Wady1500000
strona 25 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-07-27 18:08
Tylko w santander przelew z pracy idzie nie wiadomo jak długo. Wszyscy mają na koncie. W santander nie. I co im zrobicie? -
-
~Michał / 2022-07-22 08:34
Głowna infolinia wielkiego banku. 45 minut wiszenia i czekania na polaczenie. Co wy tam macie zatrudnione dwie osoby na sluchawce na cala Polske? Zaletybrak bo sie nie dodzwonilemWadyCiezki kontakt -
~Wojciech / 2022-07-19 10:58
Nie polecam! 200 zł. za prowadzenie konta!? Pani na infolinii niesympatyczna, wręcz arogancka. -
~Karo / 2022-07-18 16:02
Santander, oddział przy ul. Szubińskiej w Bydgoszczy, pani Patrycja K. - bardzo polecam! Profesjonalna, szybka obsługa, pani była bardzo przyjazna i konkretna. Więcej takich osób! -
~W. W. / 2022-07-18 14:55
Sandander Oddział na ul. Sobieskiego 60 w Warszawie
Pracownik tego banku Ł. K. zatrudniony na stanowisku doradcy kasiera zamiast realizować dyspozycję zleconego mu przelewu (wklepywać numer rachunku) przegląda dane z celowo nieudostępnionej mu strony tego dokumentu . Nie reaguje na stanowczy protest i bagatelizuje sprawę podobnie jak wezwana by mu zwrócić uwagę kierowniczka oddziału, która zasiada przy stanowisku przy wejściu do oddziału(chuda brunetka ubrana na czarno). Bezczelność i chamstwo pracownika i kierowniczki poraża. Na koniec przy wypłacie gotówki z konta pracownik banku starał się okraść moją matkę na 5,00zł (tanio się ceni?) bo prawdopodobnie nie sądził, że w całej nerwowej, niemiłej sytuacji będziemy na koniec przeliczać dokładnie wypłacaną kwotę. Kierowniczka dumna i chamska do samego końca, zresztą to już nie pierwszy raz. Obsługa na poziomie rynsztoka. Ostrzegam po raz kolejny seniorów by nie korzystali z tego oddziału Sandander bez asysty kogoś młodszego syna, córki lub członkabrodziny!!!!Wady10 -
~Projektor / 2022-07-15 11:44
W ostatnim czasie obsługa kredytów (ratalnych) to jakaś porażka i brak rzetelnego podejścia do klienta. Co chwila wymyślali, że czegoś im brakuje i różnymi drogami (zamiast jednej np. tel. czy mailowej). Do tego problemy jakby brał jakieś miliony, a praktycznie nic nie zmieniło się w danych niezbędnych do zawarcia umowy. Nagle wcześniejsza historia kredytowa (wypłacalność, terminowość) u nich przestała mieć znaczenie. Jedyny plus to dość przejrzysta aplikacja obsługująca kredyt. Zdecydowanie nie polecam. -
~Poldek / 2022-07-14 19:44
Wyjątkowo atrakcyjne lokaty..np. 0,5% na 3 m-ce itp. Omijać ten twór z daleka. ZaletyMożna się pośmiać z oferty.WadyŻe taki twór jeszcze istnieje. -
~ANETA / 2022-07-11 22:17
Konto zalozone by prowadzic w Polsce rozliczenie. Po kilku miesiacach okazali sie ZE sa dwa konta przynalezne do mnie( obydwa platne). Wiec w oddziale poprosilam o zamkniecie - nie ma problem oplata 22pln. Wiec wplacilam 50pln. Po dwoch miesiacach chcialam skorzystac z konta ale nie bylam pewna ktory jest aktywny wiec udalam sie do odzialu gdzie likwidiwalam jedno z nich. Tam okazalo sie ZE Nadal aktywne dwa I ze mam zaleglosci w oplatach. ( ZERO TRANZAKCJI, ZERO UZYTKOWANIA) WIEC POSTANOWILAM ZAMKNAC TE KONTA. TRZEBA BYLO ZAPLACIC KOLEJNE 32PLN.
