Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 159 opinii

1.67 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2023-10-16 18:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Zrobiłem przelew na 2000 tys zł (dwa tysiace.) Konto zablokował mi wydział bezpieczeństwa i zpobieganiu prania brudnych pieniędzy tego banku. Od 24 godzin nie mam dostępu do konta na ,którym zostało mi 700 zł.Brak słów.
  • ~Robert / 2023-10-15 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów na realizacji przelewów. W tej chwili to chyba jedyny bank w którym realizacja przelewu trwa 24 godz. I robią to specjalnie, przy okazji pewnie zarabiają na tym. Mało intuicyjne menu.
    ZaletyCiężko znaleźć.
    WadySpecjalnie przedłużają realizacje przelewów, mało intuicyjne menu
  • ~Dawid / 2023-10-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co uszytkownicy piszą blokują blik i konto i blokują środki na koncie że nie można nikomu robić przelewu uwaga uważać na konto pocztowe nawet nie zakładać konta to oszuści złodzieje ludzkiej krzywdy lepiej wybrac inny bank co nie ma tak z głową jak bank pocztowy nie polecam nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje
    ZaletyMinus
    WadyMinus
  • ~Filip / 2023-10-12 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jakaś totalna porażka. Przy zakładaniu konta wyraźnie zaznaczyłem, że konto będzie mi potrzebne do zakupu kryptowalut, niestety przelewy blik są blokowane , płatności karta są również blokowane za każdym razem. Dzwoniłem i pisałem reklamacje. Blik został wstrzymany do weryfikacji a na info lini mi powiedziano że bedą dzwonić do mnie z zapytaniem czy chce przelać ten blik czy się wycofać, niestety nikt nie zadzwonił do mnie a przelew puszczono na drugi dzień już po zakończeniu zlecenia na giełdzie więc straciłem te 500zł bezpowrotnie. Jeśli interesujesz się inwestowaniem w kryptowaluty to zdecydowanie to NIE jest konto dla Ciebie.
  • ~AmKA / 2023-10-11 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pocztowy robi sobie już po raz kolejny ŻARTY!
    Loguję się, wpisuję wszystko poprawnie, a system zamiast mnie połączyć i zalogować : wpisałeś niepoprawne dane, ponów.... wpisuję ponownie - to samo - po 3 razie konto się blokuje. Czyżby mieli problemy z wypłatą pieniędzy?! A może mają jakąś awarię, czy przerwę techniczną?! To żenujące, to już 3 raz od kiedy mam konto w tym BEZNADZIEJNYM BANKU! W dodatku podwyższyli opłaty i konto zawsze darmowe jest droższe przy wypłacie niż w innych bankach. Rezygnuję z tego banku już wkrótce!
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, co tylko możliwe, w tym wycofywanie produktów (np. konto zawsze darmowe) i inne, co chwilę podwyżki...
  • ~Sylwester / 2023-10-09 09:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w tym banku od kilkunastu lat. Jestem tradycjonalistą. Założyłem konto w Banku Pocztowym ze względu na możliwość bezpłatnych wypłat gotówki w każdym urzędzie pocztowym. Niestety od listopada bank wprowadza opłatę za coś tak oczywistego jak wypłata gotówki na poczcie. Z bankomatów boję się korzystać ze względu na liczne metody oszustw związanych z tymi urządzeniami. Bank chce być na siłę nowoczesny, ale zapomina o swoich tradycjonalnych klientach. Szkoda.
  • ~kowal / 2023-10-07 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    zaproponowano mi w banku zdeponowanie na lokate gotówki z oprocentowaniem a po minięciu oferty okazało sie ze na lokacie nic nie przybyło,obsługa poinformowała mnie ze nie wie dlaczego tak sie stało -nie polecam likwiduje konto bo ten bank to jakas porażka
  • ~córka possiadacza konta bankowego / 2023-09-13 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed założeniem konta w Banku Pocztowym. Moja mama założyła konto kilkanaście lat temu, obecnie ma 96 lat, przebywa w domu pomocy społecznej i już trzy razy wysyłałam mamie pismo o zamknięcie konta. Niestety bank za każdym razem odmawia zamknięcia konta twierdząc, że podpis mamy się zmienił i nie jest identyczny jak przy zakładaniu konta. Wiadomo, że wraz z wiekiem stan zdrowia się pogarsza to i zmienia się podpis. Bank jednak jest nie ugięty, konto mamy jest puste a ja muszę opłacać co miesiąc 18,68 zł. za prowadzenie konta. Ostatnio mama (na trzeci już wysłany wniosek o zamknięcie konta) otrzymała pismo z banku, że powinna udać się do banku i tam osobiście zamknąć konto (mama jest w DPS i nie wychodzi) lub wystąpić do sądu z powództwa cywilnego.
