strona 21 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~RYSZARD / 2023-01-05 13:11
Sprawy kasowe tylko od godz.13:00 DRAMAT.Jedna osoba w okienku .kolejka totalnie zniechęcającą.Jesli to tylko w Santander to czas na zmianę banku. Ryszard Roethel -
-
~Klient / 2023-01-04 22:44
Mam podpisany aneks do umowy o prowadzenie rachunku bankowego bezpłatnie na czas nieokreślony. Bank wyciągną jednak łapy po nie swoje i naliczył prowizję za obsługę konta 30 pln zwrócili pieniądze natomiast nie usprawiedliwia to faktu, że nie mieli prawa tego zrobić na podstawie zawartej umowy między Mną, a sobą.
Niesmak pozostaje tym większy, że posiadają stare urządzenia do wpłaty pieniędzy, ktore bardzo często ulegają awariom i zacinają kasę nie księgując jej na rachunku. -
~Ley / 2023-01-03 17:59
Dno!!!!! Żaden przelew nie przychodzi w odpowiednim czasie sesji. Kpina z klientów, zarabianie na przetrzymywaniu pieniędzy klientów!! ZaletyBrakWadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Po opóźniane sesje przychodzące -
~Agnieszka / 2023-01-03 16:33
Dziś zostałam przez telefon potraktowana jak zło konieczne -nie udzielono mi do końca pomocy wręcz rozłączono mnie .udałam się do banku a tam taż pokazano mi jak się obsługuje klijenta .majgorszy bank. -
~Barbara / 2023-01-03 07:50
Jakiś czas jestem klientką tegoż Banku i bardzo sobie chwalę współpracę. Nigdy z niczym nie miałam problemów a jeżeli już, to z własnej winy.
Zawsze spotykam się z pełną kulturą że strony pracowników tak na żywo jak i online. Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na ten właśnie Bank. Z każdej wizyty w Oddziale wychodzę z uśmiechem.ZaletyPełna kultura i nic do zarzucenia. Obsługa na piątkę z dużym plusem.WadyBrak -
~Pisgeo / 2023-01-02 19:56
Raz bankomat wypłabił o 50 zł mniej ale była reklamacja i był zwrot. Ostatnio bankomat zacinał się - nie przyjmował karty a drugi przy wpłacie 10000 zł. wyrzucił 1200 zł. informując, że nie rozpoznaje pieniędzy a 8800 przeliczył, dałem rezygnuj a on pieniędzy nie zwrocił, nie pokwitował i nie zasilił konta. Czekam na reklamację już od 15.12.2022 i nic a to są moje pieniądze a nie wpłatomatu i mam blokadę koniuecznej płatości nie z mojej winy.
To co wyrzucił - 1200 zł wpłaciłem w innym wpłatomacie-zarezykowałem. Straciłem wiarę w ten bank.Zaletynie maWadysame wady -
~zbylo / 2022-12-27 08:49
Lokata na 7 % jasno i wyraźnie, robię przelew i tu niespodzianka mam 5% Dlaczego ? a bo to są oszuści i tyle. ZaletybrakWadyoszuści -
~Ivan / 2022-12-23 18:07
Pan iż obsługi klienta mówił co do końca dnia pieniądze będę na konto, zadzwonił ponownie pani mówiła czekać potrzebne 3 dni, czy jest to moja wina co wplatomat popsuł i zabrał mój kasę, nie polecam ZaletyKatastrofaWadyNajgorszej bank -
-
~Jakub / 2022-12-22 13:20
Santander rozwiązuje umowy leasingu, oskarżają klientów o rzeczy których nie zrobli oraz nie odpisuja na korespondencję żądają dokumentów finansowych po czym oskarżają o oszustwo. Składają fałszywe zawiadomienie do prokuratury po czym prokuratura umarza śledztwo tak nasze Państwo chroni Banksterów okradając przy tym uczciwych obywateli. Samochody są zabierane klient jest obciążony kosztami windykacji kosztami rozwiązania umowy a samochody sprzedawane 20-30% poniżej wartości rynkowej. Policja traktuje cie jak bandytę a oni pozostają bezkarni... sam windykator potwierdził że Santander dopuszcza się nadużyć wstosunku do klientów by zarobić na karach i odsprzedaży samochodów maszyn firmą współpracujących z bankiem.
