Jakiś czas temu byłam świadkiem sytuacji kiedy kierowca z jednego z przystanków odjechał 15 min przed czasem. Kobieta biegła za autobusem. Kierowca łaskawie się zatrzymał. A później zamiast przeprosić to zwyzywał kobietę, która miała kupiony bilet online a więc kierowca miał obowiązek czekać do godziny odjazdu autobusu zgodnie z rozkładem jazdy. Kierowca na cały autobus obrażał kobietę jeszcze przez dobre kilkadziesiąt kilometrów, angażując innych pasażerów w ten konflikt. Kobieta wielokrotnie prosiła, żeby zachował umiar, jednak kierowca skutkował że powinna się cieszyć że są teraz w autobusie bo by inaczej rozmawiali gdyby byli gdzie indziej. Czyli, że co by jej zrobił? Skandal. Dziwi mnie że nie wysiadała z autobusu. Dziwi też ze nikt nie potrafił stanąć w jej obronie. Kierowca nie powinien pracować w takim miejscu. ZaletyNiektórzy kierowcy są uprzejmi i sympatyczni.
WadyWielu wulgarnych i niekulturalnych kierowców.
Fikcja WiFi w autobusie.
Wiele autobusów ma zły stan techniczny - z tego co wiem jeden wczoraj spłonął na trasie Kraków - Gorlice.
Cena nie adekwatna do jakości usług.