Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 328 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.31
  • Łatwość zamawiania
    2.73
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marlena / 2022-08-21 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! Krętacze i złodzieje . Zakupione buty w promocji zapłacone czekam na przesyłkę a tu cisza . Nie raczą poinformować klienta że zakup anulowany ! Co najlepsze wystawiają towar w tym rozmiarze już o 200 zł droższy !!! Nigdy więcej tam nic nie zamówię
  • ~Kana / 2022-08-20 22:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Naliczają za towar dwa razy bo twierdza,że nie dostali pieniędzy. Zlodzieje
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2022-08-19 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    wpisują zły adres, po czym towar trafia o nich z powrotem i nie mam anu towaru ani pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
  • ~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando
  • ~Beata / 2022-08-16 16:04
    Ocena: 4.40 / 5
    Bardzo często dokonywałam zakupów na Zalando kupując najczęściej markową odzież. Zachęcało mnie dodatkowe 10 %. Kod rabatowy zawsze był wygenerowany i przesyłany na emaila po zapisaniu sie do newsletera. Rabat był dla mnie zachętą zwłaszcza, że wydawałam dużo kasy na zakupy. Teraz z uwagi na wycofanie kodu rabatowego przez Zalando, jedynie sporadycznie dokonuję zakupów w tym sklepie. Kupuję w innych sklepach, gdzie mam dodatkowy rabat stałego klienta.
    ZaletyDuży wybór asortymentu i marek.
    WadyBrak rabatu dla stałych klientów.
  • ~Maja / 2022-08-07 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~Lias Vitalii / 2022-08-05 14:15
    Ocena: 3.80 / 5
    nie radzę kupować w tym sklepie ostatnio zamówiłem swojej dziewczynie skórzaną kurtkę a oni wysłali mi jakąś inną kurtkę wróciłem im to a oni mi piszą że nie wrócą mi pieniądze dlatego że wróciłem Nie to co zamówiłem.i na taką odpowiedź musiałem czekać więcej miesiąca,w końcu zostałem i bez kurtki i bez 3000 zł idzie do policji, Zalando oszukuje.
  • ~agnieszka / 2022-08-05 14:10
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando anulowało mi zamówienie bez informacji. Dopiero wchodząc na moje zamówienia zauważyłam, że zakup został anulowany. Napisałam do obsługi klienta z wyjaśnieniem. W odpowiedzi dostałam rabat 20% na kolejne zakupy i info, że produkt wyprzedany. Odpowiedziałam, że kupon 20% nie jest adekwatny do straty, ponieważ oczywiście cena tego produktu jest już wyższa, więc jeżeli ponownie pojawi się w sprzedaży to zamawiając musiałabym dopłacić 200zł...
    Dziwne ma praktyki Zalando, tym bardziej, że mają informację w regulaminie, że po otrzymaniu potwierdzenia zakupu, sprzedaż jest wiążąca. Czy ktoś wie, gdzie to można zgłosić?
  • ~Betta / 2022-08-03 16:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam
  • ~ANNNNA / 2022-08-03 14:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Buty bardzo wygodne lepiej wyglądają na nodze niż na zdjęciu ,bardzo fajny fason polecam
    ZaletySKÓRA
    WadyBRAK
  • ~Ja / 2022-08-01 17:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat zamawiam na Zalando i jeszcze się nie zawiodłam.
    ZaletyBezproblemowe zwroty, szybka dostawa
    WadySzkoda, że już nie ma promocji - 10% za zapisanie do newslettera
  • ~Monika / 2022-07-29 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany
  • ~Dramatx / 2022-07-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam.
    ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrot
    WadyOpisane wyżej
  • ~nowy7 / 2022-07-27 23:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem buty - pierwszy raz u nich. Chwilę po zapłaceniu zamówienie anulowano, a cena butów poszła około 2x w górę. Chciałem zamknąć konto, to nie mogę, bo twierdzą, że "mam nieuregulowaną płatność lub trwający zwrot" - płatności mam uregulowane, a żeby był zwrot to musieliby najpierw wysłać to co zamówiłem i zapłaciłem.
    Wadybrak towaru
  • ~PTR / 2022-07-27 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okulary przeciwsloneczne za 400zl przyszły w pudełku które wyglądało jak po 100zwrotach, jak wyciągnięte psu z odbytu. W środku okulary bez oryginalnych folii zabezpieczających, porysowane, uje.... od palców i mnóstwo jakiś włosków, kurzu, paprochów.... jak można coś takiego wysłać klientowi i spodziewać się, dobrej opinii? w dodatku cud, że nic z tymi okularami sie nie stało w transporcie bo ktoś mądry zabezpieczył pudełko tylko z jednej strony a z drugiej szkła okularów co prawda w pokrowcu ale stykały się z zewnętrzną ścianką kartonu niezabezpieczone...
    Porobiłem zdjęcia i odesłałem, zobaczymy jak pójdzie zwrot, coś czuje, że będą cyrki.
    WadyKpiny z klienta
  • ~Domin / 2022-07-25 16:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
  • ~vtel / 2022-07-23 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwa firma. Traktuje klienta jako śmiecia. Nigdy nie zamawiajcie tutaj nic, bo zamiast prezentu zamówionego dostaniecie kupę biurokracji i brak prezentu. A obsługa klienta, to są jacyś pajacy, nie zdają sprawę, że to my(klienci) płacimy im wypłatę!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Dotka / 2022-07-22 09:17
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
    Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona
  • ~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Nati / 2022-07-13 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    No to jest dno, już nigdy w życiu nie będzie zamawiać na Zalando.
    Jak można podać nie prawidłowy adres to raz a po drugie dlatego żeby coś dowiedzieć to trzeba dzwonić cztery razy do konsultantów żebym coś dowiedzieć bo oni "nic nie słyszą" albo urywa się rozmowa..
    Oszuści razem z DPD kasują za przesyłkę a później piszą że nie prawidłowy adres.. Chyba na tym więcej zarabiają..????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 977
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 618
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929