Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 156 opinii

2.23 / 5

  • Poziom cen
    2.44
  • Oferta
    2.47
  • Jakość obsługi
    1.82
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2019-02-20 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Krakowa 20 lutego o godz. 15.30. Kierowca wyjątkowo nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski. Żeby wyciągnąć bagaż z luku, sama musiałam sobie otworzyć brudną klapę bagażnika
  • ~Juszesz / 2019-02-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam bilet online i autobus nie przyjechał. Brawo Voyager!!! To już kolejna taka sytuacja, chyba pora gdzieś to zgłosić
  • ~Wkurzona i zmarznięta / 2019-02-01 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wrażenie, że przewoźnik ma jakiś fikcyjny rozkład jazdy na stronie (trasa Tarnów-Kraków). Już trzeci raz spotykam się z sytuacją że autobus, który jest w rozkładzie w ogóle nie przyjeżdża, po czym za pół godziny normalnie przyjeżdża kolejny kurs. Takie sytuacje są szczególnie uciążliwe kiedy trzeba dojechać na określoną godzinę na umówione spotkanie. Ostatnio z tego powodu miałam nieprzyjemność spędzenia 30 minut na dużym mrozie. Rozumiem opóźnienia spowodowane korkami na ulicy ale nikt mi nie wmówi, że takie rzeczy zdarzają się w niedzielę o godzinie 19.30 w tak niewielkim mieście jakim jest Tarnów! Tym bardziej, że kolejny kurs przyjechał punktualnie. Nie wiem jak inne połączenia ale to zdecydowanie odradzam.
    Wadynie wszystkie kursy w rozkładzie jeżdżą w rzeczywistości
  • ~akr / 2019-01-26 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zimno, Zimno, Zimno... Autokar jeździ do Krakowa z Gorlic bez ogrzewania...
    WadyZimno
  • ~Pasa / 2019-01-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą mocno powinno się zainteresować ITD. "Autobusy" w stanie nagannym, wyjeżdżają niesprawne już z bazy firmy. Większość z nich powinno mieć odebrane prawo do poruszania się po drogach.
    ZaletyTanio
    WadyNiesprawne pojazdy, brak szacunku
  • ~Oliwka99 / 2019-01-02 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybrałam voyager. Opóźnienie 1.5h na samym początku. Bus w takim stanie, że strach wsiadać. Bardzo odradzam.
  • ~Juka / 2018-12-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa autobusy to złomy. Podróż z Gorlic do Krakowa ta firmą to nią lada dreszczyk emocji. Poprostu nie wiem kto te autobusy dopuszcza do ruchu
    ZaletyBrak
    WadyBardzo stare i zdezelowane autobusy
  • ~Asia / 2018-12-16 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Dwie gwiazdki tylko dlatego, że kierowca nie nasrał na środku autobusu.
    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu
  • ~Patrycja / 2018-12-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie.
  • ~Klaudia / 2018-12-11 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżdżę bardzo często i jeszcze nie trafiło mi się dotrzeć na zaplanowana godzinę przyjazdu widoczna w rozkładzie!! Zawsze opóźnienie jest przynajmniej półgodzinne ! DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! Żeby mi to było ostatni raz!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu
  • ~Anna / 2018-12-04 21:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs Wysowa-Gorlice (3 września 2018 r.) Brak autokaru na przystanku o godzinie, o której miał odjechać (a byłam na przystanku kwadrans przed godziną odjazdu; bilet na ten kurs kupiłam wcześniej przez internet). Czekałam półtorej godziny na kolejny autokar. Obsługa na dworcu w Gorlicach wmawia mnie i paru innym osobom, że ten nieistniejący autokar odjechał punktualnie. Pytam w takim razie skąd, bo na pewno nie z przystanku, z którego miał odjechać.
    Brak reakcji na reklamację wysłaną e-mailem na adres wskazany w regulaminie firmy (oraz, dodatkowo, na mailowy adres Zarządu).
    Po przeczytaniu innych opinii na tym forum widzę, że nie jestem osamotniona w swym doświadczeniu z tą firmą i że to, co mnie się wydaje skandalem, jest czymś w rodzaju smutnej normy.
    Dla ścisłości - to nie była moja pierwsza podróż z Voyagerem, poprzednie były w miarę OK, więc gdyby teraz firma była w stanie użyć magicznego słowa "przepraszam", przeszłabym nad tym incydentem do porządku dziennego. Słusznie jednak pisali poprzednicy, że takie słowo chyba w słowniku Voyagera nie istnieje.
    ZaletySzeroka oferta kursów, także w miejsca, gdzie inni przewoźnicy nie docierają. Choć Voyager też czasem, mimo rozkładu jazdy, nie dociera...
