Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1217 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emil / 2023-06-22 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i sprawnie zostałem obsłużony przez Panią Dorotę Piasecką. Przedstawiła obszerna ofertę która mnie zainteresowala
    ZaletySzybko
    WadyNie dotyczy
  • ~Agnieszka / 2023-06-21 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w odziale w Swiebodzicach.Polecam wszystkim miła obsługa klienta i dobre doradztwo.
    ZaletyProfesjonalizm
  • ~informacja prawdziwa / 2023-06-20 02:35
    Ocena: 1.00 / 5
    SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO.
    ZaletySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO.
    WadySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO.
  • ~Adam / 2023-06-14 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    robią z najprostszych rzeczy burdel nie do ogarnięcia, nieintuicyjny system, w niczym nie da się połapać. Tyle łażenia po placówkach z jednym problemem i i tak go nie rozwiążą, aż już się nie chce tego naprawiać i trzeba się męczyć. W końcu prosi się o pomoc, mówią, że wszystko naprawione, a dalej jest tak samo. Przynajmniej są przy tym mili.
    Zaletynie ma
    Wadynie można wypłacać pieniędzy blikiem, trzeba płacić za wypłacanie, nieintuicyjny, stary system, nie potrafią rozwiązywać problemów
  • ~A / 2023-06-13 20:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Jesteśmy w banku bardzo długo . rzadko przebywam w oddziale , Ostatnio opiekun dla mnie nie ma czasu na przygotowanie oferty za 2 tyg. tłumacząc się ma dużo pracy. Na zaświadczenia w dzisiejszym czasach czekanie do 7 dni czy to nie są kpiny .

    ZaletyNa dzień dzisiejszy brak
    WadyBrak wniosków do załatwienia spraw na stronie, trzeba wydzwaniać i kombinować nie potrzebnie
  • ~Witek / 2023-06-13 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,
    Mieszkam za granite I potezebiwałem polskie konto. Wielki plus, że udało mi się założyć bez idiotycznej maseczki. Okazało się, że jednak powinienem mieć ale że byłem już w tranche zakładania I stanowczo odmówiłem zakładania to odpuścili.

    Później zaczęły się jaja. Mikroskopijne limits na wszelkie transacje. Kupowałem farmę I musiałbym przelewać piemiądze z zagranicy, po kawałku dziennie przez ponad tydzień!!! Anie przez aplikację, ani tteefonicznie, ani na PC ani nawet osobiście nie można ominąć tych limited. W końcu poprosiłem kolegę, przelałem do niego I on przelałał sprzedającemu farmę. Żadnych limitów, operacja w kilka minut.
    Nie miałem czasu się z tym borykać I nie przeniosłem się do innego banku.
    WIELKI BLĄD !!!
    W Santander za wszystko jest prowizja. Za posiadanie konta, za posiadanie karty debetowrj czy kredytowej, za przelewy, nawet za otrzymanie przelewu !!!
    Posiadam lilkanaście kont w kilku krajach, ale takiej grabieży jeszcze nie widziałem !!!

    Nie byłem pewien czy przelew zagraniczny przyjdzie na czas by spłacić kartę kredytową, więc skorzystałem z usługi rozbicia pełnej spłaty na kawałki. Nigdzie nie było wzmianki o prowizji, ale po kilku dniach prowizja została pobrana. Brak słów.

    Chciałem zamknąć konta I zlikwidować karty. Nie ma mnie w kraju I osobiście nie mogę. Telefon też raczej odpada, bo tu gdzie jestem zrywa rozmowy co kilkadziesiąrlt sekund a ostatnia opcja - audio lub video chat oczywiście nie działa w aplikacji Santander. Wiem, że to nie mój telefon, bo codziennie używam kilku aplikacji telekonferencyjnych.

    Chat tekstowy to też porażka. Agent odpisuje po 5-10 minutach. Za każdym razem. Krótka wymiana zdań potwałaby pół dnia. Najprawdopodobniej zmuszają agentów do rozmowy z przynajmniej kilkunastoma klientami naraz ...

    Kiedy tylko przyjadę do PL to pierwszą rzeczą będzie wycieczka do Santander w celu zamknięcia wszystkich kont.
    Mam alergię na nonsens i nie mam już ochoty być rabowanym na każdym kroku.
    Sumy nie są wielkie, ale liczy się zasada!

