jakosc usług OK (Gdańsk), na urlopie w Pieninach zasieg internetu lepszy niż w plusie (plus nie działał w ogóle).
dwa dni temu Virgin mial zmiany techniczne w wyniku których nie mogłem nagle wysyłać smsów. Tragedią jest czas oczekiwania aby dodzwonić sie na infolinie (CMOK) - 30 minut to standard. Problem z smsami polegał na tym, że należało wpisać nowy numer centrum wiadomości i tu niespodzianka - mój nowy telefon HUAWEI Y5 2018 nie ma w ogóle opcji "centrum wiadomosci", CMOK zasugerował użycie starszego telefonu i tam zmiane numeru. Sięgnąłem zatem po (może nie stary, ale jednak starszy) LG Q6 i tu kolejna niespodzianka, telefon ma "centrum wiadomości", widać jaki jest wpisany numer, ale nie można go edytować. Nie miałem wyjścia jak sięgnąć po wysłużony LG G2mini, ustawić własciwy numer i smsy zaczely działac (chyba go nie sprzedam bo co potem zrobię?)
Po tej całej operacji nie mama właściwie pewności czy za problemy z "centrum wiadomości" odpowiada operator czy producent telefonu, nie zmienia to faktu że wprowadzane zmiany są nieprzemyslane. Czy oni nie robią beta testów przed wpuszczeniem rozwiązań na rynek?
Zaletycena
WadyCMOK
~Aga T / 2018-09-07 15:04
Ocena: 4.67 / 5
To chyba konkurencja pisze ,
jedyna firma z która nie miałam problemu
i bezczelnie nie okradała śmiejąc się z klienta, najgorszy w nos był Orange ,raz coś tam mi żle powiedzieli ,dobre ceny dzwonienie fakt trwa ale można się dodzwonić
Zalety-dobra cena ,konkretne traktowanie bez okradania klkienta
Wady-czasem z połączeniem jest problem
~Artur / 2018-09-05 16:00
Ocena: 2.33 / 5
Przeniosłem numer do Virgin po jakims czasie zablokowali mi rozmowy wychodzace i wciskali ciemnote ze mam cos z telefonem , pózniej powiedziano mi ze system sam zablokował rozmowy wychodzące , rachunki oplacałem na bieżąco ogólnie straszna porażka ,dodzwonic sie do obsługi klienta to cud. Chciałem miec taniej a wyszło jak zawsze. Nie polecam tej firmy bo to wielka kaszana , wiele nerwów i stresu. Darujcie sobie Virgin
ZaletyTani abonament
WadyProblemy z dodzwonieniem sie gdzie kolwiek , brak roamingu w niektórych krajach. Blokowanie połączen wych bez powodu.
~Max / 2018-09-05 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia - środki znikają z konta bez powodu. Infolinia to jakaś kpina - dodzwonić się 2 h czekania, wszystko zwalają na serwery, omijać szerokim łukiem...
Zaletybrak
Wadyznikające środki, wyłączanie taryfy i wskazywanie winy na serwery, bramki sms same się przełączają...
~AAAAA / 2018-09-05 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Karta sim w modemie szerokopasmowym...i zdziwienie - pobrane srodki z konta na SMSY!
Przestrzegam przez VM wszystkich, nieuczciwi, zle rozpatruja reklamacje i bardzo czesto na niekorzysc klientow.
~Marek / 2018-08-19 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga promocja w grupie to wielkie oszustwo .Promocje masz jednego dnia ale następnego możesz już nie mieć jeżeli zmienią się zasady.miałem numery w promocji w planie 1 na 24 miesiące nagle zlikwidowali ją i bez żadnej informacji naliczyli mi pełną stawkę ,uważajcie bo w każdej chwili mogą zlikwidować wszelkie promocje i zostaniecie z wysokim abonamentem.
~ammo / 2018-08-06 10:00
Ocena: 2.67 / 5
Rozmowy i SMS - OK
Internet - regułą jest, że za miastem nie działa (aczkolwiek były wyjątki, ze działał)
Przypomnienie hasła nie działa, kontakt z infolinią tylko na mail.
Zaletyniska cena
WadyINTERNET, pakiet 10, 15 czy nawet 1TG może byc za darmo! - nie możliwy do wykorzystania bo trudno wykorzystać nawet 1G
~Tomi 77 / 2018-08-01 18:06
Ocena: 2.33 / 5
Jakaś porażka się zrobiła z virgin mobile. Znikło mi LTE. Net nie chodzi. Dzwoniąc do cmok po 5 godzinach się udało. Nie pomogli. Zastanawiam się nad zmianą sieci.
~Franz Kafka / 2018-07-25 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Omijać z daleka!. Zjawiskowa Infolinia o nazwie CMOK - powinna zmienić nazwę - Całuj Nas Mocno w Dupę Kliencie. Można dzwonić do usranej śmierci. 40 minut nikt nie odbiera i ten frajerski komunikat że w tej chwili jest tyle połączeń. Próba wyjścia z abonamentu z tej sieci kończy się wysyłaniem odręcznego pisma i oczekiwaniu 31 dni płacąc za miesiące które obejmie ten proces -
ZaletyZero.
WadyInfolinia - Co to ma być ? Ocena tragedia
~Oriana3 / 2018-07-24 10:14
Ocena: 3.33 / 5
Konto abonenta/użytkownika zawiera "martwe" funkcje, np. Zmiana danych.
Funkcja Zmień swoje dane jest nieaktywna. Obsługa klienta wyjaśnia, że zmiana danych
osobowych musi być dokonana na formularzu pobranym na stronie Virgin i dostarczonym do punktu obsługi.
Problem polega na tym, że takiego punktu nie ma w moim mieście. Virgin proponuje mi więc wycieczkę, po której zaktualizuje moje dane do 14 DNI. Gdybym zmieniała swoje konto z prywatnego na firmowe, to jeszcze mogłabym zrozumieć potrzebę weryfikacji danych, ale sytuacja jest akurat odwrotna, numer telefonu ma przestać być numerem firmowym. Sprawa zakrawa na farsę i jest utrudnianiem życia Klientowi.
~PKK / 2018-07-23 23:17
Ocena: 1.33 / 5
Naciągacze, w nosie mają prawo. Moje nr miały zostać do nr grupy w celu zmniejszenia kwoty abonamentu -niestety operator pomimo moich kilku tel., wiadomości e-mail oraz wizyty w punkcie odmówił dodani nr do grupy z powodu nieopłaconych faktur - tylko w momencie składania wielokrotnych dyspozycji mam jeszcze blisko tydzień na dokonanie płatności a operator odmawia wykonania mojej dyspozycji. Prosząc o podstawę prawną takiego bezprawia uzyskuje informację, iż nie mają takiego zapisu w reg. świadczenia usług by mi odmówić ala nie bo nie. Dodzwonić się na nr *2222 to istna kpina - stale bez względu na wciskane cyfry w IVR dochodzę do etapu podania nr karty SIM którą chce wymienić !!! - a ja przecież nie dzwonie w tej sprawie - chcę złożyć reklamację i w końcu doczekać się realizacji zlecenia tak by umowy mogły być realizowane na warunkach jakie mi obiezano w momencie przenoszenia nr z innej sieci!!! Omijać szerokim łukiem naciągaczy.
Wadynie bo nie - nawet nie raczą podać podstawy prawnej
~Zdzisław / 2018-07-23 20:10
Ocena: 4.00 / 5
Byłem klientem 4 lata Odszedłem tylko z powodu otrzymania gdzieś indziej lepszej oferty Te 4 lata wspominam dobrze Co do oferty i funkcjonowania bez zastrzeżeń Jedyny denerwujący element to "daj nam chwilkę"
ZaletyWiele pakietów do wyboru
Jakość telefonii i Internetu bez zasyrzezen
Wadydroga przez mękę jaką jest uzyskanie kontaktu telefonicznego czy mailowego z CMOK
~aureatte / 2018-07-23 09:29
Ocena: 3.67 / 5
Wielki minus że na wiosce nie chce sie łączyć z netem ani na 2G, 3G i LTE (Łączenie do nadajnika trwa od 15sek. do 25 GODZIN!). Download max 349kB/s
MMS 0,25g
Zalety15GB
WadyWielki minus że na wiosce nie chce sie łączyć z netem ani na 2G, 3G i LTE (Łączenie do nadajnika trwa od 15sek. do 25 GODZIN!). Download max 349kB/s
MMS 0,25g
~Abonent / 2018-07-16 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam! Virgin posiada dwa rozne regulaminy, zaprzeczajace sobie w sprawie strefy Euro, a konsultanci na infolinii za każdym razem przedstawiają ofertę, która w rzeczywistości nie istnieje!temat dotyczy Szwajcarii i pakietu Internetu w roamingu. Korzystałam osobiście kilkukrotnie na terenie Szwajcarii z wykupionego pakietu danych w ofercie na kartę. Szwajcaria jest zaliczana do krajów UE, pakiet bez problemu działał. Ze względu na ten fakt, narzeczony wybrał kartę Virgin, aby móc przez dwa miesiące wykupować pakiet Internetu. Niestety, pakiet nie został uruchomiony w przeciągu 24h, więc zapytaliśmy grzecznie, co się stało. Przez kilka dni konsultanci zapewniali nas, że sprawa już została rozwiązana, ale nadal nic się nie ruszyło. W końcu jakiś "mądry" pan odpisał nam na maila, że jest inny regulamin, mówiący o tym, że Szwajcaria jednak nie należy do strefy Euro. Niestety przy ofercie pakietu jak i przy cennikach i regulaminach strefy euro, nie ma takich informacji, a wcześniej pakiety działały bez problemu. Konsultant z obsługi podtrzymuje swoje zdanie, chowając się za regulaminem wygodniejszym dla niego. Na infolinii pani potwierdza mi kilkukrotnie, że Szwajcaria należy do Strefy Euro. Kolejne wykonane połączenia i konsultantka potwierdza nam na 100%, że pakiet będzie działał na terenie Szwajcarii i jeszcze opycha abonament, bo będziemy mieć WIECEJ! (chyba na rachunku...). Virgin twierdzi, że połączenia nie mają i nie mogą przesłuchać, pomimo screenów z połączenia wykonanego, podanych szczegółów i godzin połączenia co do minuty. Sprzedawcy wprowadzają w błąd, a Virgin ma zupełnie dwa przeczące sobie regulaminy, celowo wprowadzają w błąd. Niestety, kasa z konta ucieka, za pakiet środki przyjęli i korzystać nie można. Zwrócić też nie chcą. Mało tego - konsultant idzie w zaparte, że to, że pakiet kilka razy działał to po prostu błąd systemowy, teraz działać nie będzie, bo nie. Sprawa trafia do UOKIK
ZaletyBrak
~tom tom / 2018-07-13 09:49
Ocena: 2.00 / 5
przeszedłem w virgin z abonamentu na kartę nic nie działa BOK nie reaguje na monity trwa to już ponad dwa tygodnie mało tego nie wyrażają nawet zgody na przeniesienie numeru twierdząc iż numer jest nieaktywny totalna żenada omijajcie tą sieć szerokim łukiem
Zaletybrak
Wadyniekompetencja
~lysy / 2018-06-25 16:01
Ocena: 3.33 / 5
nieprofesjonalna zlewajaca obsluga.dlugie oczekiwaie na umowe.Zamiast pakietu muzyki otrzymalem 3 kondomy skandal.KOSZMARNIE CIEZKIE dodzwonienie sie do obslugi.Tylko zamawiajac usluge wszystko idzie blyskawicznnie.Kompletne zlewanie klienta, ani przepraszam ani pocaluj mnie w ....... .po takim traktowaniu anulowalem umowe.oferta bardzo fajna.Sprubuje kiedys jeszcze raz jak uslysze od ludzi ze przestali olewac klientow.
Zaletyoferta
Wadyskandaliczne traktowanie klienta
~Marcin / 2018-06-20 14:11
Ocena: 4.00 / 5
Mają dobre oferty, ale nie dochowują obietnic!
Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza – ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak potrafili mi skasować 0,20 zł za pobranie jakichś danych… pomimo tego, że mam na liczniku jeszcze 140 MB niewykorzystane!!! Kiedy się zwróciłem telefonicznie na „CMOK” z prośbą o wyjaśnienie, to pani owszem - grzecznie - obiecała, że sprawę przekaże do działu jakiegoś tam i dadzą mi odpowiedź SMSem. Upłynął tydzień i żadnej odpowiedzi. Na koncie jest opcja kontaktu z nimi, ale niestety nie funkcjonuje – ciągle wyskakuje jakiś błąd. Więc pozostaje tylko kontakt telefoniczny, ale to tylko obietnice bez pokrycia. Jak zapytałem panią, czy te 20gr skasowali większej ilości klientów, to mnie zapewniała że nie. Ale ja w to akurat nie wierzę. Proszę sobie pomnożyć te grosze przez tysiące nieświadomych użytkowników i zobaczyć jaką kasę trzepią za free… Tak uczciwa firma nie postępuje! Powinien się temu przyjrzeć UOKiK.
ZaletyTaryfa Freemium idealna!
WadyObsługa poprzez konto na internecie nie działa! A telefoniczna polega na składaniu obietnic bez pokrycia.
~Anna / 2018-05-12 11:56
Ocena: 4.67 / 5
Raczej zadowolona . Nie muszę się o nic martwić a mam naprawdę fajny pakiet, co miesiąc mam zlecenie stałe i doładowuje telefon zawsze za te sama kwotę w pakiecie za 29 zł i mam już wszystko, bez problemów, a i sieć świetnie się rozwija i słucha klienta
~euforia / 2018-05-12 11:51
Ocena: 5.00 / 5
bardzo zadowolony. Można przenieść numer do Virgin i odrazu jakość oferty wzrasta. dają więcej GB internetu. u mnie akurat weszla teraz ofeta #gigadaje, i praktycznie zrezygnowalem juz z jakiegokolwiek dodatkowego internetu. 15 gb bo dla mnie wystarczająco, a w tej cenie to juz w ogole.
Zaletyszybki internet, swietny zasięg
~Neo2000 / 2018-04-18 15:43
Ocena: 1.00 / 5
To absolutna katastrofa. Będąc w trakcie przenoszenia numeru, już przestali odpisywać na maile. Dodzwonić się nie da. A co będzie dalej?.. chyba nie chcę wiedzieć