Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robal / 2023-03-09 21:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy zalando odcina się od wszelkich problemu związanych z zamowieniem
    ZaletyBram
    WadyBrak interwencji podczas reklamacji, rzadna pomoc
  • ~Stokrotka / 2022-02-13 13:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to idealny sklep. Żadnych problemów z wysyłką, zwrotami za odesłany towar, kilka reklamacji zawsze na pozytyw.

    Teraz to dno i 7m mułu. Od 10dni Zalando ma status zamówienia "paczka opuściła magazyn", link do DHL ma komunikat brak przesyłki o tym numerze.
    Rozmowy i maile z obslugą klienta jak w klasyku "nie mamy pańskiego plaszcza i co mi pan zrobi" - paczka wysłana, zaraz nadejdzie. Tymczasem Partner tylko wprowadzil nr przesylki i na tym zakończył "wysyłkę".
    Ani kasy, ani towaru i walcz sobie z chatbotami, konsultantami, którzy są tylko po to, zeby BOK był - gadają korporacyjnymi formułkami, nie są w stanie w niczym pomóc.

    Na zwrot kasy za odeslanie trzeba czekac 10x dluzej niz kiedys i bardzo tego pilnowac. Przy jednym zwrocie okradli mnie na ponad 90zl, a reklamacje kończyły się na kopiuj wklej - "Zalando wystawiło zlecenie zwrotu środków" - nigdy ich nie otrzymalam.
    O nie zwrócone 85gr (reszta na saldo- tu środki się pojawiły ) juz mi się nie chce walczyć. Ale wystarczy sobie te 85gr przemnozyc przez tysiące klientów......

    Ja juz nie skorzystam i szczerze odradzam, bo czytając ostatni wysyp negatywów widać, ze zalando stacza się bardzo szybko i aż strach robić tam zakupy za większe pieniądze.
    A było kiedyś naprawdę super.
    ZaletyMnogość wyboru
    Wadyduże problemy ze zwrotem środków za odesłane towary
    Beznadziejni kosultanci, nie będący w stanie w niczym pomóc klepiący wyuczone, mechaniczne formułki
    Odpowiedzi na pisemne reklamacje jak od chatbotow "kopiuj wklej" i zero pomocy
  • ~Wiktor / 2022-02-22 08:06
    Ocena: 2.60 / 5
    Jeśli chcesz coś zwrócić lub zgłosić reklamację - wymagają od Ciebie skan dowodu osobistego. Co jest nadużyciem
  • ~Zalandofilka / 2022-04-13 17:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zgadzam sie, co do tego, ze zalando ma problemy. Oplacilam paczke ekspress, hmmmm doszla 1/3 paczki po 1O dniach i to dopiero po mojej interwencji w dhl. Reszta paczki zniknela, przez 14 dni nie dostalam info, ze bedzie doreczona, nic. Po mojej interwencji zalando odpisalo mi, ze kurier nie zastal nikogo wiec paczke odeslali. Kurier raczej nie pojawia sie bez zapowiedzi…
    Czekam na zwrot kasy. W razie opoxnien podam sprawe do sadu. W innych sklepach - paczki doreczone szybko, kurier dzwoni i sie umawia, ewent zwroty pieniedzy ida zaraz, bez odsylania czy skanow. Moze trzeba rzecznika praw konsumenta powiadomic?
    WadyNie doreczone zamowione i oplacone produkty
  • ~Aga / 2022-12-31 00:10
    Ocena: 2.40 / 5
    klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę.
    Zaletyfajne rzeczy
    Wadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty
  • ~deto / 2023-04-06 19:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen, opłaciłem zamówienie, pakowana 3 dni. Finalnie zamówienie anulowane.
    WadyBrak asortymentu na stanie
    Anulowanie po 3 dniach
  • ~Ewa / 2021-09-06 19:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona jakością odzieży, cenami i problemem że zwrotami. Obecnie widzę dodatkowe opłaty za przesyłkę.
    ZaletyObecnie brak, bo bardzo o lubiłam zalando
    WadyCeny, opłaty za przesyłkę, dopuszczenie słabych marek i sprzedaż odzieży i butów ze starych kolekcji i magazynów
  • ~M.M / 2023-06-29 12:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma, to jest DNO. Drugi raz w tym miesiącu zgubili mój zwrot i zamiast oddać mi pieniądze (jest potwierdzenie od DHL, że odebrali zwrot) karzą wypełniać jakieś oświadczenia, poprawiać je po 10 razy, skanować i wysyłać. Koszmar, nigdy więcej żadnych zakupów w tym bagnie.
  • ~Aleksandra / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    -generalnie zamówiłam ok 20 razy z zalando, trafiają się tam perełki dobrej jakości ale większość to niemiecki szajs ( otrzymanie wyraźnie noszonych już rzeczy lub z wadami to norma)
    -mają problem z długimi adresami (ulica plus nr) system nie załapuje dlatego za każdym razem moje paczki lądowały w punkcie odbioru

    + jedyny plus to sprawne zwroty oraz przelewy środków na konto
  • ~Betta / 2022-08-03 16:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam
  • ~Darek / 2025-08-04 19:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówione buty przyszły całkiem inne. Oczywiście reklamacja (zwrot butów z mojej strony, zwrot pieniędzy ze strony zalando). Kilka maili w tej sprawie i moja reklamacja nie została do tej pory rozpatrzona i kompletny brak odpowiedzi z ich strony.
    Reasumując: szmaciarze i gorąco nie polecam.
    ZaletyKompletny brak zalet
    WadyZłodzieje
  • ~Domin / 2022-07-25 16:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
  • ~Emmi / 2021-04-07 16:29
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupilam dwie bluzy z czego jedną musialam zwrócić. Dostawa , nie mam zastrzezeń, natomiast zwrot kompletna ignorancja klienta. Nie mogąc wychodzić z domu wybralam opcje zwrotu za posrednictwem kuriera DHL, ktory mimo trzykrotnego złożenia zlecenia i 3 reklamacji , nie pojawil się. Do tego w rozmowie z DHL bylam oklamywana, ze kurier byl, ze dzwonil, z czego żadne nie miało miejsca. Niestety Zalando umywa ręce, teoretycznie jest możliwość zwrotu taka drogą, praktycznie nie ma. Nie polecam zakupów w tej firmie, ani korzystania z uslug firmy DHL.
    WadySystem zwrotow kuleje.
  • ~Ima / 2022-06-15 07:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakup na stronie w koszyku, ale nie można opłacić bo problem techniczny i informacja że nad tym pracują. Co parę minut sprawdzam czy ok, po pewnym czasie informacja, że obuwie wyprzedane. Sprawdzam, buty niedostępne. To robię teścik, dodaje inny rozmiar dostępny. I ta sama historia, nie przepuszcza do kasy bo problem techniczny... Raczej promocja nie działająca ... Kiedyś był to mój ulubiony sklep... kiedyś
  • ~Iwona / 2022-02-18 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie.
  • ~Marzanna / 2022-04-19 09:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Po 2 miesiącach użytkowania torby z Lauren Ralph Lauren popękała skóra. 08.03.odesłalam reklamowany towar, do tej pory nie otrzymałam zwrotu drugiej części środków. Kontakt z firmą beznadziejny, cały czas twierdzą, że zwrot został dokonany błędnie, żądają przesłania skanu dokumentu tożsamości, twierdzą też, że nie mogą zwrócić mi przesyłki na mój. Myślę, że zagubili przesyłkę. Przekazuję sprawę do Europejekiego Centrum Konsumenckiego po rozmowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jestem stałym klientem Zalando, nic już więcej nie zamówię w tej firmie
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo złe traktowanie klienta
  • ~MG42 / 2023-08-06 14:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Zwrot trwał ponad 14 dni. Gdyby nie interwencja nigdy nie doszedłby do skutku. Po czym Zalando uznało, ze jeden z artykułów był używany. Czyli ktoś przez dwa tygodnie biegał sobie w koszulce Nike, za którą zapłaciłem i za którą nie dostałem z powrotem pieniędzy.
  • ~Natalia / 2023-12-19 13:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam sukienkę, którą pragnęłam otrzymać przed świętami. Niestety na linii zalando-partner-DHL doszło do jakiegoś zaniedbania i paczka czekała na mnie w punkcie, mimo, że NIE OTRZYMAŁAM powiadomienia, PINu do odbioru. Zupełnie nic… w sklepie nie chcieli mi jej wydać, bo nie mogą bez kodu, zwrócili paczkę do BERLINA mimo, że interweniowałam i prosiłam o dalszą wysyłkę. DHL sam zaznaczył, że to MOŻLIWE, nawet przed świętami. Tylko wymaga fatygi ze strony sklepu, który musiałby wysłać im nowy formularz. Zalando postawiło nie pytać mnie o zdanie i po prostu odesłali i napisali, że zwrócą mi pieniądze jak tylko sukienka wróci na magazyn. Spoko, bardzo miło z ich strony, że sami podjęli tę decyzję. Aaaaa zapomniałam dodać, że w ramach REKOMPENSATY dali mi 10% rabatu na KOLEJNE ZAKUPY. Połowa maila to instrukcja jak go wykorzystać… przecież w tej całej sytuacji mam niepohamowaną ochotę kupować jeszcze i jeszcze….. skandal. Zalando - spadacie na psy.
    Nie pozdrawiam.
    NM
    ZaletyZero
    WadyBRAK KOKUNIKACJI, PROFESJONALIZMU
  • ~Prox / 2023-04-06 18:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen i opłaciłem zamówienie. Dwa dni miałem ze statusem Pakowane, a następnie anulowali mi zamówienie. To bardzo nie w porządku.
    Wadyanulują zamówienia
  • ~TomBar / 2024-05-29 19:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Opóźnienia w dostawie. Obsługa na możliwie najniższym poziomie. Nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1692
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 993
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125