Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pozdro / 2015-12-23 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    kpina!!! brak informacji o anulowaniu dostarczenia produktu, który rzekomo ma dotrzeć do 40! czterdziestu, szkoda że nie 546521212124254412245 dni!!
    Zalety-
    Wadybrak dostarczenia
    nie otrzymałam
  • ~Agata / 2015-12-22 13:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Ja kupiłam perfumy za ponad 300 zł…otrzymałam co prawda w miarę szybko, ale jakieś dziwne mi się wydawały od początku. Niestety były to moje pierwsze tego typu perfumy, więc zrzuciłam na karb nieobeznania z tematem. Teraz gdy dostałam drugie takie mogę ze 100% pewnością powiedzieć że wydałam 329 zł w Agito na podróbkę. Bardzo dobra podróbka jest w stanie zmylić laika. Nigdy więcej żadnych zakupów tam nie dokonam.
  • ~gosiab1 / 2015-12-21 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz! Zakup dokonany tydzień temu, zero informacji co do zamówionego towaru. Czas odpowiedzi na mail zbyt długi. Przez zaistniałą sytuację musiałam anulować zamówienie, bo miał być to prezent świąteczny, a nie zapowiadało się, aby cokolwiek dotarło przed świętami. Szkoda czasu na zakupy w tym sklepie. NIE POLECAM!
  • ~Szary / 2015-12-08 12:32
    Ocena: 1.80 / 5
    beznadzieina firma którą radzę omijać wszystkim . Za towar zapłaciłem
    6 XI.br.Jest 8.XII a dostawy brak. Prowadzą zbędną korespondencję aby w ten sposób sztucznie przedłużać czas, przy czym otrzymywane informację są ze sobą sprzeczne. Takimi firmami powinien zająć się Urząd Ochrony Konsumentów korzystając z wpisów internetowych.
    Zaletybeznadziejna firma
    Wadybrak sumienności w wykonywaniu czyb
    czekam ponad miesiąc na jego dostawę
  • ~ellem / 2015-12-07 16:35
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep sprzedaje produkty, których nie ma. W wysłanym mi mailu twierdzi również, że wystawia produkty w złych cenach. Ostrzegam wszystkich!
    Wadyoszuści
  • ~PARTNER / 2015-11-06 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    KONTAKT Z OPIEKUNEM - MASAKRA?? NIE ODBIERA, NIE ODPISUJE
    ZaletyBRAK
    WadyJW
    JW
  • ~niezadowolony / 2015-11-02 15:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam - sprzedają coś czego nie maja
    Zaletybrak
    Wadydługi okres oczekiwania
  • ~jerzy / 2015-10-02 08:24
    nie polecam tego sklepu . po tygodniu oczekiwania od zamówienia okazuje się nie mają produktu w magazynie .
  • ~marcinx / 2015-09-23 19:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają towar, którego nie mają na stanie. W momencie składania zamówienia produkt był dostępny. Na drugi dzień produkt zmienił status na u dostawcy. Nie wiem po co ten status, bo sklep nawet nie podał terminu realizacji (może bym poczekał). Zaproponowano mi tylko inny towar lub zwrot pieniędzy. Nie polecam. Jak już kupować to tylko w opcji za pobraniem.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru
    produktu nie mam, cena 2340zł
  • ~K.G. / 2015-09-15 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja zrobiłem dość poważne zakupy na Agito i jestem w stu procentach zadowolony . Nie wiem co inni do nich mają
    Zaletyszybka wysyłka , taniej niż w innych sklepach internetowych , zgodność kupowanych towarów , bez problemowy kontakt
    Wadynie znam
  • ~magda / 2015-08-22 01:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam trampoline zla siatka zlizylam reklamacjie w odpowiedzi przeczytalam ze mozna ja matowac od zewnatrz jak i wewnatrz porobilam zdjecia by udowodnic ze bzdura no i co....i nic kolejna odpowiedzia byl bon na 50 zl na co odpisalam ze to nie zalatwia sprawy bo ja nie chce bonu tylko trampoline za ktora zaplacilam....uslyszalam jedynie ze na magazynie nie ma....kase wzieli teraz sie ja moge podetrzec !!! Gowniana firma!!!! Oszukuje do tego produkt nie zostal usuniety ze strony wiec ktos inny tez moze ucierpiec.
    Zaletyzero zalet
    dwa tyg kupiony za 369 zl
  • ~mag / 2015-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od dwóch tygodni brak kontaktu z nimi ani towaru który źle wysłali ani zwrotu pieniędzy nie odpisują na maile
    Wadybrak towaru
  • ~stanisław / 2015-07-31 07:33
    W Agito pracują ludzie ,którzy nie potrafią czytać.Zam owiłem skaner i podałem adres dostawy i okazało się, że mimo kilkakrotnych interwencji w sprawie miejsca dostawy dostarczono go gdzie indziej.Zamiast we wtorek dostałem go w piątek i musiałem ponieść koszty za wykonane dla mnie prace skanowania dokumentów.Na pytanie o formę rekompensaty usłyszałem,że rekompensatą jest opłacenie przesyłki na inny adres przez AGITO. Zakrawa to na kpinę ,że 6 osób nie potrafi załatwić prostej sprawy. Nie szanują klientów i dlatego wszystkim odradzam z korzystania z ich usług.Ocena za działania to ZERO
    ZaletyAgito nie ma zalet
    WadyMa niekompetentnych pracowników
  • ~tomasz / 2015-07-11 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep nie wywiązuje się z umowy kupna-sprzedaży!!!! Od 28 maja 2015 oczekuję na zapłacony towar, który stał się nagle nieosiągalny. Otrzymałem wiadomość, że towar będzie po 10 lipca (wyjątkowo precyzyjna odpowiedź, może być to nawet w grudniu!),więc zapytałem czy już coś wiadomo (e-mailowo), gdyż linia telefoniczna w agito jest chyba lekko przeciążona. Odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem. No cóż moja cierpliwość dobiega końca! Zasady funkcjonowania "sklepu" agito są poniżej krytyki a pracujący w ludzie nic sobie z tego nie robią! DNO
  • ~Grzegorz / 2015-07-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlascicielem tego czegos jest Allegro i nic dziwnego ze takie opinie. DNO totalne! Zlozylem 2 zamowienia, zaplacilem za to drugie podjac numer zamowienia w tytule platnosci, dokladnie wg instrukcji. Zrealizowali mi pierwsze zamowienie (bo podobno placi sie do nich na klienta, nie na zamowienie, SZOK), na ich koncie powstala nadplata bo bylo na nizsza kwote. Na stronie brak mozliwosci wycofania zamowienia - PODOBNO TRZEBA DO NICH ZADZWONIC! Chec odeslania towaru pomimo wadliwego opisu na stronie to pietrzenie problemow i szukanie dziury w calym. Towar odeslany, musialem sie upominac o przeslanie korekty, sami z siebie, zadnej informacji. Chyba licza ze klient umrze albo zapomni. DNO TOTALNE! NIE POLECAM NIKOMU, TO ZWYKLI OSZUSCI I CWANIACY!
    Zaletybrak
    Wadyobsluga, wadliwy system www, kombinatorstwo
  • ~Rafał / 2015-06-25 13:11
    Ocena: 1.60 / 5
    Odradzam zakupy w agito!!! Reklamowanie polega na wielokrotnym odsyłaniu produktu, który wraca i zaraz potem psuje sie ponownie. Brak kompetentnych ludzi w obsłudze infolinii.
    2 lata, 850 zł
  • ~DarioG / 2015-06-24 18:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Robiłem zakupy kilka razy w tym serwisie . Szybka dostawa . Problemy się zaczęły gdy zacząłem reklamować kartę graficzna. 2 razy się zepsuła - 2 razy wymiana na nową . Tutaj reklamacje przebiegły sprawnie - około 14 dni każda . Natomiast gdy trzeci raz karta padła serwis zadecydował o zwrocie pieniędzy i tu właśnie zaczęły się schody . Dowiedziałem się że będzie zwrot po 1 miesiącu . Musiałem wykonać kilkanaście telefonów - co jest trudne (mają chyba 1 lub 2 linie) . Fajnie ale faktury korygującej nie ma do dziś ani zwrotu pieniędzy . Minęło póltora miesiąca i dowiedziałem się że na ich nowym systemie komputerowym nie mogą wydrukować korekty-czekają na poprawkę systemu.A co mnie to i gdzie moja kasa ?
    ZaletySzybka dostawa
    WadySłaby kontakt z obsługą . Półtora miesiąca i nie widze zwrotu pieniędzy
    3 lata mam kilka produktów
  • ~maz_on / 2015-06-20 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybko w tym sklepie, to ja wpłaciłem pieniądze. Cała reszta odbywa się baaardzooo wooolnooo.
    Miesiąc temu kupiłem tablet (a raczej zapłaciłem za niego), po kilku tygodniach okazało się, że sklep nie ma towaru, którym handluje. To jestem w stanie zrozumieć, ale dlaczego dwa tygodnie muszę na tą radosną nowinę czekać.
    Kiedy dowiedziałem się że towaru nie mają, teraz czekam kolejne tygodnie na zwrot kasy.
  • ~regbo / 2015-06-02 21:43
    Ocena: 4.80 / 5
    bardzo szybko i sprawnie przebiegła transakcja
  • ~adin / 2015-05-27 23:15
    Ocena: 3.60 / 5
    nie polecam. Obsługa gwarancyjna to... banda głupich kobiet (nie jestem przy tym szowinistą - gdyby odbierali faceci - mialbym ich za bande glupich facetow). Widac ze maja mocne braki kadrowe (trzeba czekac ok 25min na odebranie telefonu). Na obsługe reklamacji dają sobie 28 dni i raczej nie zamierzają z tego terminu rezygnować. Mojemu koledze wysłali używanego xboxa, mi zaś - czeską klawiaturę (a pani przez telefon próbowała mi uświadomić, że to trzeba w systemie zmienic język ;) )
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta na żenującym poziomie
    2mc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 911
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795