Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.31 / 5

  • Prostota obsługi
    2.00
  • Oferta
    2.96
  • Obsługa klienta
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~youna / 2009-04-28 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, jak poprzednik, mam ogromne zastrzeżenia do procedury zakładania konta i obsługi na infolinii. Już przeszło miesiąc upłynął od wypełnienie formularza na stronie. Mam wreszcie - wydaje się - komplet dokumentów, a do swojego konta dostać się nie mogę. Impertynencja i brak kompetencji, zbywanie klienta, to podstawowe cechy konsultantów, na których zgłoszenie czeka się po 15-20minut! W innych bankach - tu szczególnie muszę wyróżnić DB-24 - obsługa jest szybka, miła i pełna zaangażowania, włącznie z przeniesieniem kontaktu na drogę mailową w celu jak najlepszego obsłużenia klienta. Mam tylko nadzieję, że dalsze użytkowanie konta po pierwszym, już mocno niecierpliwie oczekiwanym logowaniu, nie będzie wymagało kontaktu z aroganckimi paniami konsultantkami.
    Zaletytrudno ocenić nie mając możliwości używania własnego konta; oferta wygląda zachęcająco
    Wadybrak dostępu do bezpłatnej infolinii z komórki, brak kompetentnych konsultantów, a w konsekwencji długie oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy z miernymi efektami, długie otwieranie konta
  • ~koison / 2019-10-01 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    niestety po 15 latach korzystania muszę wystawić najniższą możliwą ocenę.
    System logowania to jakiś kiepski żart, a nowy system wydłużył proste operacje o kilkanaście minut.
    Zarządzie VW Bank Dlaczego coś co działało przez 15 lat w ciągu miesiąca zostało tak zniweczone ?
    Zaletybezpłatny
    Wadysystem transakcyjny > 09.2019
  • ~mariusz / 2025-06-23 11:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem na początku zakładania konta w tym banku. Niestety nie bede kontynuował tej procedury. Infolinia nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyzerowy kontakt z infolinią.
  • ~Piotr / 2025-07-16 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Zaczął się ósmy dzień załatwiania konta w tym banku. Rejestracja elektroniczna to kuriozum, niespotykane w innych bankach. System odrzucał minimum 5 razy. Udało się dopiero po kontakcie z infolinią i to po kolejnym podejściu. Kolejne dni zeszły na telefonach na infolinię oczekiwaniu na odsyłanie kolejny elementów umów. Nadmienię, że w tym czasie pieniądze czekają na innym nieoprocentowanym koncie i nie pracują .Przy pięciocyfrowych kwotach to strata kilkuset złotych dziennie. Gdyby nie to, że już sporo straciłem i czasu i pieniędzy, poszedłbym do innego banku.
    Ponieważ mam wrażenie, że nie chcą moich pieniędzy, to na przekór będę się z nimi szarpał do końca. Jednak Tobie, Szanowny czytelniku tego wpisu, sugeruję znalezienie innej oferty. Szkoda czasu i stresu.
    W kolejnym tygodniu będzie skarga do KNF.


    ZaletyNa razie nie widzę
    WadyVWBANK na razie totalna porażka
  • ~betkos / 2010-08-05 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    zmiany zdecydowanie na gorsze - 2 miesiąc czekam na założenie konta osobistego, 3 dzień nie mam dostępu do konta ponieważ czekam na uruchomienie nowego tokena.Nie ma żadnej oferty dla stałych klientów z dużym saldem. Osoby z obsługi są niegrzeczne, zamierzam zmienić bank.
    jestem klientką od 7 lat
  • ~di / 2011-09-08 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    System vw banku od paru miesięcy jest totalnie niewydolny, dla banku który działa tylko online to straszna kompromitacja, właśnie sprawdzam stan konta jest 21:00 i widzę dane z 05:50 i to jest notoryczne, powprowadzali jakieś opłaty za przelewy wew., oprocentowanie lokat mało atrakcyjne. Mam tu konto ładnych kilka lat i z zadowolonego klienta zmieniłem się we wk.... Trzyma mnie tu tylko lenistwo i grawitacja..
  • ~fr / 2010-06-13 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    widocznie bank pozyskał już założoną liczbę klientów
    bo zaczął wprowadzać niezliczone opłaty i prowizje
    konto jest darmowe dopóki z niego nie korzystasz :)
    każda zmiana ustawień limitów etc zostanie potwierdzona obciążeniem z konta
    plus konto to już kopalnia pieniędzy dla banku
    przelew zewnętrzny 4zł
    jeśli to przelew z opóźnionym terminem to 5zł za złożeniu i 4 za realizację
    to jakaś masakra
  • ~John / 2024-06-03 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Założenie konta w tym banku to droga przez mękę,więc bez pomocy infolini jest to niemal niemożliwe
    ZaletyWysokie oprocentowanie na rachunku plus konto oraz lokaty plus
    WadyTen bank to totalne dno poza korzystnym gromadzeniem oszczędności
  • ~Kris / 2025-08-10 21:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak oddziałów stacjonarnych, praca infolinii przypomina schyłek lat 90.., a tak niby Niemcy są do przodu przed resztą Europy;) Zamrożone pieniądze, dostępu do konta nie można odblokować bez kontaktu z infolinią, na której nikt nie odbiera. Z racji braku możliwości wypłacenia pieniędzy oraz zarządzania nimi sprawę zgłosiłem do UOKiK oraz KNF..
    ZaletyWyższe oprocentowanie
    WadyBrakłoby tu miejsca by wszystkie wymienić
  • ~marek / 2025-07-23 11:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś od 9 rano usiłuję się skontaktować z infolinią i dowiedzieć, dlaczego nie zrealizowano złożonego wczoraj przelewu - 2,5 godziny słuchania o zajętych konsultantach. W desperacji próbowałem poprzez opcję zastrzeżenia karty - nikt nie odbiera;) więc unikajcie problemów z kartami.
    I dwie wisienki na torcie:
    - w międzyczasie dostałem SMSa, żeby skontaktować się z bankiem w sprawie wstrzymanego przelewu, ciągle dzwonię...
    - również w międzyczasie złożyłem przelew ponownie i poszedł! A ten wczorajszy, wstrzymany z niewiadomego powodu, ciągle wisi - wielka tajemnica VW Banku.


    Jak pamiętam podobne problemy komunikacyjne były również przy otwieraniu rachunku.
    Zalety- dobre oprocentowanie rachunku oszczędnościowego
    Wady- tragiczna obsługa
    - kiepski system internetowy, brak możliwości wykonania podstawowych operacji, np. anulowanie oczekującego przelewu
    - sądząc z opisanych powyżej objawów, system back-office'owy chyba również kiepski
  • ~Piotr / 2025-06-26 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejsza próba założenia lokaty w oddziale banku zakończona całkowitym niepowodzeniem. W małej salce pełno ludzi. Dwa zajęte stanowiska obsługi plus 5 oczekujących osób. Po odczekaniu kilkudziesięciu minut zostałem zaproszony przez Panią do oddzielnego pomieszczenia gdzie poinformowałem ją o celu mojej wizyty. Usłyszałem , że najpierw powinienem założyć konto przez internet. Odpowiedziałem, że nie chcę tego robić przez internet tylko po staroświecku w placówce banku. Myślałem, że Pani weźmie ode mnie dokumenty, wypełnimy wniosek, wydrukujemy i podpiszemy. Ku mojemu zaskoczeniu Pani poprowadziła mnie do wąziutkiego pomieszczenia w którym stał komputer i stwierdziła , że muszę to zrobić sam. Na szczęście był tam już inny klient który żmudnie wykonywał bankową pracę i niespiesznie wstukiwał jakieś dane.Czyli znowu muszę czekać. To dało mi czas aby ochłonąć zastanowić się nad tym co tutaj zaszło. Przychodzę osobiście do placówki bankowej, przynoszę im moje pieniądze, a na koniec muszę obsłużyć się sam? Super. Państwu bankierstwu zupełnie się wszystko pomieszało. Nauczono mnie, że dawać i prosić to o jedno za dużo. Dewiza "klient nasz Pan" w tym miejscu zupełnie nie istnieje. Nikt nawet nie zadał sobie trudu żeby zastanowić się czemu klient nie chce tego zrobić sam. Być może potrzebuje pomocy a być może nie jest w stanie z powodów zdrowotnych tego zrobić. Dużo dzisiaj przeczytałem negatywnych opinii na temat obsługi zdalnej tego banku. Może rodzić się domniemanie , że w placówce będzie lepiej. Otóż nie, nie będzie. To bez znaczenia czy jesteście setki kilometrów stąd, czy na miejscu. Oni zwyczajnie o to nie dbają. Zdecydowanie odradzam.
  • ~RONALD / 2025-06-26 14:11
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA przy próbie założenia konta online, vwfs wielokrotnie doprowadza do wykonania przelewu 1 zł "celem autoryzacji". Rachunku nie udaję się założyć, bo strona internetowa, ktora temu ma służyć działa wadliwie. Połączenie z infolinią po oczekiwaniu przez 30 min daje tyle, że traci się kolejny czas, bo konsultantka nie potrafi skutecznie pomóc w dokończeniu wymaganych operacji, prosi by czekać na linii, po czym połączenie i tak ulega przerwaniu
    NIE POLECAM!@!@
    WadyNieskuteczna strona do zakładania rachunku online
  • ~Stanisław / 2025-08-21 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank traktuje klientów jak barany. Można spędzić cały dzień na telefonie i słyszę "WSZYSCY KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI". Tymczasem przelewu nie można wykonać bo wyświetlają się głupie komunikaty i aplikacja nie działa.
    Zaletyzero
    Wadynotoryczny brak możliwości korzystania z konta i barak możliwości dodzwonienia się
  • ~Tedi / 2019-12-06 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia dział bardzo źle. Dodzwonić się graniczy z cudem.
    Bardzo trudno zmienić parametry leasingu.
    Bardzo długo realizowane wnioski.
    Brak wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami.
    Duże trudności w uzyskaniu podstawowych informacji.
    Skomplikowane procedury.
    Narzucania droższych polis ubezpieczeniowych.
    ZaletyKonkurencyjne stawki procentowe.
    Łatwość dostępu do oferty w salonach firmowych VW.
    WadyWiele dodatkowych opłat np. kilku procentowa prowizję za wcześniejszą spłatę.
  • ~Tomek / 2025-06-23 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Próbuję się dodzwonić od kilku dni, pomimo oczekiwania na linii po kilkadziesiąt minut, jak dotąd nie udało mi się tego zrobić... wszyscy konsultanci są cały czas zajęci.
  • ~Artur / 2025-07-02 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie ma opcji kontaktu. Dodzwonić się porażka. Prędzej bateria w telefonie padnie niż ktoś odbierze Tłumaczenia że dużo klientów to bajka która podbudowuje managera lub osobę odpowiadającą na opinie w Google. Nie zależy im na klientach. Muzyka na infolinii powoduje że jak dzwonię rano to cały dzień jestem nerwowy. Jak dzwonię po południu to w nocy nie mogę usnąć. Nie sądziłem że tak bank może tak się bawić z klientami
    ZaletyPóki co nie widzę
    WadyChyba wszystko co jest związane z bankiem
  • ~Dddd / 2025-08-13 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości aktywowania konta. Telekod ważny 48H - sprawę trzeba załatwić przez infolinię, która nie odbiera, w sobotę to do 15, a w niedzielę to w ogóle. Próbuję aktywować dostęp do rachunku od 5 dni, co jak wiadomo oznacza, ze 48h już dawno minęło. Nikt nie odbiera, otwarcie rachunku bez problemu, przez internet, ale co z tego, jak nie sposób z niego korzystać.
    ZaletyWysoko oprocentowane lokaty
    WadyBrak możliwości korzystania z oferty, więc mogą mieć lokatę nawet na 1000% i co mi po tym
  • ~Jurek / 2025-07-16 18:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Dałbym zero, ale nie ma. Przy zakładaniu konta nie udało mi się sięgnąć lewą stopą do prawego policzka. Wygląda na żart, ale nie wiele się odróżnia od prawdziwej procedury. Po wielokrotnych próbach zrezygnowałem. I chwała bogu.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Justyna / 2013-11-11 21:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam. Obsługa niekomptetentna (nawet nie wiedzą ze nowa karta przychodzi z innym numerem karty). Trudny w obsłudze, jakieś dziwne limity przelewów, których nie da sie zmienić...
    Generalnie nie wystawiam opinii, ale jestem z ich obsługi tak bardzo niezadowolona, że musiałam ;)
    około 3 lata
  • ~Kacek / 2019-10-02 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zalogowaniem do banku po zmianie systemu transakcyjnego.
    Po wizycie w banku system został odblokowany. Ale nie można było wykonac przelewu?
    Po instalacji aktualizacji aplikacji mobilemej zablokowany dostep do konta - trzeba na nowo autoryzować urządzenie
    Infolinia od 14 dni niedostępna
    E-mail wysłany 20 dni temu brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego.
    Zaletyza darmo
    Wadynie odbierają telefonów, e-mail. Brak pomocy technicznej. Jeden oddział w Polsce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2052
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1227
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1020
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4805
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4018
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104