Po prostu tragedia. Ja szczerze zastanawiam się czy którykolwiek pracownik czy to stacjonarny czy też na infolinii ma ukończoną szkołę podstawową. Ci "pracownicy" wgl nie rozumieją co się do nich mówi więc albo są takimi idiotami albo takich udają. W placówce mówią co innego a na infolinii co innego. Czyżby to było celowe wprowadzanie w błąd? Już 2 miesiące staram się usunąć konto w tym śmiechu wartym "banku". Co pójdę do placówki to albo wielce Pan lub Pani nie wie jak to zrobić (to po kiego ch**a tam pracuje?) albo każą dzwonić na infolinię która mówi żeby zgłosić się do placówki banku. Śmiech i niedowierzanie...ZaletyBrak, brak i jeszcze raz brak...
WadyTępota pracowników infolinii oraz placówek
Brak jakiegokolwiek wsparcia podczas załatwiania jakiejkolwiek sprawy
Oczekiwanie na połączenie może trwać nawet 1,5 h niezależnie czy to poniedziałek środa czy sobota
Największą wadą tego "banku" jest samo jego istnienie