Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 601 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tom tom / 2018-07-13 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    przeszedłem w virgin z abonamentu na kartę nic nie działa BOK nie reaguje na monity trwa to już ponad dwa tygodnie mało tego nie wyrażają nawet zgody na przeniesienie numeru twierdząc iż numer jest nieaktywny totalna żenada omijajcie tą sieć szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~lysy / 2018-06-25 16:01
    Ocena: 3.33 / 5
    nieprofesjonalna zlewajaca obsluga.dlugie oczekiwaie na umowe.Zamiast pakietu muzyki otrzymalem 3 kondomy skandal.KOSZMARNIE CIEZKIE dodzwonienie sie do obslugi.Tylko zamawiajac usluge wszystko idzie blyskawicznnie.Kompletne zlewanie klienta, ani przepraszam ani pocaluj mnie w ....... .po takim traktowaniu anulowalem umowe.oferta bardzo fajna.Sprubuje kiedys jeszcze raz jak uslysze od ludzi ze przestali olewac klientow.
    Zaletyoferta
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~Marcin / 2018-06-20 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Mają dobre oferty, ale nie dochowują obietnic!
    Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza – ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak potrafili mi skasować 0,20 zł za pobranie jakichś danych… pomimo tego, że mam na liczniku jeszcze 140 MB niewykorzystane!!! Kiedy się zwróciłem telefonicznie na „CMOK” z prośbą o wyjaśnienie, to pani owszem - grzecznie - obiecała, że sprawę przekaże do działu jakiegoś tam i dadzą mi odpowiedź SMSem. Upłynął tydzień i żadnej odpowiedzi. Na koncie jest opcja kontaktu z nimi, ale niestety nie funkcjonuje – ciągle wyskakuje jakiś błąd. Więc pozostaje tylko kontakt telefoniczny, ale to tylko obietnice bez pokrycia. Jak zapytałem panią, czy te 20gr skasowali większej ilości klientów, to mnie zapewniała że nie. Ale ja w to akurat nie wierzę. Proszę sobie pomnożyć te grosze przez tysiące nieświadomych użytkowników i zobaczyć jaką kasę trzepią za free… Tak uczciwa firma nie postępuje! Powinien się temu przyjrzeć UOKiK.
    ZaletyTaryfa Freemium idealna!
    WadyObsługa poprzez konto na internecie nie działa! A telefoniczna polega na składaniu obietnic bez pokrycia.
  • ~Anna / 2018-05-12 11:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Raczej zadowolona . Nie muszę się o nic martwić a mam naprawdę fajny pakiet, co miesiąc mam zlecenie stałe i doładowuje telefon zawsze za te sama kwotę w pakiecie za 29 zł i mam już wszystko, bez problemów, a i sieć świetnie się rozwija i słucha klienta
  • ~euforia / 2018-05-12 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo zadowolony. Można przenieść numer do Virgin i odrazu jakość oferty wzrasta. dają więcej GB internetu. u mnie akurat weszla teraz ofeta #gigadaje, i praktycznie zrezygnowalem juz z jakiegokolwiek dodatkowego internetu. 15 gb bo dla mnie wystarczająco, a w tej cenie to juz w ogole.
    Zaletyszybki internet, swietny zasięg
  • ~Neo2000 / 2018-04-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To absolutna katastrofa. Będąc w trakcie przenoszenia numeru, już przestali odpisywać na maile. Dodzwonić się nie da. A co będzie dalej?.. chyba nie chcę wiedzieć
  • ~PaulinaM / 2018-01-20 21:50
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie sprawdza się super. Przeniosłam się do nich już jakiś czas temu i jak dotąd wszystko działa na wysokim poziomie. Mam oferte ne karte z 10GB internetu - cena bardzo na korzyść klienta, a jakość połączenia internetowego bez zarzutu.
  • ~Tosiencja / 2017-12-04 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie brak zasięgu, wiec i brak możliwości z korzystania
    Wadyproblem z zasięgiem
  • ~Kristoff / 2017-11-21 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak salonów, brak obsługi. Można odnieść wrażenie, że nie zależy im na klientach.
    Zasięg play, czyli dość dobry.
    ZaletyDobra oferta dla przeciętnie używających telefonu. Dobry zasięg.
    WadyBrak obsługi, na odpowiedź lub połączenie z infolinia czeka się całe lata...
  • ~Anka / 2017-09-24 11:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesiadłam się z abonamentu z dwuletnią lojalką. Już sam fakt ze nie jestem przywiązana do uparatora cyrografem, tylko moge sobie pójść po miesiącu, kiedy mi się nie podoba, jest wart 5 gwaizdek!

    Po przenosinach, z którymi w sumie nie było problemu, nie zauważyłam jakichkolwiek zmian w zasięgu czy jakości dostepu do internetu. Wszystko działa, tylko mam więcej :-)

    POLECAM!
    Zalety- miesięczny okres wypowiedzenia umowy
    - wszystko działa
    - nie oceniam obsługi klienta bo póki co nie potrzebowałam ich pomocy
    Korystam od 3 miesięcy w Krakowie
  • ~Krzysztof / 2017-09-19 21:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko po prostu OK. Oferta jest naprawdę dobra i zmienia się z czasem na korzyść. Ceny w okoliczach najlepszych na rynku, parametry więcej niż wystarcające, zasięg i prędkości - nawet nie mierzyłem bo po prostu wszystko działa.

    Obsłudze klienta też dałem 5*, bo najlepsza obsługa klienta to taka, z którą nie musisz się kontaktować :-)
  • ~AQ / 2017-07-02 08:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeniosłem po kolei w odstępie kilkumiesięcznym trzy numery na kartę do Virgin i nie żałuję. Uważam, że jest to najlepsza na polskim rynku sieć, dlaczego ? Bo nikt mi nie da 30 minut i 30 sms oraz 300 MB internetu zupełnie za darmo co miesiąc ! Jak mi brakuje minut, sms czy internetu, to mogę sobie dokupić za pół darmo i jest super. Miałem też okazję skorzystać z CMOK i nie narzekam bo zostałem miło i kompetentnie obsłużony. Jak dla mnie i mojej rodziny Virgin jest OK.
    ZaletyDobry zasięg, co miesiąc pakiet darmowych minut, 300 MB internetu oraz 30 SMS-ów, dla osób mało rozmawiających przez telefon, którzy chcą mieć kontakt ze światem jest ofertą niemal idealną.
    WadyBrak
    Korzystam 1 rok, usługi na tzw. kartę
    Telefon:Apple iPhone 6 16 GB SILVER (SREBRNY)
  • ~Mierzeja / 2017-05-16 14:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamowilam Internet na abonament. Bardzo dlugie czekanie na kuriera (karta szla 10 dni od podpisania umowy), nastepnie na aktywacje 2 dni, po czym okazalo sie, ze predkosc tak marna, ze nawet whats app nie da sie wyslac, nie mowiac o otworzeniu jakiejkolwiek strony internetowej. Przy czym z mapy zasiegu wynikalo, ze Maja na Mierzei Wislanej pelen zasieg. CMOK nie byl nawet w stanie powiedziec, z jakim urzadzeniem wifi ich karta jest lub nie jest kompatybilna. Plus LTE smiga jak swiatlo. Wiec rezygnacja z umowy. Po miesiacu przyslano umowe na 2,40 PLN. Zenada i nie polecam.
    ZaletyNie widze zadnych
    WadyPredkosc okolo 0 kB, nie do uzytku. "Centrum milej obslugi klienta" bezuzyteczne, tak samo jak produkt.
  • ~Rodzina / 2017-01-27 16:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam za dodatkowy internet wyciągają dodatkową kasę 5zł co inni dodają w cenie głównej. Co oferta to gorsza. Ja uciekam do innej sieci, Virgin zrobił się drugim T-Mobile.
    ZaletyJakaś konkurencja na rynku.
    WadyOferty takie sobie, problemy z pakietami, brak pomocy z CMOK.
    Prawie 5 lat
    Telefon:Lenovo note k3
  • ~Mateusz / 2016-06-20 20:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra oferta. Stosnek ceny do jakośći na bardzo wysokim poziomie. Za 29 pln masz wszystko przez miesiąc co potrzebujesz w telefonie
  • ~Piotr / 2016-01-14 17:30
    Ocena: 5.00 / 5
    29 PLN "za wszystko" - przeszedłem z PLAY i nie żałuję, sieć dla ludzi nie chcących być w niewoli umów, durnych promocji, skomplikowanych procedur. Jasno i przejrzyście. Zasięg w "normie" - na LG Flex 2 nie narzekam na jakość rozmów czy szybkość internetu. LTE działa przyzwoicie jak na miejscowość w której mieszkam.
    ZaletyCena oraz święty spokój ;)
    WadyPo ponad pół roku - brak
    8 miesięcy, kupiłem za 29 złotych i nadal kupuje ;)
  • ~ktosiek / 2012-11-11 18:56
    Nowy operator na antenach T-mobile.
    bardzo przyjazna cena 19 groszy z minutę do wszystkich. Czy będzie to rewolucja cenowa?
    Zalety19 groszy z minutę do wszystkich
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4035
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4583
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187