WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
strona 9 z 17
-
~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja! -
-
~Marta / 2023-01-02 19:28
To jakaś kpina ostrzegam wszystkich !!!!! Nikt nas tak nigdy nie oszukał kupiliśmy zegarek hugo bosa przyszla totalna podróbka nic się nie zgadzało nr ogolny wygląd brak napisów pudełko z chin .od razu telefon kazali zrobic zdjęcia i to zglosci odeslalismy towar A oni pow że nam nie oddadzą pieniędzy ponieważ paczka od nas przyszła pusta tylko jest opakowaie od zegarka masakra zgłaszamy sprawę na policję bo to kpiny jeśli kupujecie coś z tej firmy nagrywajcie filmiki pod paczkomatem czy przy kurierze I jak odsylacie też to to banda zlodzieji ZaletyBrakWadyOszusci -
~Aga / 2022-12-31 00:10
klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę. Zaletyfajne rzeczyWadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty -
~Witek / 2022-12-29 21:26
Skandaliczna obsługa klienta. Na moje pytanie niejaki Łukasz z czatu odpisał mi tak: "sprawdziłem uważnie i wychodzi na to że na stronie google można znaleźć wszystkie odpowiedzi. Na jego łaskawą odpowiedź musiałem czekać 10 minut, oczywiście wcześniej przeszukiwałem google, gdzie nie znalazłem odpowiedzi. -
~Wojciech / 2022-12-29 12:03
Totalne dno przesyłki z chin szybciej dostarczają niż z Zalando !!! -
~Ktos / 2022-12-21 20:22
Kpina. Zalando anulowało zamówienie nawet nie racząc mnie o tym poinformować przez co zostałem bez prezentów na święta dla Bliskich. Dziękuję. -
~Ralf / 2022-12-17 07:55
Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje ! -
~Amanda Lew / 2022-12-14 14:21
Zamówiłam kurtkę marki the north face w rozmiarze S. Kurtka przyszła w rozmiarze M wiec zgłosiłam ten fakt. Po otrzymaniu zwrotu dostałam informacje ze ich zdaniem kurtka jest podrobiona i nie mogą mi zwrócić pieniędzy(a przecież właśnie ta kurtkę od nich dostałam). Pomimo dużej ilości prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy zostałam po prostu zlana. Jutro wybieram sie w tej sprawie do rzecznika praw konsumenta. Każdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą firma -
-
~Kasia / 2022-12-12 19:57
Zamówiłam buty.....dostałam kurtkę ....masakra...szkoda pieniędzy i zachodu ...jestem ciekawa ile zajmie wyprostowanie ....a buty były potrzebne na juz ....a teraz niemam.butow. Ani pieniędzy -
~Agnieszka / 2022-12-11 14:53
Obsługa Zalando jeśli chodzi o zwrot nie polecam.
Bardzo źle zostałam potraktowana, napisano mi, że odzież śmierdziała potem. Zwrot nie został rozpatrzony pozytywnie.
Na dodatek pytali czy mają zutylizować czy wysłać. Miałabym płacić za zniszczenie rzeczy, które okazały się za małe. Żenada.WadyObsługa -
~Grzegorz / 2022-12-09 23:30
Dramat. Totalnie nie wiedzą jakie produkty są do nich zwracane. Chaos na magazynie zwrotów. Brak umiejętności pomocy. -
~rich / 2022-12-07 15:05
"Nie polecam Zalando.To po prostu złodzieje i oszuści!Po zwrocie nieodpowiedniego towaru nie zwracają pieniędzy! z dnia 29.11.2022"- wycofuję te opinię.Pieniądze wróciły na moje konto!Dziękuję i przepraszam!
Proszę tę złą opinię skasować.ZaletyOKWadyOK -
~Renata / 2022-12-07 09:29
Wszystko było ok, aż któregoś razu zwróciłam bluzę za 176 zł. Zalando uznało, że miała ona brzydki zapach i była pognieciona, odesłali mi bluzę i odmówili prawa zwrotu. Oczywiście jej stan był bez zarzutu, była nowa i miała zapach nowości, nie była podnieciona. Walka z nimi bez szans powodzenia i w ten sposób zostałam zmuszona do zakupu bluzy, która jest na mnie za mała. -
~anna / 2022-12-06 19:57
kupiłam bluzę 24.11 i do tej pory nie dostałam nikt nie umie mi powiedzieć na infolini co z moim zamówiemiem -
~Alicja / 2022-11-30 19:56
Kupuję w Zalando wiele lat, jestem zadowolona, zawsze ew. zwrot gotówki na czas. Jestem zdziwiona tymi wpisami. Mam tylko JEDNĄ UWAGĘ-zawsze kupuję "za pobraniem" a teraz nic nie mogę kupić, bo życzą sobie najpierw zapłatę. Chyba zakoncze tę miłą współpracę. ZaletySprawne zakupyWadyNie mogę kupić "za pobraniem". -
~Kasia / 2022-11-29 16:43
Zamówiłam produkty za 1761 zł , ale niestety nie pasowały mi. Postanowiłam odesłać produkty od miesiąca nie odzyskałam pieniędzy - otrzymałam wiadomość, że pieniądze zostały zwrócone , gdy poprosiłam o potwierdzenie przelewu i nr konta , uzyskałam odp , ze nie mogą mi tego podać i ze przelali pieniądze na dane podane w formularzu zwrotu lecz
To nie mój nr konta o czym informowałam. Ktow się podszywa , zmienia moje dane (oczywiście nie dostałam maila , ze ktos zmienia dane na moim koncie ) koszt zwrotu nie wrócił do mnie. Oczywiście dostałam informacje , ze zweryfikują sprawę. Mija tydzień , nikt się nie odezwał do mnie, sprawę zgłosiłam na policję. Nie rozumiem dlaczego nie dostałam informacji z nr konta na ktory trafiły MOJE PIENIADZE! Oszustwo !WadyBrak kontaktu , oszustwo -
-
~Mateusz / 2022-11-29 15:42
Po 8 dniach od zamówienia paczki na polecenie zalando została ona zawrócona do magazynu.
Zwrot kosztów ma nastąpić w ciągu 14 dni. Brak możliwości zamówienia tych samych produktów ze względu na dostępność i zakończone promocje. Nie polecamWady- brak realizacji zamówienia
- środki mogą zostać przetrzymane (w moim przypadku) do 22dni. -
~rich / 2022-11-29 10:17
Nie polecam Zalando.To po prostu złodzieje i oszuści!Po zwrocie nieodpowiedniego towaru nie zwracają pieniędzy! ZaletyżadneWadyOszukują ludzi -
~Anna / 2022-11-29 04:06
Zalando to oszuści Zamówiłam torebkę ze zniżka na czarny piątek i pomimo iż torebka ciagle widnieje jako dostępna anulowano mi zamówienie Pewnie za tanio kupiłam Najpierw dają zniżki dla podpuchy a potem anulują zamówienia . Nie polecam sklepu Masakra !!! -
~Tomasz / 2022-11-28 16:59
Dramat , stała zagrywka blad logistyczny obracanie cudzymi pieniędzmi
strona 9 z 17