Jechałem dzisiaj z Nowego Sącza do Krakowa kursem porannym 5.10 nr autobusu chyba 15. Bilet zakupiłem przez internet. Kierowca na wstepie miał problem bo nie wsiadalem na dworcu, druga sprawa...ksieciunio za kierownicą skrzywiony jak bym mu przynajmniej kota rozjechal. W trakcie jazdy wydał się na dziewczynę bo przeszkadzało mu, że rozmawia przez telefon. Szanowny prezesie za kierownicą, pamiętaj że masz pracę bo tacy jak ja kupili bilet. Nikomu łaski nie robisz, tylko firmie robisz opinie.
ZaletyFirma ok
WadyWyżej w opisie
~podróżniczka / 2019-05-07 16:12
Ocena: 3.00 / 5
Po roku przerwy znów miałam okazję skorzystać z usług firmy. Trasa Katowice - Koszalin (04.05), Koszalin - Katowice (06.05). Co mogę powiedzieć? Hmm... Totalnie się rozczarowałam! Kierowcy mega nieuprzejmi. Gburowaci. Gdzie są Ci Panowie, przemili i weseli, dzięki którym kiedyś podróżowało się z przyjemnością?! No gdzie?!
Pozamykane toalety - tragedia!
Szczerze? Bardzo zawiodłam się na przewoźniku po ostatnim rejsie...
ZaletyHmm... chyba takowych brak.
~Aneta / 2020-02-07 10:10
Ocena: 2.75 / 5
Kierowca arogancki i niemiły, Dysponowałam jedynie banknotem 100 zlotowym wiec chciał mnie wysadzić na nast. przystanku ( na zewnątrz
śnieżyca ).. zero empatii..twierdzac iż regulamin stanowi by miec odliczoną kwotę na bilet. Udało mi się rozmienic pieniążki u pasażerów i łaskawie ruszyliśmy w drogę.. Kierowca nadal komentował swoją przewagę.
Napewno będę unikać tego przewoźnika
WadyKierowca arogancki
~Dominika / 2019-05-06 13:54
Ocena: 2.75 / 5
Korzystam z usług regularnie od 6 lat. Niestety firma jest nierzetelna i niewiarygodna. Pomijając duże opóźnienia (nawet do pół godziny już na drugim przystanku od dworca! Ale to jest jeszcze kwestią korków), autobusy psują się często po drodze (kilkakrotnie zmuszona byłam czekać na następny, bo ten, którym jechałam, zepsuł się po drodze, parę razy na trasie Gorlice - Nowy Sącz i raz czy dwa na trasie Gorlice - Kraków). Zdarza się, niestety nierzadko, że nie kursują według rozkładu, ponieważ w zamian za zepsuty autobus nie jest podstawiany żaden inny. Jeżdżąc na bilecie miesięcznym Gorlice - Nowy Sącz- Kraków, często musiałam przesiadać się do Szwagropola (dodatkowy koszt biletów tego przewoźnika). Ponadto ceny biletów w przeciągu kilku ostatnich lat wzrosły prawie dwukrotnie (odcinek Gorlice - Nowy Sącz: 2013 - 5,50 zł, 2019 - 9,50 zł). Rozumiem wzrost ceny paliwa, ale uważam, że nie bez znaczenia jest fakt, że konkurencyjny Szwagropol przestał kursować na tym odcinku.
ZaletyCzęste kursy
~Katka82 / 2019-06-17 07:24
Ocena: 2.75 / 5
Odwołanie rejsu na 5 minut przed dojazdem to chy a przesada rozumiem mogło stać się coś na trasie ale od tego powinny być zastępcze autobusy!!!! Kupa kasy za bilety a stare graty jeżdżą. Jedyny plus to kierowcy przynajmniej do tej pory nie spotkałam nie miłego gdybym miała arternatywa w zyciu bym nie jezdzila
ZaletyKierowcy
WadyOpóźnienia duze
~Krzysztof / 2019-10-11 09:35
Ocena: 2.75 / 5
Trasa z Nowego Sącza do Krakowa.Zgodnie z rozkładem jazdy o godz 9:20 autobus powinien być na dworcu, ale oczywiście trasę ma tak wyznaczona że można ją zaliczyć do łowców korków w Krakowie, jest godz. 9:25 jestem na zatłoczonym rondzie Mateczny a gdzie tam dworzec,jakby nie można było jechać obwodnica tylko wszystkich pasażerów wieść przez korki bo 1-na osoba wysiadła na Matecznym. Na dworcu 9:40
WadyNie terminowość
~Luna87 / 2019-07-21 05:49
Ocena: 2.75 / 5
Podróżowałam 21 Lipca 2019r Częstochowa-Krakow,opóźnienie godzinne,zero racjonalnego wytłumaczenia,brak kultury ze strony kierowcy,hamstwo! To tak po krótce, nie opisując wszystkiego szczegółowo
Odradzam w 100%
~MiciekPl / 2019-10-09 15:10
Ocena: 2.75 / 5
To jest skandal !!!!! Już sam kierowca przeklina i wiklina swojego szefa !!!!! Brak klimatyzacji w jednym busie to skandal wracam do domu po ciężkiej pracy a tu ani klimy starsza pani juże prawie maleje ponieważ w autobusie 39 stopni to się jak nie udusić! !!!!! Skandal i bieda
ZaletyMiła obsługa
WadyStan techniczny autobusu
Częste postoje z powodu problemów technicznych
Czystość
Blokowanie infolinii przy odwołanych kursach
Mało doświadczenia przy kryzysowych sytuacjach
Mało miejsca
~Niezadowolony klient / 2020-01-24 13:15
Ocena: 2.75 / 5
Przez ostatni czas kurs z Krakowa do Tarnowa widnieje tylko fikcyjnie na rozkładzie ponieważ z przystanku AGH autobusu nie biorą nikogo do Tarnowa dopiero dalej nie dość że ostatnimi czasy ilość kursów zmalała cena wzrosła gwałtownie o 3 zł na ulgowym. Przez ostatnie 3 tygodnie jeżdżę po 3-4 razy w tyg do Krk i nigdy mi się nie zdążyło by autobus do Tarnowa wziął mnie za pierwszym razem trzeba czekać po 2-3kursy bo kierowcy nie biorą ludzi dodam tylko że jeżdżę o różnych godz i w różnych dniach dlatego nie polecam tego przewoźnika bo nigdy nie wiadomo na którą godz sie wróci bo trzeba czekać po 2-3 godz na sam autobus ktory łaskawie weźmie klienta. Polecam z AGH przejść na dworzec PKP i mimo straty czasu na przejście Pieszo na dworzec plus czekanie na kurs wychodzi znacznie lepiej czasowo a i nawet finansowo
ZaletyJedyna zaletą niekiedy autobus jadący na Gorlice jest młodszy i wygodny
~Pjk 222 / 2019-05-21 15:26
Ocena: 2.75 / 5
Ok. Jest jeden minus. Kierowca powiedział że mnie nie zabierze bo jadłem właśnie kanapke i zapach będzie się roznosił po pojeździe
ZaletyPunktualność
~Użytkownik Kraków Tarnów / 2019-08-16 19:17
Ocena: 2.75 / 5
Zapomnieli co to rozkład jazdy. Autobusy w ogóle go nie przestrzegają.
~Zestresowana / 2018-09-30 21:15
Ocena: 2.75 / 5
Kierowca był skupiony na wszystkim ale nie na prowadzeniu pojazdu . Przekraczanie prędkości, ścinanie zakrętów. A do tego wiek kierowców tez pozostawia wiele do życzenia, Panowie dorabiają chyba do drugiej emerytury . Wieziecie ludzi a to duża odpowiedzialność, nie każdy się nadaje . Proponuje zmienić niektórych kierowców
ZaletyNie ma
~Anna / 2019-11-24 15:58
Ocena: 2.50 / 5
Całą podróż psuja niekulturalni bądź wręcz opryskliwi kierowcy. Firma ma chyba problem z pracownikami bo zatrudnia jedne z najbardziej niemiłych osob jakie zdazylo.mi sie sporkac a to psuje cala podróż. Kierowcy ktorzy pracują w tej firmie NIGDY nie powinni byc dopuszczeni do pracy z klientem!
~Anonim / 2020-12-12 15:32
Ocena: 2.50 / 5
Autobusy albo się spóźniają, albo jadą za wcześnie! Dla kierowców powinny sypać się mandaty za przekroczenie prędkości. Porażka.
~Darek / 2020-12-01 09:24
Ocena: 2.50 / 5
Totalne kpiny ze stałych pasażerów. Brak informacji o wycofaniu biletów miesięcznych, na miesiąc grudzień. Liczą sie tylko uczniowie,lecz o osobach codziennie dojeżdżających do pracy, zupełnie sie zapomina. I rozbrajający z dozą ironii uśmiech sprzedawczyni w kasie.... Porażka !!!!
ZaletyO dziwo są prowadzone kursy
WadyBrak rzetelnego podejścia do klienta, zarówno ze strony właściciela oraz części osób tam zatrudnionych
~JJ / 2019-09-10 12:19
Ocena: 2.50 / 5
Po bardzo wielu przejazdach mogę wystawić opinię.
Punktualność - bardzo rzadko, nawet jak nie ma korku to trzeba się liczyć ze spóźnieniem (szczególnie jeśli trzeba się przesiąść na inny autobus później)
Wygoda - niektóre autobusy dostosowane są tylko do bardzo niskich osób, miejsce na nogi jest bardzo okrojone.
Kierowcy - kilka razy pokazali swoją nerwową jazdę, ostre hamowanie, szybkie wchodzenie w zakręty. Niestety na tyle przejazdów tylko jeden kierowca był przyjazny, pozostali krzyczą (zamiast z kulturą wyjaśnić co jest nietak), przeklinają, grożą i bardzo pokazują swoją pseudowładzę.
Zdarzyło mi się, że kierowca przejechał przez przystanek bardzo szybko, bez zwalniania, nie zabierając czekających tam pasażerów.
ZaletyNiskie ceny biletów kupionych wcześniej
WadyNiekulturalni kierowcy
~Klient / 2020-08-20 12:49
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam tej firmy przewozowej. Podczas gdy korzystałem z ich usług i jechałem z Polski do Niemiec zaginęła mi torba (wartość szacuje na 700 zł). Przesiadałem się 2 razy. Podczas 1 przesiadki kierowca sam przepakowywał torby do drugiego busa. Kiedy przesiadałem się 2 raz zauważyłem, że torby nie ma. Natychmiast po całym zajściu i braku torby poinformowałem firmę. Dostałem odpowiedź, że zajmą się tym, po czym tydzień później otrzymałem informację od tej firmy, że sprawdzali monitoringi w miejscu gdzie była przesiadka. Stwierdzili, że takiej torby nie ma ( "taka torba nie była wogole najprawdopodobniej zabrana przez Pana"). Ponadto zostało mi zarzucone, że to ja jestem odpowiedzialny za swój bagaż, powinienem go pilnować (kierowca podczas pierwszej przesiadki sam bez poinformowania pasażerów zaczął przepakowywać bagaże).
Torba zaginęła, nie odnalazła się, według firmy najprawdopodobniej "nie istnieje".
" Firma nie jest odpowiedzialna za zgubienie tego bagażu".
Jeżeli nie chcecie zgubić swojego bagażu bądź go nie odzyskać, nie korzystajcie z usług tej firmy.
~Małgorzata / 2018-10-10 12:47
Ocena: 2.50 / 5
Kursy opóźnione nawet o 20 minut lub brak kursu bez uprzedzenia pasażerów. Kierowcy opryskliwi,totalny brak podejścia do klientów. Czesti zdarza sie ze kierowca zamyka pasazerom drzwi przed nosem lub wcale sie nie zatrzymuje, mimo ze sa wolne miejsca. (Trasa Gorlice - Nowy Sacz)
~Pasazerka / 2019-07-21 11:53
Ocena: 2.50 / 5
21 lipca b.r korzystałam z usług tego przewoznika na trasie Kołobrzeg Katowice na poczatek godzinne opoznienie, kierowca nie miły wręcz gburowaty, żeby nadrobić spóźnienie brak dłuższych postojow na wyjście do toalety A w autobusie zamknięta, bardzo zimno .Nie polecam.
ZaletyCiężko mi się doszukać zalet
WadySame wady
~trarwa1234 / 2018-05-11 09:04
Ocena: 2.50 / 5
koszmarna obsługa. Bardzo nieuprzejmy kierowca rodem z PRL na linii kraków - Nowy Sacz. wsiadalam na Rondzie Matecznego, a ze nie ma opcji kupna biletu na przystanki posrednie w Krakowie kupilam bilet z MDA. stwierdzil ze moj bilet jest niewazny. dodam tylko ze autobus byl niemal pusty. teraz nie dziwię się. wrocę na pewno do linii "Szwagropol". gdyby jeszcze ten czlowiek nie byl tak nieuprzejmy. Moze jakieś kursy kultury osobistej?