Za bilety na teneryfę zapłaciłem 2600 zł. Niestety musiałem zrezygnować z lotu i zrobiłem to na 1,5 miesiąca przed wylotem. Zgodnie z regulaminem wystąpiłem o zwrot środków co w tym wypadku oznaczało utratę 1300 zł. po 2 miesiącach otrzymałem dokument korektę, ale zwrotu pozostałej części środków nie mam do dzisiaj, a minęły 3 miesiące od wystawienia korekty (nie ma ani pieniędzy, ani środków wizz) Próby połączenia z polskojęzyczną obsługą klienta , kończą się rozłączaniem połączenia kiedy to po parominutowym oczekiwaniu jestem pierwszy w kolejce do rozmowy ( w moim odczuciu jest to celowe działanie), przez co zostałem narażony na kolejne koszty.
Nie polecam tej linii lotniczej.Zaletybrak
Wadybrak kontaktu, uchylanie się od zobowiązań, wszystko pięknie wygląda, ale tylko na ich stronie internetowej. Nawet jeśli chce się porozmawiać z botem to trzeba wyrazić zgodę na wykorzystywanie przeprowadzonej rozmowy do ich celów. Generalnie to jest kpina z pasażerów.