Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 61 opinii

2.34 / 5

  • Prostota obsługi
    2.05
  • Oferta
    2.88
  • Obsługa klienta
    2.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~koison / 2019-10-01 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    niestety po 15 latach korzystania muszę wystawić najniższą możliwą ocenę.
    System logowania to jakiś kiepski żart, a nowy system wydłużył proste operacje o kilkanaście minut.
    Zarządzie VW Bank Dlaczego coś co działało przez 15 lat w ciągu miesiąca zostało tak zniweczone ?
    Zaletybezpłatny
    Wadysystem transakcyjny > 09.2019
  • ~mariusz / 2025-06-23 11:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem na początku zakładania konta w tym banku. Niestety nie bede kontynuował tej procedury. Infolinia nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyzerowy kontakt z infolinią.
  • ~betkos / 2010-08-05 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    zmiany zdecydowanie na gorsze - 2 miesiąc czekam na założenie konta osobistego, 3 dzień nie mam dostępu do konta ponieważ czekam na uruchomienie nowego tokena.Nie ma żadnej oferty dla stałych klientów z dużym saldem. Osoby z obsługi są niegrzeczne, zamierzam zmienić bank.
    jestem klientką od 7 lat
  • ~di / 2011-09-08 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    System vw banku od paru miesięcy jest totalnie niewydolny, dla banku który działa tylko online to straszna kompromitacja, właśnie sprawdzam stan konta jest 21:00 i widzę dane z 05:50 i to jest notoryczne, powprowadzali jakieś opłaty za przelewy wew., oprocentowanie lokat mało atrakcyjne. Mam tu konto ładnych kilka lat i z zadowolonego klienta zmieniłem się we wk.... Trzyma mnie tu tylko lenistwo i grawitacja..
  • ~fr / 2010-06-13 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    widocznie bank pozyskał już założoną liczbę klientów
    bo zaczął wprowadzać niezliczone opłaty i prowizje
    konto jest darmowe dopóki z niego nie korzystasz :)
    każda zmiana ustawień limitów etc zostanie potwierdzona obciążeniem z konta
    plus konto to już kopalnia pieniędzy dla banku
    przelew zewnętrzny 4zł
    jeśli to przelew z opóźnionym terminem to 5zł za złożeniu i 4 za realizację
    to jakaś masakra
  • ~John / 2024-06-03 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Założenie konta w tym banku to droga przez mękę,więc bez pomocy infolini jest to niemal niemożliwe
    ZaletyWysokie oprocentowanie na rachunku plus konto oraz lokaty plus
    WadyTen bank to totalne dno poza korzystnym gromadzeniem oszczędności
  • ~Piotr / 2025-06-26 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejsza próba założenia lokaty w oddziale banku zakończona całkowitym niepowodzeniem. W małej salce pełno ludzi. Dwa zajęte stanowiska obsługi plus 5 oczekujących osób. Po odczekaniu kilkudziesięciu minut zostałem zaproszony przez Panią do oddzielnego pomieszczenia gdzie poinformowałem ją o celu mojej wizyty. Usłyszałem , że najpierw powinienem założyć konto przez internet. Odpowiedziałem, że nie chcę tego robić przez internet tylko po staroświecku w placówce banku. Myślałem, że Pani weźmie ode mnie dokumenty, wypełnimy wniosek, wydrukujemy i podpiszemy. Ku mojemu zaskoczeniu Pani poprowadziła mnie do wąziutkiego pomieszczenia w którym stał komputer i stwierdziła , że muszę to zrobić sam. Na szczęście był tam już inny klient który żmudnie wykonywał bankową pracę i niespiesznie wstukiwał jakieś dane.Czyli znowu muszę czekać. To dało mi czas aby ochłonąć zastanowić się nad tym co tutaj zaszło. Przychodzę osobiście do placówki bankowej, przynoszę im moje pieniądze, a na koniec muszę obsłużyć się sam? Super. Państwu bankierstwu zupełnie się wszystko pomieszało. Nauczono mnie, że dawać i prosić to o jedno za dużo. Dewiza "klient nasz Pan" w tym miejscu zupełnie nie istnieje. Nikt nawet nie zadał sobie trudu żeby zastanowić się czemu klient nie chce tego zrobić sam. Być może potrzebuje pomocy a być może nie jest w stanie z powodów zdrowotnych tego zrobić. Dużo dzisiaj przeczytałem negatywnych opinii na temat obsługi zdalnej tego banku. Może rodzić się domniemanie , że w placówce będzie lepiej. Otóż nie, nie będzie. To bez znaczenia czy jesteście setki kilometrów stąd, czy na miejscu. Oni zwyczajnie o to nie dbają. Zdecydowanie odradzam.
  • ~RONALD / 2025-06-26 14:11
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA przy próbie założenia konta online, vwfs wielokrotnie doprowadza do wykonania przelewu 1 zł "celem autoryzacji". Rachunku nie udaję się założyć, bo strona internetowa, ktora temu ma służyć działa wadliwie. Połączenie z infolinią po oczekiwaniu przez 30 min daje tyle, że traci się kolejny czas, bo konsultantka nie potrafi skutecznie pomóc w dokończeniu wymaganych operacji, prosi by czekać na linii, po czym połączenie i tak ulega przerwaniu
    NIE POLECAM!@!@
    WadyNieskuteczna strona do zakładania rachunku online
  • ~Tedi / 2019-12-06 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia dział bardzo źle. Dodzwonić się graniczy z cudem.
    Bardzo trudno zmienić parametry leasingu.
    Bardzo długo realizowane wnioski.
    Brak wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami.
    Duże trudności w uzyskaniu podstawowych informacji.
    Skomplikowane procedury.
    Narzucania droższych polis ubezpieczeniowych.
    ZaletyKonkurencyjne stawki procentowe.
    Łatwość dostępu do oferty w salonach firmowych VW.
    WadyWiele dodatkowych opłat np. kilku procentowa prowizję za wcześniejszą spłatę.
  • ~Tomek / 2025-06-23 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Próbuję się dodzwonić od kilku dni, pomimo oczekiwania na linii po kilkadziesiąt minut, jak dotąd nie udało mi się tego zrobić... wszyscy konsultanci są cały czas zajęci.
  • ~Justyna / 2013-11-11 21:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam. Obsługa niekomptetentna (nawet nie wiedzą ze nowa karta przychodzi z innym numerem karty). Trudny w obsłudze, jakieś dziwne limity przelewów, których nie da sie zmienić...
    Generalnie nie wystawiam opinii, ale jestem z ich obsługi tak bardzo niezadowolona, że musiałam ;)
    około 3 lata
  • ~Kacek / 2019-10-02 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zalogowaniem do banku po zmianie systemu transakcyjnego.
    Po wizycie w banku system został odblokowany. Ale nie można było wykonac przelewu?
    Po instalacji aktualizacji aplikacji mobilemej zablokowany dostep do konta - trzeba na nowo autoryzować urządzenie
    Infolinia od 14 dni niedostępna
    E-mail wysłany 20 dni temu brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego.
    Zaletyza darmo
    Wadynie odbierają telefonów, e-mail. Brak pomocy technicznej. Jeden oddział w Polsce.
  • ~karpowa / 2019-10-15 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    10 lat super.
    Po zmianach w logowaniu- tragedia (system nie działa poprawnie - hazard)
    Ostatnia rzeczą, o której się myślało podczas wprowadzania zmian był klient.
    Dodzwonienie do konsultanta - min 10-15min i więcej, rozłączają się w trakcie

    jeśli się szybko nie ogarną , to trzeba wiać
    WadySystem transakcyjny obecnie nie działa
  • ~Łukasz / 2025-01-08 23:48
    Ocena: 1.67 / 5
    W ciągu ostatnich 2 lat zakładałem konta chyba w 10 różnych bankach (promocyjne oprocentowania) i takiej masakry jak tu jeszcze nie widziałem. Po założeniu rachunku przez internet musiałem chyba 3x dzwonić i się dopytywać, bo wniosek rozpatrywali przez tydzień. Jak chciałem dodać pełnomocnika to trzeba to zrobić wnioskiem wysyłanym klasyczną pocztą, a oni dokumenty do podpisu odesłali również klasyczną poczta za potwierdzeniem odbioru jak w PRL. Trwało to ponad 2 tygodnie i na koniec okazało się, że listonosz się wogóle się nie zjawił pod podanym adresem i dokumenty wróciły do banku i cała procedura czeka mnie mnie od nowa. Dyspozycję na wypadek śmierci mogłem na szczęście wysłać mailem, ale co z tego skoro zrobiłem to prawie miesiąc temu, a nadal nie jest ona zarejestrowana. Próba jakiegokolwiek kontaktu z nimi to właściwie tylko czat w aplikacji na który nikt przez tygodnie nie odpisuje. Próba dodzwonienia na infolinie to wiszenie na słuchawce po 30 min, a na koniec dowiadujesz się że nie mogą Ci udzielić informacji, bo do tego potrzebny jest telekod który nie zgadza się z tym co wysłali sms. Przed chwilą chciałem zrobić przelew przez www i okazało się, że nie mogę go zrobić bo nie zgadza się z limitem, który mimo zmiany w ustawieniach wogóle nie jest brany pod uwagę i nie mogę z konta przelać nawet 1 zł. A w aplikacji na telefonie zakładka przelewy wogóle nie jest aktywna. Podsumowując, wyższe oprocentowania depozytów zupełnie nie rekompensują całej reszty problemów z tym pseudo bankiem i trzy razy zastanówcie się zanim zaczniecie z nimi zabawę.
    Zaletyoprocentowanie depozytów
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Max / 2024-04-29 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny bank "krzak" z tragiczną informacją i obsługą. Założenie konta droga przez mękę i najciekawsze po kilku długich próbach przejścia procesu składania wniosku sukces i informacja wkrótce otrzymasz na adres e-mail informacje o"przeprocesowaniu" wniosku.... cisza więc kontakt z infolinią i to wkrótce to około 3 dni robocze jeśli elektronicznie lub 14 dni gdy z pomocą kuriera! To chyba nie ten poziom, nie ta jakość!!! Minął już prawie tydzień od pierwszej próby przejścia procesu....
    ZaletyTeoretycznie wysokie oprocentowanie lokat ale jak to ma tak wyglądać to dziekuję
    WadyTragiczne tempo obsługi
  • ~NieKlient / 2024-09-19 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam opinie o wręcz niemożliwości założenia konta przez internet. Uparłem się trzeci dzień walki z filmikami które wymaga bank. Porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyCoś niebywałego. Nie można założyć konta. Wymaganie nie do pokonania.
  • ~Paweł / 2019-10-25 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank praktycznie nie działa od 13 września, kiedy to wyłączył stary system transakcyjny. Nowy nie działa do tej pory. Czas oczekiwania na infolinii sięga 2 godzin. W systemie transakcyjnym są błędy i nieaktualne informacje. Oferta słaba - brak choćby przelewów ekspresowych.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt działalności
  • ~Sss / 2024-09-09 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Konto niemodliwe do załozenia przez internet pomimo takiej oferty. Infolinia nie działa (abonent ma wyłączony telefon). Porażka po całości.
    Po co oni w ogóle istnieją
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~sxc62 / 2025-06-29 13:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakoś przy drugiej rundzie udało mi się przebrnąć poprzez internetowe zakładanie konta e-Direct w Volkswagen Bank, e-maile z potwierdzeniami każdej operacji podczas zakładania konta były szybkie, wykazanie błędu(mojego błędu-nie doczytałem wyraźnego i krótkiego komunikatu) szybko i sprawnie pokazane.
    I tutaj szybkość i sprawność się kończy.
    Po potwierdzeniu/zaakceptowaniu przeze mnie umowy..... Słuch i jakikolwiek ruch ze strony banku kompletnie zanikł.
    Po zalogowaniu widnieje tylko informacja, że dane są przetwarzane.... i tak już tydzień.
    Próby dodzwonienia się na infolinie.... kompletny brak szans. Nawet nie wiem, jak co niektórym powyżej udało się dodzwonić na tą "infolinię"? W każdym razie, mnie się ani razu nie udało, a próbowałem naprawdę wiele razy.
    Powiem szczerze, że zastanawiam się już nad wypowiedzeniem jeszcze nie podpisanej przez bank umowy.
    Jeżeli już na tym etapie bank ma mnie w poważaniu, nie chce ze mną rozmawiać, przez ponad TYDZIEŃ!!!! zakłada konto...
    To co może być kiedy będę chciał swoje środki wycofać???

    Zaletyco tu mówić o zaletach, kiedy bank widmo???
    Ten bank, to jak polityk przed wyborami (obieca wszystko)
    Wadyopieszałość podczas podpisywania umowy i kompletny brak kontaktu
  • ~Wanda / 2024-08-27 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten Bank to prawdziwa porażka. Otwarcie konta prze internet jest praktycznie niemożliwe. Infolinia koszmarna. Po co to wogóle istnieje. A kiedyś to był naprawdę fajny Bank
    ZaletyNie ma
    WadyNajwiekszą wadą jest to , że to jeszcze jakoś istnieje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024