-
~pasażerka / 2018-05-26 14:50
Wiadomo,że nie mozna wrzucać wszystkich do jednego worka, ale zgadzam się z poprzednia opinia na temat kultury osobistej jednego z kierowców. Niektórzy faktycznie powinni przejść specjalistyczny kurs "dobrego wychowania". Sposób w jaki kierowca "Voyagera" odnosi się do pasażerów jest co najmniej skandaliczny, biorac pod uwagę język i ton rozmowy. Nawet jeżeli ktoś ma gorszy dzień, pod żadnym pozorem nie ma prawa obrażąc pasażerów, czego akurat byłam świadkiem jadąc ostatnio z Krakowa do Nowego Sącza.Podsumowując: poziom kultury pracowników firmy jest poniżej jakiejkolwiek normy... Totalna porażka... -
-
~Flashback / 2018-05-20 15:49
Wszystko jak najbardziej na plus. Tanio i szybko. Jednak bardzo zasmuciła i zniesmaczyła mnie postawa młodych, niby ogarniętych ludzi. Wchodzi do autobusu starsze małżeństwo, wszystkie miejsca są już zajęte. Nagle jakby magia - małżeństwo staje się dla tych młodych ludzi niewidzialne. Tylko chłopak siedzący koło mnie (co prawda z mojej inicjatywy) i ja ustąpiliśmy miejsc starszym ludziom. Chciałam tylko powiedzieć, że gardzę takimi ludźmi jak ci wygodniccy z autobusu i życzę im z całego serca, żeby też kiedyś jako starzy/schorowani/połamani ludzie musieli stać autobusie i zostali zignorowani przez innych. Żal mi was ogromnie;* -
~trarwa1234 / 2018-05-11 09:04
koszmarna obsługa. Bardzo nieuprzejmy kierowca rodem z PRL na linii kraków - Nowy Sacz. wsiadalam na Rondzie Matecznego, a ze nie ma opcji kupna biletu na przystanki posrednie w Krakowie kupilam bilet z MDA. stwierdzil ze moj bilet jest niewazny. dodam tylko ze autobus byl niemal pusty. teraz nie dziwię się. wrocę na pewno do linii "Szwagropol". gdyby jeszcze ten czlowiek nie byl tak nieuprzejmy. Moze jakieś kursy kultury osobistej? -
~Nats / 2018-04-19 19:01
Bilet zakupiony kilka dni wcześniej, jest zniżka bo jeżdżę dość często i na tym zalety się kończą. Zakupiony specjalnie z kilkudniowym wyprzedzeniem I jak się okazuje autobus nie przyjeżdża na przystanek początkowy na czas. Zaznaczam że Voyagerem jeżdżę bardzo często i wielokrotnie opóźnienie występuje. Autobusy są brudne, zaniedbane. Kierowcy przeważnie są mili jednak zdarza mi się trafić na takiego, który na całej trasie A4 rozmawia przez telefon i nie ma panowania nad kierownicą. Podsumowując, nie polecam. -
~niepolecam / 2018-04-15 22:30
Porażka. Zamiany autobusów w połowie trasy. Część klientów nie została ponformowana o zamianie i wróciła do miejsca, z którego wyjeżdżała. -
~Krzysiek / 2018-04-06 06:39
Kolejny raz autobus odjechał prawie 10 minut przed czasem. Niedopuszczalne!!! Ta firma to jakaś porażka! Ktoś powinien w końcu się za to zabrać. WadyNiepunktualność
Jakość -
~Jols / 2018-03-26 20:26
Własnie jsde pierwszy raz na trasie Krynica. Zdroj Łódz Komfort jszdy mili kierowcy kawa toaleta i mila muzyks Ponadto punktualnie gniazdka do ładowania sprzetu Zdecydowanie polecam i bede korzystac z uslug Voyagera WadyBrak -
~Mela / 2018-03-26 20:20
Super wygodnie mili i kulturalni kierowcy kawa toaleta mila muzyka Goraco polecam -
-
~Zniesmaczona / 2018-03-07 09:44
Ta firma to koszmar. Kierowcy wyjeżdżają o godzinach które im pasują. Nie interesuje ich że ktoś biegnie by zdążyć na autobus, który odjeżdża 5 min przed planem i mija go przy wyjeździe z przystanku (Grybów) z uśmiechem na twarzy. Rzadkością jest aby autobusy jechały punktualnie. Rozumiem że czasami jest duży ruch lub korki i autobus się spóźnia, ale żeby jechał za wcześnie to niedopuszczalne! I to nie pierwszy raz niestety.... WadyKierowcy nie respektuja rozkładu jazdy -
~Natalia / 2017-11-27 00:54
