Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.31 / 5

  • Prostota obsługi
    2.00
  • Oferta
    2.96
  • Obsługa klienta
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~karpowa / 2019-10-15 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    10 lat super.
    Po zmianach w logowaniu- tragedia (system nie działa poprawnie - hazard)
    Ostatnia rzeczą, o której się myślało podczas wprowadzania zmian był klient.
    Dodzwonienie do konsultanta - min 10-15min i więcej, rozłączają się w trakcie

    jeśli się szybko nie ogarną , to trzeba wiać
    WadySystem transakcyjny obecnie nie działa
  • ~Łukasz / 2025-01-08 23:48
    Ocena: 1.67 / 5
    W ciągu ostatnich 2 lat zakładałem konta chyba w 10 różnych bankach (promocyjne oprocentowania) i takiej masakry jak tu jeszcze nie widziałem. Po założeniu rachunku przez internet musiałem chyba 3x dzwonić i się dopytywać, bo wniosek rozpatrywali przez tydzień. Jak chciałem dodać pełnomocnika to trzeba to zrobić wnioskiem wysyłanym klasyczną pocztą, a oni dokumenty do podpisu odesłali również klasyczną poczta za potwierdzeniem odbioru jak w PRL. Trwało to ponad 2 tygodnie i na koniec okazało się, że listonosz się wogóle się nie zjawił pod podanym adresem i dokumenty wróciły do banku i cała procedura czeka mnie mnie od nowa. Dyspozycję na wypadek śmierci mogłem na szczęście wysłać mailem, ale co z tego skoro zrobiłem to prawie miesiąc temu, a nadal nie jest ona zarejestrowana. Próba jakiegokolwiek kontaktu z nimi to właściwie tylko czat w aplikacji na który nikt przez tygodnie nie odpisuje. Próba dodzwonienia na infolinie to wiszenie na słuchawce po 30 min, a na koniec dowiadujesz się że nie mogą Ci udzielić informacji, bo do tego potrzebny jest telekod który nie zgadza się z tym co wysłali sms. Przed chwilą chciałem zrobić przelew przez www i okazało się, że nie mogę go zrobić bo nie zgadza się z limitem, który mimo zmiany w ustawieniach wogóle nie jest brany pod uwagę i nie mogę z konta przelać nawet 1 zł. A w aplikacji na telefonie zakładka przelewy wogóle nie jest aktywna. Podsumowując, wyższe oprocentowania depozytów zupełnie nie rekompensują całej reszty problemów z tym pseudo bankiem i trzy razy zastanówcie się zanim zaczniecie z nimi zabawę.
    Zaletyoprocentowanie depozytów
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Max / 2024-04-29 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny bank "krzak" z tragiczną informacją i obsługą. Założenie konta droga przez mękę i najciekawsze po kilku długich próbach przejścia procesu składania wniosku sukces i informacja wkrótce otrzymasz na adres e-mail informacje o"przeprocesowaniu" wniosku.... cisza więc kontakt z infolinią i to wkrótce to około 3 dni robocze jeśli elektronicznie lub 14 dni gdy z pomocą kuriera! To chyba nie ten poziom, nie ta jakość!!! Minął już prawie tydzień od pierwszej próby przejścia procesu....
    ZaletyTeoretycznie wysokie oprocentowanie lokat ale jak to ma tak wyglądać to dziekuję
    WadyTragiczne tempo obsługi
  • ~NieKlient / 2024-09-19 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam opinie o wręcz niemożliwości założenia konta przez internet. Uparłem się trzeci dzień walki z filmikami które wymaga bank. Porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyCoś niebywałego. Nie można założyć konta. Wymaganie nie do pokonania.
  • ~Niezadowolony / 2025-08-13 23:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z infolinią jak i poprzez mail czy aplikację. Od 3 dni oczekuję na informację na temat kwoty do wczesniejszej spłaty kredytu. Jakąś dostałem ale nieprawidłową. Co to za instytucja. Zgłoszę jej działanie do KNF. Coś niedobrego sie tam dzieje. Nie polecam.
    WadyBrak komunikacji. Jakiejkolwiek.
  • ~Paweł / 2019-10-25 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank praktycznie nie działa od 13 września, kiedy to wyłączył stary system transakcyjny. Nowy nie działa do tej pory. Czas oczekiwania na infolinii sięga 2 godzin. W systemie transakcyjnym są błędy i nieaktualne informacje. Oferta słaba - brak choćby przelewów ekspresowych.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt działalności
  • ~Sss / 2024-09-09 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Konto niemodliwe do załozenia przez internet pomimo takiej oferty. Infolinia nie działa (abonent ma wyłączony telefon). Porażka po całości.
    Po co oni w ogóle istnieją
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~sxc62 / 2025-06-29 13:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakoś przy drugiej rundzie udało mi się przebrnąć poprzez internetowe zakładanie konta e-Direct w Volkswagen Bank, e-maile z potwierdzeniami każdej operacji podczas zakładania konta były szybkie, wykazanie błędu(mojego błędu-nie doczytałem wyraźnego i krótkiego komunikatu) szybko i sprawnie pokazane.
    I tutaj szybkość i sprawność się kończy.
    Po potwierdzeniu/zaakceptowaniu przeze mnie umowy..... Słuch i jakikolwiek ruch ze strony banku kompletnie zanikł.
    Po zalogowaniu widnieje tylko informacja, że dane są przetwarzane.... i tak już tydzień.
    Próby dodzwonienia się na infolinie.... kompletny brak szans. Nawet nie wiem, jak co niektórym powyżej udało się dodzwonić na tą "infolinię"? W każdym razie, mnie się ani razu nie udało, a próbowałem naprawdę wiele razy.
    Powiem szczerze, że zastanawiam się już nad wypowiedzeniem jeszcze nie podpisanej przez bank umowy.
    Jeżeli już na tym etapie bank ma mnie w poważaniu, nie chce ze mną rozmawiać, przez ponad TYDZIEŃ!!!! zakłada konto...
    To co może być kiedy będę chciał swoje środki wycofać???

    Zaletyco tu mówić o zaletach, kiedy bank widmo???
    Ten bank, to jak polityk przed wyborami (obieca wszystko)
    Wadyopieszałość podczas podpisywania umowy i kompletny brak kontaktu
  • ~Wanda / 2024-08-27 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten Bank to prawdziwa porażka. Otwarcie konta prze internet jest praktycznie niemożliwe. Infolinia koszmarna. Po co to wogóle istnieje. A kiedyś to był naprawdę fajny Bank
    ZaletyNie ma
    WadyNajwiekszą wadą jest to , że to jeszcze jakoś istnieje.
  • ~Wanda / 2025-01-18 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten niby bank to totalna porażka w całej rozciągłości ( konsultanci, infolinia , aplikacja , obsługa). Nie ma takiego drugiego dziadostwa na polskim rynku. Przykładowo: zleciłam przelew tzw. "wysokokwotowy" , po ponad 6-ciu godzinach łaskawie zadzwonił konsultant w celu potwierdzenia ( w tym czasie mieli dwie sesje wychodzące), a sam przelew finalnie został zrealizowany po 4 (czterech!!!!) dniach. Takich "kwiatków" nie ma w żadnym banku. Radzę omijać to z daleka.
    Zaletyniezła oferta oszczędnościowa
    Wadyfatalna i opieszała obsługa
    nieosiągalna infolinia, nieporadni konsultanci
    zupełne lekceważenie klienta
    przedpotopowa aplikacja
    i wiele innych
  • ~wojtek / 2019-10-15 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Od września 2019 tragedia... Szkoda słów... Przez wiele lat jako tako, ale zaczynam żałować, że jestem ich klientem...
    Zaletybezpłatnie
    WadySystem logowania, operacje na stronie
  • ~Zniechęcony całkowicie klient / 2022-02-21 19:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank internetowy w Polsce. Od ponad 20 lat a zaczynał jako pierwszy stracił wszystkie atuty a klientom, którzy zostali (już jedynie firmy, bo indywidualnych się pozbył) rzuca kłody pod nogi.
    -zamiast SMSów wprowadził aplikację jedynie na androida, która nie działa,
    - od kilku miesięcy po kolejnej aktualizacji trzeba odinstalowywać apkę, resetować hasła i instalować na nowo (bez gwarancji , że się powiedzie. DNO.
    - aplikacja działa koszmarnie wolno. Na tym samym telefonie iPKO, mBank i in. ładują się kilkanaście razy szybciej.
    - Zrobienie przelewy 10 lat temu zajmowało kilkanaście sek. teraz trzeba uzbroić się w minuty
    Zaletykiedyś cena teraz brak
    Wadyaplikacja - najgorsza w branży
    wolne działanie aplikacji i obsługi przez stronę www
    brak obsługi klientów indywidualnych (może dobrze, bo zagryźliby ten bank)
    wcześniej zdefiniowane eksporty (poprzednia wersja interfejsu (ok 2018 r) przestały działać w nowej wersji,
    jakakolwiek poprawka błędu trwa tygodniami
    BRAK VW banku w jakichkolwiek systemach szybkich płatności od samego początku, przez chwilę pojawiły się 3 lata temu ale po aktualizacji do nowej wersji zniknęły.
    W latach 20 lat temu interfejs był bardzo ubogi ale działał szybko , był dla wswzystkich
    teraz jest bardzo wolny i tak samo ubogi, tylko dla firm a do tego drogi.
    DNO.
    Unikaj VW Banku!!!!
  • ~Janek / 2025-01-22 18:49
    Ocena: 1.33 / 5
    KNF i UOKiK powinny natychmiast zamknąć ten nie-bank. Wszystkie negatywne o nim opinie są prawdziwe. Po TRZYDZIESTU dniach oczekiwania na kartę do konta napisałem do ich dyrektora, że kieruje zakładem pracy chronionej, zatrudniającym niesprawnych intelektualnie. Zaproponowałem zmianę branży na handel węglem, lub ziemniakami. Absolutnie WSZYSTKO co robią, robią źle, bądź nie robią w ogóle.
    ZaletyŻadnych.
    WadySame wady. Instytucja do natychmiastowej likwidacji.
  • ~Kuba / 2013-10-17 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Problemy z systemem bakowym, brak mozliwosci polaczenia telefonicznego, poniewaz telekod traci waznosc przy nieuzywaniu. System nagle zaczal informowac mnie, ze nie ma takiego numeru klienta, telefonicznie nie otrzymuje informacji, bo kod stracil waznosc i nie moge nawet sprawdzic stanu konta.
    Zaletytanio
    WadyBrak jakiegokolwiek dostepu do konta z powodu problemow z systemem bakowym
  • ~anty VWB / 2019-11-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Zamykam konto w tej pseudo instytucji i radzę wszystkim to samo. Pewnego dnia się obudzimy i nawet www nie będzie.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby wymieniać. Tam wszystko jest wadliwe.
  • ~Daniel / 2025-04-05 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu dwóch miesięcy bank wystawił 4 wadliwe faktury. Po długich negocjacjach dwie x nich anulowano. Trwa walka o anulowanie kolejnych dwóch i zwrot bezumownie naliczonych oplat.
    Uwaga na bezumownie naliczane faktury. Jest straszny bałagan w systemie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości rozmowy z konsultantem. Pisemne odpowiedzi nielogiczne i niezgodne z umową. Bardzo zła współpraca.
  • ~Jerzy / 2022-03-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bardzo nierzetelna . Infolinia tragiczna conajmniej godzina czekania. Pracownik banku zaksięgował mi nieprawidłowo 6 tysięcy złotych. bank nie poczuwa się do winy i nie chce dokonać zwrotu. Skandaliczne podejście do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo , nawet szkoda czasu na opisywanie przekrętów jakie ten bank stosuje wobec klienta
  • ~Jorik / 2019-09-30 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej znajdziecie moją opinię z czerwca 2018 roku - jest pozytywna, bo bank na nią wówczas zasługiwał. Nie wiem co się z nimi stało, ale systematycznie obniżają loty a to, co zrobili w połowie września 2019 to już skandal, głupota i żenada. Wprowadzili nowy system transakcyjny nie sprawdzając czy działa i zaczęły się schody. Już samo logowanie przypomina ruletkę, bo aplikacja działa albo nie działa więc szanse są jak przy postawieniu na kolor w ruletce. Nawiasem specjalnie musiałem kupić nowy telefon, bo te pierwotniaki wymagają Androida w najnowszej wersji. Pytanie, czy klienci będą musieli zmieniać telefony co rok? Ale walka o zalogowanie to tylko rozgrzewka, dalej zaczynają się schody. Jeżeli ktoś w parę godzin zrobi co założył, może mówić o cudzie. Nie dziwi więc, że do tego ... nie można się dodzwonić, bo zrozpaczeni, wściekli czy zwyczajnie zagubieni klienci traktują dodzwonienie się do konsultanta jako ostatnią deskę ratunku. Z tego co wiem, to i tak tylko miraż, bo jeżeli jakimś cudem uda się po godzinach oczekiwania połączyć z konsultantem (a bank potrafi po ponad godzinie oczekiwania ot, tak odłączyć pokornie czekającego klienta) to nieuk, z którym przyjdzie mu rozmawiać i tak ma do powiedzenia tyle, że ten system tak ma. Jednym słowem OMIJAĆ Z DALEKA! PS: właśnie się przekonałem, że z powodu problemów technicznych wypadli z sieci natychmiastowych przelewów. Cud, że zwykły ELIXIR jakoś działa....
    Zaletyza darmo (wyjąwszy konieczność kupowania specjalnych telefonów)
    WadyNie działający system transakcyjny, wadliwa (a obowiązkowa) apka do logowania i potwierdzania operacji, głuchy telefon "wsparcia", brak realnego dostępu do swoich pieniędzy!
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
  • ~Małgosia / 2019-09-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z nową aplikacją. PIN wprowadzany właściwie jest odczytywany tak, ze blokuje wszystko. Koszmar. Po 10 latach spadam z tego banku. Szok. Staciłam 2 godziny żeby zrobić przelew z własnego konta, jeden sie udało a potem znowu koszmarna apka pisze, że PIN nie jest własciwy. Koszmar Czas to pieniądz ale nie dla VW Bank. Szkoda
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2052
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1227
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1020
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4805
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4018
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104