ZaletyNie ma
strona 5 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Nndjdbkdb / 2023-05-31 00:21Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam . Żenada względem porozumienia z klientem jak i weryfikacja dochodów przy wnioskach kredytowych online . -
-
~Enzo / 2023-05-17 20:00Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to wielkie nieporozumienie dodzwonić się na dzieło obsługi graniczy z cudem w ciągu miesiąca blokują dwa razy aplikacje mobilną a żeby odblokować trzeba spędzić na telefonie około półtorej godziny ZaletyPotrafi zdenerwować BankWadyPotrafi podnieść ciśnienie -
~Ed / 2023-05-09 10:41Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank w jakim byłemTo jest masakra!..... Jak najdalej stąd. -
~Inka / 2023-05-05 15:37Ocena: 2.33 / 5
Pani na poczcie bez mojej wiedzy i zgody założyła mi 3 konto- oczywiscie płatne. Chciałam tylko oszczednosciowe, bo zwykly rachunek już miałam w pocztowym, to mi w umowie do oszczednosciowego podczepila jeszcze jedno konto. Po 2 miesiacach tylko dzieki temu, że korzystam z aplikacji zorientowałam się, że mam u nich jakieś 3 konto- zaczeło mi się świecić, że mam coś na minusie. Wchodzę a tam prowizja, prowizja, prowizja. Oczywiscie ja musiałam zaplacić a Pani obslugujaca rachunki w mojej placowce chwali sie na fejsie dyplomem i nagrodą...za najwieksza liczbę otwartych kont w wojewodztwie. Kpina. Obsluga w trakcie zakladania konta tez tragiczna- co chwile odbieranie prywatnych telefonów. WadyOszuści. -
~Er Jot / 2023-04-29 21:47Ocena: 1.00 / 5
Brak reakcji banku na kilkakrotne zgłaszanie awarii jednej z funkcji (wniosek o kredyt) zarówno w aplikacji jak i w logowaniu intenetowym . Awaria trwa od listopada 2022,zgłaszana od 13.02.2023 , do dziś cisza-11.04.2023. To jest chyba jedyny bank, któremu nie zależy na zysku ale też na kliencie.
Edit: 29.04.2023 nadal brak reakcji banku
1WadyKompletny brak kontaktu z bankiem -
~Ja / 2023-04-29 11:26Ocena: 1.00 / 5
Dostałem wiadomość w aplikacji mobilnej że jeśli nie wypełnienie ankiety zablokują mi konto itd. po weekendzie sam jadę zamknąć kpina po prostu.
Fakt infolinia to porażka.
Jak ilość placówek banku.ZaletyZeroWadySame wady jak poczta cała długa i szeroka -
~npnk / 2023-02-19 19:14Ocena: 1.67 / 5
Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów. Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztachWadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak. -
~olpus / 2023-02-11 17:57Ocena: 2.33 / 5
Bank średnio działający. Słaba aplikacja mobilna, bankowość internetowa również.
Podczas łączenia z infolinią długotrwały okres czekania, przed godziną 18:00 w sobotę (dzwoniłam o 17:40, a do 18:00 działa infolinia), niestety nie da się już dodzwonić. Widocznie konsultanci nie chcą nie daj boże spóźnić się do domu. ŻENADA. -
-
~aneta / 2023-01-18 11:19Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka ściema. Kontakt z nimi trudny. Od kilku miesięcy próbuję rozwiązać konto, oczywiście nie da się online ani skanem, więc biegam na pocztę wysyłając papiery, a oni non stop odpisuję, że mój podpis jest niezgodny z tym na umowie - dodam, że na koniec dodaję podpisy czytelny oraz nieczytelni, tak czy inaczej odpisują to samo. To już jest nękanie. Mam ogromną ochotę podać ich do sądu, ale niestety na to też trzeba mieć czas. Jedna wielka beznadzieja. WadySame. -
~michacz / 2023-01-02 19:26Ocena: 3.00 / 5
Jestem nowym klientem - otwarcie konta średnio trudne (w placówce mieli małe problemy, ale udało się je przezwyciężyć). Aplikacja - bardzo prosta, brak zakładki do kontaktu z bankiem, brak np. możliwości kupienia biletu komunikacyjnego czy opłaty za parking. Dziwne, że nie mają możliwości zamówienia gotówki z dostawą do domu przez listonosza przez aplikację, ważka to jest coś co ich bardzo wyróżnia. Prosty bank z podstawowymi usługami. Aplikacja również jest po prostu ok. ZaletyPo prostu bank.WadyAplikacja mogłaby mieć więcej opcji. -
