ZaletyMiła atmosfera, wysoka kultura
strona 15 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Teresa / 2023-06-29 17:56
Swoją pozytywną opinią chciałam podziękować Pani Monice z oddziału nr 4 w Płocku za pomoc i troskę jaka mnie otoczyła. Osoba pełna empatii i życzliwości dla klienta, polecam serdecznie -
-
~MILENA / 2023-06-28 14:40
Z całego serca polecam ten Bank a przede wszystkim Panią Monikę Lichocką. Rewelacyjna obsługa. Pani Monika zawsze wszystko dobrze i jasno wytłumaczy. ZaletyBardzo miła atmosfera -
~Natalia / 2023-06-28 05:11
Nie dziwie się, że niektórzy mają problemy z bankami skoro nie potrafią odróżnić Santander Bank Polska od Santander Consumer Bank - ten od kredytów ratalnych. Może zanim się obsmaruje jakiś bank warto się zapoznać z jego ofertami? Ja od kilku lat jestem zadowolona ze swojego konta, wszystko działa prawidłowo ZaletyAplikacja, obsługa konta -
~Miro / 2023-06-26 23:14
W Świdnicy braj kompetentnego dyrektora . Dyrektor ,który boi się odpowiedzialności a wręcz ukrywa swa tozsamość . Opiszę jak dziś zostałem obs€żony ; O godzinie 14: 30 zgłosiłem sie do oddziału głównego w ŚWIDNICY w celu wybrania sych 7 tys. dolarów . Pani w obsłudze poinformowała mnie ,że mogę pobrać maks. 1500 dolarów - regulamin . Zarządałem kontaktu z przełożoną ,po 15 minutach pani przyszła z wydrukowanym regulaminem ,więc zarządałem oświadczenia kierownika ,że klient zgłosił sie po pobranie własnej gotówki i pani zgodnie z regulaminem odmawia wypłaty - niestety pani kierownik tego banku boi się cokolwiek podpisać a jednocześnie mnie zmusiła do napisania prośby o wypłatę własnych pieniędzy- cóż sztuka zamiast kompetentnej osoby . Idę do dyrektora jasia fasoli ( bo nie przedstawił swej tożsamosci ) i co to samo ,gość boi się napisać takie potwierdzenie mej wizyty w banku . Niestety niekompetencja ,którą mu wytknęłem spowodowała ,że zastraszał mnie pięściami . Jeśli w tym banku pracują tak niekompetentni ludzi to strach tam trzymać własne pieniążki. ZaletybrakWadyBrak kompetentnego dyrektora - jaś fasola zamiast odpowiedzialnej osoby -
~BZ / 2023-06-26 22:01
Przemiła obsluga w 4 Oddziale w Płokcu
, profesjonalna, pomocna. Wszystkie sprawy załatwiane sprawnie. Pani Monika zawsze pomocna, opieka nad klientem na najwyższym poziomie. Polecam -
~Darooo / 2023-06-26 20:52
Przemiła obsluga w 4 Oddziale w Płokcu
, profesjonalna, pomocna, zawsze załatwiam sprawę. Pani Monika która mnie obsługiwała pokazała klasę, zaangażowanie jej w pracę chęć pomocy wiać i czuć to z daleka. Polecam cały sercemZaletyProfesjonalizm, szybkość, dokładnośćWadyBrak -
~Gabriela / 2023-06-26 20:51
Polecam serdecznie oddział nr 4 w Płocku, a zwłaszcza osobę Pani Moniki z tego banku. Nigdy wcześniej w żadnym z banków nie spotkałam się z tak wysoka kultura osobista oraz chęcią pomocy. Jak dla mnie profesjonalistką w każdym calu. Mało dziś ludzi o tak życzliwym sercu, uśmiechniętych i chcących pomoc człowiekowi. Nie żałuję wyboru tego banku, ZaletyMiła atmosfera, przesympatyczna obsługa Pani Moniki, człowiek z serce na dłoni, polecam -
~Janusz / 2023-06-25 09:13
IV Oddział Santander w Płocku.
Super profesjonalizm, szybka obsługa
Pełna opieka nad klientem.
Bardzo miłe kierownictwo, pomagają rozwiązać każdy problemZaletySzybkość, profesjonalizm, niezawodnośćWadyZa mało kas jak na taki wolumen klientów -
-
~Nemez / 2023-06-23 14:42
Wziąłem kredyt 20 000 przez telefon,3 razy pytałem czy to jest caly czas symulacja, to co jest w internecie ( koszty kredytu,oprocentowanie nijak ma sie do rzeczywistosci) ,realnie te opłaty sa 2-3 razy wyzsze, na następny dzien od rozmowy symulacyjnej dostalem przelew na konto, sprawdzam umowę, całkowity kwota do spłaty 42 000 zł, w głowie się nie mieści, powinny byc kary za przykładowe oferty banków,ktore oszukuja podajac nieprawdziwe prowizje, jeszcze spoznij sie jeden dzien to biorą sobie od 30 do 50 zl tak zwana szkode dla banków,biedne poszkodowane banki, chamstwo i zdzieranie pieniedzy z ludźmi,oczywiscie inne banki tak samo robią, porażka totalna,nigdy nic przez telefon z bankiem nie zalatwiajcie jesli chodzi o pozyczki,bo zwyczajnie ZaletyBrakWadyZwyczajne okradanie ludzi i wprowadzanie w błąd -
~Alina / 2023-06-22 16:02
Odradzam. Zwłaszcza gdy upoważniam kogoś do konta pi śmierci to na możliwość wypłaty środków czekam już 6 miesięcy. Dodam tylko ze pełnomocnictwo zostało podpisane w baku przy pracowniku z teraz trzeba przez Akty urodzenia,akty slubu udowadniać że jest ok .Bank naraża na koszty i do tego dojazdy 69km ciekawe czy wypłaci za to rekompensatę plus odsetki.krotkl mówiąc omijać ten bank z daleka -
~Emil / 2023-06-22 13:46
Szybko i sprawnie zostałem obsłużony przez Panią Dorotę Piasecką. Przedstawiła obszerna ofertę która mnie zainteresowala ZaletySzybkoWadyNie dotyczy -
~Agnieszka / 2023-06-21 17:10
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w odziale w Swiebodzicach.Polecam wszystkim miła obsługa klienta i dobre doradztwo. ZaletyProfesjonalizm -
~informacja prawdziwa / 2023-06-20 02:35
SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO. ZaletySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO.WadySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE: POPRZEZ PREZENTACJĘ WYROBÓW AVEN TRAVEL I AVEN GROUP SPRZEDAJĄ PRODUKTY WARTE KILKASET ZŁOTYCH ZA KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH KŁAMIĄC, ŻE TO PRODUKTY PO SUPER OBNIŻCE CENY. Powyższa informacja to NIE żart, powyższa informacja jest zgodna z rzeczywistością i została napisana całkowicie NA TRZEŹWO. -
~Adam / 2023-06-14 20:32
robią z najprostszych rzeczy burdel nie do ogarnięcia, nieintuicyjny system, w niczym nie da się połapać. Tyle łażenia po placówkach z jednym problemem i i tak go nie rozwiążą, aż już się nie chce tego naprawiać i trzeba się męczyć. W końcu prosi się o pomoc, mówią, że wszystko naprawione, a dalej jest tak samo. Przynajmniej są przy tym mili. Zaletynie maWadynie można wypłacać pieniędzy blikiem, trzeba płacić za wypłacanie, nieintuicyjny, stary system, nie potrafią rozwiązywać problemów -
~A / 2023-06-13 20:03
Jesteśmy w banku bardzo długo . rzadko przebywam w oddziale , Ostatnio opiekun dla mnie nie ma czasu na przygotowanie oferty za 2 tyg. tłumacząc się ma dużo pracy. Na zaświadczenia w dzisiejszym czasach czekanie do 7 dni czy to nie są kpiny .
ZaletyNa dzień dzisiejszy brakWadyBrak wniosków do załatwienia spraw na stronie, trzeba wydzwaniać i kombinować nie potrzebnie -
~Witek / 2023-06-13 15:27
Witam,
Mieszkam za granite I potezebiwałem polskie konto. Wielki plus, że udało mi się założyć bez idiotycznej maseczki. Okazało się, że jednak powinienem mieć ale że byłem już w tranche zakładania I stanowczo odmówiłem zakładania to odpuścili.
Później zaczęły się jaja. Mikroskopijne limits na wszelkie transacje. Kupowałem farmę I musiałbym przelewać piemiądze z zagranicy, po kawałku dziennie przez ponad tydzień!!! Anie przez aplikację, ani tteefonicznie, ani na PC ani nawet osobiście nie można ominąć tych limited. W końcu poprosiłem kolegę, przelałem do niego I on przelałał sprzedającemu farmę. Żadnych limitów, operacja w kilka minut.
Nie miałem czasu się z tym borykać I nie przeniosłem się do innego banku.
WIELKI BLĄD !!!
W Santander za wszystko jest prowizja. Za posiadanie konta, za posiadanie karty debetowrj czy kredytowej, za przelewy, nawet za otrzymanie przelewu !!!
Posiadam lilkanaście kont w kilku krajach, ale takiej grabieży jeszcze nie widziałem !!!
Nie byłem pewien czy przelew zagraniczny przyjdzie na czas by spłacić kartę kredytową, więc skorzystałem z usługi rozbicia pełnej spłaty na kawałki. Nigdzie nie było wzmianki o prowizji, ale po kilku dniach prowizja została pobrana. Brak słów.