    WadyLekceważący stosunek do klienta, bezczelne kłamstwa, żeby tylko kryć kolegę, który nie obsłużył kursu zgodnie z rozkładem jazdy (a może to godne podziwu jest, taka solidarność zawodowa?). BRAK jakiejkolwiek reakcji na reklamację, czyli łamanie własnego regulaminu...
  • ~Agnes / 2018-12-04 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam Państwa opinie i oczom nie wierzę. Sama jeżdżę Voyagerem od kilku lat, systematycznie, kilka dni w tygodniu, trasa Gorlice-Kraków i absolutnie nie mam tak negatywnych odczuć odnośnie podróżowania z tym przewoźnikiem. Oczywiście czasami zdarzają się opóźnienia, ale to oczywiste; trasa dość wymagająca, nie wszystkie zdarzenia drogowe można przewidzieć. Natomiast sami kierowcy są niemal zawsze mili i uśmiechnięci, co nie jest łatwe, obsługując niejednokrotnie wybitnie roszczeniowych klientów żądających np. zatrzymywania się w miejscach nieoznaczonych w rozkładzie jazdy lub wydania biletu ulgowego mimo iż uprawnień do ulgi nie posiadają. Nie mam również zastrzeżeń do ich stylu jazdy; nie byłam świadkiem jakiejś szczeniackiej brawury, czy też innego skrajnie nieodpowiedzialnego zachowania na drodze. Szczerze polecam korzystanie z usług Voyagera
    Zaletymili kierowcy
    bezpieczna jazda
    komfort podróżowania
    tanie bilety
    możliwy kontakt telefoniczny z paniami z biura
    Wadyszkoda, że nie ma więcej kursów
  • ~Ela / 2018-11-13 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    TRASA WARSZAWA - KOŁOBRZEG 09.11.2018GODZ 21.50-NISKI KOMFORT PODRÓŻY PRZY WYGÓROWANEJ CENIE BILETÓW.BARDZO KRÓTKIE POSTOJE-PODCZAS POSTOJU NIE MOŻNA BYŁO SKORZYSTAĆ Z WC I DOKONAĆ ZAKUPU HERBATY NA STACJI PALIW GDYŻ KIEROWCA NIE CHCIAŁ POCZEKAĆ OK 2 MINUT.W AUTOKARZE PRZY NOCNEJ TRASIE ZIMNO,TWARDE SIEDZENIA,BARDZO MAŁO MIEJSCA NA NOGI.POPROSIŁAM KIEROWCĘ ABY ZATRZYMAŁ SIĘ NA WJAZDOWYM PRZYSTANKU W KOŁOBRZEGU -ODMÓWIŁ.ARGUMENTOWAŁ SWOJĄ DECYZJĘ TYM.ŻE POSTÓJ JEST TYLKO NA KOŃCOWYM PRZYSTANKU-DWORZEC I KOŃCZY TRASĘ.NADMIENIAM .ŻE BYŁAM ŁĄCZNIE PONAD 24 GODZINY W PODRÓŻY ALE GO TO NIE OBCHODZIŁO.JEDNAK ZROBIŁ WYJĄTEK I POZA USTRONIEM MORSKIM POPROSIŁ INNĄ PASAŻERKĘ ABY WYSIADŁA MIĘDZY PRZYSTANKAMI.WARTO BYŁOBY ABY SZEF FIRMY VOYAGER POCZYTAŁ OPINIE PASAŻERÓW .PRZEANALIZOWAŁ I WYCIĄGNĄŁ WNIOSKI .....PODAJĘ ADRES E -MAIL I OCZEKUJĘ NA WYJAŚNIENIA ........
    ZaletyBRAK
    WadyCZĘSTE SPÓŻNIENIA NA TRASIE,TOTALNY BRAK KULTURY U KIEROWCÓW
  • ~Edward / 2018-11-10 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar opóźniony, krótkie przerwy, kierowcy bardzo niemili, mało kreatywni, przy wjeździe do Kołobrzegu na wschodniej na prośbę nie chcieli się zatrzymać ( dojazd do Ikar Plaza ), gdzie trzeba było wracać i tracić min. 30 min.
    ZaletyBrak zalet, autokar na takiej trasie ciasny, niewybodny.
    Wadysame wady, nie polecam lepiej jechać PKP
  • ~Domin / 2018-11-03 22:15
    Ocena: 4.25 / 5
    W zeszłym tygodniu kurs Łódź - Kołobrzeg. Autobus przyjechał punktualnie i również na czas dojechał do stacji docelowej.
