Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 482 opinii

1.78 / 5

  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    1.87
  • Prostota obsługi
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~max / 2023-09-27 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny bank. Głuche telefony aby tylko oddzwonić. Mam to od kilkunastu miesięcy. Weryfikacja danych jest wyłudzającą w obecnym świecie. Podając się za alior bank można wyłudzić mnóstwo danych jeżeli ktoś jest na to podatny. Oferty nie przejrzyste Aplikacje z minimum dostępu. Mogę pisac i pisać ale bank jest gorszy niż chwilówka
    ZaletyBrak
    Wadytak jak wyżej opisane
  • ~Jacek / 2023-09-27 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła fachowa obsługa pani Agnieszki z placówki w Sokołowie Podlaskim. Polecam
  • ~Brydzia / 2023-09-26 19:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank oferuje założenie konta przez aplikację mobilną (selfie) która nie działa, po oczekiwaniu na połączenie z infolinią ponad 15min.dowiedziałam się że bank ma zgłoszony ten problem przez użytkowników od 19.09 ale póki co nie udało się go rozwiązać, brak tej informacji na stronie banku!
    WadyOferowanie klientom czegoś co nie jest możliwe do wykonania, brak informacji o nie działającej aplikacji banku
  • ~User1 / 2023-09-26 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku
    WadyNie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku
  • ~EWA / 2023-09-26 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja , okropny bank, chce zrezygnować z usługi , spłaciłam całą kwotę a nadal mi wysyłają wyciągi z opłatami .
    Zaletybrak
    Wadyweryfikacja beznadziejna, nie można załatwić sprawy
  • ~thomasz1311 / 2023-09-25 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Upoważnienie do konta bankowego to droga przez mękę. Starsza osoba obłożnie chora musi stawić sie osobiście w oddziale banku, bo innej mozliwosci nie ma. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo
  • ~Mx / 2023-09-22 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    AC w Aliorze porażka. Drogo jak cholera, niejasne zasady, nigdy więcej.
    Kontakt i rzeczowość obsługi klienta leży. Wcześniejsza spłata finansowania samochodu - 3 osoby mówią mi co innego. Trzeba płacić 2% od spłacanej wcześniej kwoty, potem że nie trzeba, AC kończy się wraz z terminem wcześniejszej spłaty auta a jednak trzeba je zapłacić do końca roku.
    Porażka, wszystko przeniesione do innego banku, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
  • ~Lidia / 2023-09-22 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień po terminie zeszedł mi kredyt i już tysiące telefonów i straszą windykacja.. koszmar..żałuję że weszłam w ten bank
    ZaletyBrak
    WadyNatrętni i strasza
  • ~Aga / 2023-09-22 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Horror,założenie konta on linę, ściągnięcie uruchomienie aplikacji ,.....weryfikacja...horror!!!!
    WadyStraszne utrudnienia dla klienta, byle go oszukać, upokorzyc
  • ~Grzegorz / 2023-09-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy bank tylko nie Alior po mimo nadplacenia rat naliczaja odsetki w splacie bierzacej raty nie w terminie porażka
  • ~Rinces / 2023-09-21 20:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Bedac za granica nie jedtrm w stanie skontaktowac sie z kantorze Alior Banku.
    Infolinia to pulapka dla klikentow
    Podchwytliwe pytania weryfikacyjne sluza tylko do zamkniecia konta.Nie ma spsobu by Konto odblkowac innaczej jak niz wizyte w placowce.
    ZaletyProsta wymiana walut.
    WadyOplata 9 zl za wszystkie oprocz pierwszej transakcje w miesiecu.
    Brake kontaktu mailowego I platna infolinia nastawiona nanegatywna weryfikacyjne klienta.


  • ~Grażyna / 2023-09-20 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank nie polecam co do kredytów i co do obsługi mają placówki gdzie nic w nich nie można załatwić trzeba z byle podpisem jechać do oddziału wziełam z męzem 10 kat temu kredyt mąż umarł 10 miesięcy temu zaniosłam dokumenty o spadkobierców powiedzieli że mąż nie był ubezpieczony to kredytu nie umożą teraz jak spłaciłam sama to okazuje że mąż był ubezpieczony mają taki burdel że nie mogę zamknąć ubezpieczenia.
  • ~Justtyna / 2023-09-20 01:12
    Ocena: 4.67 / 5
    Kolejny raz jestem bardzo zadowolona zarówno z oferty jak i z obsługi tego banku. Pani Karolina C. z oddziału w Poznaniu ul. Szyperska - duży profesjonalizm zwłaszcza w kwestii obsługi Klienta. Miła atmosfera, życzliwość, zaangażowanie w poszukiwaniu najkorzystniejszej dla Klienta oferty kredytu. Łatwość w nawiązywaniu kontaktu, uśmiech, brak pytań bez odpowiedzi, otwartość na potrzeby Klienta. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wszystko ma na celu zdobycie zaufania Klienta aby osiągnąć konkretną korzyść dla banku nie mniej dużo lepiej mierzyć się z tym w pozytywnej atmosferze. Nie mamy z mężem również problemu z posiadanym w tym banku kontem. Polecam. Najważniejsze aby w kontakcie nawet z pracownikiem banku człowiek człowiekowi nie był wilkiem.
    ZaletyTerminowość, profesjonalizm, dbałość o Klienta
    WadyBrak
  • ~Mario / 2023-09-19 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank, wspaniały jeżeli chodzi o naciągniecie człowieka na jakiś produkt. Dzwonią rozmawiają, wszystko po to by uzyskać klienta. Niestety w momencie wystąpienia problemu nagle nie ma z kim rozmawiać , nikt nic nie wie i generalnie czeski film. Jak dla mnie to instytucja zerująca na klientach i próbująca wyssać człowieka do zera
    Wadyjak wyżej
  • ~beata / 2023-09-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia !!!!
    Oferuje kredytowanie zakupów w sklepach i chyba na tym się kończy jego oferta. Nie można się doczekać na weryfikację toższamości. Przelew 1 zł rządają i koniec na tym. Kontakt mailowy zerowy. Infolinia to całkowita porażka. Jeżeli już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to na zasadzie" nic więcej ne mogę pomóc proszę jeszcze raz wysłać 1 zł "
    Ta złotówka to niemajątek ale jak takich złotówek wpłynie na ich konto dziesiątki tysięcy to się robi kwota. Nadmieniam że na kilka wysłanych jak do tej pory złotych wróciła tylko jedna. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TYCH NACIĄGACZY !!!
    Wadynic pozytywnego o tym pseudo banku
  • ~Niemiec / 2023-09-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto chce mieć problemy z dostępem do własnych pieniędzy to niech otworzy konto w alior banku ja mam konto i złotówkowe i walutowe bo mieszkam od 30lat w Niemczech i od ponad tyg nie działa aplikacja na kantorze a po skontaktowaniu się z infolinia dowiedziałem się ze mam mojego iphona za starego i nie umiem podać im nr karty bankomatowej i nie mam jej u siebie w portfelu tylko w Polsce jest to moja podejrzenia że kartę moja ma moja żona i mi blokują konto i karty i dostęp do konta i do moich pieniędzy. To czy to jest normalne ? Nigdy nie miałem kredytu ani debetu tylko moje pieniądze ciężko zarobione i to nie małe a pracownicy potraktowali mnie jak przestępcę. Jak tylko wrócę do Pl odrazu likwidacja konta i składam skargę do wszystkich instytucji jakie są możliwe
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia jest po to co by zastraszyć klienta
  • ~stiv / 2023-09-15 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank naciągacz ludzi a do tego wpuszczają ludzi w kanał doradcy to jedne wielkie dno co innego proponują co innego wychodzi po podpisaniu umowy, a do tego klientów mają w "głębokim poważaniu" jest obniżka stóp procentowych a oni najchętniej by jeszcze podwyższyli. Dlatego OSTRZEGAM INNYCH nie DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W KANAŁ. Pracujący w tym banku nie do końca księgują wpłaty a później wysyłają noty odsetkowe naw gdy zapłacisz w terminie. Draństwo i jeszcze raz draństwo.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność. lekceważenie klientów doradcy nie posiadają kompetencji, po prostu naciągacze pierwszej wody.
  • ~LJ / 2023-09-15 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolini, a szczególnie weryfikacja to dno. Odpowiadasz właściwie na pytania, a system stwierdza, że cię nie zweryfokował poprawnie.
  • ~Ewa / 2023-09-13 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorszy bank, z którym miałam do czynienia. Oprócz tego, że dzwoniąc włącza się beznadziejna wirtualna asystentka to czas oczekiwania na połączenie jest bardzo długi. Po spłacie rat otrzymałam sms-a z informacją nadpłaty, a kiedy już się połączyłam z konsultantem i kolejną durną weryfikację trzeba przejść okazało się,że na dwa pytania jedno jest błędne. Źle wprowadzili moje dane, a pieniędzy nie odzyskam. Jednym słowem DZIADOSTWO
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~Tomek / 2023-09-11 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego ten bank nagle przekazuje sprawę jakiejś kancelarii Lebek, która zamiast na korzyść banku i obu stron dojść do porozumienia, to utrudnia porozumienie się z bankiem?
    Zaletya są takie?
    Wadywindykacja, ugoda, komplikowane procedury mozna wymieniać dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903