Bank niestety okazał się jednym z gorszych w Polsce
Z pozdrowieniami dla Pani Joanny Krtzkowiak z oddziału w Tarnowie Podgórnym
Przesyła
Wojciech Lisek
Były klient od roku 1991
ZaletyBrak
WadyWcześniej nie było
~Dom / 2023-03-14 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę.
Zaletynie widzę żadnych
Wadywiele
~nana / 2023-03-13 07:50
Ocena: 2.33 / 5
ten bank to porażka,przelew z Austrii "idzie" 3 dni,współpracownicy w innych bankach mieli pieniądze na koncie w piątek 10.03 a my czekamy ,i tak co miesiąc ,chyba trzeba zmienić bank
~Everest / 2023-03-12 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! !
Zaletybrak
WadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO .
~Maciej / 2023-03-08 22:37
Ocena: 1.33 / 5
Aktualnie toczę dwa spory z bankiem . Mimo jednoznacznej opinii rzecznika finansowego równającej bank z ziemią sprawy trafiły przed sąd . Niekompetencja pracowników rozstrzygających reklamacje jest niewiarygodna . Klauzule abuzywne na porządku dziennym w umowach kredytowych . Jakakolwiek odpowiedz po
Minimum 30 stu dniach przestrzegam przed współpraca
ZaletyBrak
~Jolanta / 2023-03-08 15:15
Ocena: 2.00 / 5
Mam konto w tym banku od 30 lat. Wcześniej wystawiłabym ocenę na 5, dzisiaj może na 2.... Przelew na konto jest realizowany przez cały dzień... moja wypłata dostępna jest dopiero nocną porą lub na drugi dzień.
Wadywpisałam w opinii
~beti / 2023-03-07 12:44
Ocena: 5.00 / 5
Ja jestem zadowolona. Pracownicy mili, pomocni. Widzę,że w Polsce jak trzeba komuś dopiec to chętnych nie brakuje. Gorzej jak trzeba pochwaliuć to ciężko się doszukać
~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
Ocena: 1.00 / 5
szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo
~edek322 / 2023-03-05 21:03
Ocena: 5.00 / 5
A ja śmiało polecam : https://tmlead.pl/redirect/666850_2159
~Mkalinow73 / 2023-03-05 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam wręcz przestrzegam. 1. Współpracuję z tym bankiem od 30 lat (WBK, BZWBK,Santander) i od czasu przejęcia przez Santander następuje regularne obniżanie: standardów obsługi, kompetencji i decyzyjności pracowników, możliwości komunikacji. 2. Przez 30 lat nigdy nie występowały przeterminowane spłaty, brałem kredyty, linie kredytowe, karty ubezpieczenia, kredyt mieszkaniowy od tego Pinokia co nie dawał kredytów w EUR. A więc bank zarabiał i to nieźlę. 3. W piątek dostarczyłem dokumenty do przedłużenia limitu a w wtorek dowiedziałem się że został on obcięty do zera. W dwa dni. !!! po 30 latach współpracy. Niepojęte. Żadnej propozycji stopniowego zmiejszania kredytu, żadnego innego rozwiązania totalny bezwład i olanie sprawy. Odejdzie Pan to niech Pan odchodzi - mamy wielu klientów. NIE POLECAM. Ten bank nie zasługuje na jakiekolwiek zaufanie, nie traktuje klientów nie tylko po partnersku ale NIE SZANUJE KLIENTÓW. Przestrzegam i nie polecam.
Zaletybrak
Wadyza dużo do pisania
~kutabaniarz / 2023-03-03 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Logowanie do tego syfu to jakaś katorga. Błąd na błędzie. Największym błędem jest wybór tego syfbanku
Wadywszystkie
~Grzegorz / 2023-03-03 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia przez 40 lat życia naciągacze, prymitywny system wprowadzający w błąd pracownicy bez wiedzy i pojęcia o niczym tym bardziej o tym co oferują i ekonomi!!! Nie polecam
ZaletyBrak
WadyW porównaniu do konkurencji same wady rażące
~Joanna / 2023-03-01 11:05
Ocena: 5.00 / 5
Mam konto w tym banku od 1996 roku nigdy mnie nie zawiedli.
