Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-10-10 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tydzień w weekendy nie mam dostępu do konta i pieniędzy, nie mogę płacić karta bo "prace serwisowe". To zdarza się NOTORYCZNIE. Nie raz już wyszedłem na idiotę w sklepie w weekend bo nie mogłem zapłacić kartą pomimo środków na koncie. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
    Zaletyjedyna zaletą jest darmowy blik
    Wadybrak dostępu do pieniędzy w weekend
  • ~Barbara / 2022-10-10 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa miła, ale bardzo długi czas oczekiwania, ZA MAŁO pracowników.
    Dyrekcja nie potrafi zarządzać zasobami ludzkimi.
    Proszę zmienić dyrekcję banku
    Młoty do roboty uczciwej, bo że stołków wkrótce pospadacie!
    Barbara Jolanta Breier
  • ~Marcin / 2022-10-08 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa bank , ciagle internetowe płatności w weekend niemożliwe bo jak zwykle jakieś awarie . Wynoszę się z tego syfu
  • ~koko / 2022-10-06 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank cokolwiek chce kupic na raty 2 dni rozpatruja wniosek a potem i tak chca sie z kontakowac masakra porazka
  • ~Hubert / 2022-10-05 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, problemy techniczne przy wniosku ratalnym, czekanie kilka dni na decyzje o kredyt na niedużą kwotę, która z niewyjaśnionych przyczyn została odrzucano, mimo przedstawionych dochodów, konsultanci nie mają pojęcia o niczym.
  • ~Adonis / 2022-10-05 13:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować?
  • ~Adonis / 2022-10-05 13:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować?
  • ~Marcin / 2022-10-05 09:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Znikające bankomaty w galeriach w mojej okolicy poznikały w moim mieście już brak ani jednego. Trzeba będzie pomyśleć nad zmianą bo niewidzi mi się jeździć paręnaście km by za każdym razem wypłacać by mieć w portfelu czasem potrzebne papierki.
  • ~Ja / 2022-10-04 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanują przyszłego klienta do czasu złożenia podpisu. Po staniu się klientem banku, zero szacunku do własnego klienta. Naciąganie go na branie kredytów. Nie polecam tego banku santander czerpię korzyści na nie wiedzy swoich klientów. Drugi raz nie otworzył bym konta w tym banku.
  • ~mirgeb / 2022-09-30 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia jak najgorsza. Spotkałem się z nielegalnym doradztwem banku: dzwoni doradca klienta i oferuje fundusz obligacji z GWARANCJĄ KAPITAŁU - czyli powinno być tak, że wpłacone pieniądze się odzyska w każdej sytuacji. Oczywiście 'rozmowy są nagrywane - jak Ci się nie podoba to się rozłącz'. Tak, nagrywane są gdy bankowi jest to na rękę. Gdy poprosiłem o kopie rozmów (do czego jako klienci mamy prawo!)- najpierw mur milczenia - brak odpowiedzi, uniki. Po wielu naciskach okazuje się że bank nagrywa rozmowy z telefonów stacjonarnych ale doradcy dzwonią z komórek które nie są nagrywane!!! Więc udowodnić że doradca dzwonił nie można, że obiecywał gwarancje kapitału nie można, że bez licencji maklera oferował produkty finansowe - nie można. Moja dotychczasowa strata na nielegalnym doradztwie banku to grubo ponad 100 tysięcy złotych! Szkoda, że nie można tego udowodnić. Dlatego przestrzegam innych.

    Na marginesie: regulamin funduszy inwestycyjnych w tym obligacji liczy ponad 360 stron drobnym maczkiem - spróbujcie przeczytać i zrozumieć ile bank nalicza sobie prowizji za zarządzanie funduszem. Gratulacje dla tych którym się to uda!
    Zaletybrak
    WadyZapomnijcie że to instytucja godna zaufania - jak to było kiedyś. Pazerna, bezwzględna, i niestety z nieuczciwymi praktykami.
