strona 23 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Bobi / 2022-10-25 08:26
Wypelniajac formularz od 2 tygodni czekamna kontakt. W końcu po rozmowie z konsultantem miałem oczekiwać telefonu z oferta, minął tydzień i nic. Bank to totalne dno -
-
~Marcin / 2022-10-23 21:26
Dzisiaj zniknęła mi pewna suma pieniędzy, brak transakcji w historii!! -
~Walery / 2022-10-20 19:12
Nie polecam i zrobię bankowi antyreklamę wśród znajomych i nie tylko. DLACZEGO, BO NIE SZANUJĄ KLIENTA, mają go daleko gdzieś!!! ZaletyŻadnychWadyCałe mnóstwo -
~Monika / 2022-10-19 18:44
Rewelacyjni doradcy, otwarci, chętni do pomocy, widzą potrzeby klienta -
~klientka_banku123456 / 2022-10-17 01:25
INFOLINIA NIE DZIAŁA
Na Infolinię nie da się dodzwonić
- czekałam 45 minut na połączenie, mimo, że jest noc z niedzieli na poniedziałek, więc żadne obciążenie linii w godzinach szczytu;
- ponowiłam połącznie z innego numeru telefonu - od 10 minut melodyjka i żadnego konsultanta...;
- z trzeciego telefonu wybrałam "skradziona karta" z nadzieją na szybką reakcję - mija 10 minut i "Przepraszamy, wszyscy Nasi DORADCY są zajęci"
Sami wyciągnijcie wnioski...ZaletybrakWadykontakt z infolinią -
~Ja / 2022-10-13 13:37
Nie zapłać jednej raty to cię zadzwonią na śmierć. Banda debilów -
~Gość / 2022-10-12 11:29
Znikające pieniądze z konta. Ten bank okrada ludzi. Obserwujcie dokładnie ile macie na koncie. ZaletyŻadneWadyZłodzieje -
~Krzysztof Listkowski / 2022-10-10 22:25
Chciałem dokonać przelewu na konto komornika wpisując w tytule przelewu sygnaturę akt i nr sprawy.
Aplikacja nie puszcza mi przelewu dając informacje iż użyłem niedozwolonych znaków.
Miły Pan z infolinii również nie potrafił mi pomoc.
Po co komu bank z rachunku którego nie można wysłać przelewu???
Odpowiadając zatem na Państwa notoryczne pytania czy jestem zadowolony odpowiadam, ze nie!!!
Jutro dokonam przelewu z rachunku w innym banku.
Można opowiadać to jako żart na spotkaniach, z Santander bank nie puścisz przelewu po za ubezpieczeniem w tym banku ..,
Pozdrawiam;
Wyjątkowo zdegustowany klient -
-
~Mariusz / 2022-10-10 19:06
Co tydzień w weekendy nie mam dostępu do konta i pieniędzy, nie mogę płacić karta bo "prace serwisowe". To zdarza się NOTORYCZNIE. Nie raz już wyszedłem na idiotę w sklepie w weekend bo nie mogłem zapłacić kartą pomimo środków na koncie. Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Zaletyjedyna zaletą jest darmowy blikWadybrak dostępu do pieniędzy w weekend -
~Barbara / 2022-10-10 13:11
Obsługa miła, ale bardzo długi czas oczekiwania, ZA MAŁO pracowników.
Dyrekcja nie potrafi zarządzać zasobami ludzkimi.
Proszę zmienić dyrekcję banku
Młoty do roboty uczciwej, bo że stołków wkrótce pospadacie!
Barbara Jolanta Breier -
~Marcin / 2022-10-08 11:29
Katastrofa bank , ciagle internetowe płatności w weekend niemożliwe bo jak zwykle jakieś awarie . Wynoszę się z tego syfu -
~koko / 2022-10-06 18:14
najgorszy bank cokolwiek chce kupic na raty 2 dni rozpatruja wniosek a potem i tak chca sie z kontakowac masakra porazka -
~Hubert / 2022-10-05 17:52
Nie polecam, problemy techniczne przy wniosku ratalnym, czekanie kilka dni na decyzje o kredyt na niedużą kwotę, która z niewyjaśnionych przyczyn została odrzucano, mimo przedstawionych dochodów, konsultanci nie mają pojęcia o niczym. -
~Adonis / 2022-10-05 13:54
Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować? -
~Adonis / 2022-10-05 13:54
Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować? -
~Marcin / 2022-10-05 09:54
Znikające bankomaty w galeriach w mojej okolicy poznikały w moim mieście już brak ani jednego. Trzeba będzie pomyśleć nad zmianą bo niewidzi mi się jeździć paręnaście km by za każdym razem wypłacać by mieć w portfelu czasem potrzebne papierki. -
-
~Ja / 2022-10-04 12:38
Szanują przyszłego klienta do czasu złożenia podpisu. Po staniu się klientem banku, zero szacunku do własnego klienta. Naciąganie go na branie kredytów. Nie polecam tego banku santander czerpię korzyści na nie wiedzy swoich klientów. Drugi raz nie otworzył bym konta w tym banku. -
~mirgeb / 2022-09-30 11:38
Opinia jak najgorsza. Spotkałem się z nielegalnym doradztwem banku: dzwoni doradca klienta i oferuje fundusz obligacji z GWARANCJĄ KAPITAŁU - czyli powinno być tak, że wpłacone pieniądze się odzyska w każdej sytuacji. Oczywiście 'rozmowy są nagrywane - jak Ci się nie podoba to się rozłącz'. Tak, nagrywane są gdy bankowi jest to na rękę. Gdy poprosiłem o kopie rozmów (do czego jako klienci mamy prawo!)- najpierw mur milczenia - brak odpowiedzi, uniki. Po wielu naciskach okazuje się że bank nagrywa rozmowy z telefonów stacjonarnych ale doradcy dzwonią z komórek które nie są nagrywane!!! Więc udowodnić że doradca dzwonił nie można, że obiecywał gwarancje kapitału nie można, że bez licencji maklera oferował produkty finansowe - nie można. Moja dotychczasowa strata na nielegalnym doradztwie banku to grubo ponad 100 tysięcy złotych! Szkoda, że nie można tego udowodnić. Dlatego przestrzegam innych.
Na marginesie: regulamin funduszy inwestycyjnych w tym obligacji liczy ponad 360 stron drobnym maczkiem - spróbujcie przeczytać i zrozumieć ile bank nalicza sobie prowizji za zarządzanie funduszem. Gratulacje dla tych którym się to uda!ZaletybrakWadyZapomnijcie że to instytucja godna zaufania - jak to było kiedyś. Pazerna, bezwzględna, i niestety z nieuczciwymi praktykami. -
~Lukasz / 2022-09-30 11:18
Witam
Najgorszy bank jaki z jakim miałem do czynienia złożona dyspozycja w banku spłaty kredytu w Dąbrowa Górnicza po tygodniu centrala tego nie widzi i jeszcze raz mówią że tezeba złożyć a mam na to dokument. Przestrzegam jest dużo lepszych banków i odradzam tam cokolwiek obsługa fatalne i centrala się nie może połapać. Szkoda czasu na przyszłość.ZaletyBrakWadyDuzo -
~Kasik / 2022-09-29 18:52
Opinia o banku. Jestem matka samotnie wychowująca dwójkę dzieci. Mąż zostawił mnie z kredytem hipotecznym. Bezduszny bank nie podpisał żadnej ugody ze mną pomimo tego że spłacałam 1000 zł miesięcznie. Sprawę przekazał komornikowi. Nie polecam tej instytucji finansowej. Dowiedzieć się czegokolwiek w oddziale graniczy z cudem. Prawda jest taka że jak jest dobrze to udziela kredyt a jak jest źle to nie pomogą, tylko dorwali się do zarobków matki samotnie wychowującej dzieci to chyba było najprostsze rozwiązanie bo od ex męża nie potrafili niczego ściągnąć. Beznadzieja. Odradzam. Zastanówcie się 5 razy zanim udziela Wam kredytu. Widać że nie potrafią pomagać i nie wiedzą co to empatia.
strona 23 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »