Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2023-03-03 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia przez 40 lat życia naciągacze, prymitywny system wprowadzający w błąd pracownicy bez wiedzy i pojęcia o niczym tym bardziej o tym co oferują i ekonomi!!! Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyW porównaniu do konkurencji same wady rażące
  • ~Joanna / 2023-03-01 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 1996 roku nigdy mnie nie zawiedli.
    ZaletyProfesjonalna obsługa łatwy dostęp on-line
  • ~Lukaso / 2023-02-27 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani z obsługi Santander Bank Polska chciała mi wcisnąć oferte kredyty gotówkowego na preferencyjnych warunkach ale nie dla klienta ale dla banku wyjaśniam biorąc 22 tys drugie tyle musiałbym spłacić czyli koło 40 tys ponad biorąc kredyt nawet ta 36 miesięcy… to kpina!!! Powinni nazywać się BOCIAN SANTANDER a nie inaczej. Jestem zniesmaczony po rozmowie i po powiedzeniu co się i nich myśli nagle znalazła się oferta na kredyt bez prowadzi w którym musiałbym tylko 4/6 tys więcej spłacić niż pożyczyłem. Maskara nie chce mieć z tył bankiem nic wspólnego. Oszuści… jeszcze Pani z obsługi bezczelnie wmawiała ze to oni zawsze przedstawiają najkorzystniejsze ofert dla klientów.
  • ~zawiedziony / 2023-02-24 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest to bank dla osób z nazwiskiem obcojęzycznym.Mimo tego że mamy 21 wiek,w unii europejskiej jesteśmy od 2004 roku,bank do chwili obecnej nie potrafi poradzić sobie z pisownią nazwisk obcych.Dokładnie chodzi o Ü.Bank traktuje ten znak jako niedozwolony.Dlatego na pewno nikt tam nie załatwi takich spraw jak np założenie profilu zaufanego,zmianę numeru dowodu osobistego.Czuję się w tym względzie dyskryminowany przez bank.Mam nadzieję że może któraś instytucja z nadzoru finansowego zrobi z tym w końcu porządek.
  • ~Mungo / 2023-02-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu zakupione auto elektryczne i do tej pory nie mogę uzyskać nawet informacji kiedy dostanę dodatek rządowy do zakupu auta elektrycznego. (Zablokowane 27000zł) a jak się spóźniłem jeden dzień ze spłatą raty, to przez kilka dni (kilka razy dziennie) byłem nękany telefonami i przekazywany do windykacji.
    Nie polecam!!!!
    ZaletyWady przysłaniają zalety
    WadyWyj.bane na klienta
  • ~Ania / 2023-02-23 16:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ten bank W banku Santander Bank Polska w Bialymstoku przy ul.Zwyciestwa spotkałam się z bardzo miłą i pomocna obsługą Ws,ystko zostało profesjonalnie załatwione. W każdej chwili mogę liczyć na pomoc w rozwiązaniu jakiegokolwiek problemu Pozdrawiam Panią Anetę i polecam
    ZaletyProfesjonalna obsługa Jako klientka mogę liczyć na fachową pomoc
    WadyJak na razie nie mam zastrzezen
  • ~RRRRR / 2023-02-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie konta za pomocą selfie to żart, kilka prób, mimo wyraźnych zdjęć zawsze jakiś problem. Wniosek odrzucany pies wie z jakiego powodu. Aplikacja po pobraniu zaraz wywala raz po raz, odinstalowałem w diabły.
    Pytania przy zakładaniu konta śmieszne, nie spotkałem się z nimi w żadnym innym banku a zakładałem kilka kont.
    Ten bank to żart.
  • ~Ja / 2023-02-18 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięcie kredytu hipotecznego graniczy z cudem, Analitycy w rym banku to idioci nieznający podstawowych aspektów prawnych niezbędnych do udzielania kredytu. Jak zarząd mogl zatrudnić takich debili (no chyba, że bankowi nie zależy na klientach)
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
  • ~Tomek / 2023-02-17 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłata kredytu w tym psudo banku to jest po prostu koszmar. Przelew w terminie a automat wydzwania przez nastepnych pięć dni z tysiąca różnych numerów, bo rzekomo nie zapłaciłeś. Jeśli zapomnisz się o jeden dwa dni, to dopiero się zaczyna. Nie dość że wydzwaniają kilka dni automaty to do tego jakieś buiro egzekucyjne. Dramat, nawet kredytu na 5zł nie wieznę więcej w tym czymś.
    ZaletyBRAK
    Wadynękanie
  • ~vicki / 2023-02-17 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam , brak profesjonalnej obsługi. Nie potrafią się przyznać do błędu. Nękanie tel i sms gdy jest opóźnienie w spłacie 1 dzień .
