Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2021-09-01 21:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam polisę na życie i AC na auto.
    Mieliśmy stłuczkę z AC, dostaliśmy wypłatę gotówkową i powiem szczerze że jesteśmy zadowoleni. Za pobyt w szpitalu pitalu 3 dni również dostałam odszkodowanie. Szybka i rzetelna obsługa. Polecam.
    ZaletySzybkość likwidacji
    Pieniądze na koncie zaraz po zakończeniu rozpatrzenia szkody
    Auto zastępcze w ciągu 2h było pod domem
    WadyCzas połączenia że specjalistą na infolini trochę wydłużony
  • ~hanula / 2013-12-04 21:38
    Ocena: 4.33 / 5
    Hmm, zdziwiona jestem opiniami, ja nie mogę nic złego na nich powiedzieć, zostałam miło potraktowana przez agenta jak kupowałam polisę OC. Raz likwidowałam szkodę, szkoda co prawda była nie wielka, ale poszło szybko i sprawnie.
  • ~kris / 2016-05-23 16:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Miałem AC w Generali , w sumie moje 1 AC , jednak dali dobrą cene wiec sie skusiłem na wariant warsztat bez amortyzacji i wkladu wlasnego, Po 2 miesiacach miałem zderzenie z sarną. Powiem otwarcie jedyny minus to czas oczekiwania na infolini, dobre 30 minut ..... ale pozniej poszło jak z górki, zgłoszona szkoda w czwratek rano, w sobote byl rzeczoznawca, w poniedzialek mialem wstepna wycene na meila a next czwartek pieniadze na koncie... nic dodac nic ujac dla mnie super. Niestety w tym roku przyszla oferta odnowienia o 500 pln wyzsza przez ta szkode.. ale i tak mysle ze za caloksztalt zalatwienia sprawy duzy plus.
    Zaletyszybkosc realizacji zgloszenia i wycena oraz drobiazgowosc rzeczoznawcy.
    Wadydlugi kontakt na infolini, podwyzka za szkode w poprzednim roku
  • ~marduk / 2015-07-07 13:16
    Ocena: 4.33 / 5
    Dostałem kamieniem w szybę w samochodzie - szyba do wymiany. Nadmieniam, że oprócz OC, NNW i AC miałem ubezpieczone szyby (kwota to blisko 200 zl do szkody na 3 tys.). Zadzwoniłem do agenta, opowiedziałem o zdarzeniu, a 3 dni później miałem wymienioną szybę! Na razie współpraca przebiega wzorowo.

    Ludzie - nie oszukujcie się!! Na ubezpieczeniach się zarabia. KAŻDA firma przy podpisywaniu umowy jest cacy, a jak przyjdzie co do czego, to utrudniają na maksa!! Naiwnością jest wierzyć w dobre intencje i uczciwość ubezpieczycieli, podobnie jak polityków!. Na chwilę obecną wygląda to ok, jak bedzie później, zobaczymy.
    Zaletyszybka likwidacja szkody.
    Wadynie stwierdzono jak na razie
    3 lata, 2,5 tys (PEŁNE ubezpieczenie samochodu.
  • ~Noel / 2019-01-25 21:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Miałem szkodę, zostało wszystko załatwione wręcz błyskawicznie i kompetentnie... W ciągu 24 h miałem pieniądze na koncie... sposób wideo konferencji z rzeczoznawcą sama rewelacja.
    Zaletyszybkie załatwienie sprawy
    Wady-------------------
  • ~szonja / 2014-05-13 10:46
    Ocena: 4.33 / 5
    Widać że ludziom puszczają nerwy już po tygodniu od zgłoszenia szkody. A ubezpieczyciel ma też określony czas na likwację. Miałam dwa zdarzenia, za które ubiegałam się o odszkodowanie, ale nikt mi nie utrudniał i żadnych komplikacji nie miałam. Suma odszkodowania była równa stracie i wszystko się zwróciło.
  • ~Żeńszeń / 2015-01-26 22:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie warto przekreslac czegos przez jedna osobe. Osobiscie nie mam zastrzezen co do pracy doradcow, bo bardzo sprawnie ubezpieczyli mi firme, ale jakbym byla niezadowolona z powodu czyjejs pracy, to poprosiłabym o kontakt z kims innym.
    Zaletyszeroki wybór produktów
    od 2 lat
  • ~Artus / 2012-07-06 07:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Miałem jedną szkodę, samochód na kredyt wycena trwała 2 dni, kontakt e-mail bez zarzutu, sprzedałem samochód wysłałem skan umowy e-mailem i bez żadnych problemów dostałem zwrot składki OC, nie wiem skąd takie negatywne opinie, chyba ludzie nie potrafią załatwiać podstawowych spraw, a później narzekają na cały świat
  • ~baart / 2010-02-10 14:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Od zawsze miałem ubezpieczenie w Generali jednak przy nastepnym odnowieniu ubezpieczenia skusiłem sie na tańsza oferte w pzu. Po wielu przygodach (nie chce po raz kolejny o tym pisac ale sprawa do tej pory jest w sadzie) powróciłem ponownie na łono Generali ;) Jestem zadowolony z ich usług, kontaktu z agentem. Przez cała moja "współprace" z Generali 3 razy likwidowałem szkode i nie mialem z niczym najmniejszego probelu. Samochod rozliczałem bezgotówkowo jak i brałem pieniądze na konto. Polecam
    Zaletydobra obsługa, kontakt, rzetelnośc, szybkośc rozwiązywania spraw
    Wadyczasami cena ale za jakość sie płaci
    5 lat
  • ~kaśka76 / 2016-02-17 14:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem pozytywnie zaskoczona, konsultanci mili, rzetelni, we wszytskim pomagają, chętnie odzwaniaja i odpisują na maile prawie od razu. na wypłate czekałam stsosunkowo krótko. Może to kwestia podejścia cżłowieka do człowieka ?
    Zaletyszybki kontakt, rzetelność, pomoc we wszytskim czego oczekiwałam
    Wadysą gdzoiny w któych ciężko się skontaktować
  • ~mily / 2008-10-07 17:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma w miarę na 4-
  • ~Paweł / 2019-01-15 09:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Całkiem rozsądna firma nie wiem na co narzekacie może dla tego że ubezpieczenie zawierałem przez aplikację Kupdirect z Google Play a nie u agenta
  • ~Artur / 2024-01-23 12:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Ta firma powinna zniknąć z rynku. Miałem u nich ubezpieczenie domu - polise rozwiązali - nie informując mnie o tym fakcie ponieważ opłaciłem ratę dzień po terminie. Nie miałbym pretensji gdybym został o tym poinformowany ale ja rok żyłem w nieświadomości, że moj dom jest nieubezpieczony.
    Zaletyświetnie wyglądające oferty
    Wadyobsługa szkodowa/ posprzedażowa w tej firemce to absolutne dno.
  • ~Anna / 2019-02-24 21:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferty piękne ale co do wypłaty to się okazuje ze nie obowiązuje. Fajne gadanie .Człowiek zapłacił ubezpieczenie na wszelkie zdarzenia a jak się coś stanie to nie obowiązują i odmowa wyplaty.NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wyplaty
  • ~Marzena / 2022-08-29 13:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Też odradzam tą firmę. Dodzwonić się nie można pod żadnym telefonem. Kontaktu z opiekunem likwidującym szkodę żadnego. Na e-maile nie odpowiada, telefonu nie odbiera.

