Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena/Jakość
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Leszek / 2019-08-07 16:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam!!! sprawa załatwiona w 48 godzin!!!(od zgłoszenia do wypłaty odszkodowania)szybko i sprawnie.
    ZaletySzybkość w działaniu.
    WadyBrak.
  • ~Duśka / 2019-08-02 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ubezpieczeniowa Compensa, to jedno nieporozumienie nie warte zaufania i polecenia. Półtora miesiąca po zgłoszeniu rezygnacji z ubezpieczenia w związku ze zbyciem pojazdu, przysyłają upomnienie, które otrzymałam 1.VIII. o konieczności wpłaty w ramach kontynuacji ubezpieczenia i konieczności opłaty pełnej składki do 20.VII.br, gdzie pismo jest datowane w dn. 25.VII.br. NIE POLECAM.
    WadyBałagan, lekceważenie klienta, marnowanie kasy na bezpodstawne monity
  • ~Jacek / 2019-07-30 10:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słabo. Co chwilę jakieś nowe oświadczenie chcą. Po czym mija 30dni i sprawa umozona. Więc o to chodzi by zwodzić ludzi aż minie 30dni. Ciekawe co stanowi prawo na takie rozwiązywanie spraw. Nie polecam.
    ZaletyMówią po polsku.
    WadyWszystko inne.
  • ~Marcin Dzikowski / 2019-07-26 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna likwidacja szkód przez firmę zewnętrzną. BRak odpowiedzialności
  • ~greg / 2019-07-25 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam ubezpieczenie na dom puki płaciłam i nic nie żądałem wszystko było ok a jak mi pękł fundament to nie przyjęli tego jako do ubezpieczenia dodam że mam od wszystkiego ubezpieczenie stwierdzili że to błąd wykonawcy a dom stoi 20 lat a w tym roku była taka zima że na dachu miałem metr śniegu albo i więcej daremna firma banda oszustów ludzie nie kupujcie w compensie żadnego ubezpieczenia jak nikt tam nie będzie kupował to wkoncu płatną i takie niewiarygodne ubezpieczalnie powinny zniknąć z rynku wtedy zostaną tylko uczciwe firmy
  • ~Magda / 2019-07-18 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    NW dziecka. Córka złamała palec w przedszkolu. Konkretnie kość paliczkową- paznokciową. Po miesiącu szyna zdjęta. Likwidator orzekł TRWAŁY USZCZERBEK NA ZDROWIU. Palec 1 procent powierzchni ciała. Odszkodowanie 1/3 niższe niż w przypadku uszczerbku nie trwałego... ŻENADA. W odwołaniu poprosiłam o uzasadnienie uszczerbku trwałego. Kazano zapoznać się z ich tabelą. W tabeli "deformacje","ograniczenia ruchomości". Poprosiłam o wskazanie pozycji z tabeli, pod jaką został sklasyfikowany uraz córki. Odpowiedziano mi że mogę wystąpić na drogę sądową.
    WadyZaniżanie odszkodowania.
  • ~Wro / 2019-07-10 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Automatyczna myjnia uszkodziła mi samochód, ubezpieczalnia niestety nie uznała tego, mimo iż pracownicy wszystko widzieli . Widzę, że jednak bez prawnika z nimi ani rusz.
    Zaletybrak
    Wadyunikają wypłat odszkodowania
  • ~Baca / 2019-06-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez mBank zostałem namówiony na coś na kształt polisolokaty w Compensie. Pieniądze miały być bezpieczne lokowane w obligacje, przez 5 lat opłata stała. Potem okazało się, że nie można się wycofać - przy wycofaniu pobierają karę w wysokości 6 miesięcznych opłat. Przy próbie reklamacji i przy prośbie odsłuchu rozmowy z mBankiem w sprawie założenia tej polisolokaty napotkałem na odmowę (podobno rozmowa zaginęła). No teraz po ponad 50 miesiącach oszczędzania mam cały czas mniej niż włożyłem.
    Podsumowując - dla mnie to firmy "kant i oszust". Jedna (mBank) jak i druga (Compensa).
  • ~Szymon / 2019-06-11 09:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem kolizję gdzie byłem poszkodowanym a sprawca miał OC w Compensa. Po zgłoszeniu szkody przez internet już następnego dnia o 8 rano otrzymałem telefon z Compensy, po zaproponowaniu przeze mnie bezgotówkowej naprawy auta firma przystała na propozycję. Już po 30 minutach otrzymałem kolejny telefon tym razem z warsztatu partnerskiego, polecono mi przyjechać tego samego dnia. Po przyjechaniu do warsztatu wykonano krótkie oględziny, zaproponowano auto zastępcze. Moje auto było już gotowe w ciągu 3 dni od kolizji. Bardzo profesjonalne podejście firmy ubezpieczeniowej! Polecam
  • ~Stanisław / 2019-05-26 11:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Trafiłem na dwie szkody z OC likwidowane właśnie przez Compense.Nigdy nie uczestniczyłem w kolizji,byłem nieobeznany w zakresie całego procesu. 1 szkodę zgłosiłem w Marcu,zgłoszenie przyjął Pan. Już na początku poinformowałem że pierwszy raz mam takie zdarzenie i proszę o pomoc. Pan był niemiły w całej rozmowie,jakby miał pretensję o to że musi ze mną rozmawiać,zbywając moje pytania.Sytuacja spowodowała że chciałem jak najszybciej zakończyć rozmowę,przystałem na aplikacje mobilną i było po sprawie.Przyszedł czas na 2 szkodę,świadomość że znów miałem rozmawiać z niekompetentną osobą zniechęcała.Zadzwoniłem.I teraz naprawdę przyznaję że byłem miło zaskoczony.Odebrała Pani chyba Patrycja,tak spokojny i miły głos w rozmowie,dokładnie zapytała o każdy szczegół kolizji,pierwszy raz ktoś odpowiedział na wszystkie moje pytania. Byłem miło zaskoczony,zważając jak zostałem potraktowany za pierwszym razem,nie dowierzając sprawdziłem czy dobry numer wybrałem.W końcu człowiek człowiekowi człowiekiem.
    Zaletywybór rozliczenia szkody
    jedna rozmowa z Panią nie zmieni tego jako zostałem potraktowany za pierwszym razem
    Wadyobsługa klienta.Idziecie na ilość,a jakość kuleję.
  • ~Tom / 2019-05-21 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Mam polisę na życie i w trakcie trwania polisy skrecilem staw skokowy prawy . Złożyłem po leczeniu dokumenty o wypłatę odszkodowania i okazało się że nic mi się nie należy. Już na mnie nie zarobią dziadoska firma
  • ~Adriana / 2019-05-14 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Duże NIE dla firmy. Likwidacja szkody z OC sparwcy to droga przez mękę... ciągłe maile, prośby, żadania zapłaty. Firma, która dla nich likwiduje szkody VIG ekspert i ich likwidatorka to przykład jak oszukać klienta i go upokorzyć. Nie odpisują na maile, nie odbierją telefonów a jak juz likwidatorka odebrała to zaczęła krzyczeć. Tak, krzyczeć. Na klienta, któremy wypłata odszkodowania się nalezy. Wnioski o zmianę likwidatora nie pomogły. Po długim czasie dostaliśmy pieniądze za szkodę ale już wyrówniania za wrak auta nie. Za holowanie nie. Za parking, na którym z ich winy auto stało dwa miesiąc też nie. Nie rozumiem: przed sądem i tak przegrają i zapłacą jeszcze więcej więc dlaczego to unikanie kontaktu, obrażanie klienta i brak wypłaty tego, co się nalezy?
  • ~pit / 2019-04-24 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Skandaliczna osiagalnosc infolinii, skandaliczneformularze kontaktowe na stronie, przez ktory nie mozna zadac pytan odnosnie wszytskich rodzajow ubezpieczen.
    Nieprzyjemne, za zwyczaj nic nie wiedzace i nie mogace pomoc osoby pracujace na infolinii.
