Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 159 opinii

1.67 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • / 2025-01-16 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Jest to chyba jedyny bank, który nie księguje pieniędzy o czasie. Potrafią na kilka dni "zagubić' wpłatę. Najgorsze jest to, że mają klienta w dupie i nikogo nie interesuje dlaczego tak się stało. Zero wyjaśnień, zero pomocy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-01-16 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Zwykli oszuści. Nie potrafią odpowiedzieć na żadną reklamację. Potrafią tylko napisać przepraszam i pocałuj nas w dupę
    ZaletyDobry bank dla osób z niskim ciśnieniem
    WadySame wady za długo o tym pisać
  • / 2025-01-14 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jakieś nieporozumienie , wiecznie oddział zamknięty, co chwile nowe twarze, które nic nie wiedzą idziesz do oddziału a tu informacja, że oddział zamknięty.( nie do uwierzenia,że Bank nie ma obsługi) Tam ludzi wymienią chyba co tydzień! Pani Dyrektor też nie może pomóc ,bo nic nie wie lub nie ma uprawnienie. Maskara! Niech oddadzą ludziom pieniądze i zamkną to nieporozumienie!
    Nie polecam przenoszę się do innego Banku
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • / 2025-01-04 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie tragedia,wieczny problem w awarii systemu,nie można sprawdzić stanu konta i dostać się do niego ,żenada.
    Unikać ile można.
    ZaletyNie widzę
    WadyJest ich tyle ,że brakło by miejsca.
  • / 2024-12-28 18:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Większego syfu nie widziałem. Pieniądze wpłacane we wpłatomacie w weekend nie są księgowane na nim rachunku. Omijajcie ten wytwór banko podobny szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyNie księgują pieniędzy wpłacanych w weekend we wpłatomacie
  • / 2024-12-21 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z możliwych banków. Na swoich stronach podają nieprawdziwe informacje i wprowadzają klientów w błąd. Zablokowano mi środki na rachunku, mimo pełnej kwoty wolnej do wykorzystania! Informują, że środki są odblokowywane automatycznie, w odstępach 5 minutowych, co jest nieprawdą. Na infolinii zostałem poinformowany, że prze cały weekend nie otrzymam swoich pieniędzy. To są żarty, żeby w weekend nie pracował nikt, kto jest się w stanie zająć tak prostą sprawą, jak kwota wolna. Nie polecam nikomu Banku Pocztowego.
    ZaletyBrak
    WadyBank wprowadza klientów w błąd
  • / 2024-12-20 03:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Głównie płacę kartą, ale zawsze chcę mieć jakąś gotówkę i za wypłatę pieniędzy pobierają 10 zł!! To jest rozbój w biały dzień!! Tak samo jest jakby chciał wpłacić fizycznie jakieś pieniądze legalne- też jest opłata za to 10 zł. Pewnie w innych bankach też pobierają za to pieniądze ale nie tyle. UE chcę zrobić z nas niewolników!!
    ZaletyFajna aplikacja mobilna
    WadyŁupią z ludzi kasę.
  • / 2024-11-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno . Wysłać przelew żeby zablokowali do „ weryfikacji „ po czym usuną Twoje konto . Po odzyskaniu konta potwierdzenia danych aktywowali konto ponownie . I znowu powtórka wszystko na nowo przelew wysłany tydzień temu który zablokowali nie przeszedł więc pieniądze były na koncie . Od razu po aktywacji konta przelew na tylko 2000 ponowiłam i od razu wiadomość z banku że zablokowali że będzie weryfikacja i wszystko od nowa . Następny tydzień się bujać na infolinii na ich śmieszne zgody żeby wgl pozwolili mi wejść na mój bank . Żenada i dno widać że to państwowy bank bo kontrola tego co robisz jest na każdym kroku odradzam unikać tego banku bo to jeden wielki syf
    Zalety-
    WadyWszystko
  • / 2024-11-04 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie bierzcie tam kredytów to są oszuści po spłacie kredytu naliczają sobie jakieś chore odsetki od odsetek !!! Złodzieje
    WadyNie dla kredytów w Banku pocztowym
  • / 2024-11-02 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank strasznie zacofany. Pieniądze wpłacone we wpłatomacie potrafią zaginąć i żeby je odzyskać trzeba wypełniać papierowe formularze. Naprawdę w XXI wieku nie ma możliwości złożenia reklamacji online?
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze wpłacone we wpłatomacie potrafią nie dotrzeć na rachunek!
  • / 2024-09-30 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś masakra , żeby nie było opcji wysłania wiadomości do banku ani z aplikacji ani z przeglądarki , na czacie ogólnym pani każe czekać bo prowadzi rozmowę , czekałem 20 minut , nie da sie do chery pobrać bilingu ani złożyć wniosku bo jedyne wnioski to kredytowe , przez niemozlibosc i ograniczenia dostępu do informacji ja temat osobistego konta nie mogłem sfinalizować transakcji, zablokowali 4000 zł środków na koncie bo dla nich taki przelew to za dużo , to trzeba zbiorowo ich pociągnąć do odpowiedzialnośći jeśli przez ich działania komuś przepada termin operacji bo nie może sobie zapłacić za zabieg gdyż 4000 to za dużo dla tej placówki !!!
    ZaletyŻadnych zalet ,
    WadySame nerwy , brak swobodnego korzystania z środków , niedołężna obsługa , 2 placówki na cały Wrocław
  • / 2024-09-13 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja dzisiejsza wizyta w oddziale to tragedia!
    Pracownica obsługująca po zaproszeniu do siebie zajęła się inną sprawą, na powrót czekałam 10 minut / 4 stanowiska wolne /
    Jakość obsługi karygodna, brak zainteresowania, wręcz chamskie zachowanie.

    Nikomu nie polecam tego banku, zmieniam na inny.
  • / 2024-09-12 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z którym się spotkałam.
    Na skutek swojego błędu pozostawił mi 520 zł na cały miesiąc.
    Reagował komornik, adwokat, nic nie pomogło.
    Odradzam wszystkim ten bank, jutro zakładam konto w innym banku.
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług.
    WadyBrak fachowości, brak sprawnej obsługi.
  • / 2024-09-06 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. W spadku mojemu dziecku został mały kredyt w banku. Sama się do nich odezwałam, żeby się po ludzku dogadać, że spłacę całość ale proszę o anulowanie odsetek naliczanych od śmierci spadkodawcy (ponad pół roku). Korespondencja z pracownikami banku to porażka. Mimo, że sama się zgłosiłam i nie unikam spłaty zostałam zastraszona zgłoszeniem do Krajowego Rejestru Długów ( mimo, że dziedzicząc z dobrodziejstwem inwentarza w imieniu dziecka nie odpowiadam swoim majątkiem). Korespondencja trwa już 3 miesiące i nic a nic nie mogę się dogadać. Ja wysyłam im maile a oni po 2-3 tygodniach wysyłają mi pismo z odpowiedzią pocztą i to jeszcze na stary adres mimo, że trzykrotnie zgłaszałam zmianę adresu zamieszkania. Chcę po prostu spłacić całość i mieć spokój a oni wyliczają mi raty na dwa lata i doliczają odsetki nie wiadomo za co mimo, że sprawa mogłaby się zakończyć 3 miesiące temu jakby podali mi konkretną kwotę do spłaty. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale większy iloraz IQ mają małpy w ZOO.
    Zaletybrak
    Wadypracownicy są niekompetentni
  • / 2024-08-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.
  • / 2024-07-26 21:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zenada aplikacja mobilna nie dziala,automat i konsultant nie wspiera otwarcia konta.Skierowano sprawe do KNF.Nie polecam
    ZaletyNic
    WadyMasakra
  • / 2024-06-21 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten bank to porażka. Kredyt zawarty na wydawałoby się jasnych warunkach, ale już przy wcześniejszej spłacie i zamknięciu warunki okazały się całkiem inne. Informacja o jakiś niedoplatach, zaległościach których wcześniej nie było, odsetkach od odsetek i tym podobne wymysły. Pismo wysłane, po czym przyszła odpowiedź o konieczności dopłaty z terminem 5 dni od wysłania. Doręczone po 7 więc doliczyli sobie jakieś kolejne koszta za zwłokę. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
  • / 2024-06-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 maja ktoś wykradł moje dane i zrobił 3 transakcje w Rzymie na ok.700zł. Zastrzegłam karte. W reklamacji na którą odp czekałam 30dni uznali że to moja wina i nie zwrócą pieniędzy. Dziś 15 czerwca ponowna sytuacja. 3 transakcje na ok. 500zl o 5 rano w Wietnamie. Karta znowu zastrzeżona i pewnie znowu miesiąc czekania a kasy nie zwrócą. To jakaś porażka. Danych nigdzie nie udostępnialam nic nie potwierdzałam a oni mi wmawiają że autoryzowane były!!! Zamykam konto!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • / 2024-06-12 19:57
    Ocena: 1.00 / 5

    To nie jest bank jakaś totalna porażka. Proces zakładani konta trwa kilka dni, konto do tej pory nie założone nikt nie wie co się dzieje z wnioskiem wisi sobie gdzieś w systemie, obawiam się ze nie posiadają żadnego systemu chyba liczą i wypisują wszystko ręcznie takie mam wrażenie-epoka kamienia łupanego. Kontakt z pracownikami beznadziejny nikt nikt nie wie , zamkną tą instytucje. Obijacie daleko, szkoda zdrowia i nerwów.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • / 2024-05-13 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Łamane prawo w sposób jawny. Najpierw wakacje kredytowe na swoich warunkach, teraz pobrana opłata za nadpłatę kredytu hipotecznego (prawo zabrania pobierania opłat). Jakby tego było mało to do nadpłaty kredytu musiałem wziąć 2 dni urlopu, ponieważ w tym banku nic nie można załatwić przez internet tylko osobiście w placówce banku. Jedyny bank w Polsce, który w 21 wieku nie ma wniosków online. Do tego wydzwaniają nachalnie i próbują wcisnąć kredyt gotówkowy, nie rozumieją że nie potrzebuje. Dzwonią codziennie, aż trzeba było ich zablokować. Nie polecam nikomu. Moja przygoda z nimi na całe szczęście dobiegła końca.
    ZaletyKoniec umowy
    WadyBank nastawiony tylko na jak największe wyciśnięcie pieniędzy z ludzi.
strona 1 z 8

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929