Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiola / 2023-05-22 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka. Pobierają pieniądze za niezrealizowane usługi (wykupienie miejsc obok siebie). Pieniądze pobrali z konta, miejsc obok siebie nie zapewnili. Reklamacje na nic się zdają. Odpisują jakąś formułkę nie związaną z przedmiotem reklamacji. Straciłam pieniądze, Że żadna z polskich instytucji nie zrobi z nimi porządku.
    ZaletyBrak
    WadyOkropna firma. Omijać szerokim łukiem
  • ~Podróżnik / 2023-05-12 09:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot z Warszawy na Maltę. Zapłaciliśmy dodatkowo za wybór konkretnego miejsca, ale niestety Wizz Air zmienił nam numery siedzeń. Zamiast miejsca z dobrym widokiem przy oknie dostaliśmy takie z połową okna. Trochę słabe, ale pojawiła się informacja o nadpłacie na konto WizzAir, więc przynajmniej tyle dobrego. Problem zaczął się , kiedy chcieliśmy się odprawić przed powrotem do Warszawy. Aplikacja nie pozwala na check-in, jeżeli na koncie jest nadpłata. Dzwonimy na infolinię, żeby wyjaśnić sytuację. Pani mówi, że naprawiła błąd i zlikwidowała nadpłatę i możemy się odprawić. Pytamy dlaczego zlikwidowała nadpłatę skoro wcześniej zapłaciliśmy za miejsca, na których nie siedzieliśmy, więc chyba ta naplata nam się należy. Pani na infolinii, że "to jest lot przeszły i ona nic nie może zrobić i żeby składać reklamację". To są jakieś żarty. Zamówiliśmy i zapłaciliśmy za konkretną usługę, której nie otrzymaliśmy i mamy się dochodzić, żeby zwrócono nam pieniądze. Trochę standard jak z krajów tzw. trzeciego świata. To była nasza ostatnia podróży z Wizz Airem.
    ZaletyŁadny kolor samolotu i to niestety jedyna zaleta.
    WadyZapłaciliśmy za wskazane miejsca w samolocie. WizzAir zmienił nam miejsca i nie zwrócił środków, za nie zrealizowaną usługę.
    Błąd aplikacji, który nie pozwala dokonać odprawy online,
    Opóźniony lot, arogancka Pani na infolinii
  • ~Dominika / 2023-05-03 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair oszukał mnie i nie można ufać ich stronie. Dokonołam rezerwacji, zapłaciłam przelewem bankowym i kazano mi czekać do 5 dni roboczych. Po 5 dniach okazało się ze pomimo mojej zapłaty oni nie zobaczyli płatności. Teraz nie mam ani pieniędzy ani lotu.
  • ~Luk / 2023-04-30 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak zwrotu 500 eurp za overbooking. Ostanie 5 lotów zawsze opoznione. Piszę to stojac i czekając na w puszczenie do samolotu /bedą w rekawie/ przeszło 60 minut.
    ZaletyBrak zalet
    WadyAll
  • ~Maciej / 2023-04-28 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    The worst low cost airline. My flight to Barcelona from Katowice on April 23rd at 12:30PM was cancelled however, I had checked in my baggage one hour before. The information about cancellation was provided 3 minutes after scheduled departure time, at 12:33PM. The airport staff told us that the plane was broaken and there is no alternative plane neither the airline will provide us with any transport to other airports. I was obliged to buy myself a really expensive ticekt from Kraków on the next morning because I had to be at work in the morning. Today on April 28th I was sent an email with information that due to "extraordinary circumstances" I am not entitled to the compensation provided by the EU law. Who is going to cover these expeneses?
  • ~Jusy / 2023-04-27 21:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Numer lotu w6 1338 . Podczas lotu źle się poczułam. Ostre zatrucie pokarmowe. Niesaaaaaaamowita obsługa pana Stewart a Hassana z Tunezji. Czułam się na prawdę bezpiecznie pod taką opieka. Dziękuję panu i chociaż po powrocie do domu trzeba było wycierpieć swoje, nie zapomnimy z mężem tego lotu!10 na 10
    ZaletyObsluga
  • ~#Grayhairmadebywizzair / 2023-04-23 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    #nielatamzwizzair
    Lot z Katowic do Barcelony 23.04.2023 odwołany w trakcie stania w kolejce na boarding! Najpierw informacja, ze boarding wstrzymany, później że lot odwołany - na 10 min przed planowanym wylotem. Poniosłam koszty dojazdu na lotnisko, parkingu, biletów na zwiedzanie Barcelony za które trzeba było zapłacić z wyprzedzeniem, hotelu + transfery z biura podróży. Oczywiście o zwrot wszystkich środków można walczyc ale czas, energia oraz nerwy które temu towarzyszą są nie do odzyskania. Pierwszy raz miałam lecieć z Wizzair i taka "niespodzianka". Ogólnie zawsze będąc na jakimkolwiek lotnisku (latam tylko około 3-4 razy do roku) ZAWSZE jest informacja na tablicy odlotów o MINIMUM 1 odwołanym locie z Wizzair. Zwykle patrzyłam na ten ekran z myślą - współczuję, co teraz zrobią Ci ludzie?? Dziś spotkało mnie to samo. Pierwszy raz z Wizzair = pierwszy raz odwołany lot na ostatniej prostej do samolotu. To nie może być kwestia "sił wyższych" albo mają fatalne maszyny albo FATALNĄ organizację. Prawdopodobnie jedno i drugie. Nie dowiesz się tego bo to top secret. #nielatajciezwizzartylkosiwewlosygwarantowane
  • ~Ewa / 2023-04-21 21:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Leciałam ostatnio ta linia lotu , leciała kobieta z dzieckiem około 2 lat przez cały lot te dziecko się tak darło ale to tak bardzo aż nie do wytrzymania chodziło po samolocie i gryzło innych ludzi a matką (ukrainka) twierdziła że przecież to tylko dziecko No brak słów.
  • ~Yuliia / 2023-04-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy był odwołany lot przez winne przewoźnika.610 zł zabrała sobie.
  • ~Ak / 2023-04-13 10:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Wizzair anulowało lot powrotny z Chorwacji, nie zapewnili alternatywy, noclegu, zwrotu poniesionych kosztów.
    WadyAby odzyskać pieniądze trzeba nasyłać na nich komornika
  • ~Ilona / 2023-04-02 15:42
    Ocena: 3.75 / 5
    45€ za odprawę na lotnisku to ździerstwo. Bazują na niewiedzy klienta.
    ZaletyLinia jak każda inba
    WadyKosztowna odprawa na lotnisku
  • ~Zawiedziony / 2023-03-24 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Dokonałem rezerwacji. Zapłaciłem. Nie dostałem biletu. Wszystkie dane z mojej strony zostały podane poprawnie. Minęło 10 dni, nie mam biletu i nie oddali pieniędzy. Telecentrum nie odbiera telefonów. A ten caly chatbot jest bezużyteczny. Wzięli pieniądze i nie ma z nimi kontaktu. Wychodzi na to że , zostałem okradziony:))) jazeli chcecie pozbyć się pieniędzy w głupi i naiwny sposób to POLECAM
  • ~Mattt / 2023-03-15 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem z żoną. W Wizzair płaci się za wszystko oddzielnie. jako że wystarczała nam jedna walizka, ja miałem booking "premium" upoważniający do walizki i wyboru miejsca a żona tylko baaż ręczny. Tego nie można zrobić w jednym bookingu, więc żona miała oddzielny booking bez bagażu ale z wyborem miejsca, za co zapłaciłem 190zł, czyli ok. 20% ceny biletu. Na wejściu na pokład pani asystentka z radosnym usmiechem przekreśliła moje miejsce i dała mi inne. Na zwróconą uwagę, że zapłaciłem za to żeby być z żoną, oświadczyła żeby wejść do samolotu a tam personel mi pomoże. Personel nie pomógł, pomogłem sobie sam zajmując oryginalnie zabukowane miejsce i prosząc pasżerkę, która je dostała o zajęcie tego drugiego. Pytanie, za co zapłaciłem 190 zł???
    Nie sposób złożyć reklamacji w Wizzair. Na stronie internetowej można się porozumieć tylko w sprawach typowych, takiej nie było. Można stracić kupę czasu na czatownie z botem, który mojej sprawy nie rozumiał. Można jeszcze zadzwonić do call center za 5zł/min. Dziękuję, nie zamierzam im jeszcze dopłacać.
    ZaletyNiestety na niektórych trasach są jedyną linią bez przesiadek
    WadyNiski standard przelotu, dodatkowe opłaty za wszystko, brak mozliwości porozumienia w nietypowych sprawach
  • ~Michał / 2023-03-05 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W październiku zakupiłem bilet. Przelałem 1200 Nok jednak biletu nie było. Po drogich rozmowach telefonicznych złożyłem reklamację. W marcu po pół rocznym oczekiwaniu na pieniądze przelali 505 Nok. Nie oddali nawet połowy pieniędzy. Oszuści
    ZaletyBrak
    WadyDrogie rozmowy telefoniczne,
    Długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy
    Firma oszukuje ludzi
  • ~Małgorzata / 2023-02-26 10:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Generalnie wszystkie loty do Luton i z Luton do Warszawy opóźnione. Nawet do kilku godzin.
    Godzina to standard.
    Wiedząc o tym wcześniej, powiadamiają o tym w drodze na lotnisku bądź na lotnisku i trzeba koczować na lotnisku.
    Robią bording i trzeba stać nie wiadomo ile przed drzwiami czekając na wyjście. Często brakuje posiłku na pokładzie samolotu.
    Ceny poszły w górę ale uslugi się nie poprawiły.
    Odradzam. Jak się leci z bagażem to linie lot się bardziej opłacają.
    Tym bardziej że otworzyli szybką kolejkę do Luton.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wero-nika / 2023-02-24 13:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Wizzair przełożyła nam lot PNR:IIU84K (4osoby). Złożyliśmy rezygnację i wniosek o zwrot opłat. Dostałam maila, że zwrot wynosi 100%. Na moim koncie WIZZ znajduje się informacja z 02.02.2023 r. o wypłacie trzech kwot składających się na 100%. W dniu 30.01.2023 r. dostałam za wszystkie bilety mniej o 884,00PLN. Żadna reklamacja nie jest przyjmowana. Każdą reklamację telefoniczną (nr 703 703 708) z różnych telefonów w połowie rozmowy blokują. BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU, NIERZETELNA INFORMACJA NA STRONIE WIZZ, BRAK PIENIĘDZY - POMIJAM ODSZKODOWANIE.
    WadyNIERZETELNE TRAKTOWANIE KLIENTA. Pomimo przyznania środków do zwrotu atrzymano część opłat.
  • ~Rafał / 2023-02-19 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam korzystania usług tego przewoźnika. Ponad 2 miesiące temu anulowano nam rezerwację, którą opłaciliśmy i nadal nie zwrócono nam środków.

    Jeśli chodzi o wygodę, to w samolotach jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na nogi a fotele są niewygodne.
    Zaletybrak
    WadyProblem ze zwrotem pieniędzy
  • ~Zyta / 2023-02-17 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    12.02.2023 około godz. 20.00-23.00 kilkanaście razy próbowałam dokonać odprawy online na lot Bolonia- Warszawa z dnia 13.02 o godz 14.55 . Pojawiała się informacja :”wybór miejsc jest niedostępny” i nie mogłam przejść dalej. Łączyłam się z chat botem, który odsyłał do odprawy online i zawsze kończyło się tym samym komunikatem podświetlonym na żółto. Pomyślałam, że jest jakiś problem na stronie i że zrobię to następnego dnia. Następnego dnia od godziny 8.00 do 9.00 próbowałam zrobić odprawę z takim samym skutkiem i tym samym komunikatem. Kiedy dotarliśmy na lotnisko i przy stanowisku odprawy Wizzair poinformowałam pracownicę o zaistniałej sytuacji.,pracownica dokonała odprawy odpłatnie 90 € i nie chciała przyjąć do wiadomości, że wina nie leży po mojej stronie tylko że nie była czynna odprawa online. Po złożeniu pisemnej reklamacji otrzymałam odpowiedź, że Wizzair nie zwraca poniesionych opłat i zero informacji o nieczynnej stronie
    Wadyokropna obsługa klienta
  • ~Meggi / 2023-02-15 01:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Starsza stewardesa kopała do drzwi ubikacji koleżanki, która wcześniej zgłosiła problemy żołądkowe, jej wymiary uniemożliwiały przejście dla osób o wymiarach powyżej 100 cm w biodrach, odradzam zdecydowanie zakup perfum, to zupełnie inna jakośc, kupiłam 3 sztuki i wszystkie do kosza, bo ich zapach utrzymuje się około 1 godziny, pobierają grubą kasę za bagaż podręczny
    ZaletyDobra cena
    WadyJak wyżej
  • ~Marian / 2023-02-14 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pretensje mam zdecydowanie do konkretnej osoby,nie do lini,Pani na odprawie w Gdańsku kompletnie odklejona.Brak szacunku dla klientów, wstrętne zachowanie, zero kompetencji. A do tego dwóch biegajacuych obok pomocników-zwykłe przydupasy bez mózgu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901