strona 5 z 8
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Tomasz / 2022-08-10 15:16
Ludzie odradzam ten BANK .Takiego syfu dawno nie widziałem. Naprawdę są inne i to z pierwszego zdarzenia.
Uważają się za bogów. Nie potrafią prostej sprawy załatwić. Same problemy robią z najprostszych spraw. Starsze osoby będą naciągane i będzie im utrudnianie jakiejkolwiek pomocy. Ten bank powinien mieć siedzibę wraz z pracownikami tam gdzie nie ma ludzi czyli potencjalnych ofiar. -
-
~Aga / 2022-08-05 13:48
Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność. ZaletybrakWadywszystko. -
~Mateusz / 2022-08-05 07:36
Nakładanie wysokich opłat związanych z pobieraniem własnych pieniędzy z konta dla osoby będącej klientem tego banku to dla mnie kpina i żerowanie na klientach. Rozumiem opłaty pobierane za wypłatę pieniędzy przez klientów innych banków, ale nie swoich. WadyJakość, opłaty, koszty -
~Grzegorz / 2022-08-02 11:11
Odradzam wszystkim zainteresowanym konto firmowe. Każda płatność nawet z zaznaczeniem Sorbnet/Elixir powyżej kilku tys. pln jest wstrzymywana "do dalszej weryfikacji". Informują, że nastapi kontakt Konsultanta w celu weryfikacji. Można czekać godzinami. Szkoda czasu, nerwów. Oferta absolutnie nie dla firm. -
~Anna / 2022-07-27 18:09
Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.
Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.
-
~Ludwig / 2022-07-21 10:19
Jakakolwiek sprawa dotycząca Banku Pocztowego jest NIE DO ZAŁATWIENIA w placówkach tejże Poczty. Panie NIC nie wiedzą, NIC nie mogą i odsyłają do Centrali, na infolinię it.d., it.p.
W żadnej aplikacji nie ma zakładki Kontakt by móc wysłać swoję zapytania elektronicznie.ZaletyStandardowo jak w każdym Banku.WadyAplikacja - brak zakładki Kontakt. W palcówkach Poczty Polskiej NIKT NIC nie wie i nie umie w temacie Banku Pocztowego. Para poszła w gwizdek. Duże zadęcie i nic więcej. -
~MyDay / 2022-07-15 11:28
Brak dotrzymywania terminów ze strony banku. Infolinia to chyba jakaś fikcja. Dodatkowo gdy udałem się wczoraj przed godziną 16:00 do placówki w Poznaniu byłem świadkiem karygodnego potraktowania starszej osoby przez pracownice. Dramat !!! Odradzam wszystkim korzystania z usług tego banku. ZaletyBrak! -
~Maks / 2022-07-02 13:40
Po prostu tragedia. Ja szczerze zastanawiam się czy którykolwiek pracownik czy to stacjonarny czy też na infolinii ma ukończoną szkołę podstawową. Ci "pracownicy" wgl nie rozumieją co się do nich mówi więc albo są takimi idiotami albo takich udają. W placówce mówią co innego a na infolinii co innego. Czyżby to było celowe wprowadzanie w błąd? Już 2 miesiące staram się usunąć konto w tym śmiechu wartym "banku". Co pójdę do placówki to albo wielce Pan lub Pani nie wie jak to zrobić (to po kiego ch**a tam pracuje?) albo każą dzwonić na infolinię która mówi żeby zgłosić się do placówki banku. Śmiech i niedowierzanie... ZaletyBrak, brak i jeszcze raz brak...WadyTępota pracowników infolinii oraz placówek
Brak jakiegokolwiek wsparcia podczas załatwiania jakiejkolwiek sprawy
Oczekiwanie na połączenie może trwać nawet 1,5 h niezależnie czy to poniedziałek środa czy sobota
Największą wadą tego "banku" jest samo jego istnienie -
-
~Zniesmaczony / 2022-06-28 20:18
To jakiś kabaret. Co innego na infolinii, co innego w oddziale a co innego w regulaminie.
Na szczęście dość szybko zakończyłem współpracę z tym tworem banko-podobnym.
ZaletyTrudno znaleźćWadyBrak profesjonalizmu, nękanie spamem, celowe wprowadzanie w błąd. -
~Użytkowniczka / 2022-06-28 18:47
Posiadam w tym banku rachunek firmowy. W regulaminie jest napisane dość jasno, że przy określonych comiesięcznych wpływach na konto i aktywnej karcie do rachunku opłata 15 zł nie jest pobierana. Nie dość, że bezprawnie pobrano mi taką kwotę z konta (mimo spełnienia w/w wymogów), to od 3 tygodni nie mogę się doczekać uwzględnienia reklamacji i zwrotu pieniędzy. Po ustaniu mojej umowy zawodowej zamykam konto w tym przybytku.
PS: Z 90% transakcji internetowych nie można skorzystać, gdyż Bank Pocztowy nie jest wykazywany w możliwościach szybkiego przelewu.Zaletynie stwierdziłamWadysporo ich -
~Jan Dzban / 2022-06-28 11:56
Dno , dno i wodorosty. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem , nie zależnie od pory dnia - ponad 30 minut.
Obsługa przez obcokrajowców ze wschodu , nie do końca w profesjonalny sposób.
Nie polecam. Szkoda czasu i cierpliwości na posiadanie konta w tym banku.ZaletyBrakWadyTylko jedna wada - brak zalet !!!!!!!!!! -
~Darek / 2022-06-20 19:52
Wraz z żoną posiadaliśmy kredyt hipoteczny w tym banku.
Oferta była jak najbardziej atrakcyjna, więc tu plus.
Niestety obsługa to już inna sprawa.
Brak profesjonalizmu to najdelikatniejsze co można o nich napisać.
Aż człowieka nerwy biorą na wspomnienie tej "współpracy"
Obecnie mam kredyt z głowy ( udało się spłacić całość) i jestem na etapie reklamacji kosztów.
Przy okazji również trwa postępowanie zgłoszone przez rzecznika konsumenta które dotyczy nieautoryzowanego spamu, jaki to Bank Pocztowy rozsyła pomimo braku zgód.
Podsumowując, omijajcie z daleka. Jest tyle cywilizowanych banków.ZaletyCiężko znaleźć, może trafiają się atrakcyjne oferty.WadyObsługa,brak profesjonalizmu. -
~LISTONOSZ / 2022-06-10 19:05
POKOLEI :
OBSŁUGA KLIENTA W ODZDZIALE{ POCZCIE } BANKU SUPER !!! - bo pracuję na poczcie :)
PROSTOTA OBSŁUGI ( INTERNET ) DO PRZYJĘCIA - Da się opanować ...
OFERTA KARTA KREDYTOWA ROZLICZANA ZE ZNACZNYM OPÓZNIENIEM JAK I WPŁYWÓW TAK I WYDATKÓW - KASA JEST PRZETRZYMYWANA KSIĘGOWANA Z OPÓŹNIENIEM DLA ZYSKU BANKU - SĄ LEPSI OD BAKSIKA BO ROBIĄ TO WRAMACH PRAWA ... HM ... CHOCIAŻ ON TEŻ TO ROBIŁ W PRAWIE ... CZAS SIĘ TYM ZAJĄĆ ! ... MOŻE KOLEJNY MAŁO ZNANY MINISTER WYLECI JAK JAKIŚ POCIOTEK WŁADZY SIĘ POSKARŻY NA KLIENTA !ZaletySĄWadyOKRADANIE WIRTUALNIE RZECZYWIŚCIE DLA BANKU KLIENTA -
~Sylmich / 2022-06-02 21:15
Nie polecam bank wolny blik ograniczony .karta idzie bardzo długo .a odblokowanie czytnikiem palca niedziala jak powinno ZaletySzybki przelew z konto pocztowego to drugiego pocztowegoWadyBlik ograniczony karta idzie bardzo długo odcisk palca źle działa -
~daniel / 2022-05-31 20:52
najgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!Zaletynie ma zaletWadynajgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!! -
~Henryk / 2022-05-26 12:10
Nie ma gorszego banku, mam w nim rachunek firmowy, za dużo zachodu by się wycofać, wypłata gotówkowa w okienku poczty 300 zł prowizja 15 zł, brak wsparcia i placówek. Polecać komuś jak go się nie lubi. ZaletybrakWadybrak zalet -
-
~Aga / 2022-05-23 14:04
Po zamknięciu konta i wypłaceniu pieniędzy dostałam rachunek z dodatkowymi kosztami za zamknięcie konta... Do wpłacenia na zamknięte konto...
Czyli szulernia czy niedorozwój umysłowy...ZaletyZadneWadySama egzystencja tego podmiotu -
~Danuta / 2022-05-20 16:15
Przy przelewie do innego banku ,poza SMS i potwierdzenie codem, połączono sie ze mną telefonicznie,po wielu pytaniach, powinnam podac PIN telefoniczny, ktorego niem ,pouczono mnie ,ze go dastane, potem muszę utworzyc haslo ,potem otrzymym znow PIn itd, miałam już tego dosyc, w sumie nie wykonano mojego pilnego przelewu,KOSZMAR, Zlikwiduje to konto w Banku Pocztowym, tego nie w żadnym banku, to są szykany. Wuumie nie załatwiam pilnej transakcji.
Nigdy wiecej BANK POCZTOWY, nie chca wykonać przelewów na większą sumę.ZaletyJakie "ZALETY" to KOSZMAR i SZYKANYWadySame wady, ,trudnosci w realizacji przlewow, konto darmowe to klamstwo, biorą za kartętrzeba co miesiac płacić 300,00 zl kartą inaczj darmowe nie jest darmowe, a infolinia, to dla robienie z ludzi idiotow., -
~rozczarowany / 2022-05-18 14:31
myślę że wiedzą dlaczego , nie polecam ,toto nie wie jak wygląda bank ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
~....... / 2022-05-11 12:51
Popieprzony bank żeby czekać za przelewami dwa trzy dni najgorszy bank jaki może być !!!!!
strona 5 z 8
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »