Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2882 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 145
  • ~Kamikadze / 2024-05-13 03:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Damat wifi nie działa fotele też na stałe i do tego hamstwo obsługi!!!!
    Zalety Żadnych
    WadyMnustwo
  • ~Brother / 2024-05-12 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo brudny. Toaleta jest bardzo mała i bardzo brudna. Krótkie przystanki na obrzeżach miast. Na przystanku nie udało nam się kupić kawy ani wody, a co dopiero jedzenia. Zauważyłem również, że usuwają złe recenzje.
    ZaletyZsybkość
    WadyReszta jest bardzo zła.
  • ~Nadia / 2024-05-12 19:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusem nie da się podróżować, toaleta śmierdzi i powoduje ogromny dyskomfort
  • ~Kornelia / 2024-05-11 16:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa autobusu okropna, trasa Łomża-Warszawa 8.05.24 Panowie kierowcy bardzo nie mili, nie mówiący w języku Polskim, z pretensjami do pasażerów, że ich nikt nie rozumie, na jakiekolwiek pytanie odpowiadali krzykiem bądź wcale.
    WadyNie miła obsługa
  • ~Boris / 2024-05-11 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój plecak został w autobusie i od razu zgłosiłem zaginięcie do ich centrum.Autobus jechał do Warszawy,a ja zostałem w Czechach, więc wystarczyło że zadzwonili do kierowcy i gdzieś po drodze zostawić plecak. Nygdy więcej do mnie nie zadzwoniłi . Minęło prawie dwa miesiące i nie otrzymałem od nich żadnych informacji.
  • ~Monika / 2024-05-07 18:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ????????????????
  • ~Monika / 2024-05-07 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ????????????????
  • ~maria / 2024-05-06 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Przejazd dziś Wrocław-Warszawa rejs 1308 kierowca włączył zimny nawiew, było zimno jak w chłodni, mimo dwukrotnego zwrócenia uwagi i wyłączenia nawiewu było bardzo zimno aż do samej Warszawy. Podczas jazdy odczytywał SMS-y i rozmawiał przez telefon bez zestawu słuchawkowego. Oprócz tego coś jadł i pił jogurt.
    Wadyzagrożenie bezpieczeństwa z uwagi na używanie telefonu podczas jazdy, jedzenie i picie jogurtu.
  • ~Sabina / 2024-05-06 20:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Kasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem
    Trzy razy skasowany bilety tam i z powrotem. Przed chwilą skasowali 5 godzin przed odjazdem. Nie poważna firma. Jeżeli chcecie gdzieś dojechać, polecam unikać flixbus.
    ZaletyOpcja wykupienia miejsca obok
    WadyKasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem. Masakra. Poprzedni przejazd kasowali 2 razy; czyli za trzecim razem udało się zdobyć ostateczny bilet i dojechać.
  • ~Tomasz / 2024-05-06 14:59
    Ocena: 4.25 / 5
    Trasa Kamienna Góra - Praga 04.05.2024.
    Kierowcy bardzo mili ,uprzejmi ,autokar ok. Czysto ,schludnie .
    Polecam
  • ~Ola / 2024-05-06 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    5 maja 2024, tras Szczecin - Zakopane. Kierowca nie sympatyczny, nie uprzejmy. Zablokował drzwi, nie pozwolił wyjść na postój
  • ~bonio / 2024-05-06 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłem literówkę w mailu. Próbowałem wyjaśnić sytuację przez infolinię, na której bot odsyła na stronę pomocy, czyli czat, którego już nikt nie obsługuje. Zapomnij o jakimkolwiek kontakcie z ich strony w razie problemów. Dno nie polecam.
  • ~Ewa / 2024-05-05 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam przez internet bilet z Rzeszowa do Krakowa, dopłaciłam tak aby mieć 2 miejsca dla siebie- 3A i 3B. Wsiadam do autobusu, Pan sprawdza bilet i kieruje mnie na górę, a tam okazuje się, że moje miejsca nie istnieją! Są miejsca 1 i 2, a później od razu 5...No czary mary!
    Skandal co to za firma, biorą kasę za nieistniejące miejsca. Całe szczęście, że moja podróż nie była długa i miejsca po przeciwnej stronie wolne, bo inaczej musiałabym chodzić po autobusie szukać jednego miejsca, gdzie miałam wykupione dwa!!!
  • ~Nef / 2024-05-05 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Warszawy do Modlina 2 godziny, w WC brak mydła i wody, siedzenia brudne i niewygodne. A cena taka jak za pociąg. Kpina!
  • ~Dawid / 2024-05-05 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupowałem bilet na autobus piętrowy z Berlina do Poznania (około 3 tygodnie wcześniej), na dworcu pojawił się zwykły autobus i kierowcy oznajmili, że zostałem usunięty z tego przejazdu. Zostaliśmy pozostawieni na dworcu bez żadnych perspektyw powrotu do Polski. Polska infolinia okazała się zupełnie niepomocna, odpowiedź była taka że nie ma żadnego autobusu do Poznania i nic nie poradzą, kompletny brak profesjonalizmu.
  • ~Elżbieta / 2024-05-04 09:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Kierowcy niegrzeczne odnoszą się do pasażerów. 03.05.2024 na trasie Warszawa - Legnica kierowca krzyczał do pasażerów. Zablokował korzystanie z toalety. Zachowanie kierowcy było skandaliczne
    ZaletyWygoda w autokarze
    WadyAgresywni słownie kierowcy.
  • ~Marta / 2024-05-03 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Przejazd Katowice-Zakopane bez zastrzeżeń. Współczuję kierowcom, którzy muszą za tyle pracować i jeździć za marne grosze w długie trasy. Nie dziwię się, że rezygnują...
  • ~Podróżnik z Pragi / 2024-05-03 14:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Sama podróż przebiegła bez żadnych problemów, miejsca na nogi jest niestety trochę za mało. Największym minusem jest brak darmowego Wi-Fi. Nie rozumiem czemu w ogóle widnieje ono w ofercie skoro nie było go ani w jedną ani w drugą stronę, a na pytanie dlaczego nie ma Wi-Fi jesteśmy odsyłani do infolinii FlixBusa.
  • ~Pawel / 2024-05-03 08:57
    Ocena: 4.25 / 5
    3 maj jadę pierwszy raz trasą z Warszawy zach kierunek Ostróda 7:45 autobusem tej firmy przeważnie
    jeździłem z innymi przewoźnikami i jestem mile zaskoczony wbrew temu co inni piszą albo po prostu dobrze trafiłem kierowca miły i bardzo pomocny profesjonalna obsługa pan na miejscu czego nie można powiedzieć o wielu innych kierowcach a jeżdżę sporo:-)
  • ~. / 2024-05-01 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy robią przerwy więcej niż 10 min na tankowania autobusu.??
    Serio
    Spóźniony na 30 min
    WadyWszytko jest źle
strona 1 z 145
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4737
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2882
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 778
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 320
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4272
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4150
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3183
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807