Chciałem zamknąć konta I zlikwidować karty. Nie ma mnie w kraju I osobiście nie mogę. Telefon też raczej odpada, bo tu gdzie jestem zrywa rozmowy co kilkadziesiąrlt sekund a ostatnia opcja - audio lub video chat oczywiście nie działa w aplikacji Santander. Wiem, że to nie mój telefon, bo codziennie używam kilku aplikacji telekonferencyjnych.
Chat tekstowy to też porażka. Agent odpisuje po 5-10 minutach. Za każdym razem. Krótka wymiana zdań potwałaby pół dnia. Najprawdopodobniej zmuszają agentów do rozmowy z przynajmniej kilkunastoma klientami naraz ...
Kiedy tylko przyjadę do PL to pierwszą rzeczą będzie wycieczka do Santander w celu zamknięcia wszystkich kont.
Mam alergię na nonsens i nie mam już ochoty być rabowanym na każdym kroku.
Sumy nie są wielkie, ale liczy się zasada!
Stanowczo nie polecam tego banku.ZaletyJest I, lipnie bo lipnie, ale działa.WadyZa dużo by wymieniać. -
-
~Kasia / 2023-06-13 09:50
e-raty Santander Bank
Chciałam kupić meble na raty jednak co chwilę jest jakiś problem z potwierdzeniem przelewu mimo że nigdy nie miałam takiej sytuacji.
Pani z infolinii informuje mnie że w potwierdzeniu przelewu jest tylko mój inicjał imienia i nazwisko więc nie mogą mnie zweryfikować. Jedyna opcja to inny bank i inne potwierdzenie. Za kilka godzin dzwoni inna osoba z infolinii i mówi że jednak można i żebym wygenerowała potwierdzenie i przesłała na maila. Na drugi dzień dzwoni pierwsza Pani, nic nie wie o drugim telefonie i znowu twierdzi że jedyna opcja to zmiana banku z innym potwierdzeniem.
Anulowałam zlecenie.brak komunikacji a Pani z pierwszego kontaktu wydaje się znudzona i zirytowana. Sugerowała błąd po stronie mojego banku bo u nich wszystko wygląda dobrze. Niezbyt przyjemne rozmowy. Drugą Pani za to bardziej sympatyczna i za to daje 2 gwiazdki -
~Anna / 2023-06-12 15:22
Jestem klientką banku Santander (wraz z poprzednikami) od lat 20tu; jestem przekonana, że jest to najlepsza ocena i opinia o 35 Oddziale Santander Bank Polska z siedzibą przy ul. Marszałkowskiej 142 w Warszawie, do którego to w latach poprzednich zostali przeniesieni pracownicy mego poprzedniego Oddziału, zlokalizowanego przy ul. Ordynackiej w Warszawie.
Dzięki pomocy pracowników Banku, ich cierpliwości i poświęceniu mi czasu - swobodnie korzystam z internetowej obsługi konta i realizacji wszystkich moich zobowiązań finansowych, ubezpieczenia mieszkania itp.
Praktycznie - Oddział odwiedzam wtedy, gdy chcę wpłacić pieniądze na konto (bankomat-wpłatomat) lub uzyskać więcej szczegółowych informacji o interesującej mnie ofercie Banku. Korzystam wtedy z wygodnej formy umówienia się z pracownikiem Banku w określonym terminie.ZaletyBardzo miła, cierpliwa i kompetentna obsługa klienta, dobre warunki lokalowe zapewniające klientowi uczucie bezpieczeństwa jego rozmowy.WadyBrak zaufania Banku do klientów starszych, 70+. Skończyłam już 77 lat, nie mam żadnych zobowiązań rodzinnych, nie zalegam z żadnymi płatnościami, jestem właścicielką 60-metrowego mieszkania w centrum Warszawy, mam niezłą emeryturę, ale Bank nie traktuje mnie już jako wiarygodnego klienta - kredytobiorcy ! -
~Sebastian / 2023-06-09 21:54
Blokowanie przelewu bankomaty niedziałają nie polecam nikomu tego banku każdy inny tylko nie ten ZaletyDuza liczba bankomatówWadyWszystko inne -
~Wanda / 2023-06-07 21:13
Byłam w oddziale banku Santander przy ul. Rzymowskiego, obsługiwał mnie pan Dariusz Biczyk. Świetny doradca. W sposób spokojny i merytoryczny tłumaczy zawiłości bankowe. Czuję się bardzo dobrze obsłużona. Polecam zarówno ten Bank jak i ww. doradcę. Z chęcią będę wracała do tego oddziału i tego pracownika, jeśli będę miała sprawę do banku.
strona 15 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »