Najgorszy bank z jakim się spotkałem. Epoka kamienia łupanego i zero satysfakcji z tego, że masz tam konto.
Zaletyżadnych
Wadybrak kontaktu
~Slawowawo / 2023-05-22 20:36
Ocena: 1.33 / 5
Gówniany bank płatna infolinia biedaki czekanie na połaczenie juz na infolink zarabiaja kase juz zamykam konto u biedaków z hiszpani
~MICHAŁ / 2023-05-15 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Bank santander oferuje otwieranie konta 'na selfie'. Konta tak otwartego i tak nie można używać do czasu wizyty w oddziale banku i potwierdzenia tożsamości. Podejrzewam, że to tylko dobry sposób na pozyskanie danych osobowych w celach marketingowych. Proponuje trzymać się od tego banku z daleka. Jeśli otwarcie konta to taki kłopot to potem może być już tylko gorzej.
ZaletyBRAK
~Akbota / 2023-05-15 13:47
Ocena: 1.00 / 5
I called to service center and consultant couldn't speak english. And I asked him to transfer me to english spaeker, but But instead of helping me solve the problem, he just stupidly repeated "NO english, sorry". I'v tried to make a contact but he just constantly repeated what made me so limited. He even gave me any options. He repeated this if I was trying to tell something blocking me all the time, like 10 minutes. I can share the screenshot.
Why than you make agreements with foreigners???
Luckily other consultant spoke ukrainian and we closed the topic.
The "No english" gentleman's name is Kamil Wójcik if I'm not mistaken.
Talking time : 15.05.2023, 13:16
~Andrzej / 2023-05-11 11:34
Ocena: 3.67 / 5
Dziewczyna z obsługi banku w Sokółce nigdy nie powinna dostać pracy na podobnym stanowisku. Do klienta banku odzywa się z pyskówką i podniesionym głosem. Prawdopodobnie przeniesiemy konto firmowe do innego banku
~Nina / 2023-05-09 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle przetrzymują pieniądze zapłacili karę kilka tysięcy i Dale robią swoje mój zakład wysyła pieniądze zawsze 8ana konto trafia 10 i żeby było śmiesznie to zakład posiada główne konto też w tym banku powinno się im dobrać do skóry poczynając od głównego szefa w Hiszpanii
ZaletyNiema
WadyMasę wad
~Justyna / 2023-05-08 13:08
Ocena: 1.00 / 5
To jest skandal co robi ten bank. Chamska obsługa. Brak podstawowej wiedzy. A to, że są prawa ręką nadzoru inwigilującego to już nie wspomnę.
Zaletybrak
Wady- chamstwo
- nieuczciwe działania wobec klienta
-
~Polak / 2023-05-04 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Konto oszczędnościowe/ za trzymanie pseudk oszczędności musisz zapłacić więcej jak skorzystasz bilans ujemny ,taka typowa odwieczna bankowa lichwa ,ale czego się spodziewać po banku ,wg banku moja wina .inne też nie lepsze .
ZaletyKasa /Nie zaleje ci woda nie spali się ,pomniejszona możesz podjąć poza Rzeczpospolita7 Polską.
WadyNajwyżej cie okradna w białych rękawiczkach jak inne banki ,bo to banki a nie mikołaje .a i polityka prywatności jak w innych też nie istnieje .masz minus dzwonią z pożyczkami ,masz plusz inwestycje śmiech na sali .
~Bea / 2023-05-04 12:18
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientką banku od wielu lat. Pani Joanna Gnap - pełen profesjonalizm i fachowe doradztwo
~paweł / 2023-05-02 10:58
Ocena: 1.00 / 5
mam kredyt w tym banku i jeszcze muszę płacić za utrzymanie konta to jest jakaś kpina omijać ten bank z daleka
Zaletynie posiada
Wadysame wady
~Marek / 2023-04-29 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomaty Banku technicznie nie sprawne. Prawie 1000 zł uwięzione w bankomacie bez zaksięgowania na kilka dni. Nerwy, telefony reklamacje itd. Przez brak środków na koncie musiałem zerwać rezerwację na pobyt majówkowy. W takim przypadku reklamacja powinna być niezwłocznie zakończona. Żadnego nawet "przepraszam".Można by rozważyć pozew cywilny o odszkodowanie od Santandera
~Sylwester / 2023-04-28 18:42
Ocena: 1.50 / 5
Po 1 spłacie zaległości za brak korzystania z karty zapłaciłem 140 pln konsultant bankowy który dostal awans na kierownika przelał źle pieniądze Mój dług narósł do 241pln 3 osoby w tym 2 z infolini i jedna w placówce kompetentni w Białymstoku sz.P Natalia .M placówka przy Mickiewicza pomogła by bank nie naliczał dodatkowych pieniędzy z rachunku...bank nie uznał spłaty długu naliczając mi odsetki...kobieta pomogła
Zalety3 pracowników kompetentnych przez 3 lata
WadyDebilizm , dezinformacja pracowników
~Klientka / 2023-04-27 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze kilka sytuacji w których nie mogę skorzystać z aplikacji i zapłacić blikiem bo pojawia sie komunikat „proszę spróbować później” i pożegnam sie na dobre z tą placówka. Już dawno przestało przypominać bank. Nie wspomnę o inwigilacji i próby wyłudzania informacji skąd co gdzie i jak.
~KejDżej / 2023-04-26 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno aby tak duży bank pozwalał sobie na dopuszczanie do sytuacji by oszuści podszywali się pod markę SANTANDER i próbowali wyłudzić kasę. Wiem że ostatnio o tym głośno ale to już przesada. Dziś znowu do mnie zadzwonili niby z działu technicznego przerwałam i powiedziałam Panu z UKRAINY że wiem o co chodzi bla bla bla to on do mnie hu. CI W. DUP. Nie dosyć że daliśmy im dach nad głową to nas okradają. A taki bank nie umie sobie z tym poradzić. Przykro mi ale telefonu już od Was nie odbiorę. !!!
~Anna / 2023-04-25 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wyboru tego banku.Mieszkam za granicą i parę dni temu przyjechałam do Polski i postanowiłam wypłacić pieniądze,a tu ( pomimo posiadania środków na koncie) bankomat nie zwrócił mi karty i otrzymałam info że to na polecenie banku i oczywiście muszę się skontaktować w danej placówce.Pojechalismy z mężem do banku i pracownica banku zaczęła mnie pytać o mój numer identyfikacji podatkowej w którym pracuję.Ja jej odpowiedziałam że nie ma takiego przymusu posiadania przy sobie tego numeru.Ta bezczelna osoba zaczęła mnie pytać co ja robię w Polsce??? mimo że wcześniej wyjaśniłam że mieszkam i pracuję za granicą, a w Polsce nie posiadam meldunku.Czulismy się z mężem jak na przesłuchaniu w urzędzie podatkowym.Po jej dociekliwych pytaniach zażądaliśmy zamknięcia kont.Bezczelnosc ludzka nie zna granic i inwigilacja, kontrola obywateli
ZaletyNie ma takowych
WadyCo to ma znaczyć pytać Polaków o powód przebywania we własnym kraju??? Gdybym miała zatargi z prawem dawno wsiedliby mi na konto.Przyjezdzajac do kraju odcięli mnie od moich własnych pieniędzy.
~Liusia Skrytska / 2023-04-25 18:23
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w placówce.
Zawsze wychodzę z banku z lepszym humorem niż wchodzę;)
Mili, przyjemni, specjalici w swojej dziedzinie
~Tomek / 2023-04-24 11:12
Ocena: 2.33 / 5
Przestrzegam przed aplikacją autopay w tym banku...Pobrano mi opłatę za przejazd autostradą bez mojej wiedzy i zgody.Pomimo zapłacenia gotówki pobrano mi autopay.Zapomnialem że kiedyś wprowadziłem autopay w banku .Bank nie poprosił o potwierdzenie np.sms lub cokolwiek tak jak np.blik...Po tym incydencie myślę nad zmianą banku...to niedopuszczalne pobierać opłatę bez potwierdzenia...
~informacja zgodna z prawdą / 2023-04-24 03:42
Ocena: 1.00 / 5
SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE. NAMAWIAJĄ DO PODPISANIA UMÓW, ZGODNIE Z KTÓRYMI KLIENCI PŁACĄ KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH ZA TOWAR WART KILKASET ZŁOTYCH, WCISKAJĄC KIT, ŻE KLIENCI SANTANDER BANKU ZAPŁACĄ DUŻO MNIEJ. JAWNE OSZUSTWO! SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE! POWYŻSZA INFORMACJA JEST ZGODNA Z PRAWDĄ
Zaletybrak
WadySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE. NAMAWIAJĄ DO PODPISANIA UMÓW, ZGODNIE Z KTÓRYMI KLIENCI PŁACĄ KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH ZA TOWAR WART KILKASET ZŁOTYCH, WCISKAJĄC KIT, ŻE KLIENCI SANTANDER BANKU ZAPŁACĄ DUŻO MNIEJ. JAWNE OSZUSTWO! SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE! POWYŻSZA INFORMACJA JEST ZGODNA Z PRAWDĄ
~Marek Mostowiak / 2023-04-22 00:48
Ocena: 1.00 / 5
Gówno a nie bank w każdy piątek wieczorem brak dostępu do konta wprowadzają zmiany których nie ma, raz przez nich za paliwo nie mogłem zapłacić. Idę do ING dość już tego
~maria / 2023-04-21 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Przeszczegam przed korzystania z banku santander obsluga w Krakowie na os Kazimierzowskim bardzo nieprzyjemna stwaza wrazenie obslugujac klienty to robi mu laske. Posiadam w tym banku lokate walutowa na zero procent ale przy doplacie do lokaty za doplate 36 zlotych .trzeba jak najszybciej uciekac z tego banku.