  • ~Lukasz / 2022-09-30 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Najgorszy bank jaki z jakim miałem do czynienia złożona dyspozycja w banku spłaty kredytu w Dąbrowa Górnicza po tygodniu centrala tego nie widzi i jeszcze raz mówią że tezeba złożyć a mam na to dokument. Przestrzegam jest dużo lepszych banków i odradzam tam cokolwiek obsługa fatalne i centrala się nie może połapać. Szkoda czasu na przyszłość.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Kasik / 2022-09-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia o banku. Jestem matka samotnie wychowująca dwójkę dzieci. Mąż zostawił mnie z kredytem hipotecznym. Bezduszny bank nie podpisał żadnej ugody ze mną pomimo tego że spłacałam 1000 zł miesięcznie. Sprawę przekazał komornikowi. Nie polecam tej instytucji finansowej. Dowiedzieć się czegokolwiek w oddziale graniczy z cudem. Prawda jest taka że jak jest dobrze to udziela kredyt a jak jest źle to nie pomogą, tylko dorwali się do zarobków matki samotnie wychowującej dzieci to chyba było najprostsze rozwiązanie bo od ex męża nie potrafili niczego ściągnąć. Beznadzieja. Odradzam. Zastanówcie się 5 razy zanim udziela Wam kredytu. Widać że nie potrafią pomagać i nie wiedzą co to empatia.
  • ~Renata / 2022-09-28 12:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam bank Santander Bank Polski, bardzo miła, profesjonalna obsługa oraz najlepsze kursy walut w mieście
  • ~Tragedia / 2022-09-26 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    kasy wam brakuje że nawet szybki przelewy trzymacie po parę godzin .
    ZaletyHahahaaaa
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2022-09-20 21:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank w porównaniu z innymi bardzo ok ,zgłosiłem się do nich i wykombinowali tak że mam niższe oprocentowanie i malejące raty więc sory subiektywnie jest dla mnie ok
    ZaletyStarają się
    WadyOpłaty itd ale to wszędzie
  • ~Ja / 2022-09-20 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Za kartę 8 zł co miesiąc potraficie ściągnąć z konta ale ratę za kredyt już wam ciężko ściągnąć mimo że mam środki na koncie!!!! I piszecie głupie smsy
    ZaletyZero
    WadyBardzo duże
  • ~Elbi / 2022-09-19 10:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank Santander od pół roku coraz gorzej funkcjonuje i późno księgują pieniądze
  • ~Kasia / 2022-09-17 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem !! Nagle rozwiązują umowę u karzą spacic całość karty kredytowej mimo regulnego spłacania !!! Żenada
  • ~Krzysztof / 2022-09-14 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29.08.2022 r. skontaktowałem się z infolinią Santander Bank Polska S.A. w celu wpłaty funtów na konto. Pani poinformowała mnie, że bank przyjmuje banknoty 50 £ "papierowe" do 30 sierpnia. Pojechałem do banku z pieniędzmi, ale pani doradca finansowy I.S. poinformowała nie, że bank nie przyjmuje już banknotów, gdyż depozyt jest już zamknięty w celu odesłania. Zaproponowała mi udanie się do innego oddziału oddalonego o jakieś 15 km, oczywiście po wcześniejszej konsultacji z doradczynią premium tego oddziału panią J.M. Udałem się do oddziału i po założeniu kont pani poinformowała mnie, że "zdążyłem na ostatnią chwilę", choć infolinia informowała mnie, że mam czas do 30.08.2022. Następnie pani J.M. odesłała mnie do wpłaty funtów w kasie. Niestety okazało się, że pani w kasie również nie chce przyjąć gotówki, gdyż w depozycie nie ma już miejsca. Ja natomiast poinformowałem ją, że po konsultacji doradcy klienta jednego z oddziałów przekierowano mnie do tego oddziału z doradcą premium J.M. Okazało się, że rozmowa z infolinią nie ma żadnego znaczenia. Pani J.M., która siedziała obok kasy 3 metry "zdążył pan na ostatnią chwilę" nie ma żadnego znaczenia. Wychodząc pani J.M. udała, że nie widzi całej sytuacji, nie reagując nawet na to, że się do niej odezwałem. Pieniążków nie przyjęli, zmarnowany czas, brak odpowiedzialności za tzw. doradztwo. Niekompetentni pracownicy. Konta pozamykałem natychmiast, horror w oddziale. NIE POLECAM TEGO BANKU. Funty jeszcze tego samego dnia wpłaciłem do konkurencyjnego banku.
    Zaletybrak
  • ~Obywatel77 / 2022-09-14 16:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo nie aktywnej karty debetowej do konta to i tak za nią trzeba płacić, nie dość że jeszcze trzeba płacić za konto internetowe , skandal nigdy się nie spotkałem żeby tak płacić , za to że się nie używa NIE AKTYWNEJ KARTY do konta i ZA KONTO INTERNETOWE W BANKU NIE POLECAM I ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadySĄ I TO BARDZO DUŻO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929