Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 329 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2021-09-06 19:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona jakością odzieży, cenami i problemem że zwrotami. Obecnie widzę dodatkowe opłaty za przesyłkę.
    ZaletyObecnie brak, bo bardzo o lubiłam zalando
    WadyCeny, opłaty za przesyłkę, dopuszczenie słabych marek i sprzedaż odzieży i butów ze starych kolekcji i magazynów
  • ~M.M / 2023-06-29 12:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma, to jest DNO. Drugi raz w tym miesiącu zgubili mój zwrot i zamiast oddać mi pieniądze (jest potwierdzenie od DHL, że odebrali zwrot) karzą wypełniać jakieś oświadczenia, poprawiać je po 10 razy, skanować i wysyłać. Koszmar, nigdy więcej żadnych zakupów w tym bagnie.
  • ~Aleksandra / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    -generalnie zamówiłam ok 20 razy z zalando, trafiają się tam perełki dobrej jakości ale większość to niemiecki szajs ( otrzymanie wyraźnie noszonych już rzeczy lub z wadami to norma)
    -mają problem z długimi adresami (ulica plus nr) system nie załapuje dlatego za każdym razem moje paczki lądowały w punkcie odbioru

    + jedyny plus to sprawne zwroty oraz przelewy środków na konto
  • ~Betta / 2022-08-03 16:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam
  • ~Domin / 2022-07-25 16:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
  • ~Emmi / 2021-04-07 16:29
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupilam dwie bluzy z czego jedną musialam zwrócić. Dostawa , nie mam zastrzezeń, natomiast zwrot kompletna ignorancja klienta. Nie mogąc wychodzić z domu wybralam opcje zwrotu za posrednictwem kuriera DHL, ktory mimo trzykrotnego złożenia zlecenia i 3 reklamacji , nie pojawil się. Do tego w rozmowie z DHL bylam oklamywana, ze kurier byl, ze dzwonil, z czego żadne nie miało miejsca. Niestety Zalando umywa ręce, teoretycznie jest możliwość zwrotu taka drogą, praktycznie nie ma. Nie polecam zakupów w tej firmie, ani korzystania z uslug firmy DHL.
    WadySystem zwrotow kuleje.
  • ~Ima / 2022-06-15 07:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakup na stronie w koszyku, ale nie można opłacić bo problem techniczny i informacja że nad tym pracują. Co parę minut sprawdzam czy ok, po pewnym czasie informacja, że obuwie wyprzedane. Sprawdzam, buty niedostępne. To robię teścik, dodaje inny rozmiar dostępny. I ta sama historia, nie przepuszcza do kasy bo problem techniczny... Raczej promocja nie działająca ... Kiedyś był to mój ulubiony sklep... kiedyś
  • ~Iwona / 2022-02-18 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie.
  • ~Marzanna / 2022-04-19 09:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Po 2 miesiącach użytkowania torby z Lauren Ralph Lauren popękała skóra. 08.03.odesłalam reklamowany towar, do tej pory nie otrzymałam zwrotu drugiej części środków. Kontakt z firmą beznadziejny, cały czas twierdzą, że zwrot został dokonany błędnie, żądają przesłania skanu dokumentu tożsamości, twierdzą też, że nie mogą zwrócić mi przesyłki na mój. Myślę, że zagubili przesyłkę. Przekazuję sprawę do Europejekiego Centrum Konsumenckiego po rozmowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jestem stałym klientem Zalando, nic już więcej nie zamówię w tej firmie
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo złe traktowanie klienta
  • ~MG42 / 2023-08-06 14:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Zwrot trwał ponad 14 dni. Gdyby nie interwencja nigdy nie doszedłby do skutku. Po czym Zalando uznało, ze jeden z artykułów był używany. Czyli ktoś przez dwa tygodnie biegał sobie w koszulce Nike, za którą zapłaciłem i za którą nie dostałem z powrotem pieniędzy.
