strona 6 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~stoona / 2022-12-29 14:35
Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej. -
-
~Dingo / 2022-12-29 14:02
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego operatora...polecam uprzednio przeczytać posty "zadowolonych" użytkowników... operator bez podstawnie zablokował im 24 grudnia numery i jak widać nie ma zamiaru odblokować.
Obsługa klienta potrafi tylko informować, że sprawę przekazali do dzialu obsługi. Z działem obsługi klient nie ma możliwości sie skontaktować, a co najciekawsze nikt nie potrafi poinformować kiedy numer zostanie odblokowany... klientów którzy są w sieci od samego początku traktuje się jak "gów..." Idealny operator... naprawdę odradzam i polecam zastanowienie się czy warto tracić czas i nerwy na takie podejście i niekompetencję operatora...ZaletyKiedys tak teraz porażkaWadyTraktuja klienta jak śmiecia bylem od samego początku... -
~Ggg / 2022-12-28 13:21
Blokada.numeru za życzenia świąteczne w postaci sms . To ci dopiero nagroda ????
Od 5 dni telefon można zakopać nie działa . Dzwonilem i malowałem z 10 razy. Polecam tym co lubią hardcoreZaletySame zaletyWadyBrak -
~M / 2022-12-27 23:01
Dno. Brak szacunku do klienta. Wywalają z sieci po wysłaniu większej ilości smsów, mimio pakietu bez limitu i regularnych opłat. ZaletyBrakWadySame wady -
~LordBravo / 2022-12-27 22:30
Mam virgin mobile od paru lat, szału z prędkością internetu nie ma, ale wszystko działa jak należy. Nie mam do czego się przyczepić. Myślę że każdy przed zakupem powinien sprawdzić jaki operator ma najlepszy zasięg w jego miejscowości. ZaletyDobra cena. Zasięg w porządkuWadySzybko internet schodzi coś -
~Mic / 2022-12-27 20:13
Mimo kupna internetu i zasięgu LTE prędkość nie przekracza 20 kB/s ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Monika / 2022-12-27 16:31
Porażka. Historia wigilijna jak poniżej. Zablokowanie numeru z powodu wysłania wielu smsow świątecznych. Numer dalej nie odblokowany. Z dala od tej sieci. WadySame wady. -
~Fabian / 2022-12-27 11:54
Jeśli chcesz zaoszczędzić sobie masę problemów, oszustwa że strony obsługi klienta (powiedzą wszystko byle podpisać umowę).
Rzeczywiście to co piszą o problemach tej sieci u mnie się pokryły, więc postanowiłem na podstawie reklamaci odstąpić od umowy, jednakże virgin chce oplaty kar umownych,
pierw nie odpisując na maila miesiacami, później informujac że umowa jest rozwiązana, ale bez akceptacji reklamacji. Co oznacza w moim przypadku ukrytą karę umowna prawie 600zl.
Zrob sobie przyjemność i wybierz inna sieć (mniejsze zło) . Generalnie to samo co w Orange, przez okres próbny super osiągi, mija 14 dni i zaczyna się reality, z 9/10 połączeń problemy (we Wrocławiu i bliskich okolicach + Warszawa, bts nie byly przeciążone, konfiguracje wykonywane, sprawdzane w różnych urządzeniach)
Ręce opadają jaki wyzysk stosuje ta firma. Jeszcze nie raz będą płacić kary, szkoda tylko że nie klientom których okradają, a urzędom, ale lepsze to niż nic -
-
~JACEK / 2022-12-27 10:43
Piszę do wszystkich którym zaświtała myśl o przeniesieniu swojego numeru na Virgin mobile. Proszę Was przeczytajcie poniższe posty i nie róbcie tego błędu jak uczyniłem to ja oraz reszta ludzi którzy zamieszczają tutaj sowje opinie. Jakoś dziwnym zrządzeniem losu w znakomitej większości negatywne. Mam numer w sieci Virgin od ponad 7 lat i obiektywnie muszę powiedzieć iż do 24 grudnia bieżącego roku nie miałem żadnych zastrzeżeń do funkcjonowania oraz obsługi klienta. Jednak to co zrobili w Wigilię br. oraz to co robią do momentu gdy zamieszczam ten wpis to już nawet o pomstę do nieba nie woła bo nie ma sił. Zablokowanie numeru za "nadmierny ruch" spowodowany przesyłaniem życzeń świątecznych co wg virgin jest rozsyłaniem spamu to najdebilniejsze tłumaczenie jakie kiedykolwiek usłyszałem. Zaraz po tym jak zauważyłem blokadę dodzowniłem się z innego numeru na biuro obsługi klienta i usłyszałem iż oni nie mają terminu i nie powiedzą mi kiedy odblokują mi możliwość korzystania z sieci. Święta jakoś przeżyłem ale dziś parę minut po godzinie 8 słyszę to samo nie ma NIKOGO KTO UDZIELI ODPOWIEDZI NA PYTANIE KIEDY ZOSTANIE ODBLOKOWANY NUMER. No przecież to jak u mistrza Barei "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi".
