strona 6 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Bykujacek / 2019-04-07 19:38Ocena: 1.00 / 5
UWAGA..Witam i przestrzegam przed zawarciem ubezpieczenia - truck assistance - w axa. Mimo, że w logo mają "więcej niż serwis "to cała pomoc sprowadza się do zbycia byłego klienta(bo w końcu już wykupił polisę a teraz się naprzyksza) w potrzebie. Szumne zapewnienie o holowania do 2500€ kończą się na najbliższym serwisie(choćby był w przeciwnym kierunku) i niezależnie czy pomogą czy też nie. A do miejsca gdzie pomogą trzeba i tak holować na własny koszt. Pomoc w dotarciu do miejsca zamieszkania to bilety na MPK, PKS lub PKP.. Z reszty pomocy nie chciałbym korzystać jeżeli jest ona na podobnym poziomie.. TA POLISA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA! ! a kasę wyrzuciłem w błoto.. za polisę + holowanie.. -
-
~dariusz / 2019-04-04 12:43Ocena: 1.00 / 5
obsługa klienta ???? jaka obsługa ,przecież wy nie odbieracie telefonów od ubezpieczeń korporacyjnych.
Najgorsza firma ,totalne zero.
Robią sobie jaja z klientów.
-
~Sajmon / 2019-03-21 11:45Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu- tragedia, sprzedać ubezpieczenie a później totalna olewka, tylko PZU ZaletyBrakWadyObsługa posprzedażna -
~Max / 2019-03-14 16:11Ocena: 1.00 / 5
Dziś dział korporacyjny pokazał na co go stać. Po likwidacji biura podróży Olimp AXA po prostu przerosła samą siebie. Zlewanie klienta i głupie tłumaczenia Pani Karolina Z. po prostu masakra. Kobieta nie powinna tam w ogóle pracować. Ona pracuje w Warszawie i ma gdzieś inną miejscowość.... Po prostu żenada. ZaletybrakWadyDziś dział korporacyjny pokazał na co go stać. Po likwidacji biura podróży Olimp AXA po prostu przerosła samą siebie. Zlewanie klienta i głupie tłumaczenia Pani Karolina Z. po prostu masakra. Kobieta nie powinna tam w ogóle pracować. Ona pracuje w Warszawie i ma gdzieś inną miejscowość.... Po prostu żenada. -
~AMie / 2019-03-06 21:01Ocena: 1.00 / 5
Uwaga za cenę OC/AC/NW widoczną na kalkulatorze usiłują sprzedać jedynie OC z opcją kradzieży i pożaru. -
~Piotr / 2019-03-03 14:38Ocena: 1.00 / 5
AXA przysłała mi ofertę na kontynuowanie ubezpiecznia OC samochodu na następny rok. Co się okazało, po wyliczeniu składki na ich stronie ich propozycja przedłużenia była prawie 2 razy droższa. Tak się szanuje stałych klientów.
Oczywiście zmieniłem ubezpieczyciela i zapłaciłem 2 razy mniej niż ich oferta.ZaletybrakWadycena, brak szacunku i żerowanie na stałych klientach. -
~Beneficjet / 2019-02-28 11:46Ocena: 1.00 / 5
AXA to najgorsze OFE jakie mozna sobie wybrac. Brac pieniadze tak - ale oddac to co sie kientowi namezy NIE. Wyslalam juz pewnie 6 listow i za kazdym razem odpowiedz jest taka jakby to odpisywal automat. Zadnej konkretnej odpowiedzi. Na wyplate pieniedzy po zmarlym czlonku OFE czekm juz rok i mysle ze jeszcze dlugo przyjdzie mi czekac. ZEbym miala odwolac sie do TV i zeby to miala byc kwota 10 zl nie podaruje. jest to ostatnie OFE jakiemu miala bym zaufac ZaletyBRAKWadyWszystkie jakie mozna sobie wyobrazic -
~Gresiek / 2019-02-26 13:08Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!!! Posiadam ubezpieczenie OC w AXA. W grudniu 2018 r. miałem kolizję nie z mojej winy (na miejscu była policja, sprawczyni przyznała się do winy) wydawałoby się prosta sprawa. Skorzystałem z możliwości pośrednictwa w likwidacji szkody przez "mojego" ubezpieczyciela - I TO BYŁ NAJWIĘKSZY BŁĄD - Pomimo dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów do chwili obecnej nie otrzymałem odszkodowania, powód: dział techniczny wykonuje "dodatkowe" czynności zmierzające do ustalenia... - tak naprawdę nie wiem czego. Kwestionują powstałe uszkodzenia w moim pojeździe (otarcie całego boku), na moje stwierdzenie, że przecież na miejscu była policja usłyszałem, że owszem była ale po fakcie i nie widziała zdarzenia. Reasumując bezwzględnie należy wyposażyć samochód w kamerę a ponadto przed każdym wyjazdem z domu robić zdjęcia pojazdu by móc w każdej chwili i każdemu niedowiarkowi udowodnić, ze samochód przed wyjazdem nie posiadał uszkodzeń. A tak naprawdę jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze - składkę pobrać jak najszybciej (nie słyszałem o możliwości uregulowania składki np. za trzy miesiące) a kiedy zachodzi konieczność wypłaty ze strony AXA robimy wszystko by przedłużyć wypłatę odszkodowania! -
-
~amargo / 2019-01-25 19:00Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Ubezpieczałam się w AXA przez lata.. dopóki faktycznie nie potrzebowałam skorzystać z ich pomocy. Będąc za granicą, zostałam okradziona - na moich oczach włamano się do zamkniętego samochodu, obok którego stałam i skradziono nasze plecaki; jednak według polityki AXA, rzeczy nie znajdowały się pod moim bezpośrednim nadzorem, więc nie otrzymałam odszkodowania za stracone przedmioty oraz dokumenty. -
~Borys / 2019-01-21 13:32Ocena: 1.00 / 5
Przez 2 miesięcy nie mogą nadać odpowiedzi na temat warunków ubezpieczenia. Piszę ponowie - oni po prostu robią CTRL+C - CTRL+V standardowej odpowiedzi. ZaletynicWadyobsluga -
~Patryk / 2019-01-20 22:24Ocena: 1.00 / 5
Axa rozpatruje moją sprawę już 3 miesiące naklaniaja do odstąpienia od wypłaty odszkodowania tłumacząc że to jest wyłudzenie od nich pieniędzy. Auto zastępcze dostałem nie tej klasy co mi się należało i zostało zabrane po 20 dniach od wypadku.
Nie polecam najgorsza ubezpieczalnia -
~Radosław / 2019-01-15 10:51Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktoś chce stracić pieniądze tak jak ja to zapraszam. Trzymając w "skarpecie" Macie więcej niż w tej firmie. ZaletyBrak. Jedynie myślicie, że macie faktycznie oni mają. -
~Lakoleko / 2018-12-28 13:47Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo, wykorzystują pośredników, którzy obiecują fantastyczne warunki a później klienci zostają bez grosza, oczywiście z ich winy, bo nie czytają warunków umów, regulaminów itp, których w ogóle nie dostarczają. Dopiero jak się człowiek upomni o dokumenty, ale niestety już po fakcie i po terminie do rezygnacji. Są nieźle przebiegli a później to nie ich wina tylko ludzi, którym ONI SAMI powierzyli swoje produkty do sprzedaży. Proszę 2 RAZY się zastanowić nad przejściem do tej firmy -
~Sylwester / 2018-12-21 10:23Ocena: 1.67 / 5
Uwaga nie zawieraj ie ubez grupowych w axa firma wymiguje się z wypłat odszkodowań za wypadek przy pracy utrudniony kontakt tylko mailowy porażka przestrzegam wszystkich -
~Bykujacek / 2018-12-20 13:01Ocena: 2.33 / 5
UWAGA..Witam i przestrzegam przed zawarciem ubezpieczenia - truck assistance - w axa. Mimo, że w logo mają "więcej niż serwis "to cała pomoc sprowadza się do zbycia byłego klienta(bo w końcu już wykupił polisę a teraz się naprzyksza) w potrzebie. Szumne zapewnienie o holowania do 2500€ kończą się na najbliższym serwisie(choćby był w przeciwnym kierunku) i niezależnie czy pomogą czy też nie. A do miejsca gdzie pomogą trzeba i tak holować na własny koszt. Pomoc w dotarciu do miejsca zamieszkania to bilety na MPK, PKS lub PKP.. Z reszty pomocy nie chciałbym korzystać jeżeli jest ona na podobnym poziomie.. TA POLISA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA! ! a kasę wyrzuciłem w błoto.. za polisę + holowanie.. ZaletyPomylone z wadamiWadyBrak zalet -
~asdfsawd / 2018-12-02 15:08Ocena: 1.00 / 5
zawyżyli o 100tyś przebieg auta, a po wypadku rok trwał zwrot pieniędzy, ciągłe trzeba wyjaśniać jakieś smsy i maile powiadamiające o zawarciu jakiejś polisy, które niby ich system wysyła przez pomyłkę, powodzenia przy załatwianiu spraw po wypadku jeśli sprawca nie miał ubezpieczenia, tego się nie da opisać -
-
~Włodex / 2018-11-29 20:12Ocena: 4.33 / 5
Właśnie wykupiłem pakiet OC/AC w AXA. Zrobiłem to z polecenia mBanku w promocji. Dostałem szeroki zakres z 0% udziałów własnych, naprawa w ASO i sładkę o 500 zł niższą od innych ofert/firm na rynku o porównywalnym zakresie. Agent, u której kupowałem ubezpieczenie od 4 lat nie była w stanie zaproponować porównywalnej składki. Była bardzo niezadowolona dempingiem cen AXA w połączeniu z mBankie.
Potwierdzam, że wyliczania składki w AXA wahają się jak ceny ropy na giełdzie. Ale jest możliwość zatwierdzenia oferty z płatnością po kilku tygodniach. Co do zgłoszenia szkód zadzwonilem w godzinie wieczornej pod numerem podanym w polisie (22) 459-1000, dowiedziałem się że szkody należy zgłaszać w godzinach roboczych bądź prez stronę internetową, natomiast po kilkunastu sekundach odzezwał się pracownik z działu Assistance, powiedział, że na terenie Polski w razie potrzeby skorzystania z lawety czeka się na jej przyjazd około 45 minut.
P.S. Wcześniej korzystałem z ubezpieczenia HDI, tylko raz miałem potrzebę pomocy, mój samochód miał awarię na autostradzie w Chorwacji (czerwiec, około godz. 22, do Zagrzebia miałem jeszcze około 80 km). Czekałem na lawetę około 1,5 godziny. Kierowca dostarczył mój samochód w ASO Toyoty w Zagrzebiu, a później podrzucił mnie do hotelu.ZaletyCena, zakresWadyWahania cen przy obliczeniach składki -
~hadid / 2018-11-20 09:13Ocena: 1.00 / 5
Specjalnie opzniaja wyplate za urodzenie dziecka moja zona czeka ponad miesiac na wyplate swiaczenia ZaletyBrakWadyZbywaja klientow -
~Grazyna / 2018-11-04 15:34Ocena: 5.00 / 5
Bedac na wczasach wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie w firmie AXA . Zachorowałam , ubezpieczyciel wykazał się szybką i empatyczna pomocą . BARDZO POLECAM tą firmę, jadąc na wczasy wykupiłam jako dodatkowe ubezpieczenie , gwarantuje w 100% pokrycie wszelkich kosztów leczenia, leków itp.Szybko, sprawnie i empatyczne zainteresowanie pracownika o stanie zdrowia swojego klienta b. miłe to było w moim przypadku.Grazyna -
~Marek / 2018-08-21 17:49Ocena: 5.00 / 5
W lipcu wykupiłem polisa assistance na 15 dni jadąc nad polskie morze z Krakowa. W drodze powrotnej w Częstochowie samochód "zaniemógł". Mimo późnej godziny szybko podstawiona została laweta i osoby podróżujące razem z samochodem zostały przewiezione do Krakowa. Zaletysame zaletyWadybrack
strona 6 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