Właśnie jestem po bardzo krótkiej i koszmarnej podróży tymże przewoźnikiem. Jechałam ostatnim Voyagerem 22:35 na trasie Kraków-Nowy Sącz. Kupiłam bilet do Nowego Sączą i autobus nie wyjechał nawet z Krakowa, a już się zepsuł... To jeszcze można zrozumieć, zdarza się, ale od kierowcy nawet słowa wyjaśnienia... Po ok. 15-20min podeszłam do kierowcy i zapytałam czy jeśli nie ruszymy to kiedy i czy w ogóle przyjedzie jakiś autobus zastępczy. Pan kierowca odpowiedział z oburzeniem „niby jak o tej porze?” Stwierdziłam, ze w takim wypadku pozostaje mi znaleźć nocleg w Krakowie, dlatego wyciągnęłam telefon w celu zarezerwowania noclegu. Ledwo zadzwoniłam, a Pan kierowca zwrócił się do mnie oczywiście z wielkim wyrzutem żebym się oddaliła od niego z tym telefonikiem. Po prostu szczyt beszczelnosci... Pomojajac ten fakt w autobusie znajdował się tez pijany mężczyzna, który był kolejnym powodem by szybko opuścić ten pojazd. Poprosiłam o otworzenie drzwi o wyszłam. Wszelakie środki komunikacji miejscowej zakończyły już swoje kursy i pozostała mi jedynie taksówka, która musiałam dojechać w miejcie noclegu. Nie dość, ze wydałam pieniądze na bilet, taksówkę i opłaciłam na własna rękę nocleg to jeszcze najadłam się nerwów... Po prostu jeszcze nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło. Serdecznie odradzam podróż tym przewoźnikiem. SKANDAL! -
~zibi / 2017-11-19 17:57
W dniu dzisiejszym w miejscowości Wojnicz o godzinie 17.25 na skrzyżowaniu z sygnalizacja świetlna Kierowca z Voyagera nie zatrzymał się na czerwonym świetle tylko ominą lewym pasem (lewoskręt,świeciło się czerwone) 4 stojące samochody na pasie do jazdy na wprost czekające na zielone. Ten Kierowca jest nieodpowiedzialny byłem w szoku stojąc na Światłach a co dopiero pasażerowie w tym autobusie. -
~Zawiedziona / 2017-11-10 15:00
Najgorsza firma transportowa na trasie Kraków-Nowy Sącz. Na innych trasach na szczęście nie korzystałam z usług tego przewoźnika. Autobusy rozklekotane, obsługa mająca wszystko w czterech literach. Gdy zepsuł się autobus wysadzili zdezorientowany klientów na przystanku którego żaden inny autobus nie ma na trasie i poinformowali ze mamy sobie poszukać innego transportu! Myślałam że Szwagropol.pl jest "słaby" i ma gburowatych kierowców. Myliłam się! Voyager bije Szwagropol na glowe! Wiec przepraszam was kierowcy Szwagropol.pl, nie jesteście najgorsi. Voyager porażka nad porażka mi! !!!! ZaletyZeroWadyWadę, wadę, wadą pogania. Transportowy koszmarem. -
~Pawel / 2017-09-08 02:43
Autobus nie zatrzymal się na planowym przystanku pomomo ze dawalem znaki kierowcy nastepnie po niemiłej rozmowie z osoba koordynujacą ktora powiedziala ze ma wazniejsze zajecia dała mi do zrozumienia że ma w nosie mój problem dodzwonilem sie do e-podroznik.pl gdzie bede reklamowal przejazd. Nie polecam tej firmy.
PozdrawiamOstrowiec Sw -
~Anna / 2017-09-03 20:24
Super przewoźnik punktualnie,wygodnie,grzecznie polecam. ZaletyKomfort podróżowania -
~Majka / 2017-07-17 14:00
Bardzo czysto i wygodnie, wysoka kultura kierowców. Polecam :) Internet -
~częsty klient / 2016-07-22 17:02
Voyagerem jeżdżę od 3 lat. Nigdy nie zdarzyło się, aby kierowca nie zabrał mnie z przystanku. Większość kierowców bardzo miła i pomocna pasażerom, chociaż znajdzie się kilku mniej sympatycznych. Wczoraj miałem okazję jechać nowym autokarem przeznaczonym na trasę Krynica- Kołobrzeg. Autokar rewelacyjny. Kierowcy ogromnie uprzejmi. Przez mikrofon poinformowali, że z powodu wypadku zjadą z autostrady i będą kontynuowali trasę starą "czwórką", chociaż nie omijali żadnego z przystanku. Ogromna liczba linii tego przewoźnika powoduje, że chyba niemożliwe jest skorzystanie ze wszystkich linii i ich przetestowania, ale mimo to Voyager jest najlepszym i największym przewoźnikiem w małopolsce! Zaletyogromna liczba linii i kursówWadykilka kiepskich autobusówpodróżuję od 3 lat -