZ WBK.
Kredyt udzielony z prowizją, spłacony dużo przed czasem, zgodnie z orzeczenie TE prowizja (prawie 5 tysięcy złotych) powinna zostać skalkulowana i zwrócona.
Bank prowizji nie zwrócił - ponad rok bujałem się z Rzecznikiem Finansowym, który przyznawał MI rację i cisnął bank o zastosowanie się do orzeczenia TE. Dalej nic.
Musiałem iść do sądu z odpowiednią kancelarią. Pierwsze rozprawa oczywiście wygrana przeze mnie - Bank ma zwrócić prowizję. Oczywiście złożyli apelację, czekam na termin.
Konsultanci w oddziałach w tej sprawię również, jak się nie pomylą to prawdy nie powiedzą. Raz mi przyznawali rację, potem, że umowa tak skonstruowana, że to nie prowizja i się nie należy.
No sąd i prawo widzą to jednak inaczej.
KATASTROFA - nigdy więcej do tych złodziei, naciągaczy i oszustów.
Każdy bank lepszy, a nawet skarpeta w domu, zamiast Santandera!ZaletybrakWadywszystko -
~Robert Koprek / 2022-06-28 10:28
Najgorszy bank
To nie bank to złodzieje
Uważajcie na swoje pieniądze bo giną z konta i nikt nie potrafi wyjaśnić co się stało
To złodzieje. I oszuści
Za wypłatę 10 tys euro z banku w Niemczech prowizjach 2 tys zł
Pobierają prowizje nawet za przelewy
Omijać ten bank z dalekaWadySame wady -
~Wwws / 2022-06-23 20:47
Nie polecam. Problemy z aplikacja , brak mozliwosci przelewow ekspresowych i ogolna obsluga do du...y WadyBank jak za prl -
~Pascal FOLLY / 2022-06-23 04:18
Witam,
Santander bank to bank, którego absolutnie musisz unikać. Pokrótce wyjaśnię przyczynę.
Jestem kierownikiem firmy importowo-eksportowej Ets Kedy.
Padłem ofiarą oszustwa podczas zakupu towaru w firmie Medway Consulting gdzie wykonałem 4 przelewy w imieniu firmy Eurotronics Zoo z siedzibą w banku Santander. Jak zdałem sobie sprawę z oszustwa (towary nigdy nie zostały dostarczone). Natychmiast zażądałem za pośrednictwem mojego banku zwrotu przelanych środków. Kwota szkody 13 tys. €.
Otrzymuję list z banku Santander informujący mnie, że ze względu na tajemnicę bankową nie może przyjąć mojej prośby. Słyszałem o 2 innych ofiarach, które również przeniosły się do tego samego banku. Ten bank Santander jest wylęgarnią lub bastionem wszelkiego rodzaju oszustów i złodziei. Naprawdę należy tego unikać.
W tym miejscu doceniamy francuskie banki, które pracują sprawiedliwie i uczciwie, aby blokować fundusze każdego przestępcy i nie wahają się donieść o tym właściwym władzom.
To wstyd, że instytucja finansowa, taka jak Santander, zatwierdza transakcje mafijne i oszustwa, przymykając oko na nieuzasadnione ruchy swoich nieuczciwych i oszukujących klientów.
