Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-02-02 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymagają podania wszystkich danych wrażliwych jak nr telefonu, sposób dokonywania przelewów, adres zamieszkania, seria i nr dowodu itp. za jednym telefonem w ramach "weryfikacji"
    Nie polecam, patologia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Piotr / 2023-02-02 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    WITAN JESTEM KLIJĘTEM TEGO BANKU I JEST TO NAJLEPSZY BANK Z JAKIEGO DOTĄD USŁUG KOŻYSTAŁEM MIAŁEM JEDĄ REKLAMACJE

    ICH BANKOMAT ZILE PRZELICZYŁ KASE NA MOJĄ NIEKOZYŚĆ ODRUCHOWO POTWIERDZIŁEM TRĄNZAKCJE PO ZŁOŻENIU REKLAMACJI ROSPATRZYLI JEDNEGO DNIA I ODDALI PIENIĄDZE JESTEM W OPZYTYWNYM SZOKU I BARDZO POLECAM BYŁ TO BANK W LEGNICY

    PRZY ULICY GWARNEJ
    ZaletySPRAWNY I PROFESJONALNY UCZCIWY
    WadyBRAK
  • ~Ana / 2023-02-02 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział Banku Santander - Kraków ul Pawia - ze względu na lokalizację, ruch w oddziale jest spory, a miejsca dla oczekujących jak na lekarstwo. Obsługa przy wejściu odpowiedzialna za pilnowanie kolejki i oddelegowanie klienta do odpowiedniego pracownika jest wręcz żenująca. Sami klienci lepiej zorganizowani niż pracownik, który ma problem z 5 osobami w kolejce i robi tylko i wyłącznie zamieszanie (po zwróceniu uwagi przez klientów, że pomija osoby i wprowadza chaos, zaczyna dyskusję o tym, że on próbuje nam pomóc; z uporem maniaka nawołuje po polsku wiedząc, że większość klientów to obcokrajowcy, którzy od wejścia komunikowali się w języku angielskim! - klienci sami musieli zadbać o to by jeden z klientów obcojęzycznych został w końcu dopuszczony do obsługi!). Jeśli koordynacja na wstępnym i jakże prostym etapie aż tak zawodzi, to jak to świadczy o firmie?! Na szczęście obsługa "w okienku" miła i kompetentna, nikt nie zbywa klienta, ale też nie przeciąga specjalnie. Pracownicy przy wejściu powinni brać przykład z kolegów siedzących za biurkiem.
    Zaletyobsługa w okienku
    Wadychaos i bałagan przy wejściu i w czasie oczekiwania, brak miejsca, niekompetencja osób kierujących do poszczególnych stanowisk.
  • ~Marcin / 2023-02-02 05:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają program poleceń poleciłem osoba dostała non a ja nie ????????reklamacja nic nie dala ,wiocha taka ze bym się spalił ze wstydu
    Dzięki santanderowi nigdy już nic nie polece
    ZaletyBrak
    WadyLecą w lulki jak wyżej opisane
  • ~DK / 2023-02-01 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
    I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.

    Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~KLIENT ROZCZAROWANY1MLN / 2023-01-31 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety jako bank bardzo kiepska obsługa klienta...mineły dawne czasy świetności relacji pracownik -klient. działania banku sa takie aby klient nie miał pełnego obrazu działania..- lepiej nie doinformować...a zyskać :( kontakt z infolinią bardzo słaby- pracownik wydawał się być zadufany i peny choć jak zostały mu postawione kokretne pytania motał sie w odpowiedziach. NIE POLECAM!!!
  • ~Max Payne / 2023-01-27 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank stał się żenadą i pracują w nim miedzy innymi jakieś ameby. Aplikacja nie działa, bo twierdzi że za dużo urządzeń jest przyłączonych, gdzie mam do konta przypisane zaledwie 2 urządzenia. Wprowadzili jakieś durne zapytanie o pliki cookies i przy każdej próbie zalogowania wyskakuje info o cookies pomimo wcześniejszego wielokrotnego zaznaczenia że nie zgadzam się na nie. Po kontakcie z infolinią która nie wie nic i nic nie potrafi zrobić, twierdząc że nie da się tego wyłączyć (pracownik info z Ukrainy) włączyli to zapytanie o cookies, ale już nie mogą go wyłączyć, czysty absurd i idiotyzm. Zostaje chyba tylko zamknąć konto i zrezygnować z usług tego banku.
  • ~Korona Płock / 2023-01-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiekie ZERO za wymysł w postaci śladu węglowego. Zburzyć i zaorać! Życzę wam zero klientów i rychłej likwidacji!!!
    ZaletyBrak!
    WadyŚlad węglowy
  • ~Piotrek / 2023-01-19 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie okradziono nas moją kobietę na niewielką sumę bo poniżej 50zł a pani na infolini zaproponowała haracz ? nie wiem jak to nazwać 3zł doliczane do rachunku wzamian za ochronę karty i kradzierzy z niej środków chyba licząc na to że niewielka kwota to taki bacik na klijęta który się wystraszy niczego dalej nie zgłosi i wszystko ucichnie w kręgu samych swoich Santander banku. Czyżby ciche podnoszenie kosztów. Jutro Policja oficjalne zgłoszenie i niestety trza się bujać po instytucjach pewnie kilka dni
  • ~Mama / 2023-01-16 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda,że w 300 000 mieście w weekend,bank blokuje -uwaga!!! 2 istniejące wpłatomaty, a Pani na infolinii nie może pomóc(blokada ma być usunięta za 5 dni) i zaprasza do oddziału banku po weekendzie w godzinach pracy ludzi pracujących, te 15 km na darmo, a kto odda za paliwo i stracony czas!!!! Kpina i śmiech, taki bank powinien zamknąć te 2 oddziały z nieczynnymi wpłatomatami, brak szacunku dla klienta, nie polecam!!!!!
  • ~BT / 2023-01-12 15:35
    Ocena: 5.00 / 5
    12 stycznia 2023- zakładałam konto w 9 Oddziale w Gdańsku i jestem bardzo zadowolona. Doradca premium Pani Adriana Ciesielska wyczerpująco odpowiadała na moje pytania i niezwykle sprawnie przeprowadziła mnie też przez proces rejestracji mobilnej. Pełen profesjonalizm. Oferta banku spełniła moje oczekiwania w 100 procentach. Ja polecam.
  • ~Olaf / 2023-01-06 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Limit przelewu 65 tyś. Jak chcesz przelać 100 tyś. nie rady dopóki nie połączysz się z "doradca", który "zweryfikuje" czy ty to ty.
    Jak wpłacasz 100 tys. do banku, to nie pytają...obracają tą kasą zarabiając. Dopiero jak chcesz wypłacić pieniądze z banku zaczyna się przedłużanie...
    I tak...długi weekend-nie ma szans na przelanie kwoty powyżej 65tys. jednym przelewem. Możesz zrobić dopiero następnego dnia przelew na resztę, ale za ten już zapłacisz...Zarobisz 200zł na lokacie, a jeszcze z ciebie zedrą 20zł za przelew.
    Strona banku to jakaś kpina. Coś miele, zakładka "finanse" np. w dniu dzisiejszym nie działa...
    ZaletyBrak
    WadyBank to jedna wada.
  • ~RYSZARD / 2023-01-05 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprawy kasowe tylko od godz.13:00 DRAMAT.Jedna osoba w okienku .kolejka totalnie zniechęcającą.Jesli to tylko w Santander to czas na zmianę banku. Ryszard Roethel
  • ~Klient / 2023-01-04 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podpisany aneks do umowy o prowadzenie rachunku bankowego bezpłatnie na czas nieokreślony. Bank wyciągną jednak łapy po nie swoje i naliczył prowizję za obsługę konta 30 pln zwrócili pieniądze natomiast nie usprawiedliwia to faktu, że nie mieli prawa tego zrobić na podstawie zawartej umowy między Mną, a sobą.
    Niesmak pozostaje tym większy, że posiadają stare urządzenia do wpłaty pieniędzy, ktore bardzo często ulegają awariom i zacinają kasę nie księgując jej na rachunku.
  • ~Ley / 2023-01-03 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno!!!!! Żaden przelew nie przychodzi w odpowiednim czasie sesji. Kpina z klientów, zarabianie na przetrzymywaniu pieniędzy klientów!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Po opóźniane sesje przychodzące
  • ~Agnieszka / 2023-01-03 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś zostałam przez telefon potraktowana jak zło konieczne -nie udzielono mi do końca pomocy wręcz rozłączono mnie .udałam się do banku a tam taż pokazano mi jak się obsługuje klijenta .majgorszy bank.
  • ~Barbara / 2023-01-03 07:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakiś czas jestem klientką tegoż Banku i bardzo sobie chwalę współpracę. Nigdy z niczym nie miałam problemów a jeżeli już, to z własnej winy.
    Zawsze spotykam się z pełną kulturą że strony pracowników tak na żywo jak i online. Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na ten właśnie Bank. Z każdej wizyty w Oddziale wychodzę z uśmiechem.
    ZaletyPełna kultura i nic do zarzucenia. Obsługa na piątkę z dużym plusem.
    WadyBrak
  • ~Pisgeo / 2023-01-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz bankomat wypłabił o 50 zł mniej ale była reklamacja i był zwrot. Ostatnio bankomat zacinał się - nie przyjmował karty a drugi przy wpłacie 10000 zł. wyrzucił 1200 zł. informując, że nie rozpoznaje pieniędzy a 8800 przeliczył, dałem rezygnuj a on pieniędzy nie zwrocił, nie pokwitował i nie zasilił konta. Czekam na reklamację już od 15.12.2022 i nic a to są moje pieniądze a nie wpłatomatu i mam blokadę koniuecznej płatości nie z mojej winy.
    To co wyrzucił - 1200 zł wpłaciłem w innym wpłatomacie-zarezykowałem. Straciłem wiarę w ten bank.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~zbylo / 2022-12-27 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokata na 7 % jasno i wyraźnie, robię przelew i tu niespodzianka mam 5% Dlaczego ? a bo to są oszuści i tyle.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Ivan / 2022-12-23 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan iż obsługi klienta mówił co do końca dnia pieniądze będę na konto, zadzwonił ponownie pani mówiła czekać potrzebne 3 dni, czy jest to moja wina co wplatomat popsuł i zabrał mój kasę, nie polecam
    ZaletyKatastrofa
    WadyNajgorszej bank
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929