    Stanowczo nie polecam tego banku.
    ZaletyJest I, lipnie bo lipnie, ale działa.
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~Kasia / 2023-06-13 09:50
    Ocena: 2.00 / 5
    e-raty Santander Bank

    Chciałam kupić meble na raty jednak co chwilę jest jakiś problem z potwierdzeniem przelewu mimo że nigdy nie miałam takiej sytuacji.
    Pani z infolinii informuje mnie że w potwierdzeniu przelewu jest tylko mój inicjał imienia i nazwisko więc nie mogą mnie zweryfikować. Jedyna opcja to inny bank i inne potwierdzenie. Za kilka godzin dzwoni inna osoba z infolinii i mówi że jednak można i żebym wygenerowała potwierdzenie i przesłała na maila. Na drugi dzień dzwoni pierwsza Pani, nic nie wie o drugim telefonie i znowu twierdzi że jedyna opcja to zmiana banku z innym potwierdzeniem.

    Anulowałam zlecenie.brak komunikacji a Pani z pierwszego kontaktu wydaje się znudzona i zirytowana. Sugerowała błąd po stronie mojego banku bo u nich wszystko wygląda dobrze. Niezbyt przyjemne rozmowy. Drugą Pani za to bardziej sympatyczna i za to daje 2 gwiazdki
  • ~Anna / 2023-06-12 15:22
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem klientką banku Santander (wraz z poprzednikami) od lat 20tu; jestem przekonana, że jest to najlepsza ocena i opinia o 35 Oddziale Santander Bank Polska z siedzibą przy ul. Marszałkowskiej 142 w Warszawie, do którego to w latach poprzednich zostali przeniesieni pracownicy mego poprzedniego Oddziału, zlokalizowanego przy ul. Ordynackiej w Warszawie.
    Dzięki pomocy pracowników Banku, ich cierpliwości i poświęceniu mi czasu - swobodnie korzystam z internetowej obsługi konta i realizacji wszystkich moich zobowiązań finansowych, ubezpieczenia mieszkania itp.
    Praktycznie - Oddział odwiedzam wtedy, gdy chcę wpłacić pieniądze na konto (bankomat-wpłatomat) lub uzyskać więcej szczegółowych informacji o interesującej mnie ofercie Banku. Korzystam wtedy z wygodnej formy umówienia się z pracownikiem Banku w określonym terminie.
    ZaletyBardzo miła, cierpliwa i kompetentna obsługa klienta, dobre warunki lokalowe zapewniające klientowi uczucie bezpieczeństwa jego rozmowy.
    WadyBrak zaufania Banku do klientów starszych, 70+. Skończyłam już 77 lat, nie mam żadnych zobowiązań rodzinnych, nie zalegam z żadnymi płatnościami, jestem właścicielką 60-metrowego mieszkania w centrum Warszawy, mam niezłą emeryturę, ale Bank nie traktuje mnie już jako wiarygodnego klienta - kredytobiorcy !
  • ~Sebastian / 2023-06-09 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Blokowanie przelewu bankomaty niedziałają nie polecam nikomu tego banku każdy inny tylko nie ten
    ZaletyDuza liczba bankomatów
    WadyWszystko inne
  • ~Wanda / 2023-06-07 21:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam w oddziale banku Santander przy ul. Rzymowskiego, obsługiwał mnie pan Dariusz Biczyk. Świetny doradca. W sposób spokojny i merytoryczny tłumaczy zawiłości bankowe. Czuję się bardzo dobrze obsłużona. Polecam zarówno ten Bank jak i ww. doradcę. Z chęcią będę wracała do tego oddziału i tego pracownika, jeśli będę miała sprawę do banku.
  • ~69 / 2023-06-06 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander Wrocław Braniborska, pracownik przesłuchał mnie jak na policji, po co przyszłam wypłacić swoje pieniądze, zadaje mnóstwo pytań policyjnych zanim dopuści do pracownika, następnie poinformował mnie, ze oni mają limity na wypłacanie gotówki i odmawiał wypłacenia mi 500 złotych po 15:00, po czym poinformował, ze Santader będzie likwidował wypłaty gotówki pieniędzy w kasach. Na szczęście konto wspołdzielone , bo swoje mam w PKO, w PKO nikt nie potraktowął mnie jak złodzieja do wypłaty swoich pieniędzy i nikt nie blokuje mi wypłaty moich pieniędzy, PKO nie zamierza blokować wypłaty gotówki w kasach- odpytałem pracownika banku PKP>
    Zaletyżadne
    Wadyblokowanie wypłaty gotówki, przesłuchania, unikanie klientów do wypłaty gotówki
  • ~Zadowolona / 2023-06-05 19:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę klienta - 5 gwiazdek dlatego, że spotkałam się z serdeczną pomocą ze strony pracownika Banku Santander, ul.Pulawska 62/64 p.Marzeny Jurek.
    WadyNie popieram wprowadzenia opłaty za przesłanie nowej karty z kodem
  • ~T.T. / 2023-06-04 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Ogólnie pod wyżej wymienionymi aspektami polecam, jednak jest jeden poważny zarzut dla banku bo chroni złodziei zamiast swoich klientów. Bo miałem sytuację, że straciłem 5800 zł z banku bo włamano mi się na konto, a banku to nie obeszło bo dział reklamacji widział podstaw do zwrotu moich pieniędzy
  • ~Oszukana / 2023-06-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed oszustami z tego banku. Jeżeli macie jakieś zadłużenie,a wierzyciela spłacicie lub umorzy egzekucję, to i tak złodzieje z banku, mimo pism które otrzymali (bo pisma jednakowo brzmiące są wysyłane do wszystkich zainteresowanych, w tym do tego niby banku), nadal będą ściągali Wam z konta. Debilnie tłumaczą się tym, że trzeba OSOBIŚCIE otrzymane pismo dostarczyć do banku i wtedy oni MOGĄ rozpatrzyč wniosek o odstąpienie od zajęcia.
    Tam jacyś debile czy inni idioci pracują?! Mało, że to klienci ich utrzymują, to jeszcze na każdym kroku oszukują klientów. NIGDY WIĘCEJ tych złodziei.
    WadyPraktycznie wszystko. Zaczynając od tego, że nie stosują się do żadnych przepisów chroniących klientów, kończąc na idiotycznych tłumaczeniach w obsłudze klienta.
  • ~Kkk / 2023-06-01 00:35
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest jakiś żart, że jest tylko jeden darmowy przelew w miesiącu z konta oszczędnościowego, rozumiem żeby płacić za przelew z konta oszczędnościowego na inny rachunek w innym banku, ale żeby za 2 przelew i każdy następny w obrębie swoich własnych rachunków płacić 10 zł, nie polecam otwierać konta oszczędnościowego, lepiej otworzyć chociażby w ing tam przynajmniej przelewy na własne rachunki są darmowe i macie swobodny dostęp do swoich własnych pieniędzy.
    ZaletyŻadnych specjalnych zalet
    WadyChore prowizję
  • ~Tolo / 2023-05-29 17:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako upadły konsument jestem traktowany odpowiednio do nazwy zgodnie z ich standardami to nie ważne że człowiek nie ma za co żyć ....że spotkała go tragedia i niestety było to jedyne wyjście z sytuacji.po rozmowie z syndykiem który wysłał listem poleconym pełna dokumentację do odblokowania salda 3 tyg jestem bez gotówki rozmawiałem z doradcami którzy najpierw mówią że nie doszły do nich dokumety i proszą o wysłanie drogą elektroniczną tak też uczyniłem poprosiłem syndyka by to zrobił oczywiście dokumety poszły a Santander twierdzi za trzecim razem ze syndyk ma przyjść osobiście więc nie polecam nikomu tego banku
  • ~Malgorzata / 2023-05-29 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Z naszego konta zniknęło przed świętami Wielkiejnocy blisko 40 tys zł . Pracownica Banku po naszym monicie stwierdziła, że został popełniony błąd, który naprawi . Pomimo licznych monitów nadal nie mamy naszych pieniędzy . Nie mamy więc za co dokonać comiesięcznych opłat ,zakupić leków etc.
    Dwie niezależne kancelarie adwokackie wydały opinie, że działanie Banku było bezprawne.
    Jesteśmy emerytami i nie mamy zobowiązań wobec ZUS ani żadnych innych długów.
    Na nasze konto wpływają pieniądze z IPN za działalność opozycyjną . Te kwoty, zgodnie z przepisami, nigdy nie podlegają zajęciu .
    Jednak Bank " wyczyścił " nam konto do zera !!!
    Pożyczyliśmy pieniądze od przyjaciół zeby mieć z czego żyć oraz kupić leki ( mamy problemy zdrowotne a mąż jest po zawale )
    Sprawę kierujemy na drogę sądową a Santander będziemy omijać szerokim łukiem jako bank niegodny zaufania .
    Małgorzata M
    Zaletybrak
    Wadycała masa . Opis j/w
  • ~Andrzej / 2023-05-26 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy zajęciu opłata za przelew 700zł 90,00 zł jak dobić konającego Santander
    Zaletybrak
    Wadyopłaty
  • ~Marlboro / 2023-05-26 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno a nie bank, tyle w temacie Naciagaczy kupa i juz dziwne ze pewien znany aktor zgodził sue reklamować taki szajs
  • ~Janusz / 2023-05-24 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa przez doradcę Dorotę Piasecką, szybko i sprawnie zostałem obsłużony, kompetentna osobą z dużą empatią
    ZaletyWyjście na przeciw kluentowi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1217
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3008