    Totalny bajzel w dziale ksiegowym.
    ZaletyNiestety juz brak - kilka lat temu jeszcze by sie znalazly.
    WadyDenna obsluga klienta i osiagalnosc. Zero kompetyncji u "doradcow", jesli juz wogole mamy szczescie z ktoryms z nich porozmawiac i w dostatecznym stopniu wladaja jezykiem polskim.
  • ~Piotr / 2019-04-22 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Od kilkunastu lat korzystam z ubezpieczeń komunikacyjnych w ompensie zawsze wszystkie szkody miałem w pełni pokryte łącznie ostatnią za kradziez samochodu jeśli ktoś narzeka to nie dotrzymuje warunków umowy-albo nie wczytuje się w jej treść to przykre jak tzw trolle (konkurencja)szagrają opinie firmy Ale to właśnie dowód ze compensa jest konkurencyjna i solidna i dlatego chcą ją zdezawuowac -powodzenia tak trzymać!!!
    WadySxe
  • ~poszkodowany / 2019-04-12 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 3 lata opłacałem składkę. Jak zdarzył się poważny wypadek (rok trwało leczenie) odmówili wypłaty odszkodowania. Okazało się iż gdy podpisywałem umowę 3 lata temu wszystko w OWU było ok, natomiast przy kontynuacji ubezpieczenia zmienili OWU (nie informując o tym mojego agenta)tak że zakres ubezpieczenia NNW obejmuję w przypadku mojego kolana jedynie amputację. Przeszedłem 2 operacje, uszkodzony MCL,ACL, usunięte 2 łąkotki, zerwany mięsień czworogłowy i nie dostałem nawet 1 zł zadośćuczynienia bo moje ubezpieczenie NNW obejmuje jedynie amputację. Żart, po prostu żart. Omijąć szerokim łukiem tych naciągaczy.
    ZaletyBRAK
    WadyCałe ubezpieczenie
  • ~Michał / 2019-04-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś smutny żart! Poziom obsługi klienta jest poniżej jakiejkolwiek krytyki! Agenci i ich przełożeni są niesłowni i niekompetentni. Pomimo obietnic składanych wielokrotnie od nikogo nie doczekałem się załatwienia mojej sprawy. Przez 4 dni usiłowałem ubezpieczyć u nich zabytkowy samochód na który wyliczono mi wstępnie składkę między 700 a 800 złotych ( bo mają taką niby fajną zniżkę dla weteranów). Po czterech dniach się dowiedziałem, że składka niestety wyniesie 1900 zł a że mam kartę pz mot to obniżą mi ją na 1620 zł przy czym w innych firmach składki te okazały się o 1000 zł niższe... ODRADZAM!
  • ~Katarzyna z Krakowa / 2019-03-24 20:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie , dziś o godzinie 12:00 dzwoniłam na infolinię Luxmed i z rozmowy dowiedziałam się ( po zweryfikowaniu moich danych osobowych) , że mam się udać na ulicę Opolską 114 i tam otrzymam pomoc lekarza internisty . Od rana mam problem z okiem , odczuwam silny ból ,mam światłowstręt oraz uczucie ciała obcego w oku , omówiona wizyta na następny dzień tj .25.03.2019 jest dla mnie zbyt odległa ponieważ dziś tj.24.03 .2019 źle się czuje. Pojechałam pod wskazany adres Opolska 114 i dowiedziałam się że mam zapłacić za wizytę 130 złoty.
    Czuję się przez Państwa firmę Compensa oszukana , infolinia kieruje mnie do lekarza , gdzie mam zapłacić . Moje pytanie brzmi ,to po co mam płacić abonament w Państwa firmie.
    Od ponad półtora roku płacę abonament i wogule nie korzystam , ponieważ jestem osobą zdrową , a jeśli potrzebuję pomocy nie otrzymuje jej , jestem fałszywie informowana przez infolinię ( tracę czas i pieniądze na transport aby dojechać na ulicę Opolską).
    Wykonuje kolejny telefon na Infolinię Compensa i dowiaduje się od pani :
    " Mam sobie robić w domu okłady z herbaty" , przepraszam bardzo ale to jest farsa i sprawa do nagłośnienia w jaki sposób Państwo traktują klientów .
    Na koniec całej historii udaję się do placówki NFZ przy ulicy Armii Krajowej 5 , jest mi tutaj udzielona pomoc lekarska, otrzymuje antybiotyk
    WadyLekceważenie pacjenta
  • ~lordix / 2019-03-22 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas oczekiwania na rzeczoznawcę bardzo długi. Konsultant chamski, opryskliwy i bez jakiejkolwiek wiedzy na temat polisy.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia
    czas oczekiwania na rzeczoznawcę
    obsługa klienta
  • ~Rafi / 2019-02-20 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Rowniez moge powierdzic ze dostac odszkodowanie z oc sprawcy w tej firmie to droga przez mękę. Chociaz po miesiacu mi sie to udalo to problem pojawil sie gdzie indziej a mianowicie zwrot pienuedzy za scholowanie auta.kasa miala byc wyplacona razem z odszkodowaniem ale firna liczyla pewnie ze klient sie nie odezwie i troche zarobią. Po moim tel czemu nie wyplacili to nawet nie potrafili powiedziec czemu kazali poczekać 3 dni, minal tydzien kasy brak. Po kolejnym tel znowu kazali czekac 3 dni kasa na kącie byla ale pomniejszona i polowe. Zeby dowiedziwc sie czemu wyplacono mi polowe dodzwonilem sie dopiero po 2dniach a na dodatek pani z pretensja ze gdybym czytal @ to bym wiedzial, pomijajac fakt ze nie wyrazilem zgody na informowanie o postepach w sprawie drogą @. Z @ dowiedzialem ze chca specyfikacje z pomocy drogowej a z tej takiej nie dostane, Kontakt utrudniony blbo nikt nie odbiera albo połączą z osoba która niewiele wie w sprawie i trzeba dzwonic kolejny raz.szkoda nerwow i czasu na szarpanie sie o swoje z ta firma w mom pdzypadku sprawa skonczy sie raczej w sadzie
    Zalety-brak
    WadySlaby kontakt z konsultantami
    -problem z wyplatami odszkodowan
    -brak informacji o postepach sprawy
  • ~niezadowoleni / 2019-02-06 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsze TU z jakim mieliśmy styczność - na nasze nieszczęście kilka razy. Likwidacja szkody z OC sprawcy to nie tylko droga przez mękę, ale też zwykłe oszustwo. Firma zatrudnia skrajnie niekompetentnych ludzi, którzy lekceważą swoje podstawowe obowiązki. Przykłady można można i mnożyć np. zwykłe przepisanie oc ze zbywcy na nabywcę trwało u nas kilka miesięcy (nieprawidłowe przeksięgowanie składek, niesłuszne pisma windykacyjne) i kosztowało nas masę nerwów i czasu. A już skrajną bezczelnością wykazała się Compensa, gdy złożyliśmy odwołanie do sprawy osobiście w jednym z oddziałów na kilka dni przed upływem terminu. Firma odrzuciła odwołanie powołując się nie na datę wpływu do jednostki, a na termin wysłania dokumentów pocztą z oddziału do centrali...śmieszne. Poza tym wysyłając odp. na nasze odwołanie sami przekroczyli ustawowy termin - w takiej sytuacji (zgodnie z prawem) odwołanie uznaje się rozpatrzone na korzyść osoby odwołującej się. Wysłaliśmy na to stosowną odpowiedź, a firma nas olała - odpisali że nic więcej się nie należy i tylko w jednym zdaniu stwierdzili, że faktycznie był błąd w datach. Kolejny błąd z ich strony - nie dość, że nie przeprosili, to wręcz olali ustawę i udają głupa... Dobrze wiedzą, że spora cześć ludzi nie zdecyduje się na drogę sądową i tak oszukują ludzi... żałosna firma, która myśli, że jest ponad prawem.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują na każdym kroku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 821
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 714
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 412
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808