-
-
~aaa / 2022-06-22 23:30
Bank Santander Przeżmierowo , obsługa klienta to koszmar , ciągle kolejka na 1 godzinę czekania . Kierownik chodzi i drapie się po d..ie i nic nie potrafi z tym zrobić . Są 3 kasy i pokój bezgotówkowy ,pokój stale wolny a w okienku kasowym po godzine 1 klinet ,tragedia Zaletymozna się wyspaćWadyCzekanie jak na śmierć -
~Piotr / 2022-06-22 15:25
Profesjonalna obsługa w Santander Bank Oddział w Zgorzelcu. -
~Anita / 2022-06-19 06:05
Piszę tę wiadomość ku przestrodze. Od dwóch dni nie mam dostępu do swojej lokaty mobilnej, która się zakończyła. Nie ma na koncie osobistym ani odsetek , ani zwrotu lokaty. Kontakt z infolinia nie dał oczekiwanych rezultatów. Rzekomy błąd systemowy nie został naprawiony. Mój pech wiąże się pewnie z tym , że wygaśniecie lokaty przypadało na jeden z dni długiego czerwcowego weekendu. Bank przetrzymuje kasę klienta. ZaletyNie maWadyutrapienie i niepotrzebne nerwy -
~Beata / 2022-06-17 10:32
Jestem w tym banku jeszcze od WBK i właśnie nadszedł czas aby to zmienić, bo z każdą przemianą, każdym rokiem jest coraz gorzej. Nie chodzi o pracowników, ale o zasady wprowadzane odgornie. Godziny kiedy czynne są oddziały są dla ludzi niepracujących. Minimalna ilość okienek, z czego czynne tylko jedno. W związku z powyższym długie kolejki. Projektant wnętrz absolutnie nie popisał się ( ktoś to zaakceptował), jest zero prywatności, cała sala słyszy rozmowę z konsultantem , trzeba by szeptać żeby inni nie słyszeli dialogu konsultanta z klientem. Od lipca ma być dodatkowo skrócony czas obsługi. Masakra! Dla kogo są te oddziały, dla bankowców czy klientów, którzy mają tam swoje środki??? ZaletyZ każdym dniem mniejWadyZ każdym dniem wiecej -
~Karol / 2022-06-15 14:15
Po spłacie kredytu hipotecznego nie zwracają prowizji, sprawa jest prowadzona przez Rzecznika Finansowego i docelowo wyląduje w sądzie. Walczmy o swoje ! :) ZaletybrakWadyJ.W. -
~Katorga / 2022-06-13 08:13
Absolutnie nie polecam banku, mam konto tam jeszcze od czasów banku zachodniego i z roku na rok jest coraz gorzej, obsługa klienta szczególnie ta telefoniczna na poziomie tragicznym za sprawą wiedzy na temat usług i zachowania obsługujących niestety coraz więcej z Ukrainy.... Sposób oraz dostęp do załatwiania reklamacji głównego biura pozostawia wiele, wiele, wiele itd. do życzenia. Także weryfikacja danych osobowych przez telefon przekracza nie tylko prawo ale i poziom kultury i intymności danych klienta. Zakres usług zmniejszył się bardzo więc tak naprawdę brak cech który przyciąga do wyboru tego banku. ZaletyDość prosta i jasna strona bankowości internetowej konta indywidualnego i tylko tyle.WadyZakres usług, reklamacje (wszystko w tej dziedzinie), ochrona danych, obsługa klienta przez telefon, wiedza i poziom osób obsługujących łącznie z osobami z głównej siedziby. -
~kUBA / 2022-06-12 16:31
System beznadziejny, wiele spraw nie załatwisz, bo oddziały czynne krótko do godz 16, a w systemie wiekszosc operacji musisz laczyc sie z doradca i chca nagrywac video- nie mozna jaki w cywulizowanym banku np mbanku zlozyc dyspozycji zamkaniecia kont walutowych czy zmienic nr tel do sms bo pracuja na infolinii krótko. W weekend nie złątwisz nic. NO I NALICZAJA OPŁATE 10 ZŁ NA KONTO WLAUTOWE NAWET JAK ZREALIZUJESZ ZAKUP 20 JEDNOSTEK WALUTY ZGODNIE Z UMOWA. CO MIESIAC TRZEBA SIE Z NIMI SZARPAC. ogólenie- OBŁSUGA BEZNADZIEJNA, CZAS PRACY bardzo krótki, non stop AWARIE W BIURRZE MAKLERSKIM, APLIKACJA SIE ZAWIESZA... no i DROGO !!! ZaletyBRAKWadyJAK WYZEJ -
~Pasażer / 2022-06-10 16:10
Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną. ZaletyDobra aplikacja mobilnaWadyBrak ofert na depozyty. -
-
~Mariusz B / 2022-06-09 14:21
Założyłem rachunek i inną usługę banku z tym związaną w maju 2022 roku - Pochwalam obsługę placówki Santander Ban Polska w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza nr 45. Kompetentne pracownice, rzetelna obsługa dotycząca informacji o świadczonych usługach. ZaletyMiła i rzetelna obsługaWadynie stwierdzam -
~Niezadowolony klient / 2022-06-09 12:00
Tragedia, niekompetentni pracownicy, kazdy mowi co innego, kogo ten bank zatrudnia... Zenada ZaletyNicWadyWszytako -
~M / 2022-06-07 14:51
Bardzo miła Pani na infilinii.Bardzo szybko i bez stresu. ZaletyAplikacja mobilna banku jeszcze mnie nigdy nie zawiodła.(No chyba,że z mojej winy)WadyBrak -
~Dag / 2022-06-05 09:46
Co sie dzieje z aplikacją? Dlaczego nie można powielać przelewów z poziomu historii? WadyZniknęła możliwość ponownego wykonania przelewu. Nie ma to jak utrudniać klientom życie i wymuszać zakładanie odbiorców.
Nie podoba mi się
strona 26 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »