Dzięki pomocy pracowników Banku, ich cierpliwości i poświęceniu mi czasu - swobodnie korzystam z internetowej obsługi konta i realizacji wszystkich moich zobowiązań finansowych, ubezpieczenia mieszkania itp.
Praktycznie - Oddział odwiedzam wtedy, gdy chcę wpłacić pieniądze na konto (bankomat-wpłatomat) lub uzyskać więcej szczegółowych informacji o interesującej mnie ofercie Banku. Korzystam wtedy z wygodnej formy umówienia się z pracownikiem Banku w określonym terminie.
ZaletyBardzo miła, cierpliwa i kompetentna obsługa klienta, dobre warunki lokalowe zapewniające klientowi uczucie bezpieczeństwa jego rozmowy.
WadyBrak zaufania Banku do klientów starszych, 70+. Skończyłam już 77 lat, nie mam żadnych zobowiązań rodzinnych, nie zalegam z żadnymi płatnościami, jestem właścicielką 60-metrowego mieszkania w centrum Warszawy, mam niezłą emeryturę, ale Bank nie traktuje mnie już jako wiarygodnego klienta - kredytobiorcy !