Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 160 opinii

1.68 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2023-04-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wiadomość w aplikacji mobilnej że jeśli nie wypełnienie ankiety zablokują mi konto itd. po weekendzie sam jadę zamknąć kpina po prostu.
    Fakt infolinia to porażka.
    Jak ilość placówek banku.
    ZaletyZero
    WadySame wady jak poczta cała długa i szeroka
  • ~Jan Dzban / 2022-06-28 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno , dno i wodorosty. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem , nie zależnie od pory dnia - ponad 30 minut.
    Obsługa przez obcokrajowców ze wschodu , nie do końca w profesjonalny sposób.
    Nie polecam. Szkoda czasu i cierpliwości na posiadanie konta w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyTylko jedna wada - brak zalet !!!!!!!!!!
  • ~JK / 2024-04-26 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank sami złodzieje nie polecam tego banku nikomu kto chce mieć swoje pieniądze bespieczne
    WadyZłodzieje brak kompetencji
  • ~joanna / 2023-07-27 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nightmare, had to call 4 times. Consultants cannot help you but forward you to stupid, errornous automatic system, instead of just enabling the online banking or send you a password via sms. Email or chat also useless in case of problems.
    Wadyinfoline, system to change password is a nightmare, consultants cannot do anything
  • ~Joanna / 2023-08-04 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa interesanta przez infolinię - FATALNA. Niechęć pracownika do jasnego udzielania informacji. Bardzo nieuprzejma obsługa
  • ~Joanna / 2023-09-11 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa w Polsce kuleje. Założyłam konto dziecku. Ponad tydzień czekam na kartę. A ze swojego konta nawet przelewów nie mogę zrobić . Krajowych przelewów
    ZaletyPrzy założeniu konta 15 latkowi wpisano że jest ubezewłasnowolniony.Przez miesiąc dzwoniłam do banku wyjaśnić sytuację
    WadyWszystkie
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak komunikacji. Nie można zrobić przelewów
    ZaletyZero. Brak komunikacji.
    WadyWszystkie. Najgorszy bank. Założyłam konto dziecku. Karta idzie chyba pieszo z Bydkoszczy
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam po raz kolejny. Niestety bank się rozłączył i nie oddzwonił
    ZaletyBrak zalet.
    WadyPodczas kontaktu tel.trzeba kiedyś będzie podawać rozmiar buta bo nazwisko rodowe nr klienta nic nie wskóra. Konto i tak zablokowane
  • ~Jolanta / 2024-09-12 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z którym się spotkałam.
    Na skutek swojego błędu pozostawił mi 520 zł na cały miesiąc.
    Reagował komornik, adwokat, nic nie pomogło.
    Odradzam wszystkim ten bank, jutro zakładam konto w innym banku.
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług.
    WadyBrak fachowości, brak sprawnej obsługi.
  • ~Justyna / 2024-01-03 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelew expresowy płatny 5000 wysłany wczoraj o godz 17, nadal nie ma go u odbiorcy, trafił do działu " bezpieczenstwa" który ma potwierdzić ze mną transkacje, dzwoniłam do banku kazali czekać na tel od nich. Skoro wykonywałam expresowy to znaczy że był potrzebny natychmiast... to samo z przelewem blik na telefon 500zl, trafił do weryfikacji i nie ma go od wczoraj .... brak słów! Wyplaty blik z bankomatu limit 1000 zl dziennie... dbaja tylko o to aby przetrzymac srodki klientow jak najdluzej Odradzam to konto
    ZaletyBrak
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy klientów, brak realizacji przelewów
  • ~Kacpi / 2024-09-30 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś masakra , żeby nie było opcji wysłania wiadomości do banku ani z aplikacji ani z przeglądarki , na czacie ogólnym pani każe czekać bo prowadzi rozmowę , czekałem 20 minut , nie da sie do chery pobrać bilingu ani złożyć wniosku bo jedyne wnioski to kredytowe , przez niemozlibosc i ograniczenia dostępu do informacji ja temat osobistego konta nie mogłem sfinalizować transakcji, zablokowali 4000 zł środków na koncie bo dla nich taki przelew to za dużo , to trzeba zbiorowo ich pociągnąć do odpowiedzialnośći jeśli przez ich działania komuś przepada termin operacji bo nie może sobie zapłacić za zabieg gdyż 4000 to za dużo dla tej placówki !!!
    ZaletyŻadnych zalet ,
    WadySame nerwy , brak swobodnego korzystania z środków , niedołężna obsługa , 2 placówki na cały Wrocław
  • ~Karolina / 2022-04-06 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na tą pożal się Boże infolinię graniczy z cudem, szybciej złodziej uciekłby z pieniędzmi za granicę niż oni odbiorą telefon, rozumiem chwilowe problemy ale nie wiszenie na telefonie godzinę i nadal nikt nie odbiera..
  • ~kk / 2024-09-06 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. W spadku mojemu dziecku został mały kredyt w banku. Sama się do nich odezwałam, żeby się po ludzku dogadać, że spłacę całość ale proszę o anulowanie odsetek naliczanych od śmierci spadkodawcy (ponad pół roku). Korespondencja z pracownikami banku to porażka. Mimo, że sama się zgłosiłam i nie unikam spłaty zostałam zastraszona zgłoszeniem do Krajowego Rejestru Długów ( mimo, że dziedzicząc z dobrodziejstwem inwentarza w imieniu dziecka nie odpowiadam swoim majątkiem). Korespondencja trwa już 3 miesiące i nic a nic nie mogę się dogadać. Ja wysyłam im maile a oni po 2-3 tygodniach wysyłają mi pismo z odpowiedzią pocztą i to jeszcze na stary adres mimo, że trzykrotnie zgłaszałam zmianę adresu zamieszkania. Chcę po prostu spłacić całość i mieć spokój a oni wyliczają mi raty na dwa lata i doliczają odsetki nie wiadomo za co mimo, że sprawa mogłaby się zakończyć 3 miesiące temu jakby podali mi konkretną kwotę do spłaty. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale większy iloraz IQ mają małpy w ZOO.
    Zaletybrak
    Wadypracownicy są niekompetentni
  • ~Kok / 2022-10-19 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego syfu, obsługa tragiczna. Na zgłoszenie telefoniczne przygotuj się na godzinę, jak się połączysz nie wiesz o co chodzi
    Zalety Brak
  • ~kris. / 2023-07-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach posiadania konta w tym banku twierdzę , że bank ten to jedna wielka pomyłka .
    Po zablokowaniu mi dostępu do konta internetowego i chcąc zrobić przelew zmuszony byłem udać
    się do placówki pocztowej .Tam pobierając pieniądze z mojego konta i wpłacając je na wskazane konto
    poczta pobrała prowizję 31pln . Złodzieje...
  • ~Krystyna / 2024-04-17 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny dla starszych osób.
  • ~Maks / 2022-07-02 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia. Ja szczerze zastanawiam się czy którykolwiek pracownik czy to stacjonarny czy też na infolinii ma ukończoną szkołę podstawową. Ci "pracownicy" wgl nie rozumieją co się do nich mówi więc albo są takimi idiotami albo takich udają. W placówce mówią co innego a na infolinii co innego. Czyżby to było celowe wprowadzanie w błąd? Już 2 miesiące staram się usunąć konto w tym śmiechu wartym "banku". Co pójdę do placówki to albo wielce Pan lub Pani nie wie jak to zrobić (to po kiego ch**a tam pracuje?) albo każą dzwonić na infolinię która mówi żeby zgłosić się do placówki banku. Śmiech i niedowierzanie...
    ZaletyBrak, brak i jeszcze raz brak...
    WadyTępota pracowników infolinii oraz placówek
    Brak jakiegokolwiek wsparcia podczas załatwiania jakiejkolwiek sprawy
    Oczekiwanie na połączenie może trwać nawet 1,5 h niezależnie czy to poniedziałek środa czy sobota
    Największą wadą tego "banku" jest samo jego istnienie
  • ~Mała / 2024-06-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 maja ktoś wykradł moje dane i zrobił 3 transakcje w Rzymie na ok.700zł. Zastrzegłam karte. W reklamacji na którą odp czekałam 30dni uznali że to moja wina i nie zwrócą pieniędzy. Dziś 15 czerwca ponowna sytuacja. 3 transakcje na ok. 500zl o 5 rano w Wietnamie. Karta znowu zastrzeżona i pewnie znowu miesiąc czekania a kasy nie zwrócą. To jakaś porażka. Danych nigdzie nie udostępnialam nic nie potwierdzałam a oni mi wmawiają że autoryzowane były!!! Zamykam konto!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Marcin / 2021-11-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem to totalna porażka. Od kilku dni nie mogę się dodzwonić na infolinię. Żenujące.
    ZaletyBrak
  • ~marek / 2022-01-12 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971