ZaletyProfesjonalna obsługa łatwy dostęp on-line
~Lukaso / 2023-02-27 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Pani z obsługi Santander Bank Polska chciała mi wcisnąć oferte kredyty gotówkowego na preferencyjnych warunkach ale nie dla klienta ale dla banku wyjaśniam biorąc 22 tys drugie tyle musiałbym spłacić czyli koło 40 tys ponad biorąc kredyt nawet ta 36 miesięcy… to kpina!!! Powinni nazywać się BOCIAN SANTANDER a nie inaczej. Jestem zniesmaczony po rozmowie i po powiedzeniu co się i nich myśli nagle znalazła się oferta na kredyt bez prowadzi w którym musiałbym tylko 4/6 tys więcej spłacić niż pożyczyłem. Maskara nie chce mieć z tył bankiem nic wspólnego. Oszuści… jeszcze Pani z obsługi bezczelnie wmawiała ze to oni zawsze przedstawiają najkorzystniejsze ofert dla klientów.
~zawiedziony / 2023-02-24 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie jest to bank dla osób z nazwiskiem obcojęzycznym.Mimo tego że mamy 21 wiek,w unii europejskiej jesteśmy od 2004 roku,bank do chwili obecnej nie potrafi poradzić sobie z pisownią nazwisk obcych.Dokładnie chodzi o Ü.Bank traktuje ten znak jako niedozwolony.Dlatego na pewno nikt tam nie załatwi takich spraw jak np założenie profilu zaufanego,zmianę numeru dowodu osobistego.Czuję się w tym względzie dyskryminowany przez bank.Mam nadzieję że może któraś instytucja z nadzoru finansowego zrobi z tym w końcu porządek.
~Mungo / 2023-02-24 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Rok temu zakupione auto elektryczne i do tej pory nie mogę uzyskać nawet informacji kiedy dostanę dodatek rządowy do zakupu auta elektrycznego. (Zablokowane 27000zł) a jak się spóźniłem jeden dzień ze spłatą raty, to przez kilka dni (kilka razy dziennie) byłem nękany telefonami i przekazywany do windykacji.
Nie polecam!!!!
ZaletyWady przysłaniają zalety
WadyWyj.bane na klienta
~Ania / 2023-02-23 16:23
Ocena: 5.00 / 5
Polecam ten bank W banku Santander Bank Polska w Bialymstoku przy ul.Zwyciestwa spotkałam się z bardzo miłą i pomocna obsługą Ws,ystko zostało profesjonalnie załatwione. W każdej chwili mogę liczyć na pomoc w rozwiązaniu jakiegokolwiek problemu Pozdrawiam Panią Anetę i polecam
ZaletyProfesjonalna obsługa Jako klientka mogę liczyć na fachową pomoc
WadyJak na razie nie mam zastrzezen
~RRRRR / 2023-02-22 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Założenie konta za pomocą selfie to żart, kilka prób, mimo wyraźnych zdjęć zawsze jakiś problem. Wniosek odrzucany pies wie z jakiego powodu. Aplikacja po pobraniu zaraz wywala raz po raz, odinstalowałem w diabły.
Pytania przy zakładaniu konta śmieszne, nie spotkałem się z nimi w żadnym innym banku a zakładałem kilka kont.
Ten bank to żart.
~Ja / 2023-02-18 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Wzięcie kredytu hipotecznego graniczy z cudem, Analitycy w rym banku to idioci nieznający podstawowych aspektów prawnych niezbędnych do udzielania kredytu. Jak zarząd mogl zatrudnić takich debili (no chyba, że bankowi nie zależy na klientach)
Zaletybrak
Wadyniekompetencja pracowników
~Tomek / 2023-02-17 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Spłata kredytu w tym psudo banku to jest po prostu koszmar. Przelew w terminie a automat wydzwania przez nastepnych pięć dni z tysiąca różnych numerów, bo rzekomo nie zapłaciłeś. Jeśli zapomnisz się o jeden dwa dni, to dopiero się zaczyna. Nie dość że wydzwaniają kilka dni automaty to do tego jakieś buiro egzekucyjne. Dramat, nawet kredytu na 5zł nie wieznę więcej w tym czymś.