LACZNIE KONTO KOSZTOWALO MNIE OKOLO 200PLN W CIAGU 7MIESIECY GDZIE O DZIWO NIE DOKONALAM ZADNEJ TRANZAKCJI. NAPRAWDE SWIETNA OPCJA BY WYDAC PIENIADZE OT TAK.ZaletyJakie zalety?WadyZa malo miejsca by je opisac. Unikajcie tego tworu. -
-
~driver2189 / 2022-07-11 16:54
Za dużo gwiazdek. Mają opóźnienie 14 dni i Karka regionalnego chcą przysłać. To bank to żenada. Kobieta mówi masz jutro wpłacić i koniec tematu. Szerokim łukiem tego twora ZaletyBrakWadyDno -
~mss / 2022-07-11 13:06
30min czekania na infolinii i wył. czat w godzinach w których powinien być dostępny. Kpina. -
~Dak / 2022-07-08 10:40
Infolinia płatna, na połaczenie czeka się kilkanaście minut, więc kosztuje to sporo. Dlaczego nie mają normalnego numeru, jak inne banki? Złośliwośc, karanie klientow, że zawracają głowę? Oferta, oprocentowanie najgorsze na rynku. Wadypłatna infolinia, długi czas czekania, słabe oprocentowanie lokat. -
~Przemek / 2022-07-07 22:30
Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Bardzo słabo wyszkoleni pracownicy. Pani od kredytu na połowę pytań odpowiadała nie wiem. Pani opiekunka nie zna podstawowych produktów bankowych jak I K E i I K Z E. ZaletyŻadnychWadyWszystkie. Obsługa. Aplikacja. Strona. -
~bogdan / 2022-07-07 16:27
Chciałem złożyć wniosek o założenie konta ale opinie Ludzi powalają na 5 pkt 1,5 rezygnuje ZaletybrakWadysa -
~DRWAL / 2022-07-05 20:49
Opóźnienie w spłacie 10 dni i bezczelny telefon od ich jakiejś kancelarii i tekst jutro ma być wpłacone ZaletyDNOWadyŻENAGA -
~Witalij / 2022-07-05 07:39
Jestem zawiedziony obsuga infolinii z powodu braku kompetencji i olewania klientów. Konsultanci nie potrafia udzielic podstawowej informacji odnosnie uruchomienia transzy kredydu i za kazdym razem dostaje nowe wytyczne. Wniosek skladany 2 razy zostal odrzucony. Pracownicy Banku nie racza przyjechac na budowe i udokumentować postep prac (w.g. umowy opłaciłem tą usługę). -
~Amanda / 2022-07-02 22:47
Zniknęły mi pieniądze z konta. Nie odpowiedzieli na złożoną reklamację. konsultant nie potrafił tego wyjaśnić. zaproponował żeby powtórnie złożyć reklamacje. Żart, Czy to kradzież, czy mi się tylko wydaje? bo pieniędzy nie odzyskałam. Co to za bank który okrada klientów??? Nie wiem czy zgłosić to na policję czy do jakiegoś rzecznika praw konsumenta. A jak pieniądze oddadzą to ile? Mam im policzyć odsetki, czy komornika nasłać?? -
-
~Szejk / 2022-07-02 11:58
Jedyna oferta tego banku na dzień dzisiejszy jest taka byś go wspierał charytatywnie..na normalne depozyty jak w innych bankach nie masz co liczyć ZaletyZ daleka widać, że lepiej nie brać tego banku pod uwagęWadySame -
~Bolek / 2022-07-01 12:42
Tolalne dno, kwotę wolną od potrąceń przelewają komornikowi. Pan dyrektor w oddziale Targowa to cham i prostak, śmieje się prosto w oczy klientowi. DNO ZaletyNicWadyWszystko -
~Cyrkonia / 2022-06-30 12:55
Ostatnio obsługiwały mnie BARDZO niekompetentne osoby- niedouczone, ten bank to żenada. Uciekłam po 20 latach Nie Polecam! Gdańsk...... ZaletyNie maWadyWszystko -
~Dorota / 2022-06-30 12:30
Witam! ten Bank Santander to jest jakies nieporozumienie !!!Chcialam zamknac konto wiec zadzwonilam na infolinie tam grzecznie zaproponowano mi aby srodki pieniezne przelac na moje nowe konto ,mieszkam w Holandii tu na stale i tu euro konto takie jak te w pl ktore chcialam zlikwidowac ????,okazalo sie ze nie mozna podobno przelac tu na te konto ????jakas bzdura i kpina ???? podalam konto mojej ex tesciowej chyba ze 2x aby dane sie zgadzaly ,obsluga mi tlumaczy ze przelew zostanie ogarniety w ciagu 28dni ???????????????? no to jakis dramat ile czasu trwa taki stary system niech moze zainwestuja w systemy jak wszelkie czynnosci to dluga droga .Od razu przypomniala mi sie ta Polska biurokracja i ucieszylo ze mieszkam teraz w kraju w ktorym sie zalatwia wszystko szybko i bez problemow ..???? Ludzie toz to dramat jak konto zalozyc to 5minut jak przestajesz byc klientem to wciskaja Ci grzecznie te bzdury i texty wyuczone na pamiec ze w odziale mozna odebrac pieniadze ????????ludzie w jakich czasach my zyjemy !!! Ja tych kitow nie dam sobie wciasnac ,moze pracownik sobie znalazl pomysl na dobry zarobek albo bank ???????????? Nie Polecam!!! Radze uwazac i przemyslec kilka razy na co sie decydujesz ! Jeszcze dodam akcja miala miejsce w Gorzowie wlkp z tego miasta pochodze .
strona 25 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »