Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 597 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaya / 2023-05-03 09:58
    Ocena: 5.00 / 5
    5 gwiazdek za zasięg i dużo neta.Zasieg przeważnie LTE+.Polecam
    ZaletyCena zasieg
  • ~Janek / 2023-05-02 11:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry zasięg ,oferta dla grupy numerów idealna jedynie konsultanci mogliby być bardziej ogarnięci i wyszkoleni bo czasami ręce opadają a tak wszytko w porządku.Przez 2 lata żadnej awarii i reklamacji.Serdecznie polecam
    ZaletyZasięg , oferta grupowa
    WadyBrak
  • ~Mazurian / 2023-05-02 11:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta w grupie 3 numerów wychodzi mi po 19.33 na głowę i 30gb neta dla każdego numeru.Bardzo dobry zasięg jedynie oferta przedluzeniowa gorsza niż nowy klient,ale dobre i to 35gb za 19.33 to chyba najlepsza oferta grupowa w kraju.W.malym miasteczku na mazurach mam pełny zasięg LTE+ ,a poza miastem LTE także dla mnie bomba.Oferta przedłużenia pozostawia jednak niesmak a tak wszystko w jak najlepszym porzadku
    ZaletyZasięg LTE+
    WadyGorsze warunki przedłużenie niż nowy klient
  • ~Poldek / 2023-04-29 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    87smsow wysylanych 1 dnia i blokuja numer za niby spam/dzialanie masowe
  • ~Pawel / 2023-04-11 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Udostępniają dane adresowe osobom bez zgody mojej teraz dzwonią do mnie i piszą i nachodzą mnie do póki byłem ich klientem obowiązywało ich rodo ??
  • ~Łukasz / 2023-04-05 08:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Od momentu zmiany aplikacji VM na Play 24 jest dramat. Internetu albo nie ma albo kończy się w niemożliwie szybkim tempie. Z rozmowami też są problemy. Cud że chociaż smsy dochodzą. Najwyższy czas na zmianę operatora, a szkoda bo uważałem VM za najlepszą sieć
  • ~Jerzy / 2023-04-03 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, "konsultanci" zwykli kociarze dwukrotnie już próbowałem połączyć numery w grup aby abonament był tańszy i nic z tego, chociaż konsultanci potwierdzali że już są połączone w grupę nic takiego się nie stało, abonament ciągle droższy, przychodzi kilka faktur zamiast jednej zawracanie głowy. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Apelsin77 / 2023-04-03 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Zrezegnowałam z Vifgin mobil. Zżera kasę , zasięg słaby, Milan paker gigadaje . Internetu niewystarcza na cały misiąc. Za granicą nie działa. Operatory nie kompetentni. Naciągają na jakiś palety gdzie zżera kasę . Porażka.
  • ~Edyta / 2023-04-03 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i tyle.
    Serdecznie odradzam!
    Zżarło mi z konta 40 zł gdzie miał sam odnowić się pakiet. Po za tym problemy z zasięgiem
  • ~Anna / 2023-03-31 11:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdecznie odradzam każdemu, komu tylko przez myśl przejdzie pomysł korzystania z usług Virgin. Przez 1,5 miesiąca w kółko zgłaszany był problem niedziałających SMSów. Problem leżał we wszystkim, tylko nie w ich błędzie. Średnio co tydzień informowali pełni dumy ze swoich działań, że "problem został rozwiązany". Nic bardziej mylnego, po cotygodniowych debatach z działem obsługi klienta zostali w końcu poinformowani, że numer zostanie przeniesiony do innego operatora na co odpowiedzieli z uśmiechem "dobrze, gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc zapraszamy do kontaktu". Brak możliwości korzystania z usług, za które się płaci jest tutaj normą. Warto zastanowić się 15 razy przed tym wyborem.
    ZaletyNajwiększą zaletą jest możliwość zmiany operatora na traktującego ludzi poważnie.
    Wady- brak chęci do pomocy klientowi,
    - brak umiejętności naprawy problemu, który sami stworzyli,
    - niekompetentni pracownicy,
  • ~Adam / 2023-03-30 13:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak kompetentnych ludzi w informacji co do działania aplikacji.
  • ~Bom / 2023-03-28 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z tą „firmą”, podpisać umowę to mogą przez telefon i korespondencyjnie, ale już żeby załatwić zmianę danych, kazali mi jechac 100km do jakiegoś saloniku bo w takiej wiosce jak Wrocław - nie mają ŻADNEGO! A bez aktualnych danych nie przeniesiecie się gdzie indziej. Zwykła pułapka na frajerów.
    WadyOszuści, obniżyli ilość GB o 80% bez jasnej informacji. Nie chcieli aktualizować moich danych przez telefon, a wiec nie mogłem się od nich wynieść. Kazali w salonie - a salonów nie mają prawie wcale, najbliższy 100km jazdy ode mnie. OSZUSTWO
  • ~Spring / 2023-03-24 11:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Omijać Virgin szerokim łukiem. Podpisałem umowę, dostałem karty SIM, które nigdy nie zostały aktywowane. Byłem bez sieci przez tydzień. Podejście obsługi klienta skandaliczne - obiecanki bez pokrycia, a potem robienie problemów z odstąpieniem od umowy.
    Zaletyatrakcyja oferta, z któej nie da się skorzystać
    Wadynie są w stanie świadczyć usług na wysokim poziomie
  • ~824957 / 2023-03-18 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam płacić za 2 miesiące do tyłu chociaż mam zapłacone to firma która ma za matematyka pod górkę we procent to z 188.85 to dla nich 35 zł
  • ~Mariusz / 2023-03-16 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Denne dno, brak słow. Po sprzedaży abonamentu, zero pomocy, zero rozwiązanych reklamacji.
    ZaletyZero a nawet mniej
    WadyCała sieć to jedna wielka wada, dziwne że UOKIK jeszcze tego nie zamknął
  • ~Aska / 2023-03-16 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, odradzam. Jeśli zależy Ci na czasie i szkoda Ci nerwów nie wybieraj tej sieci. Ja czekam pół dnia na aktywacje nr…. Moja praca jest związana z moim nr komórkowym wiec mam spory problem :///
  • ~Jarek / 2023-03-16 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.

    Złożyłem wypowiedzenie na dokumencie otrzemanym od VM.
    Odpisali, że nie rozpatrza bo nie podalem nr PESEL.
    Na tym druku nie ma nawet miejsca na jego wpisanie.
    LIPA !
  • ~StaryDziad / 2023-03-16 08:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem w tej sieci już długo, bardzo długo. Zdarzały się potknięcie ale obecnie jestem bardzo zadowolony. Zarówno w kraju jak i za granicą nie miałem problemów z dostępem do nata. Korzystam z oferty "na kartę". Opłaty niewielkie, dodatkowe pakiety (w razie potrzeby) nie drogie. Ogólnie jestem zadowolony.
    ZaletyObsługa klienta, brak przerw w dostępie do sieci, dobra szybkość internetu
  • ~J / 2023-03-15 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nigdy wiecej tego badziewia. Jeszcze gorszy niz PLAY. Unikać!!!!!
  • ~Agata / 2023-03-10 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie polecam. Odradzam!!! Mam telefon na karte. Mimo że mam środki na koncie pakiet Gigamaks nie odnawia się i wygadałam moje środki na koncie. Przyszedł sms, że mam zapewnić środki, miałam. Po kolejnym dniu, że mam 6 zł i mam włączyć sobie Gigamaks. Pomijam już afere z kradzieżą danych, zmieniałam wtedy dowód osobisty...i wtedy już powinnam zakończyć z nimi współpracę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Unikajcie tej sieci.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1268
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185