    Firmę ubezpieczeniową weryfikuje dopiero likwidacja szkody. I właśnie zweryfikowała. Nigdy więcej ubezpieczenia w Generali.


    ZaletyZalety i wady poznaje się jak dochodzi do wypadku ubezpieczeniowego.
  • ~Rafal / 2019-04-23 14:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma to wielkie oszustwo . Tracisz ciążę 20 tygodniu to nie jest dziecko . Pseudo firma która ma za nic prawo. Omijajcie ta firme. Jedynym plusem są doradcy klienta którzy starają się pomoc. Osobie która w moim przypadku podejmowała decyzję życzę tego samego .
    ZaletyObsługa
    WadyChyba oprócz obsługi to wszystko . Oszuści
  • ~bob / 2016-05-26 17:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam .Makabrycznie drogo a mały zakres. Bob
    Wadyjw.
    za długo i marzę o tym by kjak najszybciej zakończyć.
  • ~John the John / 2022-10-10 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nikt nie odbiera telefonów. Brak nr. telefonu do opiekuna szkody. Nie polecam. To na pewno ostatnie moje ubezpieczenie w tej firmie.
    ZaletyBogata oferta.
    WadyNikt nie odbiera telefonów w dziale Status szkody - dom/mieszkanie. Brak numeru do opiekuna sprawy.
  • ~JS / 2022-04-20 18:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem wypadek w Niemczech i ........czekam już prawie 3 miesiące. Szpitala nie zapłacili, NNW nie wypłacone, Assistance Premium też nie wypłacone. Napiszę tutaj jak to się skończyło. Na tą chwilę nie polecam, ale może się mylę?
    Zaletytylko cena
    Wadyna tą chwile wadą jest wszystko inne.
    Na prawdę nie jestem hejterem i zazwyczaj tylko chwalę albo milczę. Tutaj tego nie przemilczę i pójdę do niemieckiego sądy z niemieckim adwokatem u boku. Wypadek i szpital ssą w Niemczech... zapłacą za wszystko po niemiecku. Ale uczciwie tutaj opiszę jeżeli wywiążą sie z zawartej polisy.
  • ~Mirosława / 2022-04-11 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli ktoś zastanawia się nad ubezpieczeniem Generali to musi się liczyć z tym, że w razie odszkodowania zostanie bez grosza. Naszej podeszłej wiekiem babci wykupiliśmy ubezpieczenie domu po kosztownej wymianie całego dachu. Po wichurach zerwało ¾ dachu, firma dekarska oszacowała naprawę na 23400zł. Co zrobiło Generali? Po oględzinach rzeczoznawcy najpierw w ogóle odmówili wypłaty, potem zastraszali babcię telefonicznie i wymusili ugodę na 5000zł, po naszym odrzuceniu powołali eksperta, który wyliczył szkodę ze starych cenników na jeszcze mniej, bo 3250zł. Nie zwrócili nawet rachunku 4000zł za część zamówionych już materiałów. Jeszcze dodam że ekspertów już było ze 4, jeden mądrzejszy od drugiego, należnego odszkodowania jak nie było tak nie ma i dachu po kolejnych wiatrach też już nie będzie wcale...
    ZaletyKorzystna wysokość składki
    WadyOdszkodowanie nie do wyegzekwowania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 410
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802