    Zaletybrak
    Wadybałagan, brak profesjonalności, nękanie tel i sms
  • ~Jan / 2023-02-16 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia jednoznaczna, nie powinien istnieć PARĘ godzin spóźnienia ze spłatą i info do BIK
    ZaletyZero
    WadyŻe w ogóle istnieje
  • ~Magdalena / 2023-02-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJNY BANK! Więcej nie można powiedzieć
    ZaletyBRAK
    WadyWadą jest jego istnienie
  • ~Marta / 2023-02-15 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda sfera bankowości beznadzieja! Brak zabezpieczeń konta, oszukiwanie klientów, brak wsparcia przy odzyskaniu skradzionej gotówki, zbędne reklamy na mailu, sms i w skrzynce pocztowej, KŁAMLIWE naciągactwo, zachęcanie do "darmowych ofert", które przy miesięcznym rozliczeniu okazywały się PŁATNE! BARDZO ZLA niekompetentna obsługa zarówno stacjonarna, jak i telefoniczna. Od roku Proszę o zaprzestanie wysyłania ofert banku, d 2 lat proszę o zablokowanie płatności zbliżeniowej. NIKT NIE UMIE POMÓC!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyKażda sfera bankowości beznadzieja! Brak zabezpieczeń konta, oszukiwanie klientów, brak wsparcia przy odzyskaniu skradzionej gotówki, zbędne reklamy na mailu, sms i w skrzynce pocztowej, KŁAMLIWE naciągactwo, zachęcanie do "darmowych ofert", które przy miesięcznym rozliczeniu okazywały się PŁATNE! BARDZO ZLA niekompetentna obsługa zarowni stacjinarna, jak i telefoniczna. Od roku Proszę o zaprzestanie wysyłania ofert banku, d 2 lat prosze o zablokowanie płatności zbliżeniowej. NIKT NIE UMIE POMÓC!
  • ~asdadasd / 2023-02-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice wprowadzają w błąd, każda gada coś innego.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~Tomasz / 2023-02-14 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, czas trwania operacji tragiczny, blokowanie środków z dwóch kont na raz bez sensu, brak kontaktu i informacji dla czego nie mogę korzystać z moich kurde środków beznadziejny bank uciekajcie
  • ~Robert / 2023-02-08 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno, dno!!! Dawno nie spotkałem się z takim brakiem wiedzy i niekompetencją. Jeden pracownik mówi co innego, drugi co innego. Pracownik na infolinii liczy tak żeby się kwota dla banku zgadzała. Gdy podczas rozmowy nagrywanej wyliczane kwoty zaczynają się Pani z infolinii nie zgadzać, nagle dochodzi do wniosku że się pomyliła. Ale Bank stratny być nie może, więc to klient traci kilka set złotych. Spłaca się całą kwotę, ale bank po jej wpływie rachunku kredytowego nie zamyka, tylko odkłada to w czasie na dwie kolejne raty, bo przecież trzeba doić jeszcze odsetki. No i na koniec jeszcze jeden HIT: zamykasz kredyt, likwidujesz konto, nie zapomnij zapłacić za jego prowadzenie, bo ten dzień zamknięcia konta kosztuje 6 zł (za prowadzenie rachunku). A tylko spróbuj nie zapłacić, to ujrzysz swój BIK po miesiącu lub później!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie znane w bankowości
  • ~Marian / 2023-02-07 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wplatomaty ciągle zepsute .upal bo ktoś wstawił nagrzwacz powietrza nad głowami klintow upal i szum oddział Lubin ul Zana .dziś znowu to samo
    ZaletyBlisko
    WadyObsluga
  • ~makuś / 2023-02-06 20:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Założyłem konto oszczędnościowe Max z promocyjnym oprocentowaniem 7% ,niestety naliczyli odsetki standardowe 1% z tego powodu że mam u nich wspólne z żoną konto walutowe -trzeba więc uważać co jest napisane "małym druczkiem" .Niestety podczas zakładania konta byłem informowany przez "doradcę" że środki będę oprocentowane 7%.
    P.S. W uzasadnieniu reklamacji podali że powołali się na VI edycję na nowe środki a ja brałem udział w VII edycji . Nie ma się co "kopać z koniem" stracili jednak klienta.
  • ~Przerwa techniczna / 2023-02-04 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można robić przerwy techniczne co tydzień? Kolejny raz niespodzianka w formie braku dostępu do aplikacji mobilnej/internetowej kiedy potrzebuję wykonać pilny przelew. Zmieniam bank!
    WadyRegularne przerwy techniczne
  • ~Mariusz / 2023-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo upierdliwy bank. Moja żona wysłała zapytanie kredytowe do brokera, który rozesłał dalej do innych instytucji finansowych i zaczęło się. Choć wielokrotnie było mówione, że już nieaktualne, to Santander wydzwania cały czas. Potrafią zadzwonić wieczorem przed 21, jak również z rana. To już podchodzi pod nękanie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929