    Jestem pod dużym wrażeniem pracy kierowcy - nie dość, że pewnie prowadził wielki autobus pomimo niesprzyjających warunków, to jeszcze profesjonalnie podchodził do pasażerów: przed przystankami ogłaszał najbliższy dworzec autobusowy, krótko go opisywał, informował o długości postoju, dziękował pasażerom za wspólną jazdę.
    Oferta konkurencyjna, a nawet przebijająca PKP ( szybszy przejazd za podobne pieniądze)
    Autobus z wi-fi, czynną toaletą, gniazdkami - jedyny minus mało miejsca na nogi dla wyższych osób ( w autobusie 70 - osobowym, wracałem nieco mniejszym i było zdecydowanie lepiej)
    Zaletyszybki przejazd, autobus wyposażony wg opisu, punktualność, kultura kierowców
    Wadymało miejsca na nogi w 70-osobowym modelu
  • ~Organista / 2018-11-02 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusy bardzo często jeżdzą niepunktualnie, kierowcom brakuje kultury. Często kierowcy nie zabierają pasażerów z przystanków pośrednich, ponieważ na kolejnych przystankach mogą chcieć wsiąść osoby, które jadą dalej lub nie zatrzymują się na przystankach. Dawniej firma statała się o pasażera, były kursy bisowe przed świętami/długimi weekendami, Wi-Fi działało, a teraz pasażer jest złem koniecznym, było również więcej kursów. Skutkiem zmniejszenia ilości kursów jest to, że autobusy jeżdzą przepełnione. Czasem trzeba czekać, dwie godziny na przystanku, ponieważ w autobusie nie ma miejsca i kierowca nie może zabrać pasażerów, zwłaszcza na trasach na których Voyager ma monopol. Stan techniczny autobusów również pozostawia wiele do życzenia. Na skargi i reklamacje firma nie ma zwyczaju odpowiadać.
    Zalety- Cena
    Wady- Stan techniczny pojazdów
    - Kultura kierowców
    - Ilość kursów
    - Dbałość o pasażera.
  • ~Bsjskx / 2018-10-17 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny cały czas drożeją. Z 2,50 na tej samej trasie zrobiło się 4 zł. Autobusy się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdzają bez wcześniejszego uprzedzenia. Mało miejsca, wysokie osoby niech nawet nie próbują jechać. Klimatyzacja? - dziura w dachu, przez którą niejednokrotnie wlewał się deszcz do środka autobusu, padając na wszystkich wokół. Radzę przygotować się na kilkugodzinne czekanie na autobus i nawet nie łudzić się, że się zajedzie na czas:))
    WadyNajbardziej: brak punktualności
  • ~Bogumiła / 2018-10-17 09:18
    Ocena: 3.00 / 5
    autobus odwołan ( 17.10.2018 r. godz. 7,20), natępny z dużym opóźnieniem ( 17.10.2018 r. 7,45) kierowca autobusu B26 który podjechał w Tarnowie w dniu dzisiejszym o godz. 8.00 nie chciał zabierać z biletami miesięcznymi, powiedział, że pierszństwo mają bilety z kasy, nie wiem czy tak jest ale skoro płacę za mieciąc i dojeżdżam codziennie to chyba powinni na to jakoś patrzeć. W dniu wczorajszym autobus z godziny 10,45 miał awarię przy wjeździe do Krakowa.
    Nie wiedzieć czy można liczyć na dojazd na czas.
    ZaletyCena spoko
    WadyPodane są w opini
  • ~Pasażer / 2018-10-13 21:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałem dzisiaj z Nowego Sącza do Krakowa kursem porannym 5.10 nr autobusu chyba 15. Bilet zakupiłem przez internet. Kierowca na wstepie miał problem bo nie wsiadalem na dworcu, druga sprawa...ksieciunio za kierownicą skrzywiony jak bym mu przynajmniej kota rozjechal. W trakcie jazdy wydał się na dziewczynę bo przeszkadzało mu, że rozmawia przez telefon. Szanowny prezesie za kierownicą, pamiętaj że masz pracę bo tacy jak ja kupili bilet. Nikomu łaski nie robisz, tylko firmie robisz opinie.
    ZaletyFirma ok
    WadyWyżej w opisie
  • ~Małgorzata / 2018-10-10 12:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Kursy opóźnione nawet o 20 minut lub brak kursu bez uprzedzenia pasażerów. Kierowcy opryskliwi,totalny brak podejścia do klientów. Czesti zdarza sie ze kierowca zamyka pasazerom drzwi przed nosem lub wcale sie nie zatrzymuje, mimo ze sa wolne miejsca. (Trasa Gorlice - Nowy Sacz)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902