  • ~Natalia / 2023-12-19 13:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam sukienkę, którą pragnęłam otrzymać przed świętami. Niestety na linii zalando-partner-DHL doszło do jakiegoś zaniedbania i paczka czekała na mnie w punkcie, mimo, że NIE OTRZYMAŁAM powiadomienia, PINu do odbioru. Zupełnie nic… w sklepie nie chcieli mi jej wydać, bo nie mogą bez kodu, zwrócili paczkę do BERLINA mimo, że interweniowałam i prosiłam o dalszą wysyłkę. DHL sam zaznaczył, że to MOŻLIWE, nawet przed świętami. Tylko wymaga fatygi ze strony sklepu, który musiałby wysłać im nowy formularz. Zalando postawiło nie pytać mnie o zdanie i po prostu odesłali i napisali, że zwrócą mi pieniądze jak tylko sukienka wróci na magazyn. Spoko, bardzo miło z ich strony, że sami podjęli tę decyzję. Aaaaa zapomniałam dodać, że w ramach REKOMPENSATY dali mi 10% rabatu na KOLEJNE ZAKUPY. Połowa maila to instrukcja jak go wykorzystać… przecież w tej całej sytuacji mam niepohamowaną ochotę kupować jeszcze i jeszcze….. skandal. Zalando - spadacie na psy.
    Nie pozdrawiam.
    NM
    ZaletyZero
    WadyBRAK KOKUNIKACJI, PROFESJONALIZMU
  • ~Prox / 2023-04-06 18:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen i opłaciłem zamówienie. Dwa dni miałem ze statusem Pakowane, a następnie anulowali mi zamówienie. To bardzo nie w porządku.
    Wadyanulują zamówienia
  • ~TomBar / 2024-05-29 19:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Opóźnienia w dostawie. Obsługa na możliwie najniższym poziomie. Nie polecam!
  • ~Aga / 2022-10-07 13:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklep Zalando to jakas porażka w ostatnich miesiącach, w jednym zamówieniu na zwrot środkow zamiast max 5 dni roboczych czekam już ponad 2 tygodnie- obsługa mówi że nic więcej nie może zrobi, w dwoch kolejnych wg nie otrzymałam kodów odbioru. Mimo moich licznych i terwencni produkty z zamowienoa z brakiem kodu wróciły do Zalando i powtórka z rozrywki-raz że nie otrzymałam zamówienia, a dwa od miesiąca czekam na swoje pieniadze. Jest to jakaś totalna porażka, taki dużo marketoplace a procesu zwrotu nie działja jak powinny. Przez ich niekompetencję czekam w sumie na 1000 zł zwrotu.
    ZaletyObecnie brak
    WadyNie wypłacanie środków w terminie.
  • ~Agnieszka / 2022-11-04 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, produkt który zamówiłam był ciężko dostępny, obserwowałam stronę Zalando żeby go zamówić. Gdy pojawił się od razu go zamówiłam, miał to być prezent urodzinowy dla chłopca. Niestety nie mogłam liczyć na profesjonalizm firmy. Wyslano mi dużo mniejszy rozmiar z opóźnieniem. Nie miałam możliwości wymiany bo juz tego produktu nie było. Otrzymałam informację żebym sobie kupila raz jeszcze jak produkt się pojawi na stronie.
    WadyWiele
  • ~alina / 2023-08-01 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam opinie o pogorszeniu jakości obsługi co widzę z perspektywy 10lat, kiedyś to była zupełnie inna firma, choć chamscy, rozłączający się pracownicy z infolinii już pojawiali się 2,3 lata temu i firma nic z tym nie robi. DHL jest najgorsza działająca firma kurierska w moim rejonie dolnośląskim. Już to że zalando nie jest zainteresowane opiniami klientów np z Ceneo bo jej tam nie ma bardzo źle świadczy o tym jak traktuje polskiego klienta, pewnie u siebie stosują inne standardy a Polaków traktują jak 3 świat
    ZaletyBrak
    WadyPrzymus posiadania drukarki,etykiety zwrotne wysyłane tylko w 1sztuce przy wielu produktach jest przezucaniem kosztów zwrotu na klienta
  • ~Beata / 2021-12-13 10:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostałam okradziona na 700 zł nie dostalam zwrotu za żakiet ,nie pomogły numery zamówienia
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~dorota_012@op.pl / 2019-10-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Absurdalne w dzisiejszych czasach, ale ubrania czesto nie docierają do klienta. Towar ma status: dostarczono. Co wiecej firma ZALANDO nie zwrocila mi pieniedzy - oficjalnie błąd w systemie, a tak naprawdę scenariusz, ktory bardzo czesto się powtarza kiedy czytam pozostałe opinie. OSZUŚCI.
  • ~Dramatx / 2022-07-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam.
    ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrot
    WadyOpisane wyżej
  • ~Elżbieta / 2021-09-14 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie kupiłam markowe buty na Zelandię wydałam 300 zł i po dwóch miesiącach się rozwaliły
    WadyPękły bokiem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971