Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 189 opinii

1.52 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena/Jakość
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lipa / 2019-10-14 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, i jeszcze raz DNO i kompletny brak kontaktu.DNO, i jeszcze raz DNO i kompletny brak kontaktu
    Zaletydno
    Wadydno
  • ~Damian / 2019-10-09 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem poszkodowany przez klijenta AXA rozbił mi auto auto nadaje się do kasacji po wypadku auto trafiło na płatny parking bo ja trafiłem do szpitala a AXA twierdzi że za parking gdzie stoi wrak mam zapłacić że swojej kieszeni i że oni nie uznają mi faktury którą wystawił mi warsztat gdzie stoi wrak za parking a Pan opiekun szkody od 30 sierpnia ani razu nie kontaktował się do dnia dzisiejszego a dzwoniąc do niego nie można się dodzwonić ludzie ta AXA to firma złodziejska
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
  • ~Xxx / 2019-10-03 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Został uszkodzony bagaż podczas lotu, odpowiedź firmy, że nie wypłacą odszkodowania ponieważ bagaż pomimo tego że zniszczony to musiałby jeszcze zostać częściowo skradziony, wolne żarty co to ma kur... być!!!! Nie polecam!!!!
    ZaletyZERO
    WadyZŁODZIEJE
  • ~jojo / 2019-10-03 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedoszli klienci!
    "Zrekalkulowana" składka z tytułu obowiązkowego ubezpieczenia OC od samochodu osobowego kupionego na dawcę części zamiennych to 220,99zł. - za 2 miesiące!. Po tym czasie samochód został przekazany na złom. Najwyższy czas by AXA spoczęła obok niego. Zniżki z tytułu bezszkodowej jazdy nie są przez nich uwzględniane. Unikajcie ich zawczasu!
    Oszukany klient
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~ANETA / 2019-09-27 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    WYKUPIŁAM UBEZPIECZENIE ASISTANCE EUROPA ZA 99ZL
    SYTUACJA MIAŁA MIEJSCE NA CHORWACJI-POJAZD NIE ZAPALIŁ
    DZWONIĄC NA INFOLINIĘ DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE CZAS OCZEKIWANIA WYNOSI GODZINĘ, PO PÓŁTOREJ GODZINY PONOWNIE DZWONIŁAM NA INFOLINIĘ POWIEDZIANI MI ,ŻE POPRZEDNI KONSULTANT POBRAŁ ZA MAŁO INFORMACJI NP ILOŚĆ OSÓB, ILU MIEJSCOWY JEST POJAZD ITP
    PANI RÓWNIEŻ PYTAŁA CZY NIE WIEM GDZIE JEST NAJBLIŻSZY WARSZTAT (KPINA)

    NA MIEJSCU POPROSIŁAM MIEJSCOWA OSOBĘ O POMOC KTÓRĄ UZYSKAŁAM OD RAZU PO CZYM ZADZWONIŁAM PONOWNIE NA INFOLINIĘ DZIĘKUJĄC ZA BRAK POMOCY

    NIE SKORZYSTAM PONOWNIE
    ZaletyBRAK
    Wady niekompetentni konsultanci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Przemysław / 2019-09-22 10:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Moje doświadczenie z usługą assistance pozytywne. Nie wiem jak z likwidacją szkód. Telefon alarmowy odbierany za każdym razem do 5 minut (dzwoniłem 3 razy)
    Auto laweta i samochód zastępczy załatwione podczas pierwszej rozmowy. 4 gwiazdki za brak informacji na temat kiedy po mnie dojedzie pomoc, zarówno ze strony Axa jak i firmy która przyjechała i czas oczekiwania na nią; samochód ściągany 700 kilometrów od granicy Polski a laweta musiała po mnie wyruszyć z kraju.
    Szkoda że ludzie tylko negatywne opinie dodają, na pozytywne już nie mają czasu.
    Pozdrawiam
  • ~MAREK / 2019-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada , unikajcie firmy AXA , straciłem 12000 zł /słownie -dwanaście tysięcy złotych /
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Damian / 2019-09-12 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 30 sierpnia 2019 roku zostałem poszkodowany w wypadku samochodowym z winy klienta axa samochód do kasacji przysłali zeczoznawce stwierdził szkodę całkowitą i do dnia dzisiejszego cisza kierowca się nie przyznał do winy to jest ich wytłumaczenie jest zapis z monitoringu jak facet na zakazie w lewo skręca i prosto wemnie czepnoł facetowi odebrano prawko i finał będzie w sądzie a ubezpieczenia axa twierdzi że to moja wina są śmiesznie ja jechałem prawidłowo i zgodnie z przepisami i nie moja wina że gościu nie zwraca uwagi na znaki drogowe porażka
  • ~Piotr / 2019-09-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    BARDZO PROSZĘ UNIKAJCIE JAK OGNIA FIRMĘ "AXA". Robi wszystko żeby nie wypłacić szkody . Potforny bałagan w dokumentach. Po kilka razy żądają tych samych dokumentów. Żeby odzyskać środki do usunięcia szkody komunikacyjnej najlepiej iść do sądu lub sprzedać szkodę. Brak komunikacji .
    ZaletyBRAK
    WadyUNIKANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SWOICH KLIENTÓW
  • ~Qba / 2019-08-26 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwrot składki ubezpieczeniowej trwa misiącami, AXA dubluje procedury tylko w celu odroczenia zwrotu pieniędzy. Koszmar. Odradzam.
    ZaletyBrak (oprócz ceny, ale to tylko pozór)
    WadyWszystkie możliwe cechy ubezpieczyciela
  • ~Stach / 2019-08-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów.Wiekszych osz...ów i zł...ei nie ma w tej branży.Szkoda z OC sprawca przyznał się,napisał oświadczenie,szkoda mała-parkingowa.Likwidują już 80 dni,a teraz powołali jakiegoś detektywa który dwa razy w tygodniu by się spotykał i zadawał nowe pytania.
    ZaletyMistrzowie w oszukiwaniu klientów.
    WadyBrak miejsca i czasu żeby wszystkie opisać.
  • ~er / 2019-07-29 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH. uchylają się od odpowiedzialności w przypadku szkody. brak kontaktu, ignorowanie pism, rażące zaniżane wyceny szkody to norma w tej firmie.
    Zaletybrak zalet (nie dajcie zwieźć się ceną)
    Wadyuchylanie od odpowiedzialności. lekceważenie klientów, brak kontaktu, ignorowanie pism.
  • ~AutoLand / 2019-07-29 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Axa to tragedia - załatwić coś przez telefon to minimum 30minut do 1godziny, obsługa niekompetentna, trudne sprawy ich przerastają i się chamsko rozłączają, handluję samochodami i mam do czynienia z różnymi ubezpieczycielami, z innymi nie mam prawie żadnych problemow, a AXA to niekończąca się historia wyjaśniania niesłusznych wezwań do zapłaty, KRUK, KACZMARSKI itp. reklamacje kończą sie tylko wyjaśnieniem, że przepraszamy za błąd ludzki. NIGDY WIECEJ !!!
  • ~Mivhal / 2019-07-29 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Z oc sprawcy nie chcą wypłacić odszkodowania mimo że policja ustaliła winę.
    ZaletyBrak
    WadyOkradna cie przy najblizszej okazji a potem odwraca plecami
  • ~ursus / 2019-07-24 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna!
    Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać. Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej, i też mówi, że nie ma wpływu na wysyłanie dokumentów do dealera czy leasingu. W salonie powiedzieli mi, że to nie pierwsza szkoda likwidowana w AXA i za każdym razem wygląda to tak samo. Mówił, że z OC jest jeszcze gorzej.
    Zaletybrak zalet
  • ~www / 2019-07-20 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Maksymilian / 2019-07-10 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało.
    Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~mirko3218 / 2019-07-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia na którą można dzwonić
    to jakaś fikcja. Nie mogę zrozumieć jak można pozyskiwać klientów nie mając sprawnej łączności z klientami.
    WadyPodstawowy brak kontaktu po wielogodzinnych próbach dzwonienia.
  • ~Dorota / 2019-06-27 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Składka nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do pakietu. Kompetencje i życzliwość biura obsługi klienta pozostawię bez komentarza... DRAMAT.
  • ~Marek / 2019-06-09 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa.
    WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 422
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907