Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza – ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak potrafili mi skasować 0,20 zł za pobranie jakichś danych… pomimo tego, że mam na liczniku jeszcze 140 MB niewykorzystane!!! Kiedy się zwróciłem telefonicznie na „CMOK” z prośbą o wyjaśnienie, to pani owszem - grzecznie - obiecała, że sprawę przekaże do działu jakiegoś tam i dadzą mi odpowiedź SMSem. Upłynął tydzień i żadnej odpowiedzi. Na koncie jest opcja kontaktu z nimi, ale niestety nie funkcjonuje – ciągle wyskakuje jakiś błąd. Więc pozostaje tylko kontakt telefoniczny, ale to tylko obietnice bez pokrycia. Jak zapytałem panią, czy te 20gr skasowali większej ilości klientów, to mnie zapewniała że nie. Ale ja w to akurat nie wierzę. Proszę sobie pomnożyć te grosze przez tysiące nieświadomych użytkowników i zobaczyć jaką kasę trzepią za free… Tak uczciwa firma nie postępuje! Powinien się temu przyjrzeć UOKiK.
ZaletyTaryfa Freemium idealna!
WadyObsługa poprzez konto na internecie nie działa! A telefoniczna polega na składaniu obietnic bez pokrycia.