~Mk / 2022-12-09 17:25Ocena: 1.00 / 5
Tragedia puszczasz przelew pisze że do weryfikacji nikt sie nie kontaktuje nic się nie dzieje rozmawiasz 10 razy z infolinia nikt nic nie widzi pomimo że mailem fostałem potwierdzeniem i tak od tygodnia a przelew dalej nie wyszedł.!!! -
~Wkurzony klient który likwiduje konto w / 2022-10-26 23:14Ocena: 1.33 / 5
nie polecam dla osób z zajęciami komorniczymi. Bank blokuje kwotę wolną od zajęcia i nie odblokowuje całej kwoty wolnej a sumuje z śladem dostępnych środków z poprzedniego miesiąca, mimo że na konto dostaje zawsze te same pieniądze. Tam pracują jakieś konowały które na niczym się nie znają. Przez kilka miesięcy wstecz nie było problemu, dziś mnie tak wkurzyli że musiałam ta opinie napisać. bo z pensji minimalnej dostępnych srodkow zwrócili mi jedną czwartą pensji. -
~Kok / 2022-10-19 19:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego syfu, obsługa tragiczna. Na zgłoszenie telefoniczne przygotuj się na godzinę, jak się połączysz nie wiesz o co chodzi Zalety Brak -
~Bombli69 / 2022-08-22 10:07Ocena: 1.33 / 5
Nie można się dodzwonić na infolinię. Od 9 rano przez godzinę słuchałam komunikatu "wszystkie linie są zajęte". Na czacie odsyłają na infolinię lub odpowiadają ogólnikowo.
Pismo dotyczące zamknięcia konta wysłane ponad 1.5 miesiąca temu. Nic się nie zmieniło poza tym, że już dwukrotnie ściągnięto z konta opłatę za zamknięcie konta.
Aplikacja mobilna nieintuicyjna za to opcja wzięcia kredytu na pół ekranu.
Kompetencje osób w placówkach pocztowych dotyczące operacji bankowych na nikłym poziomie. Za trzecim podejściem udało mi się założyć profil zaufany. W dwóch poprzednich niby Pani ma taką możliwość ale nie wie jak i poleca podejść do innej najbliższej placówki.
Nic tylko uciekać do konkurencji :)ZaletyBRAKWadyJ.W. -
~Romuald Jacek / 2022-08-20 15:06Ocena: 1.00 / 5
Pierwszego lipca tego roku wysłałem przez pomyłkę na zamknięte konto mojego brata pieniądze zza granicy i do 20 sierpnia jeszcze nie zostały mi zwrócone. Mam przeczucie,że ukradł je jakiś urzędnik tego banku,ajest to kwota 10.000 PLN.Dlatego radzę omijać ten bank,bo jest nieuczciwy.Ja sprawę oddam do sądu.
Romuald Jacek Pajewski Działdowo -
~Tomasz / 2022-08-10 15:16Ocena: 1.00 / 5
Ludzie odradzam ten BANK .Takiego syfu dawno nie widziałem. Naprawdę są inne i to z pierwszego zdarzenia.
Uważają się za bogów. Nie potrafią prostej sprawy załatwić. Same problemy robią z najprostszych spraw. Starsze osoby będą naciągane i będzie im utrudnianie jakiejkolwiek pomocy. Ten bank powinien mieć siedzibę wraz z pracownikami tam gdzie nie ma ludzi czyli potencjalnych ofiar. -
-
~Aga / 2022-08-05 13:48Ocena: 1.00 / 5
Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność. ZaletybrakWadywszystko. -
~Mateusz / 2022-08-05 07:36Ocena: 1.67 / 5
Nakładanie wysokich opłat związanych z pobieraniem własnych pieniędzy z konta dla osoby będącej klientem tego banku to dla mnie kpina i żerowanie na klientach. Rozumiem opłaty pobierane za wypłatę pieniędzy przez klientów innych banków, ale nie swoich. WadyJakość, opłaty, koszty -
~Grzegorz / 2022-08-02 11:11Ocena: 2.33 / 5
Odradzam wszystkim zainteresowanym konto firmowe. Każda płatność nawet z zaznaczeniem Sorbnet/Elixir powyżej kilku tys. pln jest wstrzymywana "do dalszej weryfikacji". Informują, że nastapi kontakt Konsultanta w celu weryfikacji. Można czekać godzinami. Szkoda czasu, nerwów. Oferta absolutnie nie dla firm. -
~Anna / 2022-07-27 18:09Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.
Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.
strona 5 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
