Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maria / 2023-04-21 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszczegam przed korzystania z banku santander obsluga w Krakowie na os Kazimierzowskim bardzo nieprzyjemna stwaza wrazenie obslugujac klienty to robi mu laske. Posiadam w tym banku lokate walutowa na zero procent ale przy doplacie do lokaty za doplate 36 zlotych .trzeba jak najszybciej uciekac z tego banku.
  • ~Uzytkownik banku / 2023-04-20 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet głupia infolinia nie działa, ... Piotr Adamczyk zaprasza... i to tyle, po tym jest brak jakogokolwiek sygnału, najgorszy Bank z usług, którego korzystam...
    Zaletybrak
    WadyCały bank jest jedna wielka wadą
  • ~Auel / 2023-04-19 16:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Jak dobrze to dobrze, jak źle to tragedia. W przypadku nieautoryzowanej transakcji kartą bank łamie prawo (art 46 ust 1 u.u.p.) uzależniając zwrot pieniędzy od uznania reklamacji która trwa 3 tygodnie i w 99% przypadków jest negatywna. Co za tym idzie o zwrot trzeba walczyć nawet w sądzie. Kolejna sprawa to okłamywanie klienta że procedura chargeback nie uwzględnia przypadku nieautoryzowanych płatności i wręcz odmawianie jej uruchomienia. Sprawa do zgłoszenia do UOKiK jako zbiorowe naruszenie prawa konsumentów.
    ZaletyBrak problemów na codzień
    WadyPostępowanie banku w przypadku sytuacji problematycznych, oszukiwanie klienta w kwestii przysługujących mu praw.
  • ~Blue / 2023-04-19 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym banku pracują chyba ludzie wyrzuceni z poczty polskiej, bo procedury mają tak samo albo i bardziej kretyńskie.
    Konto dla 70 letniej Mamy, podpisała 100% pełnomocnictwo dla mnie żebym mógł wykonywać operacje na koncie w Jej imieniu.
    Każdy, najdrobniejszy problem teraz jest nie do rozwiązania i za każdym razem muszę Mamę wozić do banku żeby pokazać babie za szybką, że to Ona i Ona się zgadza na rozmowę ze mną, ponieważ pełnomocnictwo w ich banku nic nie daje, mogę co najwyżej sprawdzić saldo. Dwudziesty pierwszy wiek.
    Zaletyodbierają telefon na infolinii
    Wadyw niczym nie pomagają na tej infolinii
    kretyńskie procedury autoryzacji
  • ~Bea / 2023-04-19 12:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa są cztery Panie a obsługuje jedna reszta chodzi a to pije kawę a to rozmawia totalnie olewają klientów Lublin na Jutrzenki. Co raz zmieniają dziewczyny i gorzej
  • ~hooy z takim bankiem / 2023-04-16 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    jeden wielki hooj ... i to za tą ich całą pierd010ną bankowosc mobilną- d3bilną...
    na sms kody to musisz q2 czekac nieraz 10 minut albo i pół dnia bo sie Qrwom nie chce robić za taki szmac!any hajs.
    ZaletyTak cie wqrwiom że poczujesz chęć zabijania biurokratów
    Wadyogólnie wszystko i wszystko inne a najwieksza żenada to komputer na ktorym u nich mozesz sie zalogować zeby cos samemu zalatwić... problem tylko ze ten komp to j3bany złom co ich wlasną strone laduje dluzej niz 5 minut (zrob na tym przelew wiedząc ze system daje ci 3 minuty na podanie sms kodu
  • ~Andrzej / 2023-04-13 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam gorszego banku ,przebywając za granicą mając pieniądze na koncie nie mogłem zapłacić za hotel gdyż bank nie ma w zwyczaju informować skutecznie klientów o np pracach modernizacyjnych systemu a wtedy operacje są nie możliwe do wykonania więc można nie wyjść z hotelu jak się nie ma gotówki bądź karty w innym banku , w dniu dzisiejszym wpłatomat pobrał 5 tys zł nie dał pokwitowania a pieniędzy na koncie też nie ma po złożeniu reklamacji dowiedziałem się iż widzą wpłatę a rozpatrzą reklamację do 15 dni więc nie wpłacę w terminie pieniędzy na wadium do przetargu bo bank ukradł mi pieniądze i może odda do 15 dni . Jak do tego dodamy usługi w cenie bardzo wysokiej i miesięczne opłaty tez powyżej średniej to po prostu ludzie uciekajcie jak najdalej od tego banku gdzie podstawą jest tylko infolinia w języku UKRAINSKIM i flaga na stronie startowej .
    Zaletybrak
    Wadytu są tylko same wady
  • ~Adam / 2023-04-13 20:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakby ktoś zdecydował się założyć konto to kod polecający L9H8EM z tym kodem e-karta podarunkowa na kwotę 80 zł więcej na https://www.santander.pl/programy-lojalnosciowe/polecam-bank
  • ~Iwcia / 2023-04-11 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    super bank, wszystko załatwia się bez problemu, na infolini nie ma długich kolejek, konto zakładasz przez telefon i po weryfikacji działa.
    Mój kod polecający 2CK823.
    Zaletyłatwe założenie konta w aplikacji,
    wiele bonusów za założenie konta,
    oprocentowanie na koncie oszczędnościowym w promocji 8 %
  • ~Tomek / 2023-04-09 19:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakby ktoś zdecydował się założyć konto to kod polecający XQ8HGS z tym kodem e-karta podarunkowa na kwotę 80 zł więcej na https://www.santander.pl/programy-lojalnosciowe/polecam-bank
  • ~Przemysław / 2023-04-06 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być był już przelew a ja dalej czekam na pieniądze a przelew był o 12 masakra z tym bankiem
  • ~San / 2023-03-31 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Sopot, Gdansk przymorze dramatycznie długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Jedna Pani w okienku a ludzi pełno…jakiś dramat
  • ~Alchemik / 2023-03-28 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Za wewnętrzny przelew w ramach kont bankowych naliczają 10,-. Wyjątkowa bezczelność. Karta debetowa płatna! Czyli musisz płacić za to ze używają twoje pieniądze. Likwidują placówki, zwijają interes?
    ZaletyBRAK!
  • ~Małgorzata / 2023-03-28 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przetrzymuja pieniadze bank na zero zawsze przetrzymują
    ZaletyBrak
    WadyBank do niczego
  • ~Leon / 2023-03-28 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu trzech dni konsultanci dzwonili do mnie od samego rana 50 razy z numerów 71 3582100, 71 7393253, 71 7393831, 71 7393465. Nie jestem klientem banku a numer, na który dzwoniono to telefon służbowy. Oznacza to iż bank dzwoni omyłkowo, losowo lub numer telefonu uzyskał nielegalnie. Przy żądaniu usunięcia numeru z bazy danych PROSZĄ O PODANIE IMIENIA, NAZWISKA I PESELU!!! Takich praktyk nie będę tolerował. To nie jest profesjonalna instytucja tylko natrętni wyłudzacze.
    ZaletyBrak
  • ~Jo / 2023-03-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje
    ZaletyZero
  • ~Ala / 2023-03-17 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Perfidna obsługa klienta, nachalny i natrętny marketing
  • ~Andzia / 2023-03-17 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Nie idą na ugodę , nawet nie chcą iść na ugodę a co do czego to dają ponad 5zl odsetek dziennie. To zwykli złodzieje.
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Pleszek / 2023-03-15 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinę czekam na zmianę nr telefonu do konta w tym banku to skandaliczne traktowanie klijemtów.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyIgnorowanie klienta w tak prostej sprawie jak zmiana nr telefonu do konta bankowego trzeba czekać ponad godzinę!!!!!!! Ten bank ma czas.
  • ~74135998 / 2023-03-15 02:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Może pracownik banku może czasem okazać czlowieczenstwo a nie być wyłącznie urzędnikiem?
    Z serdecznymi pozdrowieniami dla 19 O Bzwbk Santander w Tarnowie Podgórnym.
    Życzenia przesyła były klient
    Wojciech Lisek
    ZaletyBeak
    WadyBrak kontaktu z klientem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009