Uwaga nie bierzcie w tym banku leasingów, kredytów, nie otwierajcie kont bankowych bo wcześniej czy później was okradną...ZaletyUwaga oszuści.WadyNadużycia w stosunku do klientów. Nie słusznie rozwiązanie umów, nakładanie kar oraz sprzedaż zabezpieczeń swoim zaprzyjaźnionym firmom. -
~Klusek / 2022-12-22 10:20
Za to ze chcecie Polaków kontrolować skąd maja pieniądze przy wpłatomatach
Kontrolować to możecie sobie swoje córki czy przypadkiem nie śpią z kimś z kim nie chcecie :)ZaletyBrakWadyKontrola, system bankowy wpływający na prywatność -
~Kazimierz / 2022-12-17 08:11
Nie polecam banku w Bytomiu obsluga bardzo nie przyjemna pan u ktorego wyplacalem ostatnio pieniadze nie sympatyczny o wszystko musi sie dopytywac innych osob ogolnie osoba na nieodpowiednim stanowisku -
~Darek / 2022-12-16 09:24
Niemożliwe zrealizowanie przelewu na Binance, zakręcają głowę, twierdza ze Binance to oszustwo, zabrali moje własne środki na spłatę kredytu który kiedyś dawno brałem i spłacałem zawsze w terminie. REALLY wprost wzięli moje środki skierowane na przelew SEPA i spłacili tą kasą mój kredyt. ZaletyStrona internetowaWadyZarządzają pieniędzmi klienta jak chcą, nie realizują normalnie przelewy -
~Malgorzata / 2022-12-15 17:12
Zakłamana obsługa, nieprawdziwe oferty i odsetki z lokat bez pokrycia po założeniu konta. Obietnice przed. Nikomu nie polecam tego Banku, zostałam okłamania i zmanipulowana, bezczelność pracowników jest bezkarny Wszystkim odradzam ZaletyBrakWadySame wady -
~Piotr / 2022-12-12 18:30
Dzisiaj w placówce Santandera we Wrocławiu, przy ul. Krzywoustego doświadczyłem fatalnej obsługi: ok.godz.15. pojechałem do banku z zamiarem pobrania większej gotówki; w kolejce było 4 klientów, ale po chwili pracownica placówki poinformowała nas, że "musimy poczekać ok. 30 minut, bo koleżanka musi zrobić przerwę"... Nie było żadnych "przepraszam" czy "pocałuj mnie" - chcesz, chamie, pieniędzy, to siedź i czekaj! Straciłem godzinę i nie dostałem MOICH pieniędzy! Przyznaję, że poczułem się jak kmiotek, który ośmielił się prosić o jałmużnę.
Jestem klientem Santander Bank prawie 20 lat i miałem nadzieję, naiwny, że ze względu na moją "wierność" oraz wiek (ok. 70 lat) mogę liczyć na odrobinę życzliwości i szacunku. Niestety potwierdza się smutna praktyka: niektóre banki w tym kraju już się nażarły i mają w głębokim poważaniu swoich wiernych Klientów. Uśmiechali się, kiedy zakładaliśmy rachunek albo braliśmy kredyt. A teraz już nie muszą; chodzą poważni i smutni, jak zesłani na przymusowe roboty... Ciekawe, czy klienci Santandera w Hiszpanii, Niemczech lub w Anglii również cieszą się podobnym "szacunkiem".
PiotrZaletyKiedyś byłyWadyBrak poważania i szacunku dla Klientów; brak kontaktu z "żywymi" pracownikami Banku; coraz wyższe opłaty, itp -
~Jaj / 2022-12-12 13:03
Nie polecam najgorszy bank trzeba się upominać o wszystko -
~Wiki / 2022-12-11 12:10
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia, nie polecam najgorszemu wrogowi -
-
~niedługo eksklient / 2022-12-09 11:46
Bank "okrada" każdego klienta, który ma zajęcia komornicze. Do zajęcia dodawane są prowizje za przyjęcie zajęcia egzekucyjnego. Kwota 30 albo 60 zł od każdego tytułu egzekucyjnego. Następnie Bank blokuje środki i pieniądze zajęte nie są widoczne w dostępnej historii. Każdy przelew na konto komornika to dodatkowa prowizja za realizację zajęcia komorniczego. Bank sam dzieli przelewy do komornika i jak wyśle komornikowi pieniądze w 10 ratach np. 10 x 200 zł to pobiera prowizję 10 x 60 zł = 600 zł. Mam rachunek w tym Banku od 20 lat, ale przejęcie przez Santandera to KATASTROFA dla klientów. Do tego Bank nie reaguje na żadne reklamacje. ŻĄDNE WadyTo nie jest już bank -
~Daro / 2022-12-08 17:37
Bank nie informuje o zajęciu komorniczym blokują środki na rachunku mimo spłaty całości kwoty egzekucji .Każdy inny bank mnie o tym fakcie informował tylko nie santander .Moje środki nie są tam bezpieczne całe szczęście nie potrzebowałem tej kady ale sam fakt to zgroza ZaletyDużo oddziałówWadySame wady -
~Małgorzata / 2022-12-08 16:46
Moja opinia będzie pozytywna,choć widzę,że praktycznie tutaj nie ma takich. Jestem bardzo zadowolona po dzisiejszej wizycie w oddziale w Poznaniu w C.H Panorama. Doradca klienta p.Arleta to osoba która doskonale potrafi doradzić i poprowadzić klienta. Polecam ZaletyProfesjonalizmWadyBrak -
~kris / 2022-12-07 13:52
Placówka banku w Piastowie przy ulicy warszawskiej to jakaś PORAŻKA ,3 niekompetentne kobiety które nic nie potrafią załatwić, jedna to i tak dużo ,a co dopiero trzy? Wadystrata czasu w tej placówce
strona 21 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »