Lot z Warszawy na Maltę. Zapłaciliśmy dodatkowo za wybór konkretnego miejsca, ale niestety Wizz Air zmienił nam numery siedzeń. Zamiast miejsca z dobrym widokiem przy oknie dostaliśmy takie z połową okna. Trochę słabe, ale pojawiła się informacja o nadpłacie na konto WizzAir, więc przynajmniej tyle dobrego. Problem zaczął się , kiedy chcieliśmy się odprawić przed powrotem do Warszawy. Aplikacja nie pozwala na check-in, jeżeli na koncie jest nadpłata. Dzwonimy na infolinię, żeby wyjaśnić sytuację. Pani mówi, że naprawiła błąd i zlikwidowała nadpłatę i możemy się odprawić. Pytamy dlaczego zlikwidowała nadpłatę skoro wcześniej zapłaciliśmy za miejsca, na których nie siedzieliśmy, więc chyba ta naplata nam się należy. Pani na infolinii, że "to jest lot przeszły i ona nic nie może zrobić i żeby składać reklamację". To są jakieś żarty. Zamówiliśmy i zapłaciliśmy za konkretną usługę, której nie otrzymaliśmy i mamy się dochodzić, żeby zwrócono nam pieniądze. Trochę standard jak z krajów tzw. trzeciego świata. To była nasza ostatnia podróży z Wizz Airem.ZaletyŁadny kolor samolotu i to niestety jedyna zaleta.
WadyZapłaciliśmy za wskazane miejsca w samolocie. WizzAir zmienił nam miejsca i nie zwrócił środków, za nie zrealizowaną usługę.
Błąd aplikacji, który nie pozwala dokonać odprawy online,
Opóźniony lot, arogancka Pani na infolinii