Dobra szkoda czasu ludzie nie przenoście numerów do tej w sumie nie wiadomo jak to nazwać bo niby to w wolnym tłumaczeniu dziewica ale to bardziej dziwka. Kto zaś ma numer niech ucieka czym prędzej zanim doświadczy nerwów których ja doświadczam i stanie przed problemem że np w banku nie może nic załatwić bo uwierzytelnianie dwustopniowe nie będzie działać bo jakieś DEBILE zablokowały człowiekowi numer.ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH POZA MAKŁOWICZEM W REKLAMIWadyWIELKĄ WADĄ DLA LUDZI JEST ISTNIENIE TEJ SIECI -
~szachid / 2022-12-27 08:39
Nie wiem czy istniej bardziej dziadowska sieć niż virgin. Na całj gównianej obsłudze klienta nikt nic nie wie i nie ma nikogo kto coś może powiedzieć udzielić wiążącej odpowiedzi. Dno i tona mułu Zaletybrak jakich kolwiekWadyta sieć to jedna wielka wada -
~szachid / 2022-12-27 08:32
Właśnie rozmawiałem z pożal się boże konsultantem oni nie potrafią mi powiedzieć kiedy przywrócą mi możliwość wykonywania połączeń i okazuje się że nie ma nikogo kto jest w stanie to powiedzieć jest jakaś niby kolejka i trzeba czekać. ta sieć to banda idotów którym się wydaje że coś robią obsługi klienta brak Zaletybrak jakichkolwiekWadyistnienie tej sieci -
~Tadek / 2022-12-26 17:52
Jedno wielkie gówno coś się zdarzy zapomnij że ci ktoś pomorze z biura obsługi klienta już trzy doby czekam na odzyskanie numeru a tam jakąś siksa ci gada że zgłoszenie jest i trzeba czekać do kiedy ciekawe. Tak w ogóle to po tam siedzi chyba tylko po to żeby ludzi denerwować ZaletyTanie rozmowy jak ktoś mało dzwoni. Konto rok ważności bez oplatWadyBeznadziejne biuro obsługi klienta. Internet działa owszem ale jak -
~szachid / 2022-12-26 10:43
Od wigilii od 16,42 mam zablokowany numer tylko raz się dodzwoniłem to laska w biurze obsługi mi powiedziała że nie wie kiedy mi przywrócą możliwość korzystania bo oni nie mają na to czasu konkretnie określonego. Napisałem kilka meili do biura obsługi kienta ale oni maja tą korespodnecję tam gdzie słońce niedochodzi. Ta sieć to JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE ignorancja buta niekompetencja to najlepsze określenia na całe Virgin ZaletyAbsolutnie żadnychWadyIstnienie tej sieci -
~Jacek / 2022-12-26 10:26
W dniu wczorajszym za wysyłanie do znajomych informacji SMS że świątecznymi życzeniami wyrejestrowanie mój numer motywując to tym, że rozsyłam spam. Sądzę, że to celowe działanie ze strony operatora i dotyczy numerów przeniesionych z innych sieci. Oczywiście konsultantka może jedynie zgłosić ten fakt do działu technicznego i nic poza tym. Zablokowano mi numer telefonu, który posiadam od około 20 lat i nie zamierzam pozwolić aby ten numer mi przepadł, bo zapewnia mi kontakt z wieloma osobami, teraz nie jestem w stanie odtworzyć wszystkich kontaktów. Wiąże się to że zbyt dużymi kosztami np. wizytówki, wszelkie rejestry. Uniemożliwia mi to też korzystanie z serwisów wymagających dwustopniowej weryfikacji. Kompletne dno. Nie polecam tej sieci.dwustopniowego -
~Slawomir / 2022-12-26 09:56
To są kpiny olewają nas wyłączyli mi numer już na 48h i tłumaczą że muszę czekać są święta a oni mnie olewają wysłałem chyba z 10 mail i zero odpowiedź a konsultanci po kilku minutach rozmowy rozłączają się po prostu mają za nic nas klientów -
~Americ / 2022-12-25 16:59
Najgorszy operator jakiego znam. Zero obslugi klienta. WadyWszystko źle -
-
~Antireklam / 2022-12-25 15:50
BOK nie istnieje. Blokują numery bezprawnie. Ruszą pozwy o odszkodowania. I zaorać. ZaletyŻadnychWadyCałkowita olewka klienta. -
~szachid / 2022-12-25 07:30
OPINIA NEGATYWNA od 14h mam zablokowany numer mimo dzownienia oraz pisania meili na ich śmieszną obsługę klienta numer nadal jest zablokowany a wszystko przez smsy wysyłane na święta. Nie sądziłem że w dzisiejszych czasach można mieć tak wywalone na klienta. ZaletybrakWadytylko i wyłącznie -
~szachid / 2022-12-24 20:27
Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta. -
~Fredi / 2022-12-24 17:43
Sms świąteczne zablokowali mi numer i tłumaczą, że spam. ŻenadaZaletyZEROWadyWszystko co najgorsze
strona 6 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »