strona 18 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~San / 2023-03-31 15:47
Sopot, Gdansk przymorze dramatycznie długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Jedna Pani w okienku a ludzi pełno…jakiś dramat -
-
~Alchemik / 2023-03-28 20:17
Za wewnętrzny przelew w ramach kont bankowych naliczają 10,-. Wyjątkowa bezczelność. Karta debetowa płatna! Czyli musisz płacić za to ze używają twoje pieniądze. Likwidują placówki, zwijają interes? ZaletyBRAK! -
~Małgorzata / 2023-03-28 11:13
Przetrzymuja pieniadze bank na zero zawsze przetrzymują ZaletyBrakWadyBank do niczego -
~Leon / 2023-03-28 08:35
W ciągu trzech dni konsultanci dzwonili do mnie od samego rana 50 razy z numerów 71 3582100, 71 7393253, 71 7393831, 71 7393465. Nie jestem klientem banku a numer, na który dzwoniono to telefon służbowy. Oznacza to iż bank dzwoni omyłkowo, losowo lub numer telefonu uzyskał nielegalnie. Przy żądaniu usunięcia numeru z bazy danych PROSZĄ O PODANIE IMIENIA, NAZWISKA I PESELU!!! Takich praktyk nie będę tolerował. To nie jest profesjonalna instytucja tylko natrętni wyłudzacze. ZaletyBrak -
~Jo / 2023-03-20 12:46
Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje ZaletyZero -
~Ala / 2023-03-17 15:58
Perfidna obsługa klienta, nachalny i natrętny marketing -
~Andzia / 2023-03-17 15:35
Najgorszy bank. Nie idą na ugodę , nawet nie chcą iść na ugodę a co do czego to dają ponad 5zl odsetek dziennie. To zwykli złodzieje. ZaletyNie maWadyBardzo dużo wad -
~Pleszek / 2023-03-15 11:49
Godzinę czekam na zmianę nr telefonu do konta w tym banku to skandaliczne traktowanie klijemtów. ZaletyNie dostrzegamWadyIgnorowanie klienta w tak prostej sprawie jak zmiana nr telefonu do konta bankowego trzeba czekać ponad godzinę!!!!!!! Ten bank ma czas. -
-
~74135998 / 2023-03-15 02:10
Dzień dobry
Może pracownik banku może czasem okazać czlowieczenstwo a nie być wyłącznie urzędnikiem?
Z serdecznymi pozdrowieniami dla 19 O Bzwbk Santander w Tarnowie Podgórnym.
Życzenia przesyła były klient
Wojciech LisekZaletyBeakWadyBrak kontaktu z klientem -
~74135908 / 2023-03-15 02:01
Bank niestety okazał się jednym z gorszych w Polsce
Z pozdrowieniami dla Pani Joanny Krtzkowiak z oddziału w Tarnowie Podgórnym
Przesyła
Wojciech Lisek
Były klient od roku 1991ZaletyBrakWadyWcześniej nie było -
~Dom / 2023-03-14 14:48
Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę. Zaletynie widzę żadnychWadywiele -
~nana / 2023-03-13 07:50
ten bank to porażka,przelew z Austrii "idzie" 3 dni,współpracownicy w innych bankach mieli pieniądze na koncie w piątek 10.03 a my czekamy ,i tak co miesiąc ,chyba trzeba zmienić bank -
~Everest / 2023-03-12 20:38
Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! ! ZaletybrakWadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO . -
~Maciej / 2023-03-08 22:37
Aktualnie toczę dwa spory z bankiem . Mimo jednoznacznej opinii rzecznika finansowego równającej bank z ziemią sprawy trafiły przed sąd . Niekompetencja pracowników rozstrzygających reklamacje jest niewiarygodna . Klauzule abuzywne na porządku dziennym w umowach kredytowych . Jakakolwiek odpowiedz po
Minimum 30 stu dniach przestrzegam przed współpracaZaletyBrak -
~Jolanta / 2023-03-08 15:15
Mam konto w tym banku od 30 lat. Wcześniej wystawiłabym ocenę na 5, dzisiaj może na 2.... Przelew na konto jest realizowany przez cały dzień... moja wypłata dostępna jest dopiero nocną porą lub na drugi dzień. Wadywpisałam w opinii -
~beti / 2023-03-07 12:44
Ja jestem zadowolona. Pracownicy mili, pomocni. Widzę,że w Polsce jak trzeba komuś dopiec to chętnych nie brakuje. Gorzej jak trzeba pochwaliuć to ciężko się doszukać -
-
~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo -
~edek322 / 2023-03-05 21:03
A ja śmiało polecam : https://tmlead.pl/redirect/666850_2159 -
~Mkalinow73 / 2023-03-05 20:01
Absolutnie nie polecam wręcz przestrzegam. 1. Współpracuję z tym bankiem od 30 lat (WBK, BZWBK,Santander) i od czasu przejęcia przez Santander następuje regularne obniżanie: standardów obsługi, kompetencji i decyzyjności pracowników, możliwości komunikacji. 2. Przez 30 lat nigdy nie występowały przeterminowane spłaty, brałem kredyty, linie kredytowe, karty ubezpieczenia, kredyt mieszkaniowy od tego Pinokia co nie dawał kredytów w EUR. A więc bank zarabiał i to nieźlę. 3. W piątek dostarczyłem dokumenty do przedłużenia limitu a w wtorek dowiedziałem się że został on obcięty do zera. W dwa dni. !!! po 30 latach współpracy. Niepojęte. Żadnej propozycji stopniowego zmiejszania kredytu, żadnego innego rozwiązania totalny bezwład i olanie sprawy. Odejdzie Pan to niech Pan odchodzi - mamy wielu klientów. NIE POLECAM. Ten bank nie zasługuje na jakiekolwiek zaufanie, nie traktuje klientów nie tylko po partnersku ale NIE SZANUJE KLIENTÓW. Przestrzegam i nie polecam. ZaletybrakWadyza dużo do pisania -
~kutabaniarz / 2023-03-03 12:03
Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Logowanie do tego syfu to jakaś katorga. Błąd na błędzie. Największym błędem jest wybór tego syfbanku Wadywszystkie
strona 18 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »