Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 481 opinii

1.79 / 5

  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    1.87
  • Prostota obsługi
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dzilusia / 2024-04-11 07:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa pełny profesjonalizm wspominam Panią Monikę u której każda wizyta jest udana i jestem z niej zadowolona polecam ten Bank i obsługę Klienta
    ZaletyWszystkie
    WadyŻadnych
  • ~Andrzej / 2024-04-10 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół roku temu złożyłem dokumenty do przygotowania cesji umowy ubezpieczenia na życie pod kredyt hipoteczny. Kolejne maile, żadnej odpowiedzi. Pół roku płacę ubezpieczenie i podwyższone raty za niby brak tegoż ubezpieczenia. Mafia nie bank, omijajcie, niech Was nie skusi ten żydowski melonik w reklamie.
    ZaletyBrak
    WadyCały ten Alior, to jedna wielka wada
  • ~Krzyś / 2024-04-09 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać jak najszybciej ! Złodzieje, patologia, zero profesjonalizmu. Konsultantka pusta tak samo jak ten automat na infolini. ODRADZAM !
    Zaletybrak
    WadyUciekać jak najszybciej ! Złodzieje, patologia, zero profesjonalizmu. Konsultantka pusta tak samo jak ten automat na infolini. ODRADZAM !
  • ~precz z Aliorem / 2024-04-05 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed usługami tego pseudobanku. W żadnym innym banku nie spotkałem się z taką sytuacją jak w tym pseudobanku. Pseudobank nie działa wg zawartej umowy tylko po swojemu. Dzień spóźnienia spłaty raty i wysyłają sprawę do firmy windykacyjnej co przeczy temu co jest napisane w umowie. Spłaciłem całość po dwóch spłaconych ratach ponieważ nie miałem zamiaru dalej mieć jakichkolwiek zobowiązań wobec tej instytucji. Spłacam raty w innym banku gdzie traktowany jestem jak należy i mogę mieć 1-2 dniowe opóźnienie w spłacie.
    ZaletyNie ma takiej
    WadySame wady.
  • ~Ewa / 2024-03-25 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obskugi.zawsze wychodzę z uśmiechem. Oddział w Szczecinie na ul.śląskiej polecam najbardziej.
    ZaletyObsługa bardzo dobra
    WadyBrak uwag
  • ~Jadzia / 2024-03-18 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak możliwości rozwiązania prozaicznego nawet problemu przez infolinię - automat zrobi wszystko żeby nie zakłócić spokoju doradców... Po utracie czasu i nerwów i tak musisz wsiąść w samochód i pojechać do oddziału:
  • ~Ddd / 2024-03-09 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszołomów,przelew nie dojdzie na czas kilka godzin później wydzwaniają następne oszołomy z windykacji i straszą że jak 0.20 gr nie zapłacisz to komornik wpadnie i rozłoży cie na glebę jprd nigdy więcej kredytów w tej pseudo firmie,nawet nie patrzcie w ich strone
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Paulina / 2024-03-06 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem . W dniu 10.02.2024 Zgodnie z harmonogramem spłat rat kredytu opłaciłam składkę na ubezpieczenie na życie za miesiąc luty. W dniu 22.02.2024 spłaciłam całkowicie kredyt hipoteczny który został zamknięty. W oddziale alior bank w Pile doradca hipoteczny poinformował mnie że nie muszę pisać odstąpienia od ubezpieczenia ponieważ ono się zamyka w momencie spłaty kredytu. W dniu 04.03.2024 została mi pobrana składka na życie do kredytu hipotecznego którego już nie mam. Robiłam 3 zgłoszenia w tej sprawie, wydzwaniam na infolinię i mam wrażenie że pracownicy sami nie wiedzą co do mnie mówią . Szczyt wszystkiego , strach trzymać tu pieniądze na koncie bo nie wiadomo z jakiego tytułu mogą sobie pobrać pieniądze
    ZaletyBrak
  • ~X. / 2024-03-05 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, muł i wodorosty.
    Żenująca polityka pseudobanku. Za brakującą złotówkę wysyłają straszacz od "prawników".
    Wstyd byłoby mi wysyłać takie coś do klienta a jeszcze większym wstydem podpisywanie się pod tym pisemkiem. Wolałabym głodować niż pożyczać choć sto pln.
    Szkoda, że nie ma zera bo jedba gwiazdka to za dużo.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Marek / 2024-03-05 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Żadnych kont. Obsługa dramat. Brak placówek. Nie chcą wypłacać żądanej kwoty
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko zle
  • ~Konrad / 2024-03-04 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, posiadają nieczytelną politykę dla przeciętnego użytkownika a wszystkie próby transferu środków do innych kont blokują tłumacząc się bezpieczeństwem.
    Na samą myśl dzwonienia do ich obsługi klienta podnosi się ciśnienie. Zadają absurdalne pytania, których przeciętny człowiek nie zna tłumacząc się bezpieczeństwem. Jeszcze ani razu nie załatwiłem na niej sprawy za pierwszym razem.
    Omijajcie szerokim łukiem.
  • ~Aleksander / 2024-02-25 22:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Za dużo opłat, brak bankomatów i wplatomatów, za wszystko opłata nawet za sprawdzenie własnego konta.
    WadyZa dużo opłat i brak możliwości wpłaty gotówki.
  • ~Klijent / 2024-02-21 01:59
    Ocena: 1.67 / 5
    To jakaś żenada ten bank żeby zamykać kartę kredytową na 1000 zł.dwa miesiące jeszcze zapewnić środki do spłaty nawet jak się tej karty nie uzywa żenada????????
    ZaletyBrak
    WadyCały bank
  • ~Waldemar / 2024-02-16 11:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Super ,dużo informacji , bardzo miła obsługa klienta
  • ~Andrzej / 2024-02-09 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wirtualna asystentka nie jest przygotowana na złożone problemy (np.omyłkowe spłaty na konto kredytu zamiast karty kredytowej). Trzeba dużo cierpliwości i szczęścia żeby doszło do połączenia z doradcą. Po połączeniu z doradcą rozmowa przebiega już bardzo profesjonalnie. W trakcie rozwiązywania problemu (doradca czyta nową dyspozycję dla potwierdzenia) nagle połączenie zostaje przerwane. Rozpacz bo doradca nie oddzwoni. Trzeba zacząć od nowa, czyli pół godziny wysłuchiwania muzyczki i wirtualna asystentka. Lepiej jednak pojechać do banku (koszty - trudno ) bo będzie szybciej i bez stresu.
  • ~Wojciech / 2024-02-08 12:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłem w Alior Bank przy Al. KEN 20 w Warszawie. Jestem zadowolony z obsługi. Profesjonalnie, szybko i miło. Swoje sprawy załatwiłem w miły i konkretny sposób. Bankierem klienta był p. Jakub R.
    ZaletyPlacówka, profesjonalna i miła obsługa, przy lini metra.
    WadyNie dostrzegłem.
  • ~Marek / 2024-02-04 05:30
    Ocena: 1.00 / 5
    I had some really bad experience with Alior Bank in Poland in February 2024. After my deposit expired I was not able to return the money to my original bank. For over a week I have tried to call the support services with no avail. Afterwards I started getting back an incompetent responses through the inmail that my limit is 60 thousand per month since I open the account online not through the walk in service. None of this has been explained to me prior to opening the account and no regulating documents were provided justifying this statement upon my further request. I got stuck sine I am currently out of the country. My advice is not to deal with this bank at all because you will be disappointed and miserable. You can put money in but you cannot get out all at once. I highly discourage you to deal with this bank at all. The worst experience in my entire life. Bad service, lies, incompetent personnel, and above all arrogant service support. Do no do that.
  • ~Edyta / 2024-02-03 10:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze profesjonalnie, starannie wykonana obsługa
    ZaletySprawnie, czytelnie wszystko jest wyjaśnione
    WadyBrak
  • ~Mały / 2024-02-02 12:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam na branie kredytów w tym banku niby dają dobrą ofertę ale szybko podpisywać żyrują na ubezpieczeniach miałem kredyt płaciłem 3 lata zostało 7 lat I spłaciłem wcześniej z zwrotu ubezpieczenia naliczyli sobie 70% prowizji tragedia
    ZaletySzybką decyzja
    WadyObsługa słaba
  • ~AD / 2024-01-31 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzeczywiście to dziwny Bank niegodny polecenia. Za niewykorzystane środki w kredycie pobierają prowizje. Pobierają także opłatę kwartalną tylko za to, że kredyt został udostępniony. W końcu blokują te środki bo w/g banku za małe są wpływy. Opłaty oczywiście nadal pobierają. W placówkach banku nic nie można załatwić bo nie ma pracowników obsługujących firmy. Kontakt z infolinią to oczekiwanie dobrych kilkadziesiąt minut. Na maile reklamacje odpowiadają po kilu dniach. Nie są to odpowiedzi na pytania lecz czytują regulaminy. Brak sensownych merytorycznych odpowiedzi. Na szczęście są jeszcze inne banki.
    Zaletypodobno instytucja bankowa
    Wadyw treści opisu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901