Serdecznie odradzam każdemu, komu tylko przez myśl przejdzie pomysł korzystania z usług Virgin. Przez 1,5 miesiąca w kółko zgłaszany był problem niedziałających SMSów. Problem leżał we wszystkim, tylko nie w ich błędzie. Średnio co tydzień informowali pełni dumy ze swoich działań, że "problem został rozwiązany". Nic bardziej mylnego, po cotygodniowych debatach z działem obsługi klienta zostali w końcu poinformowani, że numer zostanie przeniesiony do innego operatora na co odpowiedzieli z uśmiechem "dobrze, gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc zapraszamy do kontaktu". Brak możliwości korzystania z usług, za które się płaci jest tutaj normą. Warto zastanowić się 15 razy przed tym wyborem. ZaletyNajwiększą zaletą jest możliwość zmiany operatora na traktującego ludzi poważnie.
Wady- brak chęci do pomocy klientowi,
- brak umiejętności naprawy problemu, który sami stworzyli,
- niekompetentni pracownicy,