Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~torumo / 2015-04-17 09:06
    Ocena: 1.60 / 5
    Agito – sprzedają towar którego nie mają, piszą że wysłali towar a tego nie zrobili. Mają czas na realizację zamówienia – 40 DNI !!! Ja czekałem na realizacje dwa tygodnie i cierpliwość mi się skończyła dla tego nieuczciwego sklepu. Zanim kupicie coś na AGITO dwa razy się zastanówcie. Ja nie polecam.
    Do tego kontakt masakra, może macie szczęście i się dodzwonicie a na maile może ktoś odpisze.
    Zaletybrak
    Wadybrak
    brak
  • ~Sylwia / 2015-04-16 13:23
    Ocena: 2.20 / 5
    tragiczne - brak możliwości dodzwonienia się, potrzebowałam fakturę pro-formę, spędziłam pół dnia na telefonie i oczywiście nie dodzwoniłam się - kompletna klapa!!! nauczcie się odbierać telefon
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, bok nie odbiera telefonu, jedno wielkie nieporozumienie
  • ~customer / 2015-04-14 22:38
    Bardzo nie rzetelny i nie profesjonalny sklep brak mozliwosci dodzwonienia sie na bok spedzilem godzine na tel i nic nie odpowiadaja na email kompletny brak szacunku dla klienta
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zamowieniu
  • ~Marek / 2015-03-31 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    24 marca 2015 zakupiłem w Agito.pl przez serwis Allegro Drona Parot Bebop z kontrolerem w cenie 3740 zł. Następnego dnia otrzymałem paczkę, w której znajdował się jednak sam dron, bez kontrollera. Zaznaczam, że ten model drona sprzedawany jest przez Agito w 2 wersjach - z kontrolerem oraz bez niego, przy czym te wersje zasadniczo różnią się cenowo (koszt bez kontrollera to ok 2000 zl). Zgłoszenie reklamacji do dziś nie przyniosło żadnych skutków. Obsługa klienta prowadzona jest na karygodnie nieudolnym poziomie, dodzwonienie się graniczy z cudem, a otrzymywane informacje są kompletnie bezużyteczne i w ogóle nie posuwają sprawy do przodu. Podobnie działa formularz na stronie Agito - odpowiedzi na wysyłane mejle otrzymywałem dopiero po dodatkowej interwencji telefonicznej. Najpierw Agito próbowało mnie przekonać, że w kartonie jednak powinien być kontroler i zapewne nie sprawdziłem go dokładnie. Zaznaczam, że kontroler jest przedmiotem znacznie większym od samego drona, a przeoczenie go jest zwyczajnie niemożliwe. Poza tym biorąc pod uwagę fizyczne rozmiary otrzymanego opakowania po prostu nie byłyby w stanie pomieścić kontrolera. Dodam jeszcze, że sam karton zawiera informację producenta odnośnie jego zawartości i wprost wynika z niego, czarno na białym, ze jest to opakowanie samego drona. Co na to Agito? Po tym jak dwukrotnie kazało mi sprawdzić karton, traktując mnie jak kompletnego debila i po przesłaniu im przeze mnie 5 szczegółowych zdjęć otrzymanego towaru, postanowiło "skonsultować się z dostawcą", co zajęło oczywiście kolejne dni. Dostawca odpowiedział, że faktycznie na nadesłanych zdjęciach jest model samego drona. Wydawało by się, że to powinno zakończyć sprawę, niestety, to by było zbyt piękne. Po kolejnych telefonach Agito obiecało, że odpowiedź otrzymam "w dniu dzisiejszym", jednak ich dzień pracy zakończył się 3 godziny temu, a odpowiedzi brak. Agito najwyraźniej gra na zwłokę, sprawa jest jasna i można było ją załatwić po jednym mejlu - sprawdzając aukcję allegro i nadesłaną przeze mnie dokumentację. Niestety przechodzę teraz przez koszmar i obawiam się, czy w ogóle odzyskam zapłacone pieniądze. Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie, jeżeli będziecie musieli cokolwiek załatwić w dziale reklamacji, to czeka was istny koszmar, nerwy i stracony czas!
    ZaletyBRAK!
    WadyNierzetelność, wysyłka towaru innego niż zamawiany, nieudolna, nieprofesjonalna obsługa, opieszałość, trudności z dodzwonieniem się się do działu reklamacji, brak rozwiązania sprawy!
  • ~Beata / 2015-03-23 21:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem rozczarowana Agito.
    Wysłałam zapytanie , dostalam odpowiedź , że moje zapytanie zostało przyjętę pod nrxxxxx i w ciagu dwóch dni dostanę odpowiedź.
    Minął tydzień i nic.
    Zrobię zakupy u konkurencji
  • ~mac / 2015-03-19 17:47
    Ocena: 2.25 / 5
    poniżej krytyki - czekam od 10dni na zamówiony produkt, miał być ponoć pakowany pięć dni temu, dziś po interwencji znów jest pakowany!!!! profesjonalizm = zero!!!!!!!
    Zaletyzero
    Wadyjakość obsługi
  • ~janina / 2015-02-23 19:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłam żaluzje aluminiowe.Szybka dostawa .Jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyBardzo dobry produkt.
    WadyBrak
    dzisiaj otrzymałam2 szt za 118 zł
  • ~fazi / 2015-02-16 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep agito.pl nigdy więcej tam nic nie kupię,reklamacja trwa już za długo,nie polecam!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyrobią w balona kupujących
    370zł
  • ~tads / 2015-01-28 15:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem przez internet telewizor. Jestem bardzo zadowolony z szybkości realizacji zlecenia - półtora dnia. zamówienie o 22:50 w dniu 26 stycznia, dostawa 09:15 w dniu 28 styczeń. Brawo i dziękuję !!!
  • ~Adam1987 / 2015-01-23 19:13
    Ocena: 4.20 / 5
    Stanowczo odradzam zakupy z sklepie Agito.
    Sklep w sprawach reklamacyjnych prowadzi politykę kompletnego olewania swoich klientów, ponieważ tylko 1 klient na 10 pójdzie do sądu walczyć o swoje pieniądze - co ogólnie się nam i tak opłaci.

    Mimo, iż przez kilka lat byłem ich zadowolonym klientem i nigdy pod żadnym aspektem nie miałem z nimi nawet drobnego problemu, to ostatnia sytuacja pokazała ich prawdziwe oblicze.
    Kupiłem w sklepie płytę główną firmy Gigabyte. Odbiór odbył się za pośrednictwem paczkomatu. Przysłany sprzęt okazał się być uszkodzony mechanicznie (wygięte piny gniazda procesora) i oceniając go wzrokowo, na 99% był już wcześniej używany.
    Odesłałem płytę do firmy Agito korzystając z 10-dniowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    Sklep przez 3 tygodnie poprzez e-mail, jak i telefonicznie chciał mnie spławić twierdząc, że nie mam prawa do odstąpienia od umowy, ponieważ odesłany produkt posiada uszkodzenie. Zgodnie z zapisami domniema się, iż wada istnieje w chwili wydania sprzętu - tak więc Agito jawnie łamie prawa konsumenta.
    Dopiero, gdy dałem im jasno do zrozumienia, że nie odpuszczę i na pewno wytoczę im proces, to uznali łaskawie, iż "polubownie" zwrócą mi pieniądze, ale i tak uważają, że racja leży po ich stronie! Zero przeprosin ze strony sklepu.

    W trakcie wyjaśniania sprawy, prowadziłem korespondencję z kilkoma osobami i każda z nich cechowała się kompletnym brakiem profesjonalizmu, celowo nie odpisując i nie odwołując się do przedstawionych przeze mnie argumentów. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z tak niekompetentną obsługą.
    Sytuacja boli mnie tym bardziej, że przed tą sprawą był to mój ulubiony sklep internetowy, mieli na stanie praktycznie całą dostępną elektronikę na polskim rynku, atrakcyjne ceny, świetnie wykonaną, ergonomiczną stronę internetową i natychmiastowe wysyłki towaru. Miałem 100% zaufanie do Agito, a teraz jestem po prostu szalenie zawiedziony.

    Podsumowując sklep Agito - dopóki płacisz i dostajesz pełnoprawny produkt, to jest wszystko ok, ale jak będziesz miał pecha i otrzymasz bubel w paczce za kilkaset złotych, to pocałuj się "sam wiesz gdzie" Drogi Kliencie :)
  • ~Zbyszek / 2015-01-21 08:00
    Ocena: 3.60 / 5
    Wszystko ok dopóki nie okaże się że sprzęt jest uszkodzony. Zapomnijcie wówczas o szybkim załatwieniu sprawy, o jakiejkolwiek pomocy. Zobaczycie w praktyce tzw. spychologię.

    Szkoda nerwów na ten twór - a kiedyś był to godny polecenia sklep....
    ZaletyWszystko szybko dopóki nie ma problemów
    WadyGdy pojawią się problemy - kupcie duuuużo nerwosolu.
    5m-cy
  • ~polar482 / 2015-01-14 23:35
    Ocena: 3.80 / 5
    Sklep w sumie mogę polecić o ile przy wyborze produktu nie kierujecie się promocjami. Przykład mimo że grafiki oparte na chipach AMD z serii R9 biorą udział w promocje AMD Never Settle przy zakupie takowej kodu promocyjnego nie otrzymałem... Tak więc jeśli o jakieś bonusy w postaci promocji chodzi to nie polecam.
    Zaletyczas dostawy, asortyment,
    Wadynie przestrzeganie promocji
    1 msc
  • ~Jacek / 2015-01-09 18:30
    Brak kontaktu wysłałem 3 maile bez odzewu .Nigdy już się nie dam nabrać na agito. Ten sklep to tragedia!!!
  • ~Marek / 2015-01-07 14:36
    Dla mnie asortyment czy łatwość zamawiania nie znaczy nic , nie zamówię tu zamówię gdzie indziej. Natomiast proszę spróbować skontaktować się z Agito w jakiejkolwiek sprawie , w jakikolwiek sposób , nie ma szans. Może szybko otrzymasz przesyłkę , ale lepiej żeby było w porządku bo później czeka cię droga przez mękę. Nie polecam.
  • ~zla.m / 2014-12-27 08:44
    Ocena: 1.60 / 5
    Niestety, oszukują przy naliczaniu punktów payback.
    ZaletyCeny ok
    WadyNa dodatek niesympatyczna obsługa klienta
  • ~gość / 2014-12-13 23:06
    Ocena: 1.80 / 5
    Klapa. zamowilam produkt i okazało się że nie ma na stanie. Wybralam inny. I znowu okazało się że nie ma na stanie i u dostawcy tez nie. Wiec wybralam jeszcze inny gdy znowu okazało się że jest nie dostępny zrezygnowalam z zakupów. po co wstawiac xos czego nie ma a reklamuja ze jest wszędzie gdzie się da!
    Zaletybrak
    Wadybeak produktów
  • ~Łukasz / 2014-12-11 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i raczej ostatni raz coś u nich zamówiłem. Zrobiłem zakup 2 grudnia po 15-stej odrazu z przelewem pieniędzy a paczka zostala wysłana dopiero 4-tego wieczorem i dotarła do mnie 8-mego po 17 -stej. Paczka wyslana kurierem ( czas dostawy to przeważnie 2 dni ) a dotarła po takim terminie jak by została nadana na poczcie zwykłym listem. Zrobione zakupy miały być prezentem na mikołajki 6 grudnia.
    Zaletyprzesyłka zgodna z opisem
    Wadyczas dostawy
  • ~Wojtek / 2014-12-11 10:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam. Wczoraj rano zamówiłem sprzęt poprosiłem o pośpiech dzisiaj prala stoi już w garażu.U konkurencji czekałem tydzień nikt nie poinformował że sprzętu nie ma i nie będzie!!! Info super pomocne! DHL w moim przypadku super. POLECAM
  • ~Leszek / 2014-12-04 11:58
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    Transakcja miała zostać zrealizowana w ciągu 24 godzin, a czekałem około tygodnia. Dopiero po ponaglaniu i zażądaniu zwrotu pieniędzy towar został wysłany. Beznadziejna obsługa klienta. Zerowy kontakt mailowy i beznadziejny telefoniczny. Chciałem z nimi ustalić ewentualny zwrot towaru to zaczęli mnie kierować po różnych działach. W efekcie mam dwa takie same urządzenia bo informacja, że kupiłem już urządzenie u konkurencji nie odniosła żadnego skutku. Kurier z towarem przyjechał bez żadnej zapowiedzi i zostawił przesyłkę portierowi co świadczy o totalnym braku profesjonalizmu ze strony kuriera. Generalnie serdecznie odradzam i z całą pewnością nie polecam zakupów w tym sklepie.
  • ~kostek / 2014-11-29 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    tranzakcja przebiegła szybko i sprawnie, dostawa fachowa i szybka
    Zaletyprofesjonalizm i szybkość obsługi
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807