    Zaletybrak
    Wadybrak empatii, nastawienie banku na zysk
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam po raz kolejny. Niestety bank się rozłączył i nie oddzwonił
    ZaletyBrak zalet.
    WadyPodczas kontaktu tel.trzeba kiedyś będzie podawać rozmiar buta bo nazwisko rodowe nr klienta nic nie wskóra. Konto i tak zablokowane
  • ~Joanna / 2023-09-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak komunikacji. Nie można zrobić przelewów
    ZaletyZero. Brak komunikacji.
    WadyWszystkie. Najgorszy bank. Założyłam konto dziecku. Karta idzie chyba pieszo z Bydkoszczy
  • ~Joanna / 2023-09-11 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa w Polsce kuleje. Założyłam konto dziecku. Ponad tydzień czekam na kartę. A ze swojego konta nawet przelewów nie mogę zrobić . Krajowych przelewów
    ZaletyPrzy założeniu konta 15 latkowi wpisano że jest ubezewłasnowolniony.Przez miesiąc dzwoniłam do banku wyjaśnić sytuację
    WadyWszystkie
  • ~Zlodzieje / 2023-08-31 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie NIKOMU nie polecam tego banku. Pracuje ciezko za granica, gdzie place podatki. Po dokonaniu przelewow na konto w banku pocztowym moje saldo zostalo zablokowane poniewaz dla nich te transakcje sa podejrzane. Wyslalam wiec dokumenty pokazujace, ze pracuje legalnie za granica mimo to bank wciaz nie chce odblokowac mi konta. Ewidentnie jest to robione celowo gdyz im dluzej trzymaja moje pieniadze na koncie tym wiecej na nich zarobia.
    WadyZlodzieje, bezprawie
  • ~Grzegorz / 2023-08-29 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA nie działa 47 min i zero, nikt nie odbiera.
  • ~Sławek / 2023-08-23 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wypowiedział umowy rachunków tylko dlatego żeby zmusić do przejścia na nową korzystniejszą dla banku taryfę opłat. Bo niby nie było obrotu na koncie. Tyle tylko, że mieliśmy z mamą konta zawszedarmowe i tam nie było obowiązku robienia obrotu ponieważ konto było bezwarunkowo bezpłatne! Używaliśmy ich w ekstremalnych sytuacjach kiedy była potrzeba wysłać pieniążki bo mama starsza i unika bankomatów i całej technologii. Dzięki pazerności odebrano starszej osobie poczucie bezpieczeństwa. Zwykle chamstwo.
    ZaletyBrak
    WadyNie ludzkie traktowanie klientów.
  • ~BK / 2023-08-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2023-08-04 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa interesanta przez infolinię - FATALNA. Niechęć pracownika do jasnego udzielania informacji. Bardzo nieuprzejma obsługa
  • ~Emil / 2023-08-02 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Tragedia aaa. Same wady. Niech was szlag.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~joanna / 2023-07-27 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nightmare, had to call 4 times. Consultants cannot help you but forward you to stupid, errornous automatic system, instead of just enabling the online banking or send you a password via sms. Email or chat also useless in case of problems.
    Wadyinfoline, system to change password is a nightmare, consultants cannot do anything
  • ~Dorota / 2023-07-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłam zadowolona. Teraz niestety jest po prostu źle. Proste sprawy, które w innych bankach (sprawdzałam) można załatwić online - u nich trzeba osobiście w placówce, których mało co zostało. Teraz straszą blokadą konta, bo w systemie nie mają daty wydania dokumentu tożsamości - czyli rozumiem, że ktoś nie wpisałam, a teraz ja mam to "odkręcać" - oczywiście osobiście. Nie polecam. Mnie zachęcili do zmiany y banku.
  • ~kris. / 2023-07-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach posiadania konta w tym banku twierdzę , że bank ten to jedna wielka pomyłka .
    Po zablokowaniu mi dostępu do konta internetowego i chcąc zrobić przelew zmuszony byłem udać
    się do placówki pocztowej .Tam pobierając pieniądze z mojego konta i wpłacając je na wskazane konto
    poczta pobrała prowizję 31pln . Złodzieje...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929