W połowie sierpnia zaczęły się problemy z rozmowami przychodzącymi, oraz nie można było odbierać ani wysyłać SMS-ów. Musiałem kilkukrotnie dzwonić na obsługę klienta aby zgłosić problem, bo Pani w trakcie rozmowy najzwyczajniej w świecie się rozłączała. Nie miałem problemów z zasięgiem a rozmowę prowadziłem na głośnomówiącym. Wszystkie rozmowy mam zarejestrowane.
Po tygodniu zostało wszystko naprawione. Jednak sprawnie działającym numerem telefonu nie nacieszyłem się zbyt długo ponieważ po kolejnym tygodniu, dostałem SMS-a o tym, że mój numer został wyrejestrowany. Od tego czasu Nie działają rozmowy przychodzące i wychodzące, kto dzwoni w słuchawce słyszy, że nie ma takiego numeru. SMS-y mimo wyrejestrowania numeru telefonu dalej mogę odbierać.
Do czasu kiedy właścicielem był prawdziwy Virgin mobile, nigdy nie było takich sytuacji. A od momentu kiedy firmę przejął Play, ciągle coś nie działa.
Znam przypadki, że takie problemy, które kilkukrotnie były zgłaszane, zostały zamknięte bez ich rozwiązania.ZaletyCena
WadyObsługa klienta, która jak tylko może zbywa klienta. Kiedy zgłasza im się problem to zamiast przyjąć zgłoszenie to szukają informacji o tym kiedy ktoś do nas próbował się dodzwonić. A skoro nie można się do mnie dodzwonić to skąd mam wiedzieć kiedy ktoś dzwonił. ABSURD!!! Żadnego poszanowania klienta.